مهاجرت تحصیلی آفریقای جنوبی

رشته شهرسازی در آفریقای جنوبی

رشته شهرسازی در آفریقای جنوبی

تصمیم برای انتخاب رشته شهرسازی در آفریقای جنوبی فرصت تجربه کشور شگفتی ها است که استقبال مهاجران از آن دوچندان شده است. آفریقای جنوبی با نام رسمی جمهوری آفریقای جنوبی، جنوبی ترین کشور در قاره آفریقا است. این کشور بیست و چهارمین کشور پرجمعیت جهان است و مساحت آن 1221037 کیلومتر مربع است. بزرگ‌ترین شهر، ژوهانسبورگ، شهری پویا و متنوع است که به آن لقب «جوبورگ»، «جوزی» یا «شهر طلا» داده می‌شود. پایتخت قانونگذاری و دومین شهر بزرگ، کیپ تاون، تاریخی و یک مقصد ضروری برای هر کسی است که در آفریقای جنوبی تحصیل می کند. مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده هستند تا تجربه های خود را برای اعزام متقاضیان به این کشور پر رمز و راز در اختیار علاقه مندان بگذارند.

مزایای تحصیل رشته شهرسازی در آفریقای جنوبی

به عنوان دانشجویی که در خارج از کشور در آفریقای جنوبی تحصیل می کنید، در تنوع فرهنگی و تاریخ غنی این کشور غرق خواهید شد. آفریقای جنوبی خانه 11 زبان رسمی است، از جمله انگلیسی (که به طور گسترده صحبت می شود)، ندبله، آفریکانس و زولو. این کشور به دلیل تنوع فرهنگی و تلاش برای ادغام بین تفاوت های فرهنگی، اغلب به عنوان ملت رنگین کمان شناخته می شود. دانشجویان بین المللی در آفریقای جنوبی جدای ملاقات با جمعیتی متنوع، به برخی از دانشگاه های برتر جهان دسترسی دارند. آفریقای جنوبی دارای دو دانشگاه آفریقایی با بالاترین رتبه است، دانشگاه کیپ تاون و دانشگاه ویتواترسرند، که احتمالاً برنامه های آکادمیک زیادی را در آنها خواهید یافت. موضوع مهم دیگر که در زمان فارغ التحصیلی ارزش آن دو چندان می شود، این است که شما به عنوان یک متقاضی به کشوری با اقتصاد در حال رشد پا می گذارید.

گزارش های فصلی در مورد بخش شغل آفریقای جنوبی از سال 2019 به بعد نشان می دهد که این کشور شاهد رشد در اکثر بخش ها از کشاورزی گرفته تا خدمات تجاری و صنایع اجتماعی بوده است. به عنوان یک دانشجوی آینده نگر برای تحصیل در خارج از کشور، در آفریقای جنوبی، احتمالاً می توانید یک کارآموزی جالب یا شغل پاره وقت در هر زمینه ای که انتخاب می کنید پیدا کنید. اقتصاددانان پیش‌ بینی می‌ کنند که آفریقای جنوبی یکی از بهترین کشورهای قاره آفریقا است که می‌ تواند «از خاکستر رکود ناشی از ویروس کرونا بیرون بیاید و آینده روشن‌ تری ایجاد کند، جایی که رکود اقتصادی می‌تواند به کانون بعدی نوآوری تبدیل شود. نکته دیگر آب و هوای خوب آن است که آفریقای جنوبی با 300 روز آفتابی در سال تحویل می دهد.

در شکل زیر سایر مزیت های تحصیل برای متقاضیان رشته شهرسازی در آفریقای جنوبی اشاره شده است:

مزیت های تحصیل برای متقاضیان رشته شهرسازی در آفریقای جنوبی

اطلاعات ویزا برای رشته شهرسازی در آفریقای جنوبی

هزینه کل درخواست برای ویزای دانشجویی آفریقای جنوبی حدود 107.00$ (دلار) است. نیازی نیست نگران تمام شدن ویزای خود باشید، تمام ویزاهای دانشجویی آفریقای جنوبی برای تمام مدت برنامه شما معتبر می مانند. در مورد روند درخواست ویزای آفریقای جنوبی باید گفت که ابتدا باید محل خود را در دانشگاهی که در وزارت آموزش عالی ثبت شده است تأیید کنید، سپس یک قرار ملاقات با یک سفارت، نمایندگی یا کنسولگری آفریقای جنوبی در کشور خود تنظیم کنید و مدارک مربوطه خود را ارائه دهید و هزینه درخواست را بپردازید و در نهایت منتظر بمانید تا تصمیمی در مورد درخواست خود دریافت کنید. در مورد ویزا برای وابستگان دانشجویان بین المللی شرایط به این شکل است که فقط همسر و فرزندان تحت تکفل شما می توانند با شما به آفریقای جنوبی سفر کنند.

آنها باید برای ویزای همسر یا فرزند خود درخواست دهند که به آنها اجازه می دهد تا حداکثر 3 سال در آنجا زندگی کنند. با این حال، به آنها اجازه کار یا تحصیل در کشور را نمی دهد. اگر اعضای خانواده شما قصد دارند به شما بپیوندند، باید مدرک حضانت یا سرپرستی خود را به جلسه درخواست ویزا ببرید.

مدارکی که متقاضیان باید برای اخذ ویزا آماده کنند عبارت است از:

  • گذرنامه معتبر با تاریخ انقضا حداقل 30 روز پس از پایان دوره
  • نامه رسمی پذیرش از کالج یا دانشگاه
  • پول برای پرداخت هزینه درخواست ویزا
  • 2 قطعه عکس گذرنامه رنگی
  • گواهی واکسیناسیون (در صورت نیاز)
  • نامه پوششی که هدف و مدت بازدید را شرح می دهد
  • جزئیات پروازهای ورودی و خروجی شما، از جمله بلیط برگشت
  • اثبات منابع مالی کافی
  • اسناد بیمه نامه سلامت
  • مدارک پزشکی

درآمد شاغلان رشته شهرسازی در آفریقای جنوبی

درآمد شاغلان رشته شهرسازی در آفریقای جنوبی

فردی که به عنوان مهندس شهرسازی در آفریقای جنوبی کار می کند معمولاً حدود 31500ZAR (رند آفریقای جنوبی) در ماه درآمد دارد که این میزان بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی بسیار متفاوت است و از 14500ZAR تا 50100ZAR (رند آفریقای جنوبی) در ماه متغیر است. اما در کل متوسط ​​حقوق 34000ZAR (رند آفریقای جنوبی) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان مهندس (های) کار می کنند کمتر از 34000ZAR (رند آفریقای جنوبی) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 34000ZAR (رند آفریقای جنوبی) درآمد دارند. بر همه این سطوح حقوقی سطح تجربه و نوع مدرک تحصیلی بیش از هر موضوع دیگری اثرگذار است، چنانکه بر اساس تجربه یک مهندس با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 16500ZAR (رند آفریقای جنوبی) در ماه درآمد دارد.

در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 22000ZAR (رند آفریقای جنوبی) در ماه دریافت کند که %34 بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 32500ZAR (رند آفریقای جنوبی) در ماه دریافت می کند که %48 بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال سابقه است. بر اساس مدرک حقوق به این شکل است که وقتی سطح تحصیلات لیسانس باشد، میانگین حقوق یک مهندس 19100ZAR (رند آفریقای جنوبی) در ماه است. در حالی که فردی با مدرک کارشناسی ارشد 36900ZAR (رند آفریقای جنوبی) در ماه حقوق دریافت می کند که %93 بیشتر از فردی که دارای مدرک لیسانس است.

در نمودار زیر سایر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته شهرسازی در آفریقای جنوبی تفکیک شده است:

سطوح حقوق بر حسب میزان کار در رشته شهرسازی در آفریقای جنوبیاشخاص علاقه مند به تحصیل در رشته شهرسازی در آفریقای جنوبی، می توانند از طریق گفتگو با متخصصان حاضر در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از قوانین آفریقای جنوبی اطلاعات بیشتری پیدا کنند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *