مهاجرت تحصیلی اسکاتلند

رشته زمین شناسی در اسکاتلند

رشته زمین شناسی در اسکاتلند

تحصیل در رشته زمین شناسی در اسکاتلند فرصت تحصیلی خوبی است. تحصیل در اسکاتلند موجب آشنایی با فرهنگ و زبان این کشورمی شود. الگوهای آموزشی در اسکاتلند هر ساله با پیشرفته ترین کشورهای جهان یعنی انگلستان پیش می رود و دانشجویان جدیدترین و به روزترین دانش ها در رشته های تحصیلی خود دریافت می کنند. با توجه به طبیعت و شرایط بسیار مناسب تحقیق و اکتشاف و مطالعه بر روی زمین و مواردی از این قبیل اسکاتلند انتخاب بسیار مناسبی است. این کشور همچنان جذابیت های طبیعی خود را حفظ کرده و از زیباترین کشورها به شمار می رود. برای دانستن در خصوص شرایط مهاجرت به اسکاتلند با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

جایگاه رشته زمین شناسی در اسکاتلند

بسیاری از چالش های عمده ای که سیاره ما با آن روبروست، مانند تغییرات آب و هوایی و تولید انرژی در آینده یا زندگی با خطرات طبیعی، مستلزم درک کامل نحوه رفتار زمین در گذشته و نحوه عملکرد امروز آن است. مدرک کارشناسی معتبر زمین شناسی در اسکاتلند تمام مهارت های کلیدی مورد نیاز برای درک عملکرد داخلی سیاره ما را ارائه می دهد. شما موضوعات مختلف از ژئوفیزیک و دیرینه شناسی تا آتشفشان شناسی و رسوب شناسی را مطالعه خواهید کرد. شما مهارت هایی را در دستکاری داده های علمی، ارزیابی انتقادی فرضیه های علمی توسعه داده و تحقیقات علمی واقعی را در حین کار پروژه تجربه خواهید کرد. تحصیل در تخصص ها و گرایش های جذاب رشته زمین شناسی نیز از جذابیت های تحصیل در اسکاتلند است.

این کشور یکی از معدود کشورهایی هست که توصیه انجمن زمین شناسی لندن مبنی بر حداقل 64 روز کار میدانی در برنامه BSc را برآورده می کند و تنها واحدی است که این امر را از طریق آموزش آنلاین امکان پذیر می کند. هر سال شما در یک دوره اصلی مسکونی 10-14 روزه شرکت می کنید و مهارت های نظری خود را با تجربه عملی تر تقویت می کنید. در حال حاضر دانش آموزان را به Pembrokeshire سال 1 ، شمال غربی اسکاتلند یا یونان (سال 2) و مراکش (سال 3) می بریم. شما همچنین می توانید در کلاس های میدانی آخر هفته شرکت کنید و در سال های پایانی مدرک، تحقیقات قابل توجهی را به تنهایی انجام دهید. این دوره برای افراد موجود نیز می باشد تمام وقت مطالعه شب و یا پاره وقت مطالعه در دسترس است.

تحصیل در اسکاتلند

فلسفه تدریس در اسکاتلند بر اساس انعطاف پذیری است و به شما امکان می دهد درجه را با سبک زندگی خود مطابقت دهید. اسکاتلند از فناوری و روش های جدید برای دسترسی به مدارک خود برای همه استفاده می کند و بیش از 20 سال است که از راه دور و همچنین سخنرانی های حضوری در حال اجرا می باشد. این بدان معناست که می توانید در آزمایشگاه های درجه یک ما در لندن با محققان برجسته بین المللی ما در کلاس ها شرکت کنید یا می توانید با استفاده از پلت فرم آموزش آنلاین پیشرفته، جریان های زنده سخنرانی های ضبط شده را در خانه مشاهده کنید. شما می توانید هر دو روش را با هم مخلوط کنید تا بهترین تعادل را برای خود بیابید.

4 سفر میدانی یک عنصر اجباری این برنامه هستند، به شرح زیر:

    • سفر میدانی به جزیره اسکای اسکاتلند شامل هزینه های 11 شب اقامت (تقریباً 517£ (پوند) با احتساب وعده های غذایی عصرانه)، پروازهای برگشت به اینورنس (از 100£ پوند) و سپرده مینی بوس 120£ (پوند) است.
    • سفر میدانی به Scourie ، اسکاتلند، شامل هزینه هایی است که معمولاً در حدود 700 پوند است.
    • سفر میدانی به یونان شامل هزینه پروازهای برگشت تقریباً 300£ (پوند)، هتل تقریباً 470£ (پوند) و کرایه وسیله نقلیه تقریباً 100£ (پوند) است.
    • علاوه بر این، دانش آموزان باید خود را به کتابهای لوازم التحریر و لوازم التحریر، قطب نما و چکش و تجهیزات GPS هر 2 اختیاری، لنز دستی، چکمه های پیاده روی و لباسهای مناسب آب و هوا برای اسکای و اسکوری مجهز کنند.

تحصیل رشته زمین شناسی در اسکاتلند

رشته زمین شناسی موضوعی هیجان انگیز برای آموزش در کلاس و خارج از منزل است و در هیچ کجای دنیا چیزی بیشتر از اسکاتلند ارائه نمی شود. شما احتمالاً هیجان زده و علاقه مند به موضوعاتی مانند آتشفشان ها و فسیل ها خواهید بود، اما فرصت های زیادی برای پیشروی و کشف غنای داستان اسکاتلند وجود دارد و صخره های زیر سطح را با شکل زمین و راه آن پیوند می دهد. مردم در گذشته و حال زندگی کرده اند. برنامه درسی برای تعالی، آموزش علوم زمین را تشویق می کند تا موضوعات علم و علوم اجتماعی را پیوند دهد و چشم انداز اسکاتلند و جاهای دیگر را کاوش کند. منابع و سازمانهای زیادی برای حمایت از آموزش در مدارس اسکاتلند وجود دارد و با درک بهتر از زمین، ایجاد نگرش آگاهانه نسبت به محیط نیز آسان تر می شود.

در نمودار زیر شاهد نرخ های مختلف در خصوص تحصیل در اسکاتلند می باشید:

نرخ تحصیل در اسکاتلندمزایای تحصیل رشته زمین شناسی در اسکاتلند

GeoBus یک پروژه آموزشی رایگان برای مدارس است که توسط گروه علوم زمین و محیط زیست در دانشگاه سنت اندروز توسعه یافته و اداره می شود. GeoBus برای بازدید از کلیه مدارس متوسطه در کلیه مقامات آموزشی در سراسر اسکاتلند در دسترس است. بسته های آموزشی حوزه های وسیعی از علوم زمین را با هدف حمایت از آموزش موضوعی STEM و برجسته کردن فرصت های شغلی در علوم زمین و سایر موضوعات را پوشش می دهد. یادگیری در زمین پویا، یک برنامه اصلی کارگاهی برای دانش آموزان با توسعه مداوم حرفه ای معلم، فعالیت های یادگیری در فضای باز و منابع برای حمایت بیشتر از تحقیقات علمی شما در مدرسه داریم. تجربه یادگیری انعطاف پذیر است، در برنامه درسی برای تجربیات و نتایج عالی طراحی شده است و توسط متخصصان ارتباطات علمی بسیار مجرب و رهبران با تجربه در فضای باز هدایت می شود.

دروس رشته Geology در Scotland

دروس رشته Geology در Scotland

هر سال ماژول های اجباری را انتخاب می کنید و در سال 3 یک ماژول اختیاری و در سال 4 دو ماژول اختیاری را انتخاب می کنید. همچنین می توانید دروس دیگری را انتخاب کنید که برای تکمیل مطالعات زمین شناسی یا گسترش زمینه و مهارت های علمی انتخاب شده اند. شما از بین نقشه و پایان نامه یا پروژه ای در سال 4 انتخاب می کنید که زمینه را برای شما فراهم می کند تا علایق دانشگاهی خاص خود را دنبال کنید، در حالی که تحت نظارت متخصصان در زمینه انتخابی خود هستید. از متقاضیان فاقد مدارک ورودی سنتی استقبال می شود زیرا تصمیمات خود را بر اساس ارزیابی خود از صلاحیت ها، دانش و تجربه کاری قبلی تنظیم می کنیم. ما ممکن است از الزامات رسمی ورود بر اساس قضاوت در مورد پتانسیل دانشگاهی صرف نظر کنیم.

در جدول زیر شاهد دروس رشته زمین شناسی در اسکاتلند می باشید:

پارامترشرح
سال اولتکنیک های میدانی مورد ارزیابی 1
زمین شناسی داخلی زمین
زمین شناسی سطح زمین
مبانی کانی شناسی
مقدمه ای بر زمین شیمی
روش ها در زمین و علوم سیاره ای
سال دومتکنیک های میدانی مورد ارزیابی 2
تاریخ زمین
پترولوژی آذرین
دیرینه شناسی بی مهرگان
سنگ شناسی دگرگونی
زمین شناسی ساختاری I
سال سومتکنیک های میدانی مورد ارزیابی 3
ژئوفیزیک
تکتونیک جهانی
اصول رسوب شناسی
محاسبات علمی و مدل سازی داده ها

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط و نحوه مهاجرت به کشور اسکاتلند پاسخگوی سوالات شماست.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *