مهاجرت تحصیلی اوکراین

رشته طب ورزشی در اوکراین

رشته طب ورزشی در اوکراین

رشته طب ورزشی در اوکراین علی رغم ناشناختگی در میان دانشگاه های اروپایی، اما در حال گسترش روابط قوی با دانشگاه های اتحادیه اروپا است. دانشگاه ملی اوکراین در تربیت بدنی و ورزش توجه زیادی به توسعه همکاری های بین المللی دارد. برنامه های توسعه آینده دانشگاه همیشه روندهای جهانی و تغییرات مداوم را که در روند آموزشی اوکراین و اروپا و غیره اتفاق می افتد در نظر می گیرد.

از سوی دیگر موسس بین المللی مطالعات المپیک و آموزش المپیک و آکادمی المپیک اوکراین بر اساس دانشگاه کار می کنند. آنها روابط پرباری با کمیته بین المللی المپیک، مرکز بین المللی آموزش المپیک، موزه المپیک در لوزان، آکادمی بین المللی المپیک حفظ می کنند. برای کسب دانش بیشتر با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس و گفتگو باشید تا همه شرایط لازم را به دقت بسنجید.

معرفی 2 موقعیت شغلی در رشته طب ورزشی اوکراین

کینزیوتراپیست با میانگین حقوق ملی 31.63$ (دلار) در اوکراین کار می کند. کینزیوتراپیست ها با تاکید بر بازگرداندن قدرت و تحرک، برنامه های ورزشی را برای افرادی که پس از یک آسیب بهبود می یابند، طراحی، اجرا و نظارت می کنند. برخی با ورزشکارانی کار می کنند که در حال نقاهت از یک آسیب خاص هستند، در حالی که برخی دیگر عمومی هستند که طیف وسیعی از آسیب ها را پشتیبانی می کنند. کینزیوتراپیست ها وظایف خود را در محیط های مختلف مراقبت های بهداشتی از جمله مراکز تناسب اندام، بیمارستان ها، مطب های پزشک یا امکانات پزشکی ورزشی انجام می دهند. برای اینکه یک کینزیوتراپیست باشید، باید مدرک کارشناسی خود را از یک برنامه حرکت درمانی معتبر تکمیل کنید.

یکی از موقعیت های دیگر در اوکراین، گرفتن نقش فیزیوتراپیست است که میانگین حقوق ملی 44.41$ (دلار) در ساعت می باشد. یک فیزیوتراپیست عملکرد اسکلتی عضلانی فعلی بیمار را ارزیابی می کند، هر مشکلی را که نیاز به درمان دارد را تشخیص می دهد و برنامه های درمانی مربوطه را توصیه می کند. این کار بر کمک به بیماران در بهبود آسیب‌ های عضلانی، عصبی یا مفصلی، بازیابی قدرت و دامنه حرکتی و از سرگیری یک سبک زندگی فعال تمرکز دارد. فیزیوتراپیست ها تمرینات را برای بیماران آموزش می دهند و مدل می کنند و تا زمانی که بیماران قادر به انجام وظایف به طور مستقل باشند، حمایت فعال ارائه می دهند.

ویزای تحصیل رشته طب ورزشی در اوکراین

برای دریافت ویزای طولانی مدت اوکراین، یک دانشجوی آینده نگر باید یک سری مدارک را به کنسولگری یا سفارت اوکراین در کشور مربوطه ارسال کند. شما می توانید لیست کامل مکان های سفارت و اطلاعات تماس را در وب سایت وزارت امور خارجه اوکراین بیابید. صرف نظر از جایی که مدارک خود را ارسال می کنید، همیشه از شما خواسته می شود که اصل “دعوت نامه برای تحصیل” را درج کنید. ما می خواهیم تأکید کنیم که مدارک تحصیلات قبلی شما باید قبل از ارائه به کنسولگری به طور رسمی تأیید شود. این کار را می توان به یکی از 2 روش انجام داد: قانونی شدن توسط وزارت آموزش و علوم، وزارت امور خارجه و سفارت اوکراین در کشور شما یا تایید شده با مهر آپوستیل و قانونی شدن در سفارت اوکراین در کشور شما. این مدارک باید به طور رسمی در اوکراین به رسمیت شناخته شوند.

ویزای تحصیل رشته طب ورزشی در اوکراین

مدارک ویزای تحصیل رشته طب ورزشی در اوکراین

پیش از اشاره به مدارک مورد نیاز برای ویزای اوکراین باید گفت که تمام «دعوتنامه ‌های تحصیلی» صادر شده توسط دانشگاه ‌ها قبل از صدور برای متقاضیان، در وزارت آموزش و علوم اوکراین ثبت‌ نام می‌کنند. SME چنین ثبت نام هایی را از طرف وزارت انجام می دهد و تأییدیه رسمی چنین ثبت نامی (پشتیبانی ویزا) را به کنسولگری اوکراین در کشورهای مربوطه ارائه می دهد. کنسولگری ها مدارک دانشجویان بین المللی را بدون ثبت نام نمی پذیرند و بنابراین نمی توانند نسبت به صدور ویزای دانشجویی اقدام کنند. پس از دریافت دعوت نامه، دانشجو باید با سفارت اوکراین در کشور خود برای درخواست ویزای دانشجویی تماس بگیرد.

در برخی از کشورها، سفارت شروع به پذیرش درخواست های ویزا و صدور ویزا از 15 جولای تا 15 نوامبر می کند. تمدید برای دوره مقدماتی تا نوامبر یا دسامبر انجام می شود. در مورد مدارک باید گفت که گواهی پزشکی ظرف 1 ماه پس از درخواست ویزا صادر می شود و به زبان اوکراینی ترجمه می شود. این باید یک مدرک تایید شده توسط وزارت بهداشت در کشور دانشجو باشد. گواهی HIV-AIDS منفی که ظرف 1 ماه پس از درخواست ویزا صادر و به زبان اوکراینی ترجمه شده است.

مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزا در جدول زیر ارائه شده است:

  • دعوت نامه اصلی از کالج/دانشگاه
  • فرم درخواست ویزا پر شده
  • پاسپورت بین المللی با اعتبار یک سال یا بیشتر
  • اصل گواهینامه های مدرسه – ترجمه شده به اوکراینی
  • بلیط هواپیما رفت و برگشت با اعتبار 1 سال
  • گواهی تولد – ترجمه شده به اوکراینی

درآمد شاغلان رشته طب ورزشی در اوکراین

فردی که به عنوان پزشک ورزشی در اوکراین کار می کند معمولاً حدود 62000UAH (گریونا) در ماه درآمد دارد. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و از UAH31600 (گریونا) در ماه (حداقل حقوق) تا UAH95400 (گریونا) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. با این حال، حقوق متوسط ​​UAH60700 (گریونا) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان پزشک ورزشی کار می کنند کمتر از UAH60700 (گریونا) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از UAH60700 (گریونا) درآمد دارند. از سوی دیگر، 25% از پزشکان ورزشی کمتر از UAH41500 (گریونا) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از UAH41500 (گریونا) درآمد دارند. همچنین از 75% از پزشکان ورزشی کمتر از UAH76500 (گریونا) درآمد دارند.

یک پزشک ورزشی با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً UAH35400 (گریونا) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال UAH46300 (گریونا) در ماه درآمد داشته باشد که 31% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل UAH64800 (گریونا) در ماه دارد که 40% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است.

در نمودار زیر، سطوح حقوقی در رشته طب ورزشی بر اساس تجربه کاری اشاره شده است.

جهت اقامت در اوکراین و دستیابی به پاسپورت این کشور، می توانید امور خود را از طریق موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت پیگیری نمایید و از راهنمایی مشاوران ما استفاده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *