مهاجرت تحصیلی لوکزامبورگ

رشته سم شناسی در لوکزامبورگ

رشته سم شناسی در لوکزامبورگ

از مزایای مهم پیش روی انتخاب کنندگان رشته سم شناسی در لوکزامبورگ، این نکته است که دانشگاه های دولتی لوکزامبورگ شهریه پایینی دارند . نکته دیگر اینکه شما با انتخاب لوکزامبورگ، در یک محیط چندفرهنگی زندگی و رشد کنید. چراکه لوکزامبورگ به دلیل رفتار دوستانه خود با بین المللی ها و به دلیل فرهنگ عمومی باز شناخته شده است. 3 زبان رسمی وجود دارد که شامل لوگزامبورگی، فرانسوی، آلمانی می باشد و بسته به علاقه و زمان، می ‌توانید اصول اولیه را یاد بگیرید یا در حین تحصیل و زندگی در اینجا به راحتی سطح خود را ارتقا دهید. مزیت دیگر تحصیل در لوکزامبورگ این است که جایگاه خود را در یکی از اقتصادهای پیشرو جهان بیابید.

لوکزامبورگ همچنین کشوری با بالاترین تولید ناخالص داخلی (تولید ناخالص داخلی) سرانه در کل جهان است. علاوه بر این، در اوقات فراغت خود، دانشجویان بین المللی با کاوش در چشمگیرترین سازه های محلی، که برخی از آنها قرن ها قدمت دارند، بسیار سرگرم می شوند. برخی از توصیه های ما عبارتند از: قلعه ویاندن، پل آدولف، موزه ملی، قلعه بورشید، Chemin de la Corniche، Place Guillaume II و غیره. همچنین همه دانشگاه ها ذوب بین المللی هستند، با دانشجویان و کارکنان بسیاری از کشورهای مختلف و زمینه های زبانی. استادان متخصصان پیشرو در زمینه های خود هستند و دانشجویان را تشویق می کنند تا مهارت های حل مسئله را توسعه دهند. همه برنامه های تحصیلی یک برنامه درسی به روز را پوشش می دهند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده است تا از طریق مشاوران خود، شما را در جریان سایر مزیت های زندگی دانشجویی در لوکزامبورگ بگذارد.

پذیرش تحصیلی رشته سم شناسی در لوکزامبورگ

برای همه دانشگاه ‌های لوکزامبورگ، می ‌توانید به سادگی با ارسال فرم درخواست به همراه تمام مدارک درخواستی درخواستی آنلاین درخواست دهید. تمام مدارک درخواستی مورد نیاز را به دقت بررسی کنید و مطمئن شوید که همه آنها به انگلیسی ترجمه شده اند. به عنوان مثال، شرایط تحصیل در لوکزامبورگ و مدرک کارشناسی یا معادل آن در سطح بین المللی به رسمیت شناخته شده شرط اصلی هنگام ثبت نام برای مدرک کارشناسی ارشد در دانشگاهی در لوکزامبورگ است. قبل از ثبت نام در یک برنامه مدرک، مطمئن شوید که الزامات زبان چیست و آیا نیاز به اثبات مهارت های زبان انگلیسی دارید یا خیر.

دوره های آمادگی را بگذرانید. این نوع دوره‌ ها به دانشجویان جویای مدرک کمک می‌کنند تا درست قبل از شروع دوره کارشناسی ارشد یا سایر برنامه ‌های تحصیلات تکمیلی، تقویت آموزشی بیشتری کسب کنند. یک برنامه پیش از M.B.A پیش قانون یا پیش از پزشکی و همچنین هر دوره پایه یا آمادگی دیگری که به شما امکان می دهد در برنامه تحصیلی انتخابی خود تحصیل کنید، امتحان کنید. زبان انگلیسی خود را از طریق دوره آمادگی زبان انگلیسی بهبود بخشید. اگر در یک برنامه تحصیلی در لوکزامبورگ شرکت می کنید، گاهی باید ثابت کنید که مهارت های زبانی شما برای شرکت در کلاس ها و درک سخنرانی ها به اندازه کافی خوب است.

تقریبا تمام دانشگاه های لوکزامبورگ این آزمون های رسمی انگلیسی را می پذیرند:

تمام دانشگاه های لوکزامبورگ به زبان رسمی انگلیسی

چشم انداز شغلی در رشته سم شناسی در لوکزامبورگ

چشم انداز شغلی برای متخصصان سم شناسی در لوکزامبورگ مثبت است. کشور با کمبود نیروی متخصص در این زمینه مواجه است و در حال حاضر موقعیت های باز زیادی وجود دارد. به عنوان مثال، مؤسسه تحقیقات ملی لوکزامبورگ برای سلامت عمومی و محیط زیست اخیرا برای یک دانشمند پژوهشی تبلیغ کرد تا روی پروژه ای در مورد سموم محیطی و اثرات آنها بر سلامت انسان کار کند. محقق دارای مدرک دکترا در سم شناسی یا یک رشته مرتبط خواهد بود و باید به زبان انگلیسی مسلط باشد. از سوی دیگر مدارک تحصیلی رشته سم شناسی لوکزامبورگ به شما اجازه همکاری و مشارکت در پروژه های بین المللی اروپا را می دهد و از نظر کاری، اعتبار خوبی از شما را نزد کارفرمایان اروپایی ارائه می دهد.

چشم انداز شغلی در رشته سم شناسی در لوکزامبورگ

درآمد بازار کار رشته سم شناسی در لوکزامبورگ

فردی که به عنوان سم شناس در لوکزامبورگ کار می کند معمولا حدود €5420 (یورو) در ماه درآمد دارد که شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا می باشد و بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی بسیار متفاوت است. از همین رو، حقوق متخصص سم شناسی در لوکزامبورگ از 2650€ تا €8450 (یورو) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. با این حال، حقوق متوسط 5520 €(یورو) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان سم شناس کار می کنند کمتر از €5520 (یورو) درآمد دارند.

در حالی که نیمی دیگر بیش از €5520 (یورو) درآمد دارند. در حالی که 25% بیش از 7130€ (یورو) درآمد دارند. یک سم شناس با کمتر از 2 سال سابقه تقریبا €3150 (یورو) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال €4040 (یورو) در ماه درآمد داشته باشد که 29% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال، حقوقی معادل €5580 (یورو) در ماه دریافت می کند که 38% بیشتر از افرادی با 2 تا 5 سال سابقه کار است.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته سم شناسی در لوکزامبورگ می باشد:

سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته سم شناسی در لوکزامبورگ

در صورت نیاز به اطلاع از شرایط مختلف و راه های مهاجرت به لوکزامبورگ با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید تا کارشناسان ما شما در جریان امور قرار دهند.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *