مهاجرت تحصیلی امارات

رشته شهرسازی در امارات

رشته شهرسازی در امارات

امارات برای ایرانیان همواره انتخابی جذاب بوده و با توجه به توسعه ساخت و سازها، ورود به رشته شهرسازی در امارات ورود به بازار کاری فعال است. افرادی که در امارات متحده عربی تحصیل می کنند، نه تنها تجربیات و دیدگاه های جدیدی را با خود به ارمغان می آورند، بلکه این ایده ها را نیز به اشتراک می گذارند. این موضوع در بدنه دانشجویان دانشگاه ‌های امارات منعکس می ‌شود. و هیچ راهی بهتر از حضور در جامعه ای از افراد مختلف برای رشد به عنوان یک فرد وجود ندارد. علاوه بر این، اعضای هیئت علمی که در دانشگاه ‌های امارات متحده عربی تدریس می‌ کنند، عموماً از پیشینه‌ های آموزشی معتبر با تجربیات حرفه‌ ای قبلی هستند. کارشناسان حاضر در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده هستند تا تجارب گسترده خود در مورد کشور امارات در زمینه اعزام دانشجو را در اختیار علاقه مندان تحصیل رشته شهرسازی در این کشور بگذارند.

مزایای تحصیل رشته شهرسازی در امارات

امارات متحده عربی دانشگاه های معتبر از سراسر جهان را تشویق می کند تا پردیس های شعبه ای در امارات راه اندازی کنند. دانشگاه هریوت وات دبی، BITS پیلانی دبی و دانشگاه ولونگونگ در دبی تنها تعدادی از شعبه های دانشگاه های معتبر دبی هستند. اگر در امارات متحده عربی تحصیل کنید، یک مدرک بین المللی معتبر با زبان آموزشی به زبان انگلیسی دریافت خواهید کرد. اگر تحصیلات تکمیلی را در جای دیگری دنبال کنید، مجبور نخواهید بود برای اثبات مهارت های زبان خود در آزمون های بیشتری شرکت کنید. از سوی دیگر در امارات، امکانات و منابع گسترده در دسترس است. از طیف گسترده ای از ارائه دوره ها گرفته تا ساختن اولین رزومه خود با یک مشاور شغلی، منابع زیادی برای دانشجویانی که در امارات تحصیل می کنند در دسترس است. دانشگاه‌ های امارات مایلند فرصتی برای تحصیل یک ترم یا بیشتر در یک مقصد بین‌المللی برای دانشجویان فراهم کنند.

علاوه بر این تحصیل در امارات این فرصت را به شما می دهد تا دوره های کارآموزی محلی را دنبال کنید. اینها یک راه عالی برای به دست آوردن تجربه کاری مرتبط هستند. همچنین تحصیلات عالی در امارات فراتر از مطالعه تئوری است. و شما به عنوان یک متقاضی این شانس را خواهید داشت که از طریق کارآموزی محلی، تجربیات کاری خاص امارات متحده عربی را به دست آورید. این فرصت ها به شما بینش ارزشمندی از بازار امارات متحده عربی خواهد داد و در عادت کردن شما به سیستم در محل کار در بسیار مهم بود. بنابراین، تحصیل در امارات می تواند در نهایت به شما کمک کند تا نردبان شغلی خود را ارتقا دهید و به شما کمک کند تا در اینجا شغلی پیدا کنید.

یکی از مزایا تحصیل رشته شهرسازی در این کشور کار در امارات بعد از تحصیل و فرصت های شغلی خوب در زمینه شهرسازی می باشد. در شکل زیر سایر مزیت های تحصیل در رشته شهرسازی در امارات اشاره شده است:

مزیت های تحصیل در رشته شهرسازی در امارات

شرایط ویزای تحصیل رشته شهرسازی در امارات

هر تبعه خارجی (به استثنای افراد عضو شورای همکاری خلیج فارس) که می خواهد در امارات متحده عربی تحصیل کند باید ویزای تحصیلی امارات متحده عربی را دریافت کند. با این حال، قبل از آن، آنها باید در یک موسسه آموزش عالی در امارات پذیرفته شوند زیرا این دانشگاه است که فرآیند درخواست ویزا را انجام می دهد. هنگامی که برای ویزای دانشجویی یا امارات درخواست می کنید، باید مدارکی را داشته باشید که از درخواست شما پشتیبانی می کند و شامل:

  • پاسپورت به همراه چند کپی
  • چند عکس به اندازه پاسپورت ممکن است تا 12 نیاز باشد
  • نامه پذیرش در دانشگاه یا کالج امارات
  • اثبات توانایی مالی
  • گواهی پزشکی، صادر شده توسط یک مرکز بهداشتی مورد تایید دولت در امارات. همه متقاضیان بالای 18 سال باید تحت معاینات پزشکی برای HIV، سل، هپاتیت B و C، جذام و سیفلیس قرار گیرند.
  • مدارک محل اقامت یا مدرک اجاره

البته باید به خاطر داشت که شرایط درخواست ویزا از یک امارت به امارت دیگر و همچنین از دانشگاهی به دانشگاه دیگر متفاوت است. این فقط رایج ترین اسناد مورد نیاز است. در نهایت این دانشگاه شماست که لیست کامل تمام مدارکی را که نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد. از آنجایی که ویزای تحصیلی امارات متحده عربی نوعی ویزای اقامتی است، مدرسه شما تنها زمانی می تواند آن را برای شما دریافت کند که در این کشور باشید. این بدان معناست که ابتدا برای اهداف تحصیلی به مجوز ورود نیاز دارید. از نظر اعتبار در بیشتر موارد، ویزای دانشجویی برای یک سال صادر می شود و می توان آن را سالیانه برای تمام مدت تحصیل تمدید کرد. برای تمدید ویزای دانشجویی، باید از مدرسه خود تأیید کند که هنوز دانشجو هستید. با این حال برای دانشجویان ممتاز یا استثنایی، این نوع ویزا 5 سال اعتبار دارد. پس از فارغ التحصیلی شرایط اخذ ویزای کار امارات وجود دارد.

درآمد شاغلان رشته شهرسازی در امارات

درآمد شاغلان رشته شهرسازی در امارات

فردی که در بخش مهندسی در امارات متحده عربی کار می کند معمولاً حدود 16400 AED(درهم امارات) در ماه درآمد دارد. البته که حقوق مهندسی در امارات متحده عربی از 4680AED (درهم امارات) در ماه (حداقل حقوق متوسط) تا 35600AED (درهم امارت) در ماه (حداکثر متوسط ​​حقوق، حداکثر واقعی بالاتر است) متغیر است. با این حال متوسط ​​حقوق 17400AED (درهم امارت) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که در مهندسی کار می کنند کمتر از 17400AED (درهم امارات) درآمد دارند. از سوی دیگر %25 از افرادی که در مهندسی کار می کنند کمتر از 9930AED (درهم امارات) درآمد دارند در حالی که %75 از آنها بیش از 9930AED (درهم امارات) درآمد دارند. یکی از فاکتورهای اثرگذار سطح تجربه است که به طور کلی، کارمندانی که بین 2 تا 5 سال تجربه دارند، به طور متوسط ​​%32 بیشتر از تازه واردها و جوانان در همه صنایع و رشته ها درآمد دارند.

افراد حرفه ای با تجربه بیش از 5 سال به طور متوسط ​​36% بیشتر از افراد با تجربه کاری 5 سال یا کمتر درآمد دارند. با رسیدن به مرز 10 سال، حقوق %21 افزایش می یابد و برای افرادی که از مرز 15 سال گذشته اند 14%ا فزایش می یابد. از سوی دیگر نوع مدرک تحصیلی تاثیر زیادی بر تغییر سطح حقوق دارد. به عنوان مثال کارگران دارای دیپلم ​​%17 بیشتر از همتایان دبیرستانی درآمد دارند. کارمندان دارای کارشناسی24% بیشتر از دیپلمه ها درآمد دارند.

در جدول زیر، درصد تغییر حقوق مهندسین شهرساز در امارات بر حسب مدرک تفکیک شده است:

نوع مدرکتغییر درصد حقوق
کارشناسی ارشد%29 بیشتر دریافت می کنند
دکتری%23 بیشتر دریافت می کنند

کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده هستند تا تجارب خود را با متقاضیان رشته شهرسازی در امارات در زمینه شرایط اقامت و زندگی در امارات در میان بگذارند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *