مهاجرت تحصیلی اتریش

رشته فیزیولوژی در اتریش

رشته فیزیولوژی در اتریش

  از آنجا که اتریش برای تحصیل یک کشور پرطرفدار است، رشته فیزیولوژی در اتریش نیز جزء رشته های پرتقاضا برای دانشجویان علاقه مند به تحصیل است. این کشور که در قلب اروپا واقع شده است، به دلیل فرهنگ خود، به ویژه در هنر، مشهور است. به عنوان یک دانشجو قادر خواهید بود از بسیاری از نمایشگاه های هنری، کنسرت ها، نمایش های تئاتر و جشنواره ها، معمولا با نرخ تخفیف، لذت ببرید. اگر فضای باز عالی بیشتر مورد پسند شما باشد، مناظر کوهستانی کشور انواع ورزشی، به ویژه آن هایی که طعم اسکی، پیاده روی و کوهنوردی را دارند، مورد توجه قرار می گیرد. این کشور ترکیبی از یک سنت طولانی در آموزش عالی با تحقیقات پیشرفته است. موسسات آموزش عالی این کشور برنامه های مدرک مداوم و رو به رشدی را ارائه می دهند.

شما می توانید بین دوره های کلاس اول مبتنی بر تحقیق در دانشگاه های این کشور، آموزش مشهور جهان در دانشگاه های هنر، دوره های مدرک عملی گرا با کیفیت در دانشگاه های علمی کاربردی، صدا، آموزش به روز معلمان و دوره های ابتکاری در دانشگاه های خصوصی بالا انتخاب کنید. دانشجویان بین المللی مورد توجه ویژه تمام موسسات آموزش عالی این کشور می باشند. تعداد روزافزون برنامه های مطالعاتی بین المللی و درصد بالای دانشجویان بین المللی در این کشور گواه این موضوع است. شما با جستجو می توانید خود را در مورد بیش از 2000 رشته در بیش از 70 موسسه آموزش عالی در قلب اروپا مطلع کنید و برنامه خود را پیدا کنید. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مقاله پیش رو سعی دارند تا اطلاعات لازم را درباره رشته فیزیولوژی در اتریش در اختیار شما عزیزان بگذارند.

معرفی رشته فیزیولوژی در اتریش

در حالی که رشته فیزیولوژی در اتریش عملکرد ارگانیسم های زنده یا قسمت هایی از آن را بررسی می کند، داروشناسی به شناسایی فعل و انفعالات موجودات زنده و موادی که بر عملکردهای طبیعی یا غیر طبیعی تأثیر می گذارند اختصاص یافته است. بنابراین، کار در مرکز فیزیولوژی و داروسازی به تحقیق و آموزش عملکردهای طبیعی و مختل در ارگانیسم های سالم یا بیمار و فعل و انفعالات همان با مولکول ها، این داروها یا سموم اختصاص دارد. کارهای تحقیقاتی در درجه اول بر روی ناحیه قلبی عروقی و سیستم عصبی و حسی متمرکز است. کارهای تحقیقاتی از بررسی ساختارهای مولکولی تا روشن شدن الگوهای رفتاری پیچیده را شامل می شود. با توجه به محورهای اصلی کار آن ها، بیش از 100 کارمند علمی در مرکز فیزیولوژی و فارماکولوژی وجود دارد که بین موسسات یا بخش های زیر تقسیم شده اند:

  • انستیتوی فیزیولوژی
  • انستیتو داروسازی
  • انستیتوی بیولوژی عروقی
  • بخش نوروفیزیولوژی و نورو فارماکولوژی

معرفی دانشگاه های رشته فیزیولوژی در اتریش

معرفی دانشگاه های رشته فیزیولوژی در اتریش

مکانی عالی برای دانشمندان، هنرمندان و روانشناسان، دانشگاه های کشور اتریش بهترین مدارس را برای متفکران و دانشجویان مشتاق دارند. این کشور با داشتن موسسات و مدارس عالی در شهرهای سراسر کشور، بزرگترین، مشهورترین و معتبرترین دانشکده های بازرگانی، دانشکده های حقوقی، دانشکده های پزشکی و مهندسی در جهان را در خود جای داده است. دانشگاه های این کشور شهرت جهانی فوق العاده ای دارند و بهترین دوره ها را برای دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکترا ارائه می دهند. این دانشگاه ها در بالای لیست رتبه بندی های جهانی قرار دارند و هر ساله دانشجویان هوشمند و باهوش مانند شما را جذب می کنند.

رشته فیزیولوژی در اتریش در دانشگاه های زیر ارائه می شود:

  • دانشگاه خصوصی وبستر وین
  • دانشگاه اروپای مرکزی
  • دانشگاه اینسبروک
  • دانشگاه وین
  • دانشگاه کلاگنفورت

در جدول زیر رتبه دانشگاه های بالا را در QSWorld مشاهده می کنید:

نام دانشگاهرتبه
دانشگاه خصوصی وبستر وین
دانشگاه اروپای مرکزی
دانشگاه اینسبروک281
دانشگاه وین151
دانشگاه کلاگنفورت501-510

مشاغل فیزیولوژی در اتریش

به عنوان یک دانشمند بالینی که در علوم فیزیولوژی کار می کند، شما از تجهیزات و تکنیک های ویژه ای برای اندازه گیری و ارزیابی استفاده می کنید. به عنوان مثال، عملکرد شنوایی و تعادل، یا اندام هایی مانند قلب، ریه ها و مغز در بیمارانی که ممکن است به طور جدی بیمار باشند یا مشکلات سلامتی طولانی مدت داشته باشند. شما داده های فیزیولوژیکی را که برای کمک به تشخیص بیماری، برنامه ریزی برای درمان و اندازه گیری اثرات درمان قبلی بدست آورده اید، ثبت و گزارش می کنید. در برخی موارد، شما مداخله مراقبت های ویژه را نیز انجام خواهید داد و مراقبت های طولانی مدت را مدیریت خواهید کرد. شما اغلب در بیمارستان ها کار خواهید کرد، اگرچه فرصت هایی برای کار در جامعه وجود دارد که به بیماران مراجعه می کند.

حقوق ماهیانه کار در اتریش برای کسانی که به عنوان یک فیزیولوژیست کار می کنند، در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه کار در اتریش برای فیزیولوژیست ها

دانشمندان بالینی در علوم فیزیولوژیک در طیف وسیعی از تخصص ها کار می کنند که عبارتند از:

  • شنوایی شناسی
  • علوم قلب
  • علم مراقبت های ویژه
  • فیزیولوژی دستگاه گوارش
  • نوروفیزیولوژی
  • علم چشم و بینایی
  • علوم تنفسی و خواب
  • علم اورودینامیک
  • علوم عروقی

هزینه تحصیل در اتریش

در این کشور می توانید در موسسات آموزش عالی مختلف مانند دانشگاه های دولتی یا خصوصی، دانشکده ها و دانشگاه های علمی کاربردی ثبت نام کنید. هزینه تحصیل در اتریش به 2 عامل بستگی دارد که عبارتند از:

2 عامل اصلی هزینه تحصیل در اتریش

جدول زیر هزینه تحصیل در این کشور را در دانشگاه های دولتی نشان می دهد:

پارامترهزینه سالانه به یورو
دانشجویان عضو اتحادیه اروپا و EEAرایگان
دانشجویان غیر عضو اتحادیه اروپا و EEA1452€

همه دانشجویان باید هزینه های عضویت اتحادیه دانشجویی و هزینه های بیمه حوادث دانشجویان را پرداخت کنند. به طوری که، هزینه آن ها حدود 20€ (یورو) در هر ترم است. دانشجویان بین المللی کشورهای در حال توسعه نیز از پرداخت شهریه در بسیاری از دانشگاه های دولتی این کشور معاف می باشند. دانشگاه های خصوصی هزینه های تحصیل خود را دارند که هزینه آن ها هر سال بین 3000€ تا 23000€ )یورو( در سال است. برخی از برنامه های تجاری گران ترند و هزینه های تحصیل آن ها 35000€ (یورو) در سال یا بیشتر است. اگر در خصوص مهاجرت به سایر کشور ها سوال دارید، با تماس به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید سوالات خود را با مشاوران این موسسه مطرح نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *