مهاجرت تحصیلی آفریقای جنوبی

رشته فارماکولوژی در آفریقای جنوبی

رشته فارماکولوژی در آفریقای جنوبی

اگر می خواهید در خصوص تحصیل در رشته فارماکولوژی در آفریقای جنوبی بیشتر بدانید در این مقاله تمام آنچه که سوال شماست را پاسخ خواهیم گفت. داروسازان تاثیری را که داروها و سایر مواد بر اندام ها، بافت ها و عملکردهای بدن انسان و حیوانات دارند، مطالعه می کنند، به عبارت دیگر، آنها تحقیقات علمی و تجزیه و تحلیل داروها، مواد شیمیایی و سایر مواد را برای کشف چگونگی تأثیر آنها بر سیستم های بیولوژیکی انجام می دهند ارزیابی می کنند که چگونه می توان با خیال راحت از آنها استفاده کرد. تحصیل در این رشته مستلزم نمرات خوب مرتبط با این رشته مانند شیمی و زیست شناسی است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مسیر مهاجرت به کشور آفریقای جنوبی و اخذ پذیرش تحصیلی شما را یاری می کند.

تحصیل رشته فارماکولوژی در آفریقای جنوبی

متخصصان داروسازی معمولاً در زمینه خاصی از تحقیقات مانند سم شناسی، علوم اعصاب یا فارماکوکینتیک تخصص دارند. برخی از آنها در داروهایی تخصص دارند که مربوط به قسمت های خاصی از بدن انسان است. متخصصین اعصاب و دارو بر داروهای مربوط به سیستم عصبی و داروسازان قلب و عروق در داروهای موثر بر سیستم های قلبی عروقی یا گردش خون تمرکز دارند اما داروسازان غدد درون ریز اثرات دارو بر تعادل هورمونی را مطالعه می کنند. داروسازان به عنوان بخشی از یک تیم تحقیقاتی علمی کار می کنند که مسئول غربالگری ترکیبات، تولید دارو و انجام آزمایشات کنترل شده و آزمایشات بالینی در آزمایشگاه ها است. مسئولیت های خاص شامل طراحی آزمایش ها، ابداع و آزمایش فرضیه ها و تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها (اغلب با استفاده از برنامه های پیچیده رایانه) است.

ویژگی های مورد نیازی که یک فارغ التحصیل و یا دانشجوی رشته فارماکولوژی باید داشته باشد را در لیست زیر مشاهده می کنید:

  • اخلاقی و صادقانه
  • استعداد علمی
  • مهارت های مشاهده دقیق
  • بسیار مسئولانه، دقیق و روشمند
  • رویکرد منطقی برای حل مسئله
  • خلاقیت در ارائه ترکیبات
  • روحیه تحقیقاتی

مهارت های یک فارماکولوژیست در آفریقای جنوبی

سایر کارها مطالعه ادبیات مربوطه و همکاری و به اشتراک گذاشتن تخصص و یافته های تحقیق با کارکنان مرتبط است. آزمایشات آنها شامل تأثیر داروها بر روی سلول های فردی است. تعیین نحوه مصرف داروها توسط بدن؛ چگونه غلظت دارو در بدن در طی یک دوره زمانی تغییر می کند و آزمایش ایمنی، فعالیت و استفاده احتمالی از مواد تازه کشف شده یا تولید شده نیز از حوزه تحصیلی و کاری این دسته از اشخاص است. از دیگر فعالیت های داروسازان می توان به نظارت بر تکنسین های آزمایشگاهی و دانشجویان، تهیه گزارش ها و مقالات برای چاپ و آموزش دانشجویان در سالن های سخنرانی اشاره کرد. گاهی اوقات از داروسازان خواسته می شود با پزشکان پزشکی، آسیب شناسان یا سایر افرادی که در حل علل مرگ دخیل هستند کار کنند.

مهارت های مهم داروسازان را در لیست زیر مشاهده می کنید:

  • داشتن ذهنی منطقی و کنجکاو
  • مهارت های ارتباطی کتبی و شفاهی عالی
  • توانایی های خوب کار تیمی
  • دقت و توجه به جزئیات
  • مهارت های تحلیلی خوب

تحصیل تخصصی رشته فارماکولوژی در آفریقای جنوبی

برای تخصص در این زمینه، چندین سال تحصیلات تکمیلی مورد نیاز است. 2 راه برای تخصص در فارماکولوژی وجود دارد: – MMed فارماکولوژی و MSc فارماکولوژ. هر 2 مدارک تحصیلات تکمیلی هستند و مربوط به مدرک تحصیلی قبلاً متقاضی است. این اطلاعات را می توان در بخشهای مختلف تحت هیئت حرفه ای متخصصان پزشکی و دندانپزشکی و علوم پزشکی هر دانشگاهی در این کشور یافت. اگر می خواهید کار داروسازی را دنبال کنید و نمی دانید برای کدام مدرسه یا دانشگاه اقدام کنید؟ شاید لازم باشد هر یک از دانشکده های داروخانه را در آفریقای جنوبی در نظر بگیرید. درست مانند داروی خالص داروسازی به عنوان یک حرفه بسیار سودآور است، به ویژه هنگامی که فرد از بهترین ها آموخته باشد.

در لیست زیر شاهد برترین دانشگاه های این کشور برای تحصیل رشته فارماکولوژی در آفریقای جنوبی هستید:

  • دانشکده داروسازی دانشگاه وست کیپ
  • دانشگاه ویتواترزراند ژوهانسبورگ
  • دانشگاه Potchefstroom برای آموزش عالی مسیحی
  • دانشکده دارویی دانشگاه رودس
  • دانشگاه دوربان-وستویل
  • دانشکده داروسازی دانشگاه پرتوریا
  • دانشکده داروسازی دانشگاه پورت الیزابت
  • دانشگاه استلنبوش
  • دانشگاه علوم بهداشتی Sefako Makgatho
  • آکادمی علوم بهداشتی

شرایط تحصیل رشته فارماکولوژی در آفریقای جنوبی

شرایط تحصیل رشته فارماکولوژی در آفریقای جنوبی

با تحصیل این رشته در آفریقای جنوبی یادگیری چگونگی تحصیل موثر در دانشکده داروسازی یکی از بزرگترین چالش هایی است که دانشجویان در ابتدا با آن روبرو هستند. اگرچه هیچ راز بزرگی برای بهترین دانشجوی داروسازی وجود ندارد، اما با این وجود عادات خوب مطالعه، کیفیت تحصیل در مدرسه و تجربیات معلمان برای موفقیت در کار داروخانه ضروری است. شرایط ورود به مقاطع تحصیلی داروسازی بین موسسات مختلف متفاوت است، اما مطمئناً شما باید شیمی را در سطح بالایی بخوانید، ترجیحاً در کنار ترکیبی از زیست شناسی، فیزیک و ریاضیات. از آنجا که ورود به مقاطع داروسازی معمولاً بسیار رقابتی است، از شما انتظار می رود که در همه این موارد نمرات عالی داشته باشید و همچنین در زبانی که برنامه شما در آن آموزش داده می شود مهارت بالایی داشته باشید.

در جدول زیر شاهد دروس رشته فارماکولوژی در آفریقای جنوبی هستید:

سال اولسال دومسال سومسال چهارم
مقدمه ای بر علوم پزشکی Iآناتومی برای دانشجویان داروسازیآسيب شناسيداروسازی III
شیمیفیزیولوژی و بیوشیمی پزشکی Iمیکروب شناسی پزشکیشیمی دارویی III
فیزیکشیمی دارویی Iشیمی دارویی II پروژه تحقیقاتی ویژه کارشناسی
تمرین داروییداروسازی Iداروخانه بالینی IIداروخانه بالینی III
علوم سیستم های بهداشتی Iتمرین داروسازی Iتمرین داروسازی IIتمرین داروسازی III
داروسازی IIداروشناسی II
فارماکولوژی I

فرصت های شغلی رشته فارماکولوژی در آفریقای جنوبی

اگر در دانشگاه داروسازی بخوانید، به طور معمول ماژول هایی را با تمرکز بر شیمی، زیست شناسی و فیزیولوژی انسانی، داروسازی (نحوه ساخت داروها) و فارماکولوژی (نحوه تعامل داروها با بدن) استفاده خواهید کرد. بیشتر مدارک داروسازی، تحقیقات آکادمیک را با آموزش حرفه ای و مهارت های حرفه ای داروسازی، مانند یادگیری در مورد مسائل قانونی و اخلاقی، و نحوه تعامل با بیماران ترکیب می کنند. شما در مورد نسخه ها و داروها و اقدامات بالینی و نحوه پاسخگویی به سناریوهای مختلف می آموزید. هنگامی که داروسازی می خوانید، ممکن است این فرصت را داشته باشید که در یک نوع نقش خاص (مانند توسعه داروی جدید یا مراقبت از بیمار) یا در یک زمینه خاص مراقبت پزشکی (مانند بیماری های عفونی یا مراقبت از سالمندان) تخصص داشته باشید.

در لیست زیر شاهد فرصت های شغلی رشته فارماکولوژی در آفریقای جنوبی هستید:

دانشگاه های رشته pharmacologyدر South Africa

دانشگاه کیپ غربی یکی از دانشکده های داروسازی قابل توجه در آفریقای جنوبی است که در بلویل، آفریقای جنوبی واقع شده است. این تعهد صریحاً به توسعه جوامع دارای محرومیت تاریخی در آفریقای جنوبی است که بیشتر دانشجویان خود را از آن جذب می کند. مدیریت مدرسه با در دسترس قرار دادن آموزش و پرورش برای دانش آموزان این جوامع قصد دارد تا نقشی خاص در این پیشرفت ایفا کند. دانشکده داروسازی در دانشگاه وسترن کیپ یک بخش چند رشته ای است که به ارتقا چشم انداز جدیدی از خدمات بهداشت و رفاه متعهد است. هم در آموزش و هم در حرفه افراد، متخصصان و متخصصان تولید تحول دارویی بهداشتی و خدمات رفاهی موجود در آفریقای جنوبی را ایجاد می کنند و هدف آن را ارائه می دهند.

تحصیل داروسازی در آفریقای جنوبی فرصتی عالی است. در نمودار زیر شاهد افزایش حقوق متخصصان رشته فارماکولوژی در کشور آفریقای جنوبی هستید:

افزایش حقوق متخصصان فارماکولوژی در آفریقای جنوبی

اگر مایل به تحصیل داروسازی در دانشگاه آفریقای جنوبی هستید که برای یک حرفه کارآمد به اندازه کافی آموزش دیده و مجهز شده اید، دانشگاه Witwatersrand ، ژوهانسبورگ را در نظر بگیرید. دانشگاه ویتواترسراند در جاده یورک، پارک تاوه ژوهانسبورگ واقع شده است. این یک دانشکده داروسازی در آفریقای جنوبی است که میزبان جامعه ای پویا و مبتکر از کارمندان دانشگاهی و پشتیبانی، کارشناسی ارشد، کارشناسی و کارشناسی ارشد است. طی این سال ها، این دانشگاه به عنوان رهبر آموزش و تحقیقات داروسازی در آفریقای جنوبی برجسته بوده است. آنها در زمینه های اصلی فرمولاسیون دارویی و فناوری تحویل دارو، کارآفرینی دارویی، مدیریت دارودرمانی، مشاوره در مورد استفاده از دارو و غیره موفق به کسب موفقیت های نوآورانه شده اند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت تحصیلی به آفریقای جنوبی مشاور شما می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *