مهاجرت تحصیلی مکزیک

رشته علوم کامپیوتر در مکزیک

رشته علوم کامپیوتر در مکزیک

رشته علوم کامپیوتر در مکزیک از دیگر رشته های ارائه شده در بخش فناوری است. مکزیک همانند سایر کشورهای قاره آمریکا در تلاش برای بهبود است. دانشگاه های مکزیک برنامه های خوبی را در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می کنند. به گفته دانشجویان در حال تحصیل در مکزیک دوره های دکترای این کشور در این رشته از کیفیت خوبی برخوردار نیست. اما برای مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می توانید دوره های خوبی را در این رشته بیابید. تسلط به زبان انگلیسی و اسپانیایی برای تحصیل این رشته و زندگی در مکزیک امری لازم است. برای شناخت بیشتر رشته علوم کامپیوتر و دانشگاه های ارائه کننده رشته علوم کامپیوتر در مکزیک تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این مطالب را آماده کرده اند.

تحصیل رشته علوم کامپیوتر در مکزیک

مکزیک برنامه های خوبی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد دارد، اما برای دکترا خوب نیست. بنابراین اگر می خواهید دکترای علوم کامپیوتر بگیرید، به شما توصیه می شود به دانشگاه های خارجی دیگر مانند ایالات متحده، کانادا یا سایر کشورها سر بزنید. برنامه های دکترا در علوم کامپیوتر در مکزیک جالب نیست، زیرا موسسات و مشاوران معمولاً بنیان خوبی ندارند، بنابراین شما 4-5 سال فقط جلسات دارید و سعی می کنید مقاله بنویسید. در اینجا پروژه های واقعی برای شامل دانشجویان دکتری وجود ندارد. در مراکز تحقیقاتی فقط برخی از محققان واقعاً خوب هستند. بنابراین، آنها گزینه های خوبی برای انجام کارشناسی ارشد هستند اما نه برای ادامه تحصیل در مقطع دکترا.

اما در مکزیک می توانید در برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد شرکت کنید. برخی از معادل های برنامه علوم کامپیوتر در مکزیک عبارتند از:

  • مهندسی در فناوری های محاسباتی
  • مهندسی سیستم ها
  • علوم کامپیوتر

برخی از بهترین دانشگاه ها برای اخذ مدارک علوم کامپیوتر عبارتند از:

ردیفنام دانشگاه
1موسسه فناوری و مطالعات عالی مونتری (ITESM)
2دانشگاه ملی خودمختار ایالت مکزیک (UNAM)
3موسسه ملی پلی تکنیک مکزیک
4مرکز تحقیقات CIMAT
5دانشگاه ملی نوئوو لئون

تحصیل رشته علوم کامپیوتر در دانشگاه های مکزیک

در مکزیک برخی از برنامه های کارشناسی علوم ارائه شده توسط معتبرترین موسسات شامل:

  • علوم کامپیوتر از دانشکده علوم UNAM (دولتی)
  • مهندسی سیستم های کامپیوتری از موسسه ملی پلی تکنیک (دولتی)
  • مهندسی فناوری کامپیوتر از موسسه فناوری و مطالعات عالی مونتری (خصوصی)

همه این ها خوب هستند و سطح یکسانی دارند. اما، علوم کامپیوتر با مطالعه نظریه و تکنیک های محاسبات مرتبط است. بنابراین، یک برنامه تحصیلات تکمیلی یک راه خوب برای مطالعه عمیق علوم کامپیوتر است. در علوم کامپیوتر، بهترین برنامه ها از مراکز تحقیقاتی هستند. می توان گفت از بهترین موسسات که در مقطع کارشناسی ارشد علوم کامپیوتر پیشتاز هستند:

  • مرکز تحقیقاتی CINVESTAV
  • مرکز تحقیقاتی IIMAS-UNAM
  • مرکز تحقیقاتی CIMAT
  • مرکز تحقیقاتی INAOE

همه آنها دولتی هستند و آنها بهترین مکان ها برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در علوم کامپیوتر هستند زیرا بهترین اساتید و محققان را در مکزیک دارند. موسسات خصوصی تنها در صورتی خوب هستند که بخواهید یک شبکه ارتباطی بزرگ برقرار کنید و مستقیماً به مشاغل با درآمد بالا (مربوط به مدیریت در موسسات مشورتی یا دولتی) دسترسی داشته باشید. هزینه تحصیل و زندگی در مکزیک را می توانید در اینجا ببینید.

تحصیل رشته علوم کامپیوتر در دانشگاه های مکزیک

کارشناسی ارشد علوم کامپیوتر دانشگاه مونتری مکزیک

برنامه کارشناسی ارشد در علوم کامپیوتر متخصصان عمدتا از حوزه های انفورماتیک، مهندسی و علوم دقیق را هدف قرار می دهد که علاقه مند به انجام تحقیقات تأثیرگذار در یکی از زمینه های تخصصی علوم کامپیوتر هستند. دانشجویانی که وارد این برنامه می شوند باید دارای سابقه تحصیلی عالی، حرفه برای تولید دانش و مهارت های ارتباطی خوب باشند. حرفه ای تحت سخت ترین استانداردهای اخلاقی کار کنید برای راه های جدید جذب دانش و تمرین حرفه ای آماده باشید و از نظر فکری کنجکاو باشید. دانشکده دانشگاه مونتری متشکل از محققان شناخته شده بین المللی است، تقریباً همه آنها متعلق به سیستم ملی محققان (NSR) هستند. آنها طیف گسترده ای از زمینه های محاسبات و هوش مصنوعی و کاربرد آنها را در چندین حوزه از جمله سلامت، زیست شناسی، امور مالی، امنیت سایبری و غیره مطالعه می کنند.

درآمد متخصصین علوم کامپیوتر در مکزیک

در چند دهه گذشته، مکزیک به عنوان کشوری با ابعاد عمده اقتصادی، موقعیت جغرافیایی ممتاز، جمعیت جوان و گشاده رویی نسبت به جهانی شدن توصیف شده است و این کشور را به کشوری جذاب برای سرمایه گذاری و دستیابی به بخش تولید صنعتی در سطح جهانی تبدیل کرده است. شرکت های این بخش دائماً به فناوری اطلاعات و ظرفیت های محاسباتی نیاز دارند که از استراتژی هایی برای افزایش ارائه محصول، تثبیت و رقابت آنها، بدون نادیده گرفتن مسئولیت های اجتماعی و زیست محیطی خود پشتیبانی می کند.

مشاغل رشته علوم کامپیوتر در کشور مکزیک درآمد خوبی دارند. میزان حقوق ماهیانه کار در مکزیک در مشاغل مربوط به رشته علوم کامپیوتر به صورت متوسط 30600MXN (پزو مکزیک) در ماه است که سالانه حدود 367000MXN (پزو مکزیک) می باشد. همچنین میزان درآمد ماهیانه کار افراد کم تجربه در این رشته به میزان 18400MXN (پزو مکزیک) و افراد با تجربه به میزان 41800MXN (پزو مکزیک) می باشد. مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار در مکزیک را می توانید در اینجا ملاحظه کنید.

در نمودار زیر میزان مقایسه حقوق مشاغل علوم کامپیوتر در مکزیک ذکر شده است:

کسب تخصص علوم کامپیوتر در مرکز تحقیقاتی CIMAT مکزیک

بخش علوم کامپیوتر در CIMAT متشکل از محققان برجسته ملی و بین المللی است که در زمینه تحقیق، آموزش، آموزش تخصصی و توسعه فناوری کار می کنند. این مرکز برنامه دکتری علوم، برنامه کارشناسی ارشد را ارائه می دهیم و از برنامه کارشناسی کامپیوتر و ریاضیات ارائه شده توسط دانشگاه گواناخوآتو پشتیبانی می کند. حوزه علوم کامپیوتر در زمینه های اصلی زیر تحقیقاتی انجام می دهد:

زمینهشرح
پردازش سیگنال و ویژن کامپیوتریبه طور خاص، الگوریتم های فیلتر و تقسیم بندی، مدل سازی فرآیند ادراکی، ثبت تصویر، انتقال قوی تصاویر و ویدئو، تجزیه و تحلیل تصویر از آزمایشات نوری، کالیبراسیون و موقعیت یابی دوربین و غیره.
روش های عددی و بهینه سازی و محاسبه موازیاین شامل بهینه سازی چند هدفه با برنامه های کاربردی برای مشکلات مهندسی عملی، الگوریتم های تکاملی و الگوریتم های تخمین توزیع با برنامه های کاربردی برای طراحی و بهینه سازی جهانی و محدود، حل عددی معادلات دیفرانسیل جزئی و مدل سازی عددی با استفاده از عناصر محدود است.
رباتیکاین شامل برنامه ریزی و درک حرکت برای ربات های متحرک، امکان سنجی برای حرکت روبات های متحرک در خارج از منزل و کنترل بصری روبات ها است.
یادگیری ماشین و تجزیه و تحلیل داده هااین شامل برنامه ریزی و درک حرکت برای ربات های متحرک، امکان سنجی برای حرکت روبات های متحرک در خارج از منزل و کنترل بصری روبات ها است.

برای کسب بورس تحصیلی در مکزیک همکاران ما مقاله دیگر در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت منتشر کرده اند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *