مهاجرت تحصیلی بلاروس

رشته علوم کامپیوتر در بلاروس

رشته علوم کامپیوتر در بلاروس

رشته علوم کامپیوتر در بلاروس از رشته هایی است که مخاطبان بسیاری داشته و در بین دانشجویان بین المللی بسیار معروف است. سالانه بیش از 6000 دانشجوی خارجی در موسسات و دانشگاه های آموزش عالی این کشور تحصیل می کنند. این تعداد هر سال در حال افزایش است. پس از اتمام برنامه تحصیلی، شانس بسیار زیادی برای اقامت دائم در اروپا وجود دارد. تقریبا همه دوره ها در سطح بین المللی به رسمیت شناخته شده اند. شما این فرصت را دارید که به دلیل استاندارد بالا و پذیرش عمومی مدارک، پس از فارغ التحصیلی مشاغل بسیار خوبی بدست آورید.

دانشگاه های این کشور تقریبا کمترین شهریه را در جهان دارند. بنابراین، دانشجویان به راحتی می توانند هزینه تحصیل را بپردازند. دانشگاه های این کشور به دلیل عمق و کیفیت دوره های خود در سطح بین المللی شناخته شده اند. مدرک تحصیلی در سطح جهانی به عنوان نشانه ای از سطح بالایی از شایستگی در طیف وسیعی از زمینه ها اعم از علم تا تجارت، آموزش زبان خارجی تا هنر و از مطالعات حقوقی تا پزشکی پذیرفته شده است. یکی از راه های مهاجرت به این کشور که موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت توصیه می کند تحصیل رشته علوم کامپیوتر در بلاروس می باشد.

معرفی رشته علوم کامپیوتر در بلاروس

تحصیل رشته علوم کامپیوتر در بلاروس تصمیم درخشانی برای شما خواهد بود و در آینده نیز در طول حرفه عملی خود آن را احساس خواهید کرد. قبل از مطالعه دوره علوم کامپیوتر در این کشور، ابتدا باید بدانیم که این دوره درباره چیست. همان طور که می دانیم در حال حاضر جهان مبتنی بر فناوری کامپیوتر است و در هر بخش از زندگی کامپیوتر به هر نحوی مهم نیست که کجا و چه کار می کنیم و در چه مقیاسی، در گیر است

این دوره در مورد برنامه نویسی نرم افزار و سخت افزار است و تقریبا همه زمینه های دنیای کامپیوتر را پوشش می دهد. دانشجویان تمام تکنیک های استفاده و مبارزه با مشکلات کامپیوتری را یاد می گیرند و به طور گسترده ای به جهان کمک می کنند. دوره علوم کامپیوتر از ارزش بالایی برخوردار است و همه می دانیم که ما در دنیای دیجیتال زندگی می کنیم و در حال حاضر بدون فناوری کامپیوتر درست مانند یک ماشین بدون راننده است.

تحصیل رشته علوم کامپیوتر در بلاروس

تحصیل رشته علوم کامپیوتر در بلاروس

تحصیل در مقاطع مختلف بلاروس برای رشته علوم کامپیوتر امکان پذیر است. مدرک کارشناسی رشته علوم کامپیوتر در بلاروس 4 سال است و در دانشگاه های مختلف تدریس می شود. متوسط دستورالعمل برای متقاضیان زبان انگلیسی است و برای کسانی که زبان مادری آن ها انگلیسی نیست یا آن ها انگلیسی خوب نیستند، ممکن است سال اول در دانشکده مقدماتی تحصیل کنند و سپس به برنامه علوم کامپیوتر خود با آموزش روسی بپیوندند.

مدرک کارشناسی ارشد علوم کامپیوتر در این کشور 1.5 سال طول می کشد و این برنامه کارشناسی ارشد نیز به زبان انگلیسی با دستورالعمل آموزش داده می شود. اتباع غیر انگلیسی زبان برنامه کارشناسی ارشد خود را پس از 1 سال دوره مقدماتی در زمینه دستورالعمل روسی مطالعه می کنند و برنامه کارشناسی ارشد آن ها در علوم کامپیوتر در این کشور به مدت 10 ماه علاوه بر 1.5 سال خود مقطع به طول می انجامد. دانشگاه دولتی انفورماتیک و رادیو الکترونیک بلاروس، این برنامه را در این کشور ارائه می دهد. مطابق با سیستم ملی آموزش عالی، دانشگاه دولتی انفورماتیک و رادیو الکترونیک بلاروس 100 برنامه درجه اول، کارشناسی ارشد و دکترا در رشته های زیر ارائه می دهد:

  • علوم کامپیوتر
  • مهندسی کامپیوتر
  • رادیو الکترونیک
  • میکرو و نانوالکترونیک
  • اطلاعات مخابراتی
  • کنترل خودکار در سیستم های فنی
  • دیجیتال

با توجه به تقاضای بالای دانشگاه ها و دوره های شناخته شده بین المللی، تقریبا همه موسسات در حال حاضر برای آموزش زبان انگلیسی باز هستند. این بدان معناست که تقریبا در همه دوره ها می توانید به زبان انگلیسی متوسط مطالعه کنید.

مشاغل کامپیوتر در بلاروس

فارغ التحصیلان رشته علوم کامپیوتر در بلاروس در همه بخش های دولتی و خصوصی تقاضای زیادی دارند و حقوق بالایی دریافت می کنند. برخی از مشاغلی که فارغ التحصیلان این رشته می توانند انتخاب کنند، در نمودار زیر نشان داده شده است:

مشاغل رشته کامپیوتر در بلاروساین دوره آینده شما را در زندگی عملی می سازد و هنگامی که در رشته علوم کامپیوتر فارغ التحصیل شدید، هیچ خطری در آینده وجود ندارد. فارغ التحصیلان این رشته ممکن است در کشور خود یا خارج از کشور مشغول به کار شوند به شرط آنکه به خوبی تحصیل کرده و آموخته باشند. هر روز نوآوری هایی در دنیای کامپیوتر در سراسر جهان وجود دارد و هیچ محدودیتی برای این آموزش وجود ندارد در صورتی که می خواهید پس از فارغ التحصیلی بیشتر بیاموزید.

حقوق ماهیانه کار در بلاروس برای این رشته در نمودار زیر نشان داده شده است:

حقوق ماهیانه کار در بلاروس

هزینه تحصیل در بلاروس

این کشور، کشوری منحصر به فرد، زیبا با گذشته تاریخی و طبیعت منحصر به فرد است. این شهر در چهارراهی قرار دارد که مهم ترین خطوط راه آهن و بزرگراه های اروپایی، و همچنین خطوط لوله نفت و گاز، آبراه ها و مسیرهای هوایی که اروپا و آسیا را به هم متصل می کند، به هم نزدیک می شوند. این کشور، ملتی تحصیل کرده است. به طوری که، بیش از نیمی از ساکنان آن از موسسات آموزش عالی فارغ التحصیل شده اند.

هزینه های سالانه برای دانشجویان در موسسات و زمینه های آموزشی انتخاب شده متفاوت است. شهریه سالانه برای دپارتمان های مقدماتی موسسات آموزش عالی از 1600$ (دلار) در سال برای دانشجویانی که به صورت جداگانه وارد می شوند شروع می شود. برای دانشجویانی که در چارچوب موافقت نامه های بین المللی یا بین دانشگاهی متقاضی هستند، هزینه توسط توافقنامه ها تعیین می شود. هزینه های تحصیل در دوره اول آموزش عالی بسته به پیچیدگی تخصص انتخاب شده و مدت تحصیل متفاوت است.

جدول زیر هزینه تحصیل در بلاروس برای برنامه های تمام وقت و پاره وقت را نشان می دهد:

پارامترهزینه به دلار
تمام وقت2500$
پاره وقت1400$

هزینه های تحصیل در سطح دوم آموزش عالی بسته به پیچیدگی تخصص انتخاب شده و مدت تحصیل متفاوت است. هزینه سالانه از 2500$ (دلار) شروع می شود. هزینه تحصیل و هزینه زندگی عمومی نسبت به سایر کشورهای اروپایی نسبتاً ارزان است. با تماس به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید به صورت تلفنی و حضوری از اطلاعات مشاوران ما درباره مهاجرت به بلاروس بهره مند شوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *