مهاجرت تحصیلی ایسلند

رشته فارماکولوژی در ایسلند

رشته فارماکولوژی در ایسلند

رشته فارماکولوژی در ایسلند در دانشگاه ایسلند به زیان انگلیسی به دانشجویان ارائه می شود. این دانشکده یک واحد آموزشی و پژوهشی پر جنب و جوش است. برنامه های تحصیلی برای دانشجویان ایسلندی و بین المللی هم کارشناسی و هم کارشناسی ارشد است. تحصیل در این کشور مزیت بزرگی دارد که آن نیز تحصیل مقرون به صرفه است. در مساله مهاجرت موانع مالی همیشه چالش بزرگی محسوب می شود. با تحصیل در دانشگاه های کشور ایسلند می توانید به زبان ایسلندی و انگلیسی تحصیل کنید. تنها چالشی که شما با آن رو به رو هستید آب و هوای سرد می باشد. اگر به آب و هوای سرد و شفق های قطبی علاقمند هستید می توانید به مهاجرت تحصیل به ایسلند فکر کنید. با تحصیل در این کشور شانس شما برای پذیرش از دانشگاه های برتر جهان نیز افزایش می یابد.

ایسلند مانند اکثر کشورهای اروپایی از کیفیت بالای زندگی و از سیستم مراقبت های بهداشتی بسیار قوی برخوردار است. این سیستم بیمه ملی مشابه Medicare دارد، بنابراین خدمات بیمارستانی رایگان (اگر نه ارزان) را مجاز می کند. این سیستم تا حدی توسط تنها دانشکده پزشکی آن امکان پذیر شده است، که به ایسلند کمک می کند 48 پزشک در سال تولید کند. در حالی که این تعداد مسلماً تعداد کمی است، اما برای حداقل جمعیت کشور کافی است. اگر به تحصیل در ایسلند علاقه دارید، مواردی که باید به آنها توجه داشته باشید در اینجا آمده است. در هنگام مهاجرت مشورت با متخصص امور مهاجرتی باعث اطمینان خاطر می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهارجت تحصیلی به ایسلند و اخذ ویزای این کشور به شما مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

تحصیل در ایسلند

ایسلند مجمع الجزایری کوچک است که در زیر حلقه قطب شمال قرار دارد. علی رغم دمای سرد، این منطقه مملو از فعالیت های زمین گرمایی و آتشفشانی است. اینها باعث ایجاد جزیره شده و آن را به یکی از جوانترین کشورهای جهان تبدیل کرده است. ایسلندی اصلی ترین آموزش در دانشگاه ایسلند است. با این حال، بسیاری از کتابهای درسی آن به زبان انگلیسی و سایر زبان ها (یعنی دانمارکی یا نوردیک) است. پزشکی برنامه این دوره با موضوعات آسیب شناسی، داروسازی، جراحی، عصب شناسی و تصویربرداری شروع می شود. پس از آن دوره هایی در زمینه زنان و زایمان، اطفال، ژنتیک، روانپزشکی، مغز و اعصاب، چشم پزشکی، پوست و ونرولوژی دنبال می شود. سال گذشته موضوعاتی در زمینه پزشکی پیشگیرانه، فناوری اطلاعات در علوم بهداشتی، پزشکی قانونی، سم شناسی بالینی، مطالعات توانبخشی، طب اورژانس، سرطان شناسی، بیهوشی و مراقبت های ویژه و پزشکی خانواده ارائه شده است.

در نمودار زیر شاهد تحصیل در رشته های مختلف در حوزه پزشکی در کشور ایسلند هستید:

شرایط تحصیل رشته فارماکولوژی در ایسلند

دانش آموزان از طریق بیمارستان ملی دانشگاهی، که تنها مرکز پزشکی عالی در ایسلند است، از طریق بالینی در معرض قرار گرفتن قرار می گیرند. سایر مناطق چرخشی شامل بیمارستان های منطقه ای/منطقه ای و مراکز مراقبت های اولیه بهداشتی است. قبل از پایان سال ششم، دانش آموزان باید در آزمون کامپیوتری جامع علوم بالینی (CCSE) شرکت کنند. این برای آماده سازی دانش آموز برای امتحان نهایی رشته بالینی ارائه می شود. تنها یک مدرسه است که مدرک پزشکی در ایسلند ارائه می دهد و آن هم دانشگاه ایسلند در ریکیاویک است. مانند بسیاری از دانشکده های پزشکی، چالش با فرایند پذیرش آغاز می شود. همانطور که گفته شد، دانش آموزان باید یک آزمون ورودی طاقت فرسا را ​​بگذرانند. در عین حال، آنها باید در 2-3 درس اصلی و 1-2 درس جزئی صلاحیت داشته باشند.

تحصیل رشته فارماکولوژی در ایسلند

برنامه کارشناسی در فارماکولوژی 4 سال و به زبان انگلیسی و ایسلندی تدریس می شود. دانش آموزان همچنین باید برنامه MS را تکمیل کنند تا گواهینامه حرفه ای به عنوان داروساز را کسب کنند. آموزش داروسازی همه جنبه های دارویی و استفاده از آنها از جمله منبع مواد فعال و مواد جانبی را پوشش می دهد. آماده سازی آنها به اشکال قابل مدیریت؛ استفاده از داروها در درمان بیماریها؛ تأثیر داروها بر بدن انسان؛ جذب، توزیع، متابولیسم و ​​دفع داروها از بدن از مواردی است که می آموزند. برنامه دکتری علوم دارویی یک برنامه 3 ساله و 180 ECTS مبتنی بر تحقیق است که در آن دانشجو یک پروژه تحقیقاتی بزرگ را در زمینه تخصصی علوم دارویی، زیر نظر دانشمند دانشکده یا فرد واجد شرایط دیگر انجام می دهد.

 برنامه های MS که به زبان ایسلندی تدریس می شود:

  • داروسازی بالینی – 4 سال و 90 ECTS
  • داروسازی – 3 سال و 120 ECTS
  • علوم دارویی – 3 سال و 120 ECTS
  • فارماکولوژی 4 سال 120ECTS

برنامه های دکترا که تدریس به زبان انگلیسی محسوب می شوند:

  • داروسازی – 3 سال و 180 ECTS
  • علوم دارویی – 3 سال و 180 ECTS

دانشگاه های تحصیل رشته فارماکولوژی در ایسلند

دانشگاه های تحصیل رشته فارماکولوژی در ایسلند

ایسلند در هفت برنامه دانشگاهی بین المللی بسیار واجد شرایط در زمینه های مختلف فرصت های عالی برای آموزش عالی ارائه می دهد. موسسات آموزش عالی ایسلندی از برنامه های ارسال شده توسط دانشجویان واجد شرایط از سراسر جهان استقبال می کنند. دانشگاه بیفروست در ریکیاوک ایسلند در سال 1918 بر اساس مدل کالج روسکین، آکسفورد تأسیس شد. دانشگاه هنر ایسلند تحصیلات عالی را در زمینه هنرهای زیبا، تئاتر، رقص، موسیقی، طراحی، معماری و هنر ارائه می دهد. دانشگاه ریکیاویک نیز از دانشگاه خوب در ایسلند است. موضوعات تحقیق و آموزش دانشگاه ریکیاویک (RU) عبارتند از علوم و مهندسی و علوم کامپیوتر، تجارت و حقوق. دانشگاه کشاورزی ایسلند یک موسسه آموزشی و تحقیقاتی در زمینه کشاورزی و علوم محیط زیست است. دانشگاه هولار نیز Hjaltadalur یکی از مکان های اصلی تاریخی، فرهنگی و کلیسایی کشور ایسلند است.

در جدول زیر شاهد 2 دانشگاه برتر کشور ایسلند و رتبه های آن ها در جهان هستید:

نام دانشگاهرتبه در کشوررتبه در جهان
Reykjavík University1301-350
University of Iceland2401-500

تحصیل رشته pharmacology در دانشگاه Iceland

دانشگاه ایسلند قدیمی ترین و بزرگترین دانشگاه ایسلند است که در قلب ریکیاویک واقع شده است. مرکز تحقیقات ایسلندی (RANNIS) از تحقیقات، نوآوری، آموزش و فرهنگ در ایسلند پشتیبانی می کند. فرصت هایی را برای مطالعه و تحقیق در تقریبا 400 برنامه شامل بیشتر زمینه های علمی و بورسیه ارائه می دهد. این تنها دانشگاه در ایسلند است که برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد را در تمام رشته های اصلی دانشگاهی، از جمله مدارک دکترا در اکثر رشته های تحصیلی ارائه می دهد. این رشته طیف وسیعی از دوره ها را به زبان انگلیسی، به ویژه در مقاطع کارشناسی ارشد، ارائه می دهد و دوره هایی را در زبان ایسلندی به عنوان زبان دوم ارائه می دهد. در حال حاضر حدود 13000 دانشجو در دانشگاه ثبت نام کرده اند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط اقامت و تحصیل در ایسلند همراه و پشتیبان شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *