مهاجرت تحصیلی گرجستان

رشته فارماکولوژی در گرجستان

رشته فارماکولوژی در گرجستان

رشته فارماکولوژی در گرجستان از رشته هایی است که به دلیل امکان کار پس از تحصیل در این کشور مورد توجه دانشجویان بین المللی قرار گرفته است. تحصیل رشته فارماکولوژی در گرجستان به دلیل هزینه مقرون به صرفه در سال های اخیر مورد توجه دانشجویان بین المللی قرار گرفته است. این کشور، کشوری در اروپا است که هزینه های زندگی در آن کم است و دانشجویان خارجی در دانشگاه های بسیار مقرون به صرفه تحصیل می کنند. دانشگاه های این کشور از سراسر جهان دانشجو جذب می کنند. دانشگاه ها دانشجویان را با رقص و موسیقی معروف محلی و غذاهای آن آشنا می کنند. دانشجویانی که در این کشور تحصیل می کنند از شهریه کم برخوردار می باشند. در این راهنما که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده، به دنبال ارائه اطلاعات درباره رشته فارماکولوژی در گرجستان می باشیم.

تحصیل رشته فارماکولوژی در گرجستان

شما به عنوان کسی که رشته فارماکولوژی در گرجستان مطالعه می کنید، با کشف روش های درمانی جدید و توسعه محصولات دارویی جدید، نقش مهمی در مراقبت های بهداشتی ایفا می کنید. این برنامه پایه و اساس محکمی در علوم دارویی و سم شناسی برای مشاغل مفید در توسعه و تحقیقات داروها در اختیار دانش آموزان قرار می دهد.

در طول این برنامه تمام وقت و 4 ساله در مقطع کارشناسی، این فرصت را خواهید داشت که در کنار متخصصان حرفه ای در آزمایشگاه های مدرن طراحی شده برای مطالعه داروها و ایمنی داروها کار کرده و مهارت های تحلیلی، فنی و ارائه رقابتی را توسعه دهید. این برنامه با استفاده از رویکرد چند رشته ای، به دنبال برآوردن خواسته های فزآینده کارفرمایان از کارکنان آینده برای داشتن درک جامع از داروشناسی و سم شناسی همراه با توانایی های تحلیلی و فنی قوی است.

معرفی دانشگاه های رشته فارماکولوژی در گرجستان

معرفی دانشگاه های رشته فارماکولوژی در گرجستان

دانشکده ها معمولا برای کسانی است که برنامه های دوره اول یا کارشناسی را دنبال می کنند. یک دانشگاه آموزشی معمولا برای دستیابی به چرخه دوم یا مدرک کارشناسی ارشد استفاده می شود. سرانجام، 1 دانشگاه هر 3 سطح تحصیلات عالی را ارائه می دهد. به طوری که، مخصوصا برای کسانی که مایل به دنبال کردن بالاترین دوره هستند مفید است. 25 دانشگاه، 27 دانشگاه آموزشی و 5 دانشکده در داخل کشور معتبر هستند.

هزینه تحصیل در موسسات آموزش عالی این کشور به مراتب ارزان تر از بسیاری از دانشگاه های آمریکایی است و با سایر دانشگاه های اروپایی قابل مقایسه است. بسیاری از برنامه ها به کمتر از 2000$ (دلار) در سال تحصیلی نیاز دارند. دانشجویان باید انتظار داشته باشند که هنگام تحصیل در این کشور مسکن و غذای خود را بیابند. اگرچه، ممکن است در این مورد استثنا وجود داشته باشد. به طور کلی، کسانی که علاقه مند به تحصیل در این کشور هستند باید مستقیما با دانشگاه یا کالج خود صحبت کنند تا از شهریه و شرایط زندگی مطلع شوند.

دانشگاه های رشته فارماکولوژی در گرجستان عبارتند از:

  • دانشگاه گرجستان (The University of Georgia)
  • دانشگاه آگوستا

وظایف داروسازان در گرجستان

قبل از توضیح وظایف فارغ التحصیلان رشته فارماکولوژی در گرجستان بپردازیم، حقوق ماهیانه آن ها را ارائه می دهیم. حقوق ماهیانه کار در گرجستان برای داروسازان در نمودار زیر آمده است:

دانشگاه های رشته فارماکولوژی در گرجستان

داروسازان برای تولید ترکیبات شیمیایی و موادی که می توانند به عنوان داروهای جدید مورد استفاده قرار گیرند، روی حیوانات یا افراد مورد نظر انسان تحقیقاتی انجام می دهند. برخی از داروسازان بر روی اثرات مواد شیمیایی مضر تمرکز می کنند. در حالی که برخی دیگر در مورد اثرات مضر و مفید مواد شیمیایی بر مناطق خاصی از بدن مانند سیستم تنفسی یا قلب و عروق تحقیق می کنند.

داروسازان برای تعیین اثرات ترکیبات مختلف بر بدن برنامه ریزی کرده و مطالعات مستقیمی را انجام می دهند. آن ها ممکن است داروهای جدیدی را توسعه داده و مطالعه کنند یا تداخل بین داروهای مختلف را بررسی کنند. وظایف شغلی آن ها ممکن است شامل انجام تحقیقات برای استانداردسازی دوز دارو، تهیه کمک های تحقیقاتی و تجزیه و تحلیل داده های آزمایشات بالینی باشد. داروسازان ممکن است مسئول نظارت بر تیمی از تکنسین ها باشند که به انجام مراحل مختلف یک کارآزمایی تحقیقاتی کمک می کنند.

هزینه تحصیل و زندگی در گرجستان

شهریه دانشگاه های این کشور، ارزان و مقرون به صرفه است. اما برای همه موسسات یکسان نمی باشد. هزینه تحصیل در گرجستان در مقاطع مختلف در جدول زیر نشان داده شده است:

مقطع تحصیلیهزینه به دلار
مقطع کارشناسیبین 2500$ تا 3000$
مقطع کارشناسی ارشد4500$

با این حال، برای مطالعات کارشناسی، به طور متوسط بین 2500$ تا 3000$ (دلار) در سال تخمین زده می شود. برای دانشجویان بین المللی که قصد تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد را دارند، متوسط حقوق سالانه 4500$ (دلار) است. هزینه زندگی در در این کشور نسبت به ایالات متحده آمریکا کمتر بوده و مقرون به صرفه می باشد. ارزان و مقرون به صرفه است. به عنوان یک دانشجوی بین المللی، می توانید بین 450$ تا 500$ (دلار) در ماه هزینه کنید. این مبلغ برآورد شده شامل موارد زیر می شود:

برآورد هزینه ها در گرجستان

کار دانشجویی در گرجستان

این ایده که دانشجویان هنگام تحصیل در گرجستان کار می کنند تقریبا غیرممکن است. در حقیقت، اشتغال شما در حین تحصیل در این کشور بستگی به شخصیت و مهارت های فردی شما دارد. دانشجویان خارجی می توانند در کنار تحصیل به دنبال اشتغال و کار پاره وقت باشند. با این حال، آن ها باید در نظر داشته باشند که این یک روند خسته کننده است. اگرچه، در نهایت پاداش دهنده است.

یکی از موانع عمده برای بسیاری از دانشجویان خارجی که به دنبال کار و تحصیل در این کشور هستند این است که بیشتر آن ها ملزم به این هستند که بتوانند به گویش محلی صحبت کنند. این ممکن است برای ساکنان جدید این کشور کمی چالش برانگیز باشد. علی رغم اینکه بسیاری از شرکت ها و موسسات سرمایه گذاری خارجی به دنبال این هستند که خارجی ها را به کار بگیرند تنها با این فرض که آن ها از زبان انگلیسی خوب و به اندازه کافی زبان گرجی برای برقراری ارتباط اولیه استفاده می کنند.

حداقل دستمزد برای مشاغل در این کشور وجود ندارد و کارگران با اختیار کارفرمای خود حقوق می گیرند. همچنین نیازی به مجوز کار نیست. زیرا، هیچ محدودیتی برای کار و تحصیل وجود ندارد. دانشجویانی که کار را دنبال می کنند باید بعد از اولین سال اقامت خود در کشور مجوز اقامت دریافت کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با داشتن سابقه درخشان هر آنچه که شما عزیزان برای مهاجرت به کشورهای دیگر نیاز داشته باشید را در اختیارتان قرار خواهد داد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *