مهاجرت تحصیلی برزیل

رشته فارماکولوژی در برزیل

رشته فارماکولوژی در برزیل

یکی از موقعیت های تحصیل خوب که همراه با فرصت های شغلی خوب است تحصیل رشته فارماکولوژی در برزیل است. که امکان تحصیل به زبان انگلیسی هم دارد. پذیرش این رشته در مقاطع کارشناسی و ارشد و دکترا در دسترس دانشجویان ین المللی از سراسر جهان است. برای تحصیل رشته فارماکولوژی در برزیل شما باید ویزای دانشجویی این کشور را اخذ کرده باشید و بدین منظور نیز باید از دانشگاه های معتبر کشور برزیل نیز پذیرش را اخذ کرده باشید. تحصیل در یک کشور اروپایی و پیشرو در علوم پزشکی و دارویی موجب می شود تا دانشجویان بهترین دانش را اخذ کنند. دانشگاه های کشور برزیل نیز در جهان هرساله رتبه های خوبی کسب می کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه نحوه مهاجرت به کشور برزیل به شما مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

برزیل دانشگاه های پزشکی زیادی دارد. بیش از 2300 موسسه آموزش عالی در کشور وجود دارد که MEC برزیل آنها را به رسمیت می شناسد. دانشجویان خارجی، مبادله ای و بین المللی برزیل را به عنوان مقصد تحصیل در خارج از کشور ترجیح می دهند. یکی از دلایل اصلی این امر این است که بسیاری از دانشگاه های قدیمی و معروف و معتبر این کشور هیچ گونه شهریه ای دریافت نمی کنند. برای ورود به یک دانشگاه عالی پزشکی در برزیل، باید چندین آزمون ورودی و آزمون مهارت زبان را حذف کنید. اما، پس از پذیرش در یک دانشگاه برتر پزشکی در برزی ، همه چیز ارزشش را دارد. مورد دیگری که ممکن است مورد توجه شما باشد هزینه های تحصیل و زندگی در برزیل است. عمره هزینه های شما پرداخت شهریه و اجاره خانه است. البته خوابگاه های دانشجویی ارزان تر هستند.

دانشگاه های رشته فارماکولوژی در برزیل

دانشکده پزشکی Universidade de São Paulo بزرگترین سازمان آموزشی در کشور و معتبرترین دانشگاه پزشکی در برزیل است. این دانشگاه همچنین توانسته در بهترین 150 دانشگاه برتر جهان رتبه ای کسب کند. این دانشگاه در سال 1913 تأسیس شد. در حال حاضر، این دانشگاه 4 دوره کارشناسی ارائه می دهد که شامل پزشکی و فارماکولوژی نیز می شود. علاوه بر درمان و آموزش تشخیص برنامه درسی جدید شامل عوامل بهداشتی فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی و رویکردهای مراقبت های بهداشتی تازه طراحی شده است. دانشگاه فدرال سائوپائولو – دانشکده پزشکی Paulistaنیز دانشگاه خوب دیگری در این زمینه است. این دانشگاه در منطقه جنوب شرقی برزیل واقع شده است و تمایز خود را به عنوان بهترین دانشگاه پزشکی برزیل حفظ کرده است.

در نمودار زیر شاهد نرخ فارغ التحصیلی رشته فارماکولوژی در برزیل هستید:

نرخ فارغ التحصیلی رشته فارماکولوژی در برزیل

رتبه دانشگاه های رشته فارماکولوژی در برزیل

چیزی که این دانشگاه را از سایر دانشگاه های علوم پزشکی کشور متمایز می کند تمرکز اصلی آن بر علوم زیست شناسی و به طور خاص بر زندگی انسان ها و زمینه های تاریخی، فرهنگی و اجتماعی آنها می باشد. این برنامه درسی دانشگاه دارویی به واحدهای مختلفی تقسیم شده است که شامل کارآموزی از سال پنجم تا ششم، دوره های حرفه ای از سال سوم تا چهارم و آموزش ابتدایی از سال اول تا دوم است. انواع امکانات مکمل برنامه درسی منحصر به فرد این دانشگاه دارویی برزیل است. این شامل کتابخانه های گسترده، آزمایشگاه های تحقیقاتی، کلاس های آمفی تئاتر و سالن های کنفرانس است. استادان دانشگاه همه پزشکان و پزشکان برجسته ای در زمینه های مختلف پزشکی هستند.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های برتر این کشور و رتبه های آن ها در زمینه فارماکولوژی می باشید:

نام دانشگاهشهربهترین دانشگاه ها برای فارماکولوژی و سم شناسیرتبه در بهترین دانشگاه های جهانیامتیاز موضوعامتیاز جهانی
Universidade de Sao Pauloسائو پائولو271226868
دانشگاه ایالتی کامپیناسکامپیناس1502774459
دانشگاه فدرال میناس گرایسبلو هوریزونته1674614252
دانشگاه فدرال ریودوژانیروریودوژانیرو1793424055
دانشگاه فدرال ریو گراند دو سولپورتو آلگره1894473952
Universidad Estadual Paulistaسائو پائولو1934633851

دانشگاه برتر تحصیل رشته Pharmacology در Brazil

دانشگاه فدرال میناس گرایس – دانشکده پزشکی بزرگترین و یکی از قدیمی ترین دانشگاه های برزیل است که در سال 1911 تأسیس شد و سالانه تقریباً 320 فارغ التحصیل پزشکی تولید می کرده است. برنامه پزشکی این دانشگاه از هدف اولیه خود برای تبدیل فارغ التحصیلان به پزشکانی استفاده می کند که در آینده در زمینه های مختلف جراحی و پزشکی عملکرد فوق العاده ای دارند. برنامه درسی این دانشگاه به 4 مرحله تقسیم شده است. سرپایی بیمار از ترم هفتم تا نهم و پروپدئوتیک از ترم پنجم تا ششم برگزار می شود. پردیس های پامپولها، جایی که مطالعات اولیه و اولیه از ترم اول تا چهارم در آن برگزار می شود. کارآموزی 3 ترم گذشته را پوشش می دهد. متخصصان و پزشکان واجد شرایط، دانشجویان خارجی، مبادله ای و بین المللی را راهنمایی می کنند.

دانشگاه فدرال ریو گرانده دو سول – دانشکده علوم پزشکی این موسسه عمومی در شهر پورتو آلگره واقع شده است. این دانشگاه پزشکی در سال 1934 تأسیس شد. این یکی از دانشگاه های پزشکی برتر در کشور است و به دلیل دارا بودن امکانات علوم پزشکی، که سومین دانشگاه قدیمی در برزیل است، شهرت جهانی دارد. در حال حاضر، این دانشگاه در بیمارستان بالینی واقع شده است. این دانشگاه دو دوره کارشناسی ارائه می دهد که شامل پزشکی و تغذیه است. دانشگاه فدرال سانتا کاتارینا – دانشکده علوم بهداشتی این دانشگاه برجسته پزشکی برزیل است و در منطقه جنوبی برزیل واقع شده است. این دانشگاه در سال 1960 تأسیس شد و می تواند به عنوان یک موسسه آموزشی جوان نامیده شود زیرا در رتبه دهم دانشگاه ها در منطقه LA قرار دارد.

شرایط تحصیل رشته فارماکولوژی در برزیل

شرایط تحصیل رشته فارماکولوژی در برزیل

آزمون ورودی دانشگاه های برزیل به عنوان دهلیز شناخته می شود. این آزمون فقط یک بار در سال انجام می شود، مشابه آزمون SAT یا آزمون ACT که در ایالات متحده آمریکا انجام شده است. تکمیل این آزمایش ممکن است بین 1 تا 5 روز طول بکشد. این متقاضیان را در پرتغالی، تاریخ، فیزیک، زیست شناسی، ادبیات و ریاضیات آزمایش می کند. اگر بگویم رقابت شدیدی بین داوطلبانی که در این امتحان شرکت می کنند وجود دارد، به دلیل محدودیت زمان باز و شهریه رایگان دانشگاه های دولتی برزیل، ممکن است اشتباه نباشد. از سوی دیگر، اگر در مورد متقاضیانی که مایل به پذیرش در یک دانشگاه خصوصی برزیل هستند صحبت کنیم به دلیل رقابت کمتری در مقایسه با دانشگاه های دولتی به دلیل وجود دانشگاه های برزیل، می توان با نمرات کمتری در این آزمون پذیرش کرد.

بورسیه های تحصیلی در برزیل

مدارک لازم را از هر دانشگاه مورد نظر خود می توانید پیگیری کنید. دستورالعمل ها نیاز به رونوشت ترجمه شده از دبیرستان (پرتغالی) دارند. پذیرش در دانشگاه پزشکی برتر برزیل از طریق سیستم انتخاب وزارت آموزش یا FUVEST بنیاد دانشگاه برای دهلیز) انجام می شود. برای اثبات تسلط به این زبان ، دانشجویان بین المللی، خارجی و تبادل مورد نیاز است. اگر می خواهید در کشوری تحصیل کنید که شانس بورس تحصیلی برای تحصیل در خارج از کشور دارد، برزیل برای شما بهترین انتخاب است. دولت برزیل با چندین موسسه و سازمان مستقل همکاری می کند که به دانشجویان بین المللی، خارجی و مبادله کننده فرصت های منحصر به فردی برای ادامه تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد، دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی در هر دانشگاه برزیل ارائه می دهد.

ما لیست خوبی از بورسیه های تحصیلی را که در حال حاضر برای دانشجویان بین المللی ارز خارجی در کشور اجرا می شود تهیه کرده ایم:

  • 400+ برنامه تحصیلی OAS-GCUB ، برزیل
  • بورسیه های PAEC OAS در برزیل
  • بورسیه فوق دکتری TWAS-CNPq در برزیل
  • بورسیه های فوق دکتری دانشگاه سائوپائولو در برزیل
  • برنامه کمک هزینه تحصیلی ITS برای دانشجویان بین المللی در برزیل
  • UNICAMP ، موقعیت فوق دکتری در بیوشیمی در برزیل

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اقامت در بزیل و شرایط مهاجرت به برزیل یاری ذسان و همراه شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *