مهاجرت تحصیلی آفریقای جنوبی

رشته زمین شناسی در آفریقای جنوبی

رشته زمین شناسی در آفریقای جنوبی

تحصیل در رشته زمین شناسی در آفریقای جنوبی اگر در کنار علاقه شما باشد به یک انتخاب بکر تبدیل خواهد شد. آفریقای جنوبی شرایط تحصیلی خوبی دارد. این شرایط تحصیل موجب می شود با اتمام تحصیل خود بتوانید در دیگر کشورهای برتر جهان ادامه تحصیل کنید. این کشور می تواند زمینه و مقدمه خوبی برای آغاز یک تحصیلات عالی باشد. رشته زمین شناسی نیز رشته ای جالب است که می توانید در مقاطع تحصیلی مختلف اعم از کارشناسی و ارشد و دکترا را در آفریقای جنوبی تحصیل کنید. تحصیل به زبان انگلیسی در این کشور نیز از مزیت های خوب تحصیل در آفریقای جنوبی محسوب می شود. شما می توانید در طول تحصیل خود در آفریقای جنوبی در رشته زمین شناسی به صورت پاره وقت کار کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط مهاجرت تحصیلی به آفریقای جنوبی به سوالات شما پاسخ می دهد.

تحصیل رشته زمین شناسی در آفریقای جنوبی

اکثر فارغ التحصیلان رشته زمین شناسی در معادن یا شرکت های اکتشاف مواد معدنی کار می کنند. تعداد فزاینده ای از فارغ التحصیلان در زمینه زمین شناسی محیط زیست کار می کنند. به عنوان یک زمین شناس، باید در مورد جهان کنجکاو و مشتاق باشید، آماده سفر باشید و از کار در خارج از منزل یا در محیط معدن لذت ببرید. بخش بزرگ معدنی آفریقای جنوبی فرصت های تحصیلی را فراهم می کند. اگر نمرات ریاضی و علوم فیزیک خوبی دارید و زمین شناسی II و III را می گیرید، می توانید از طریق رشته های مشترک سال دوم و سوم در زمین شناسی معدن تخصص داشته باشید. این دانشکده همچنین یک رشته مشترک در زمین شناسی کاربردی ارائه می دهد.

در نمودار زیر شاهد میزان اشتغال و تحصیل در زمینه زمین شناسی در کشور آفریقای جنوبی می باشید:

میزان اشتغال و تحصیل در زمینه زمین شناسی در کشور آفریقای جنوبی

دروس رشته زمین شناسی در آفریقای جنوبی

زمین شناسی مطالعه زمین است که در خصوص منشاء و تاریخ آن، سنگ ها و موادی که از آن تشکیل شده است، تغییراتی که در آن رخ داده یا در حال تجربه آن است و فرآیندهایی که باعث این تغییرات می شود. زمین شناسان برای درک بهتر نحوه تعامل اجزای فیزیکی، شیمیایی و بیولوژیکی زمین به عنوان یک سیستم، یافتن و بازیابی مواد طبیعی که ممکن است برای انسان مفید باشد، و پیش بینی چگونگی تأثیر رویدادها و فرایندهای گذشته بر آینده به این رشته را می خوانند. رشته علوم زمین شامل زمین شناسی فیزیکی و ژئوفیزیک است. این رشته شامل حوزه هایی مانند تاریخ زمین و چینه شناسی؛ ژئوشیمی؛ دیرینه شناس؛ کانی شناسی و سنگ شناسی؛ و زمین شناسی زیست محیطی، پزشکی، مهندسی و معدن می باشد.

در جدول زیر شاهد دروس رشته زمین شناسی در دانشگاه های کشور آفریقای جنوبی هستید:

سال اولسال دومسال سوم
زمین پویا – 20 واحدزمین در حال تحول – 20 اعتبارزمین شناسی منابع – 20 واحد
سنگ، مواد معدنی و فسیل – 20 واحدرسوب شناسی – 20 واحدروش های ژئوفیزیک – 20 واحد
زمین شناسی پایه 1 (گشت و گذار در زمینه – 20 واحدزمین شناسی ساختاری – 20 واحدپروژه مستقل نقشه برداری و تحقیقات زمین شناسی – 20 واحد
مقدمه ای بر تجزیه و تحلیل داده ها و GIS – 20 اعتبارسنگ شناسی – 20 واحدآتشفشان شناسی – 20 واحد
تکنیک های تحقیقات زمین شناسی – 20 واحداکسپدیشن زمین شناسی – 20 اعتبارمهندسی و معدن زمین شناسی – 20 واحد
نقشه برداری دیجیتال برای زمین شناسی – 20 واحدهیدروژئولوژی – 20 واحد

مزایای تحصیل رشته زمین شناسی در آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی دارای میراث زمین شناسی غنی است، با مجموعه ای منحصر به فرد از محیط های مختلف زمین شناسی. ثروت معدنی فوق العاده، با برخی از بزرگ ترین ذخایر سنگ معدن جهان (به عنوان مثال، طلا، پلاتین، الماس، کروم، منگنز، سنگ آهن، زغال سنگ، اورانیوم) ؛ و یک پرونده فوق العاده جامع دیرینه شناسی، از قدیمی ترین زندگی چند سلولی تا اجداد اولیه انسان ما وجود دارد. دپارتمان زمین شناسی در UJ یکی از برترین گروه های علوم زمین در آفریقای جنوبی و در واقع قاره آفریقا است. اعضای هیات علمی دارای سوابق مختلف، با شهرت عالی ملی و بین المللی هستند. دپارتمان زمین شناسی UJ با توجه به صنعت معدن و معدن در جنوب آفریقا، که با آن روابط نزدیک دارد، در مرکز قرار دارد.

فارغ التحصیلان دانشجوی UJ برای مشاغل مختلف در زمینه های مختلف مجهز هستند و در صنایع معدنی و معدنی بین المللی، موسسات تحقیقاتی، دولت و سازمان های محیط زیستی مورد توجه هستند. گروه زمین شناسی UJ دوره های منحصر به فرد و فرصت های تحقیقاتی را به دانشجویان بالقوه و محققان فوق دکتری ارائه می دهد، از جمله آموزش و تحقیق در زمین شناسی و بهره برداری از ذخایر معدنی آهنی. زمین شناس دانشمندی است که تاریخ و ساختار زمین و فرایندهای شکل دهنده آن را مطالعه می کند. زمین شناسان با مطالعه سنگ ها، خاک، فسیل ها و ویژگی هایی که هم در سطح زمین و هم در زیر سطح عمق هسته زمین وجود دارد، نحوه ایجاد زمین را مطالعه می کنند. زمین شناسی یک علم بسیار گسترده است که تقریباً از هر علم دیگری از جمله علوم طبیعی، مهندسی و اقتصادی گرفته شده است.

 فرصت های شغلی رشته زمین شناسی در آفریقای جنوبی

 فرصت های شغلی رشته Geology در South Africa

کار میدانی بخشی جدایی ناپذیر از درجه زمین شناسی است و سفرهای هیجان انگیزی را در طول 3 سال ارائه می دهد. تمام کارهای میدانی اجباری انگلستان و خارج از کشور در حال حاضر به جز هزینه غذا رایگان است. نقشه برداری مستقل (4 هفته) در تابستان بین سال های دوم و سوم هزینه های اضافی (اقامت، غذا ، مسافرت) را در بر دارد. مشاغل مختلفی در زمینه زمین شناسی وجود دارد، برای مثال: نقشه برداری، زمین شناسی اقتصادی، زمین شناسی محیطی، زمین شناسی مهندسی، زمین شیمی، زمین شناسی، زمین هیدرولوژی، ژئوفیزیک، کانی شناسی، زمین شناسی معدن، دیرینه شناسی، زمین شناسی نفت. مشاغل اکتشافی علوم زمین طیف وسیعی از نقش ها و مسئولیت ها را به شما ارائه می دهد که شامل ارزیابی زمین شناسی منطقه ای و تفسیر لرزه ای و ارزیابی آینده و عملیات اکتشافی می باشد.

در لیست زیر فرصت های شغلی فارغ التحصیلان رشته زمین شناسی در آفریقای جنوبی را مشاهده می کنید:

  • محقق دانشگاهی
  • مشاور محیط زیست
  • ژئوشیمیست
  • زمین شناس
  • مشاور ژئوفیزیک
  • متخصص سنجش از دور
  • زمین شناس پیمایش دولتی
  • مشاور میراث/گردشگری
  • متخصص آب و هوا
  • معدن
  • تحلیلگر معدن
  • زمین شناس اکتشافات معدنی و نفتی
  • متخصص مواد معدنی
  • فسیل شناس
  • معلم

شرایط تحصیل رشته Geology در South Africa

بسته به انتخاب واحد و سال تحصیل شما، دانشجویان با استفاده از طیف وسیعی از رویکردها ارزیابی می شوند که می تواند شامل گزارشات آزمایشگاهی و میدانی از کار شما، مقاله ها، ارائه های شفاهی، پوسترها، نوت بوک های میدانی، پروژه های کار گروهی و امتحانات باشد. تحقیقات زمین شناسی به مکان یابی ذخایر معدنی، پیش بینی زلزله و مشاوره در مورد مناسب بودن مکان ها برای ساختمان ها، سدها و بزرگراه ها کمک می کند. دانش به دست آمده نیز به طرق مختلف، از تعیین اجزای گچ روی دیوار ساختمان هایی که از آهک و سایر مخلوط ها تا کشف و پالایش نفت و سایر منابع انرژی استفاده می شود. آنها خرید زمین، برنامه های اکتشاف و نقشه برداری و توسعه معادن را توصیه می کنند.اگر در زمینه شرایط مهاجرت به آفریقای جنوبی سوالاتی دارید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *