مهاجرت تحصیلی اسلوونی

رشته زمین شناسی در اسلوونی

رشته زمین شناسی در اسلوونی

تحصیل رشته زمین شناسی در اسلوونی ممکن است جز انتخاب های اول شما نباشد اما اگر به دنبال تحصیلی مقرون به صرفه هستید به اسلوونی فکر کنید. رشته زمین شناسی یکی از رشته های جذاب و جالب برای تحصیل است که می توانید به زبان انگلیسی نیز در این کشور تحصیل کنید. یکی از کشورهای خوب و زیبای اروپا اسلوونی است که هر ساله مانند دیگر کشورهای اروپا مهاجرانی را می پذیرد. در این میان مهاجران تحصیلی و دانشجویان بین المللی بیش از دیگر مهاجران به چشم می خورند. در اسلوونی شرایط برای تحصیل و زندگی به صورت کاملا انسانی و رفاهی در دسترس دانشجویان بین المللی می باشد. رشته زمین شناسی نیز در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا در دانشگاه های این کشور به دانشجویان ارائه می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت به اسلوونی پاسخگوی سوالات شماست.

در نمودار زیر شاهد میزان دانشجویان بین المللی در کشور اسلوونی می باشید:

دانشجویان بین المللی در اسلوونی

جایگاه رشته زمین شناسی در اسلوونی

یک زمین شناس برای بررسی چگونگی تأثیر خواص سنگ ها بر کاربری زمین برای ساخت و ساز، ساخت و ساز و سایر اهداف، تحقیقات خاک را انجام می دهد. این زمین شناس همچنین فرآیندهای لرزه نگاری، میدان های مغناطیسی زمین و آلودگی ناشی از صنعت را مطالعه می کند. تحقیقات زمین شناسی معمولاً در خارج از خانه آغاز می شود، جایی که زمین شناسان مشاهده می کنند، نقشه ها را ترسیم می کنند و به طور سیستماتیک نمونه ها را برای تجزیه و تحلیل در آزمایشگاه ها جمع آوری می کنند. با نتایج بدست آمده در این زمینه، تجزیه و تحلیل اولیه و داده های بدست آمده با کمک ژئوشیمی، ژئوفیزیک و تجهیزات فنی حساس، لایه های زیرزمینی سنگ ها را نشان می دهد و میزان کمیت و کیفیت منابع طبیعی را تخمین می زند.

این داده های زمین شناسی بعداً می تواند برای نوشتن گزارش ها، ترسیم نقشه ها و مدل های 3 بعدی استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی و برنامه های رایانه ای مورد استفاده قرار گیرد. پس از جنگ جهانی دوم، اسلوونی اولین فارغ التحصیلان زمین شناسی را به عنوان موضوع اصلی دریافت کرد، فارغ التحصیلانی که در آن زمین شناسی با شیمی، زیست شناسی و جغرافیا ترکیب شده بود، مهندسان فارغ التحصیل در زمین شناسی و فارغ التحصیلان رشته کانی شناسی با سنگ نگاری. در حالی که فارغ التحصیلان گروه های آموزشی عمدتاً در دبیرستان و تا حدی در مدارس ابتدایی مشغول به کار بودند، بقیه عمدتاً در سازمان زمین شناسی در لیوبلیانا، موسسه تحقیقات مصالح و ساختمان و معادن، به ویژه در ادریجا و مسیکا مشغول به کار بودند. برخی از آنها در دانشگاه، در آکادمی علوم و هنرهای اسلوونی و در موزه تاریخ طبیعی جایی پیدا کردند.

تحصیل رشته زمین شناسی در اسلوونی

امروزه نقشه های زمین شناسی و مدل های ریاضی با کمک برنامه های رایانه ای به طور فزاینده ای در حال توسعه هستند. اغلب از تجهیزات آزمایشگاهی بیوشیمیایی و فیزیکی استفاده می کند، به عنوان مثال برای کشف انرژی زمین گرمایی، در مطالعه هیدروژئولوژی شهری و معدن. داده های زمین شناسی مبنایی برای پرداختن به بسیاری از مسائل مهم ملی مانند: حفاظت از سلامت و محیط زیست، تامین آب آشامیدنی، حفاظت در برابر بلایای طبیعی، برنامه ریزی شهری، کشف و ارزیابی ذخایر و برنامه ریزی برای بهره برداری از ذخایر معدنی مورد استفاده قرار می گیرد. برنامه مطالعاتی گروه زمین شناسی در اسلوونی طیف وسیعی از دانش را از دیرینه شناسی، چینه شناسی، زمین شناسی اقتصادی، زمین ساختی، آب شناسی، ژئوفیزیک و رسوب شناسی تا کریستالوگرافی، کانی شناسی، سنگ شناسی، زمین شناسی و اکولوژی ارائه می دهد.

تحقیقات در رشته زمین شناسی در اسلوونی

تحقیقات در رشته زمین شناسی در اسلوونی

کارکنان در حوزه زمین شناسی با دانش و تجربه غنی در زمینه های فوق، به عنوان یک عنصر حمایتی در اجرای پروژه های حفاری و تحقیقاتی یکپارچه عمل می کنند. این امر برای مشتری بسیار مهم است، زیرا راه حل های کاملی را در یک مکان به او ارائه می دهد، بنابراین روند اجرا را کوتاه و تسهیل می کند. مزیت بیش از 29 سال حضور در بازار در پایگاه دانش و تجربه بسیار خوب در اسلوونی است که در تمام این سال ها به دست آمده است، و همچنین در کتابخانه آرشیو گسترده گزارش ها، پروژه ها، مطالعات، مطالعات و تحقیقات مختلف در سراسر سرزمین اسلوونی به دست آمده است. این به ما این امکان را می دهد که خصوصیات زمین شناسی، ژئومورفولوژیکی و هیدروژئولوژیکی منطقه محلی و اطراف آن را حتی قبل از خروج واقعی از زمین به طور دقیق تعریف کنیم.

شرکت GEOFORMA doo ، متشکل از یک تیم جوان امیدوار و نوآور است که در اسلوونی با سال ها تجربه در زمینه های مختلف زمین شناسی در زمینه های زیر فعالیت می کند:

  • زمین شناسی مهندسی
  • ژئومکانیک
  • هیدروژئولوژی
  • هیدرولوژی
  • زمین گرمایی
  • حفاظت از محیط زیست

دانشگاه رشته Geology در Slovenia

دانشگاه لیوبلیانا (UL) در قلب شهری پایتخت اسلوونی واقع شده و در سال 1919 تأسیس شده است، قدیمی ترین و بزرگترین موسسه آموزش عالی در این کشور است. امروزه دانشگاه تحقیقاتی دارای 23 دانشکده و همچنین 3 آکادمی هنری است که تئاتر، رادیو، فیلم و تلویزیون، هنرهای زیبا، طراحی و موسیقی را پوشش می دهند. حدود 43000 دانش آموز از جمله 2000 دانش آموز بین المللی و تقریباً 5500 معلم، محقق، دستیار و کارکنان پشتیبانی اداری در UL شرکت می کنند. برنامه های مربوط به علوم اجتماعی و علوم طبیعی، و همچنین برنامه های مطالعات فنی، در میان مشهورترین دانشگاه ها باقی مانده است. UL به عنوان بزرگترین دانشگاه کشور، محل کتابخانه ملی دانشگاه است که تقریباً 1.5 میلیون کتاب و همچنین منابع متنی، تصویری و چند رسانه ای را در خود جای داده است.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های برتر کشور اسلوونی می باشید:

نام دانشگاهرتبه در کشوررتیه در جهان
University of Ljubljana1800-1000
University of Maribor21001

فرصت های شغلی رشته Geology در Slovenia

فرصت های شغلی برای زمین شناسان آینده در اسلوونی بسیار متنوع و گاهی غیر معمول است. کار زمین شناسان می تواند در زمینه های آزمایشگاه و یا دفاتر انجام شود. زمین شناسان را می توان در موسسات، موزه ها، شرکت های ساختمانی، معادن یا، به عنوان مثال، در شرکت های آب آشامیدنی، مداخلات در فضا، بازسازی زمین لغزش ها و سیلاب ها یافت. آنها در طراحی و ساخت بزرگراه ها، تونل ها و گذرگاه ها ضروری هستند، ما همچنین در مورد آلودگی تحقیق می کنیم. زمین شناسان برای مطالعه زمین لرزه، حفاظت از میراث طبیعی و فرهنگی و حتی گردشگری آماده حضور هستند. به طور خلاصه، هیچ کمبودی برای زمین شناسان وجود نخواهد داشت، زیرا طبیعت دائماً در حال تغییر است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *