مهاجرت تحصیلی استرالیا

رشته زمین شناسی در استرالیا

رشته زمین شناسی در استرالیا

رشته زمین شناسی در استرالیا به بررسی تحولات زمین و و پیش بینی تغییرات میپردازد که تصور جامعی از این علم را در اختیار دانشجویان قرار میدهد. در استرالیا شرایط مناسبی برای تحصیل دانشجویان بین المللی وجود دارد و به همین هرساله این کشور دانشجویان بسیاری را در دانشگاه های خود پذیرش می کند. تحصیلات عالیه در دانشگاه های معتبر که رتبه های جهانی خوب دارند از خواسته های هر دانشجوی بین المللی است شما می توانید در این کشور به دستاوردهای بسیار خوبی در علم زمین شناسی برسید. در استرالیا زبان تحصیلی به انگلیسی در دسترس دانشجویان است و آن ها می توانند در مقاطع کارشناسی و ارشد و دکترا تحصیل کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط مهاجرت به استرالیا پاسخگوی سوالات شماست.

تحصیل رشته زمین شناسی در استرالیا

در استرالیا زمین شناسان ماهیت، ترکیب و ساختار زمین را برای مکان یابی مواد و مواد معدنی و افزایش دانش علمی مطالعه می کنند. آنها همچنین در مورد استخراج مواد معدنی و همچنین حفاظت از محیط زیست، احیای زمین پس از استخراج و پروژه های مهندسی عمران توصیه می کنند. برای تبدیل شدن به زمین شناس، معمولاً باید مدرکی در رشته علوم یا علوم کاربردی با گرایش های زمین شناسی، زمین شناسی، زمین شناسی کاربردی، ژئوفیزیک یا علوم زمین به پایان برسانید. برای ورود به این دوره ها معمولاً باید گواهینامه تحصیلات عالی متوسطه خود را اخذ کنید. موضوعات پیش نیاز، یا دانش مفروض، در یک یا چند زبان انگلیسی، ریاضیات، شیمی، زمین و علوم محیط زیست، فیزیک و زیست شناسی معمولاً مورد نیاز است. دانشگاهها پیش نیازهای متفاوتی دارند و برخی شرایط ورود انعطاف پذیر را دارند.

الزامات شخصی و یا ویژگی هایی برای زمین شناس بودن در استرالیا وجود دارد که در لیست زیر ان ها را مشاهده می کنید:

  • به عنوان زمین شناس از فعالیت های فنی و علمی لذت ببرید.
  • تمایل به رعایت الزامات ایمنی در زمینه آزمایشات از خود نشان دهید.
  • قادر به کار مستقل یا به عنوان بخشی از یک تیم می باشید.
  • قادر به تهیه سوابق و گزارشات دقیق هستید.
  • قادر به کنار آمدن با خواسته های فیزیکی شغل می باشید.

شرایط کار در رشته زمین شناسی در استرالیا

آموزش رسمی به دنبال آموزش حرفه ای مستمر در طول زندگی کاری شما برای افزایش مهارت در تجارت، محاسبات، مدیریت و دانش فنی است. پس از یک دوره واجد شرایط، فارغ التحصیلان ممکن است واجد شرایط عضویت در انجمن زمین شناسی استرالیا، موسسه زمین شناسان استرالیا و یا موسسه معدن و متالورژی استرالیا باشند. زمین شناسان در آزمایشگاه ها، دفاتر و در زمینه فعالیت می کنند. آنها ممکن است مستقل یا به عنوان اعضای یک تیم ترکیبی از کارکنان حرفه ای و غیر حرفه ای کار کنند. آنها ممکن است با مردم تماس بگیرند، به ویژه اگر برای رفتن به زمین خصوصی نیاز به مجوز داشته باشند. کار میدانی نیز می تواند شامل گذراندن وقت در مناطق دورافتاده بیابانی، گرمسیری یا قطب جنوب و یا قطب شمال باشد. ساعات کار می تواند نامنظم باشد و ممکن است لازم باشد دوره های طولانی را در خارج از خانه سپری کنید.

در جدول زیر شتهد مشخصاتی در خصوص کار در رشته زمین شناسی در استرالیا می باشید:

میانگین سنمیزان رشدمیزان زنانمتوسط حقوق هفتگی به دلاربیشترین سن استخدام شده
29زیاد25%2192$25-35

برخی از کارهایی که زمین شناسان در استرالیا انجام می دهند را در بخش زیر مشاهده می کنید:

تخصص و گرایش های رشته زمین شناسی در استرالیا

یکی از تخصص ها زمین شناس پایگاه داده است که نتایج حفاری و سنجش حین اکتشاف و استخراج را نگهداری و به روز می کند. این شامل دریافت داده های جدید ورودی، بارگذاری آنها و اطمینان مداوم از صحت و به روز بودن داده ها است. یک زمین شناس مهندسی با مهندسین نقشه برداری دقیق زمین شناسی را قبل از کارهای بزرگ ساختمانی انجام می ده ، ویژگی های سنگ های ساختمانی و سنگ های معدنی مورد استفاده در ساختمان و راه سازی را ارزیابی می کند و سازه های زمین شناسی را برای ثبات و ایمنی معدن باز و زیرزمینی و پایه ها ارزیابی می کند. گرایش و تخصص دیگر یک زمین شناس محیطی است که ماهیت آبهای زیرزمینی و سطحی، حرکت خاک فرسایش و تخریب، شور شدن و فرسایش ساحلی را مطالعه می کند.

یک زمین شناس میدانی اکتشافی برای تعیین ساختار زمین شناسی، پراکندگی و سن سنگ ها و بررسی مکان هایی که منابع طبیعی خاصی در آن یافت می شود، نظرسنجی می کند. یک زمین شناس با استفاده از تجهیزاتی مانند میکروسکوپ های نوری و الکترونی، پراش اشعه ایکس، جذب اتمی و طیف سنجی جرمی، مواد معدنی و شیمیایی سنگ ها را مطالعه می کند. آنها همچنین ممکن است در بررسی انتقال آلاینده ها از طریق توده های سنگی مشارکت داشته باشند. تخصص دیگر ژئومورفولوژیست است. او تکامل و سن شکل زمین و سطوح زمین را مطالعه می کند. . زمین شناس معدن درجه (یا کیفیت) سنگ معدن استخراج شده را کنترل و کنترل می کند. آنها همچنین در مورد ارزیابی مناطق یک سنگ معدن که باید در یک زمان خاص استخراج شوند، و تعیین محدودیت های سنگ معدن در معدن بر اساس ملاحظات اقتصادی توصیه می کنند.

تخصص و گرایش های رشته زمین شناسی در استرالیا

فرصت های شغلی رشته Geology در Australia

در استرالیا فرصت های شغلی رشته زمین شنتسی طیف وسیعی دارد. زمین شناسان برای شرکت های معدنی و نفتی که در اکتشاف، استخراج و تولید مواد معدنی و هیدروکربن ها فعالیت دارند، کار می کنند. شرکت های مشاوره زمین شناسی، مهندسی و محیط زیست؛ سازمان های بررسی زمین شناسی؛ و بخش های ایالتی، قلمرو و دولت فدرال. فرصت های اشتغال نیز در صنعت اوراق بهادار و بخش مالی وجود دارد که در آن زمین شناسان به عنوان تحلیلگران صنعت مشغول به کار هستند و یا در مورد قابلیت اقتصادی پروژه های معدنی خاص توصیه می کنند. زمین شناسان ممکن است به مدیران اکتشاف و مدیران شرکت یا کارگردانان آنها بسیار متحرک هستند، هم در استرالیا و هم در سطح بین المللی. فرصت هایی برای خود اشتغالی نیز وجود دارد.

در نمودار زیر شاهد تحصیلات زمین شناسان شاغل در کشور استرالیا هستید:

تحصیلات زمین شناسان شاغل در استرالیا

وظایف یک زمین شناس در مشاغل مختلف را در لیست زیر مشاهده می کنید:

  • مطالعات و تاریخ گذاری فسیل ها و اقشار سنگی برای توسعه دانش تکامل و زیست شناسی اشکال زندگی و ارزیابی کاربردهای تجاری آنها.
  • بررسی های اولیه از ذخایر معدنی، نفتی و گاز طبیعی را با جست و جوگران، مهندسان معدن، متالورژیست ها و سایر مواد معدنی
  • اثرات رویدادهای طبیعی مانند فرسایش، رسوب، زلزله و فعالیت های آتشفشانی را در شکل گیری سطح زمین و بستر دریا بررسی می کند.
  • مطالعاتی در مورد ساختار، ماهیت و شکل گیری پوسته زمین و مواد معدنی موجود در آن انجام می دهد.
  • تهیه و نظارت بر تهیه گزارشات آزمایشگاهی و مقالات علمی

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط و نحوه مهاجرت به کشور استرالیا و اخذ ویزای دانشجویی این کشور به متقاضیان مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *