مهاجرت تحصیلی برزیل

رشته علوم کامپیوتر در برزیل

رشته علوم کامپیوتر در برزیل

تحصیل رشته علوم کامپیوتر در برزیل برای کسانی که به این رشته علاقه مند می باشند، به دلیل هزینه مقرون به صرفه یکی از بهترین انتخاب ها می باشد. این کشور، مکانی پرجنب و جوش و پر از فرهنگ، غذا، نوشیدنی و ماجراجویی است. همه این ها در نوک انگشتان شماست. فقط منتظر کشف شدن هستید. فضای زیادی برای کاوش نیز وجود دارد. این کشور کشوری عظیم است. در واقع، این پنجمین بزرگترین در جهان است. تقریبا نیمی از کل قاره آمریکای جنوبی برزیل است. از باغ های انگور در شمال، تا جنگل های بارانی آمازون در جنوب و مرکز، تا شهرهای وسیع، این کشور، کشوری است که چیزهای زیادی برای ارائه دارد و دارای یک ستاره آموزشی رو به رشد است.

سیستم آموزش عالی این کشور از جهاتی شبیه به بسیاری از کشورهای دیگر است. می توانید در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا تحصیل کنید. رشته های تحصیلی زیادی، همه با استاندارد بالا و هزینه کم ارائه می شود. در دانشگاه های بزرگتر مدارک زیادی به زبان انگلیسی تدریس می شود، اما شما می توانید پرتغالی خود را نیز تمرین کنید. در این نگارش کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قصد دارند تا به معرفی رشته علوم کامپیوتر در برزیل بپردازند.

معرفی دانشگاه های رشته علوم کامپیوتر در برزیل

این کشور از نظر مساحت پنجمین کشور بزرگ جهان و ششمین کشور پرجمعیت است. این شهر چند فرهنگی و از نظر قومی متنوع است و مقصدی مناسب برای دانشجویان بین المللی است. در این کشور چیزی برای همه وجود دارد. این کشور به دلیل فرهنگ درخشان و پر جنب و جوش خود، که متأثر از انواع سنت ها و تاریخ است، مشهور است. این کشور دارای صدای موسیقی متمایز است و به خاطر کارناوال های فوق العاده سامبا مشهور است. اگر ورزش مورد علاقه شماست، این کشور چیزهای زیادی برای ارائه دارد. تیم ملی فوتبال 5 بار قهرمان جام جهانی شده و 3 راننده برزیلی 8 بار قهرمان مسابقات فرمول یک جهان شده اند.

دانشگاه های رشته علوم کامپیوتر در برزیل عبارتند از:

  • دانشگاه سائوپائولودانشگاه ایالتی کامپیناس
  • دانشگاه فدرال میناس گرایس
  • دانشگاه فدرال ریو گراند دو سول
  • دانشگاه فدرال ریودوژانیرو
  • دانشگاه فدرال پرنامبوکو
  • دانشگاه ایالتی پائولیستا

جدول زیر رتبه دانشگاه های ذکر شده در جهان و بین دانشگاه های علوم کامپیوتر نشان می دهد:

نام دانشگاهرتبه جهانیرتبه در بین دانشگاه های علوم کامپیوتر
دانشگاه سائوپائولودانشگاه ایالتی کامپیناس122149
دانشگاه فدرال میناس گرایس277231
دانشگاه فدرال ریو گراند دو سول461286
دانشگاه فدرال ریودوژانیرو447322
دانشگاه فدرال پرنامبوکو342391
دانشگاه ایالتی پائولیستا868404
دانشگاه سائوپائولودانشگاه ایالتی کامپیناس463465

مشاغل رشته علوم کامپیوتر در برزیل

مشاغل رشته علوم کامپیوتر در برزیل

رشته علوم کامپیوتر در برزیل علم استفاده از کامپیوتر برای حل مشکلات است. عمدتا، این رشته شامل طراحی نرم افزار (برنامه های کامپیوتری) و پرداختن به سوالات اساسی علمی در مورد ماهیت محاسبات است. اما همچنین شامل بسیاری از جنبه های سخت افزار و معماری سیستم های کامپیوتری بزرگ است که زیرساخت های شرکت های تجاری و دولتی را تشکیل می دهند.

دانشمندان کامپیوتر به طرق مختلف کار می کنند که عبارتند از:

انواع مختلف کار کامپیوتر در برزیلامروزه کامپیوترها تقریبا در همه جنبه های زندگی ما مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از علوم کامپیوتر را می تواند در موتور ماشین، اجاق های مایکروویو، بازی های ویدیویی، ساعت، تلفن، کامپیوتر رومیزی در خانه و محل کار، کامپیوترهای اصلی در دولت و صنعت و ابر کامپیوترهایی که مرزهای علم و فناوری دید. صنعت کامپیوتر یکی از سریع ترین بخش های رشد اقتصاد ما است و این رشد وعده می دهد تا قرن آینده نیز ادامه یابد.

دانشمندان کامپیوتر، برای حفظ مزیت رقابتی، صنعت و تجارت به پیشرفت های خلاقانه علمی و مهندسی و همچنین تولید محصولات با کیفیت بالا ادامه می دهند. بیش از هر زمان دیگری تقاضا برای نیروی کار آماده با آموزش های علمی و فنی لازم برای عملکرد موثر در کار وجود دارد. اکنون زمان آن است که آینده خود را در زمینه محاسبات برنامه ریزی کنید.

مشاغل مربوط به این رشته عبارتند از:

  • مهندس نرم افزار
  • توسعه دهنده وب
  • برنامه نویس کامپیوتر
  • مدیر پایگاه داده
  • مهندس سخت افزار
  • معمار شبکه
  • تحلیلگر سیستم ها

حقوق ماهیانه کار در برزیل برای این رشته در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه رشته علوم کامپیوتر در برزیل

هزینه تحصیل در برزیل

مدارس این کشور می توانند هزینه تحصیل خود را تعیین کنند. این بدان معنی است که آن ها می توانند بسیار متفاوت باشند. به طور کلی، هزینه برنامه ها بین 2000$ تا 10000$ (دلار) در سال تحصیلی است. این معمولا قبل از شروع سال تحصیلی بعدی هر فوریه قابل پرداخت است. به طور رسمی، هزینه ها باید به رئال پرداخت شود. اما برخی از مدارس دلار آمریکا را نیز قبول می کنند.

هزینه تحصیل در برزیل به طور گسترده ای در محدوده 2000$ تا 10000$ (دلار) بدون در نظر گرفتن سطح تحصیل باقی می ماند. به یاد داشته باشید، اگر می خواهید در حین تحصیل در مقطع دکترا به صورت پاره وقت کار کنید، باید ویزای تحصیلی خود را به مجوز کار تبدیل کنید. این را می توان در حالی که هنوز در برزیل هستید انجام داد. با افزایش شهرت تحصیلات عالی این کشور، گزینه های بورسیه تحصیلی در دسترس دانشجویان بین المللی نیز افزایش می یابد. بورسیه های تحصیلی برای شما بستگی به سطح تحصیل شما، موضوع، تابعیت شما و اینکه آیا به زبان پرتغالی یا انگلیسی تحصیل می کنید، بستگی دارد.

ویزای تحصیلی برزیل

دانشجویان برای تحصیل در موسسات این کشور به ویزا نیاز خواهند داشت. این معمولا یک ویزای اقامت موقت است که امکان تحصیل 1 ساله را فراهم می کند. سپس می توانید آن را متناسب با نیازهای مطالعه خود گسترش دهید. روند درخواست ویزا می تواند تا 3 ماه به طول انجامد. بنابراین، مطمئن شوید که آن را به موقع مرتب کرده اید.

برای درخواست ویزای تحصیلی این کشور، به طور کلی باید موارد زیر را ارائه دهید:

  • گذرنامه معتبر
  • اثبات بودجه کافی
  • نامه تأییدیه از موسسه مورد تأیید MEC شما
  • 2 عکس به اندازه گذرنامه
  • مدارک پزشکی
  • 2 فرم درخواست چاپ شده و امضاء شده
  • مدارک فاقد سابقه کیفری، اصلی و تکراری

ظرف 30 روز از ورود شما باید در پلیس فدرال ثبت نام کنید. این به شما امکان می دهد یک کارت شناسایی خارجی دریافت کنید. اگر نیاز به تمدید ویزا دارید، باید درخواست خود را حداقل 30 روز قبل از اتمام آن ارسال کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت درباره شرایط مهاجرت به برزیل تمامی اطلاعات را در اختیار شما قرار خواهد داد تا بتوانید به راحتی پروسه مهاجرت را پشت سر بگذارید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *