مهاجرت تحصیلی مالزی

رشته شنوایی سنجی در مالزی

رشته شنوایی سنجی در مالزی

رشته شنوایی سنجی در مالزی رشته ای است برای تحصیل در حوزه بررسی کم شنوایی و ناشنوایی و همچنین کاشت حلزوم و سمعک. تحصیل در رشته شنوایی در کشور مالزی یک انتخاب عالی برای دانشجویان ایرانی است زیرا شرایط تحصیل در دانشگاه های این کشور مناسب است. تحصیلات مقرون به صرفه و کارهای دانشجویی و کشوری با جمعیت مسلمان و تفرجگاه ها و مراکز تفریحی دانشجویی از مهم ترین جذابیت های تحصیلی است. از دیگر مزایا تحصیل رشته شنوایی سنجی می توان به دانشگاه های معتبر که به زبان انگلیسی تدریس می کنند اشاره کرد. رشته شنوایی سنجی در مالزی در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا ارائه می شود. شما می توانید برای برای تحصیل در این کشور با مشاوران متخصص در امور مهاجرتی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشورت نمایید.

تحصیل رشته شنوایی سنجی در مالزی

اگر شنوایی خوبی دارید و می خواهید مانند یک پزشک باشید اما در زمینه خاصی تخصص داشته باشید، پس توجه خود را به به این علم منعطف کنید تا در مورد مطالعه شنوایی شناسی در مالزی و آنچه که مستلزم آن است بیاموزید. دوره شنوایی شناسی به شما امکان می دهد آسیب شناس گفتار یا شنوایی شناس باشید. شما می توانید به بیماران کمک کنید تا از دو حواس حساس و مهم انسان محافظت و تقویت کنند: شنوایی و گفتار. از تشخیص زودهنگام تا درمان بیماری‌های مربوط به گوش و گفتار، بیماران می‌توانند به راحتی کارهای روزمره خود را انجام دهند، همه اینها به دلیل تخصص شنوایی‌شناسان و آسیب‌شناسان گفتار است. بیمارانی که با مشکلات شنوایی مختلف و حتی کم شنوایی زندگی می کنند، اکنون می توانند از انجام کاری که دوست دارند، از گوش دادن به آهنگ ها گرفته تا برقراری ارتباط با اعضای خانواده خود، لذت ببرند.

مدرک شنوایی شناسی ترکیبی از علم، فناوری و مراقبت های بهداشتی است. شما با علم پشت سر این که چرا پرده گوش لرزش مورد نظر را دریافت نمی کند، آشنا خواهید شد و یاد خواهید گرفت که چگونه آن را با فناوری پیشرفته درمان کنید تا اطمینان حاصل شود که بیماران مراقبت بهینه را دریافت می کنند. با افراد مختلف کار کنید. نه تنها افراد مسن مشکلات شنوایی و گفتاری دارند. شما انواع مختلفی از افراد را ملاقات خواهید کرد، از نوزادان گرفته تا بزرگسالان و شهروندان مسن. در واقع، کودکانی که با شکاف کام متولد می شوند و آنهایی که اختلال گفتاری ناشی از تصادف یا سکته مغزی دارند، به خدمات شما نیاز خواهند داشت. همچنین می توانید در حوزه مدارس نیز مشغول باشید.

کار در حوزه شنوایی سنجی در مالزی

رشته شنوایی شناسی مطالعه شنوایی و تعادل نرمال و نابسامان به عنوان یک حرفه علمی و بالینی است. در حرفه بالینی و پزشکی، شنوایی شناسان انواع مختلفی از ارزیابی را انجام می دهند تا هر گونه اختلال شنوایی یا تعادل را تشخیص دهند. شنوایی شناسان علاوه بر تشخیص اختلالات شنوایی و تعادل، در تهیه و اجرای برنامه های توانبخشی فردی برای افراد مبتلا به اختلالات شنوایی و/یا تعادل نیز مشارکت دارند. تخصص های فرعی شنوایی شناسی عبارتند از: شنوایی شناسی بالینی، شنوایی شناسی آموزشی، شنوایی شناسی کودکان، شنوایی شناسی توزیع، و شنوایی شناسی صنعتی و نظامی. برنامه مدرک لیسانس شنوایی شناسی IIUM با هدف توسعه شنوایی شناسان آینده به منظور برآوردن نیازهای صنعت مراقبت های بهداشتی مالزی و جهانی است.

شما عمدتاً با افراد مسن سر و کار خواهید داشت، و به همین دلیل، باید صبور باشید زیرا آنها برای توضیح مسائل خود زمان می گذارند، به خصوص اگر مشکلات شنوایی آنها به مراحل آخر رسیده باشد. در خصوص نوزادان دقت داشته باشید که گوش و اندام های آن به طرز چشمگیری کوچک و ظریف هستند. به این ترتیب، گاهی اوقات پرداختن به مشکل نیاز به دقت در جزئیات دارد تا چیزی را از دست ندهید. برنامه مدرک لیسانس شنوایی شناسی IIUM با هدف توسعه شنوایی شناسان آینده به منظور برآوردن نیازهای صنعت مراقبت های بهداشتی مالزی و جهانی است. این برنامه برای آماده سازی دانشجویان کارشناسی برای مشاغل حرفه ای و تحقیقاتی در حرفه شنوایی شناسی با گنجاندن بالاترین ارزش های اسلامی در فعالیت های آموزشی و یادگیری طراحی شده است.

در نمودار زیر شاهد نرخ بیکاری در کشور مالزی در سال های اخیر در رشته شنوایی سنجی می باشید:

نرخ بیکاری شنوایی سنجی در مالزی

الزامات اشتغال در رشته شنوایی سنجی در مالزی

آیا می توانید تصور کنید که با فردی که مشکلات شنوایی و گفتاری دارد ارتباط برقرار کنید؟ یعنی اصلا امکانش هست؟ علاوه بر این واقعیت که شما به مقدار باورنکردنی صبر نیاز دارید، همچنین باید در مهارت های ارتباطی خود خوب باشید تا پیام های مناسب را به دیگران ارسال کنید. از آنجا که این رشته یک رشته عمیق است و تحقیقات زیادی مورد نیاز است، مدرک تحصیلی درهای زیادی از فرصت را باز نمی کند. بهتر است مقطع کارشناسی ارشد را دنبال کنید که در آن کارفرمایان بیشتری مایل به استخدام شما هستند. همانطور که شنوایی بخش مهمی از زندگی است، شما باید به بیماران و اعضای خانواده آنها گوش دهید و همچنین به آنها پاسخ دهید و تشخیص را برای بیمار و عزیزانشان به روشی ساده برای درک توضیح دهید.

پس از اتمام تحصیل در مقاطع مختلف در مالزی در این رشته فرصت های شغلی در 3 محور زیر وجود دارد:

  • شنوایی شناس بالینی: بیمارستان ها و مراکز توانبخشی دولتی و خصوصی.
  • شنوایی شناس توزیع کننده: مراکز توزیع سمعک.
  • شنوایی شناس آموزشی: متخصص تجهیزات مراقبت شنوایی یا در مدارس با نیازهای ویژه.

تحصیل رشته شنوایی سنجی در مالزی در مقطع کارشناسی

تحصیل رشته شنوایی سنجی در مالزی در مقطع کارشناسی

شنوایی شناسان متخصصانی هستند که برای ارزیابی، تشخیص و مدیریت طیف متنوعی از شرایط مربوط به اختلالات شنوایی و تعادل در کودکان و بزرگسالان کار می کنند. UKM از سال 1995 در ارائه مدرک لیسانس شنوایی شناسی در منطقه آسیای جنوب شرقی پیشگام بوده است. در طول مطالعه 4 ساله، دانش‌آموزان دانش پایه، مهارت‌های بالینی و تجربه تحقیقاتی کافی را برای یک پزشک مبتدی که در انواع تنظیمات مراقبت‌های بهداشتی کار می‌کند، کسب خواهند کرد. آنها در بیمارستان های منطقه ای، مراقبت های بهداشتی، آموزشی و موسسات اجتماعی تحت نظارت دقیق شنوایی شناسان واجد شرایط، دوره های بالینی را پشت سر می گذارند. آنها همچنین پروژه های تحقیقاتی را انجام می دهند و یافته های خود را در پایان نامه در سال آخر تحصیل ارائه می دهند. فارغ التحصیلان این برنامه مشاغل موفقی در موسسات بهداشتی، آموزشی و صنعتی محلی و بین المللی دارند.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در زمینه تحصیل در مالزی به زبان انگلیسی در رشته شنوایی سنجی می باشید:

مقطع تحصیلیزبان تحصیلبورسیهمدت تحصیلنرخ پذیرش
کارشناسیانگلیسیخیر447%
ارشدبله240%
دکترا320%

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت موسسه ای است با سابقه درخشان در زمینه اعزام دانشجو به مالزی و همچنین اقامت در مالزی از طریق تحصیل مشاور و راهنمای شما می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *