مهاجرت تحصیلی استونی

رشته زمین شناسی در استونی

رشته زمین شناسی در استونی

رشته زمین شناسی در استونی در مقاطع مختلف پذیرای دانشجویان خارجی از سراسر جهان است. در استونی شرایط تحصیل هماهنگ با اروپا تنطیم شده. و همواره در جهت رشد و ترقی دانشجویان اجرا می شود. تحصیل در اروپا فرصتی بسیار عالی برای دانشجویانی است که در آسیا زندگی می کنند. ان ها می توانند با مهاجرت به استونی درهای جهان را به روی خود بگشایند آینده ای درخشان برای خود رقم بزنند. رشته زمین شناسی از رشته هایی است که بیشتر با علوم طبیعی و طبیعت سروکار دارد. به عبارت دیگر شما می توانید با تحصیل در این رشته در زمینه علوم طبیعی و مواردی از قبیل زلزله و معادت و آتشفشان نطرات تخصصی ارائه دهید. همچنین این رشته فرصت های شغلی متنوعی دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت به استونی پاسخگوی سوالات شماست.

تحصیل در استونی

کشور استونی در شمال اروپا واقع شده است وکشوری زیبا و دارای طبیعتی بکر است که شرایط را برای تحصیل رشته زمین شناسی برای شما میسر می کند. استونی عضو اتحادیه اروپا است و شما با تحصیل در این کشور از مزایای مهم این کشور بهره مند می شوید. این کشور یکی از کشورهایی است که در جهان به سرعت درهای تکنولوژی را باز می کند و مردم خود را به دنیایی جدید دعوت می کند. آموزش و درمان 2 بازوی مهم این کشور محسوب می شوند که هر 2 در سطح بالایی قرار دارند. در سال 1632 اولین دانشگاه در استونی تاسیس شد و این دانشگاه هم اکنون یکی از قدیمی ترین دانشگاه های سراسر اروپا محسوب می شود. در این کشور دوره های کوتاه مدت تابستانه و نیز به زبان انگلیسی ارائه می شوند که یکی از دلایل افزایش تحصیل در این کشور می باشد.

در جدول زیر شاهد حقایقی در خصوص کشور استونی هستید:

جمعیتپایتختزبان رسمیواحد پولتعداد موسسات آموزش عالیزبان آموزش بین المللینرخ فارغ التحصیلینرخ ثبت نامدانشجویان بین المللی
2347200تالیناستونیایییورو20انگلیسی75%86%24%

تحصیل رشته زمین شناسی در استونی

گروه زمین شناسی در دانشگاه تارتو آموزش زمین شناسی با کیفیت بالا را ارائه می دهد و علوم زمین شناسی را در استونی ارتقا می دهد. این تنها موسسه در استونی است که آموزش زمین شناسی را در سطوح کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری ارائه می دهد. تحقیقات در دپارتمان بر روی سیاره زمین متمرکز است که شامل موضوعات متنوعی است که به تکامل زیست کره و زمین زمین می پردازد. فعالیت های مرتبط با Astrobiology در گروه زمین شناسی، دانشگاه تارتو، مربوط به زمین شناسی تاثیر شامل سیستم های گرمابی ناشی از ضربه به عنوان مکان های احتمالی حامی حیات در زمین و دیگر اجرام سیاره ای، بازسازی محیط های اولیه زمین، ظهور چرخه های غذایی در ارتباط با تکامل حیات و حفظ فسیل حیات اولیه می باشد.

در نمودار زیر شاهد میزان رضایتمندی دانشجویان بین المللی از تحصیل در کشور استونی می باشید:

تحصیل رشته زمین شناسی در مقطع ارشد در استونی

زندگی مدرن بیش از پیش متکی بر داده های بزرگ و فرایندهای دیجیتالی کاری است. ژئوفورماتیک به مدیریت و تجزیه و تحلیل داده های فضایی معاصر و تصمیم گیری در مورد توسعه و سیاست کمک می کند. برنامه 2 ساله کارشناسی ارشد در ژئوفورماتیک برای جامعه شهری، متخصصان بسیار ماهر را در زمینه رسیدگی و تجزیه و تحلیل داده های فضایی و توسعه سیستم های پشتیبانی تصمیم برای بخش دولتی، خصوصی و غیر دولتی آماده می کند. تاکید ویژه برنامه بر توسعه مهارت های عملی دانش آموزان است. این رشته جغرافیا و فناوری اطلاعات را در عصر داده های بزرگ ترکیب می کند. همچنین ابزارهایی را برای تجزیه و تحلیل فرآیندهای اجتماعی و طبیعی در فضا برای تصمیم گیری بین رشته ای و سیاست گذاری ارائه می دهد.

فرصت های شغلی رشته زمین شناسی در استونی

تحصیل در کارشناسی ارشد امکان اشتغال در بخش های دولتی، خصوصی و غیر دولتی را به عنوان مدیر داده های فضایی، تحلیلگر فضایی، یا مشاور برنامه ریزی و سیاست منطقه ای GIS فراهم می کند. مدرک کارشناسی ارشد در علوم زمین یا رشته های مرتبط با انگیزه بالا در پیگیری تحقیقات کاربردی در زمین شناسی و زمین شناسی اقتصادی در این کشور ارائه می شود.  گزینه های متعدد دیگری برای اشتغال در توسعه و سیاست های محلی و منطقه ای وجود دارد. کارشناسی ارشد در علوم زمین معمولاً توسط صنایعی مانند برنامه ریزی محیط زیست، هیدروژئولوژی و کنترل آلودگی، بخش نفت، گاز و نفت، صنعت آب های زیرزمینی، مشاوره های زیست محیطی، مهندسی عمران و شرکت های ساختمانی استخدام می شوند. مشاغل محبوب شامل زمین شناس مهندسی، زمین شیمی، زلزله شناس میدانی و مشاور محیط زیست است.

دانشگاه رشته زمین شناسی در استونی

یکی از معروف ترین دانشگاه های برای تحصیل در استونی دانشگاه تارتو است. گروه زمین شناسی متعلق به موسسه اکولوژی و علوم زمین، دانشکده علوم و فناوری در دانشگاه تارتو است. مأموریت گروه زمین شناسی ارائه آموزش زمین شناسی با کیفیت بالا و ارتقاء علوم زمین شناسی در استونی و بهره مندی از مفاهیم تحقیق از طریق خدمات رسانی و ارائه خدمات به جامعه است. گروه زمین شناسی در دانشگاه تارتو تنها موسسه ای در استونی است که هم آموزش زمین شناسی کلاسیک و هم برنامه های تحصیلی کاملی را در زمین شناسی ارائه می دهد. گروه زمین شناسی بر تحقیقات روی سیاره زمین متمرکز است که شامل موضوعات متنوعی است که به تکامل زیست کره، زمین و هیدروسفر می پردازد.

 اعضای هیئت علمی و دانشجویان در زمینه های زیر تحقیق و مطالعه می کنند:

  • ژئوشیمی
  • ژئومورفولوژی
  • ژئوفیزیک
  • هیدرولوژی
  • زمین شناسی ضربه
  • دیرینه شناسی-چینه شناسی
  • رسوب شناسی
  • زمین ساختی

تحصیل رشته Geology در دانشگاه تارتو Estonia

اگر می خواهید در کشوری با چهارچوب های آموزشی خوب و دانشگاهی عالی تحصیل کنید کشور استونی و دانشگاه تارتو می تواند بهترین گزینه برای شما محسوب شود. دانشگاه تارتو یکی از بهترین دانشگاه های جهان محسوب می شود. این شهر در تارتو، دومین شهر بزرگ استونی واقع شده است که به عنوان پایتخت دانشجویی استونی شناخته می شود. 13000 دانشجو در دانشگاه تارتو ثبت نام کرده اند. 1300 دانشجویان بین المللی. رشته زمین شناسی در این دانشگاه علاقمندان خاص خود را دارد. با تحصیل در این دانشگاه می توانید آن را را در عصر کلان داده بیاموزید و از این دانش برای تجزیه و تحلیل فرآیندهای محیطی و اجتماعی برای تصمیم گیری بین رشته ای استفاده کنید. همچنین در این دانشگاه فرصت های شغلی پاره وقت در این خصوص نیز وجود دارد.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مراحل اخذ ویزا و پذیرش از دانشگاه های استونی به متقاضیان مشاوره می دهد..

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *