مهاجرت تحصیلی اکوادور

رشته زمین شناسی در اکوادور

رشته زمین شناسی در اکوادور

برای تحصیل در رشته زمین شناسی در اکوادور میتوانید به زبان انگلیسی و اسپانیایی درخواست دهید. در اکوادور شرایط برای تحصیل دانشجویان خارجی فراهم است. دانشجویان می توانند در رشته زمین شناسی در مقطع کارشناسی و ارشد و همچنین دکترا در این رشته تحصیل کنند. شما می توانید زبان اسپانیایی را نیز فرا بگیرید و به ان در حد خوبی مسلط شوید. زبان اسپانیایی زبان بسیار رایج و پرکاربردی است که در چندین کشور جهان به رسمیت شناخته می شود. رشته زمین شناسی نیز رشته خوب و کاربردی است دانشجویان در طول تحصیل خود به مبانی زمین شناسی و نحوه اجرای این دانش در کشور را می آموزند. تحصیل در اکوادور می تواند تجربه جالبی از تحصیل و زندگی را به شما ارائه دهد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط مهاجرت به اکوادور به سوالات شما پاسخ می دهد.

تحصیل در اکوادور

تحصیل در اکوادور شما را در ارتباط با دانش آموزان از سراسر جهان قرار می دهد و یک فرهنگ بزرگ (ترکیبی) از فرهنگ هایی را که در هیچ جای دیگر پیدا نمی کنید قرار می دهد. هم دانش آموزان و هم معلمان در این کشور دوستانه و مایل به کمک هستند. اکوادور مکان فوق العاده ای برای مطالعه زبان و فرهنگ اسپانیایی است. از آنجا که اکوادور یکی از کشورهای کمتر مورد علاقه برای تحصیل در خارج از امریکای لاتین است، متوجه خواهید شد که این انتخاب حتی بهتر از برخی از گزینه های محبوب تر است. هزینه تحصیل و تحصیل در اکوادور نسبت به سایر کشورهای آمریکای لاتین ارزان تر است، که این امر را به گزینه ای جذاب تبدیل کرده است.

اخذ ویزا برای تحصیل در اکوادور معمولاً زیاد مشکل ساز نیست. بسته به مدت تحصیل شما ممکن است برای اقامت خود به ویزای دانشجویی یا فقط ویزای توریستی نیاز داشته باشید. برای درخواست ویزای خود، باید گذرنامه، بلیط برگشت و مدرک پذیرش خود از دانشگاه را ارائه دهید. کلاس های خصوصی زبان اسپانیایی از $5 تا 10$ دلار در ساعت در دسترس است. اگر برای یادگیری زبان به اکوادور می روید، از این منبع استفاده کنید. کیتو و کوئنکا بهترین مکان برای تحصیل در اکوادور محسوب می شوند. هر 2 دارای طیف گسترده ای از آموزشگاه های زبان برای انتخاب هستند. اگر به دنبال یک تحصیل گرم و صمیمی در خارج از کشور با کمی فرهنگ عجیب و غریب و تنوع باور نکردنی هستید، اکوادور یک انتخاب فوق العاده است.

جایگاه رشته زمین شناسی در اکوادور

مأموریت گروه زمین شناسی تولید و انتشار دانش در علوم زمین و آموزش متخصصان در این زمینه، با سطح علمی و فناوری بالا، دارای حس اخلاقی، در رابطه با محیط زیست و مسئولیت اجتماعی، در چارچوب تعامل دائمی بین علم فناوری است. گروه زمین شناسی، به عنوان بخشی از دانشکده مهندسی زمین شناسی و نفت، یک معیار آکادمیک ملی و بین المللی در تولید و انتشار دانش در علوم زمین و کاربردهای آن است. ارائه دانش لازم برای تحقیقات علمی در زمینه آموزش متخصصان علوم زمین که به دانش زمین شناسی کشور کمک می کند و از توسعه اجتماعی و اقتصادی حمایت می کند. و همچنین استفاده پایدار از منابع زمین شناسی. در نتیجه این آموزش، دانش آموز هم در تحقیق و هم در جستجوی، اکتشاف و استفاده از منابع طبیعی تجدید ناپذیر، همیشه با احساس مسئولیت اجتماعی، آموزش می بیند.

دروس رشته زمین شناسی در اکوادور

آموزش کارشناسی زمین شناسی در 2 مدرسه از 9 مدرسه آموزش عالی در اکوادور ارائه می شود. در هر کلاس کل دانش آموزان زمین شناسی حدود 30 نفر است. مشکل اصلی در زمینه آموزش زمین شناسان کمبود استادان تمام وقت است، که انجام برنامه درسی تا حدودی بلند پروازانه را دشوار می کند. فرصت های شغلی در سازمان زمین شناسی ملی (Servicio Nacional de Geología y Minería) وجود دارد که فعالیت های خود را گسترش می دهد و شرکت های خارجی در اکوادور به کاوش می پردازند. بورسیه های تحصیلی در خارج از کشور برای دانشجویان واجد شرایط و استادان زمین شناسی در دانشگاه مرکزی در دسترس است. دروس متفاوتی در رشته زمین شناسی به دانشجویان ارائه می شود که برخی از آن ها نیز عملی است.

  • مطالعات تاریخی زمین
  • جاده های زمین شناسی
  • زمین شناسی
  • زمین شناسی عمومیII
  • مطالعات تفصیلی سیستم های زمین شناسی و شکل ها

تحصیل رشته زمین شناسی در اکوادور

تحصیل رشته زمین شناسی در اکوادور

رشته زمین شناسی در اکوادور، اگرچه ماهیت علمی دارد، اما برای تسهیل تحصیل در 2 بخش ارائه می شود. بخش اول، یک مرور کلی را شامل می شود که شامل مواردی مانند منطقه تاریخی مطالعات زمین شناسی اکوادور و دلایل اهمیت مطالعه این علم؛ زمین شناسی جاده نیز می باشد. در بخش دوم نیز به مطالعه ژئومورفولوژی و زمین شناسی منطقه ای و مطالعات محلی و چینه شناسی است که برای کسانی که به دنبال اطلاعات بیشتر هستند، بیشترین سود را خواهد داشت. دانشگاه های اکوادور متخصصان را برای تولید دانش از طریق بررسی منابع معدنی مفید، مصالح ساختمانی و آب های زیرزمینی آموزش می دهیم. تجزیه و تحلیل خواص مهندسی مواد از محیط زمین شناسی اعمال شده در کارهای عمرانی نیز از اهداف این رشته در اکوادور است.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های برتر کشور اکوادور و رتبه های آن ها می باشید:

نام دانشگاهشهررتبه در کشور
Escuela Superior Politécnica del LitoralGuayaquil1
Universidad Politécnica SalesianaCuenca2
Universidad San Francisco de QuitoQuito3

فرصت های شغلی رشته geology در اکوادور

برای کار در حوزه زمین شناسی کارهای میدانی زمین شناسی و تهیه و تفسیر نقشه های زمین شناسی و موضوعی علوم زمین. تحقیقات زمین شناسی اساسی و کاربردی را عمدتا در زمینه های زمین شناسی منطقه ای، زمین ساختی و سنگ شناسی انجام دهید. شناخت و تفسیر صحیح فرآیندهای زمین شناسی برای جستجو، ارزیابی، توسعه و استفاده از منابع طبیعی تجدید ناپذیر در چارچوب احترام به محیط زیست نیز می تواند زمینه ای از کار و شغل شما در رشته زمین شناسی تلقی شود. فارغ التحصیلان حرفه در زمین شناسی قادر خواهند بود تجزیه و تحلیل و تفسیر مجموعه داده های مربوط به مهندسی در زمین شناسی و علوم زمین به منظور تولید نتایج و دانش را به خوبی انجام دهند.

  • مسئول پیشگیری، ارزیابی و مدیریت خطرات زمین شناسی است.
  • ارزیاب سایتهای اجرای آثار عمرانی
  • توسعه دهنده و ارزیاب مطالعات زمین شناسی، زمین شناسی و آب و زمین شناسی
  • مسئول شناسایی و پردازش سنگ ها و مواد معدنی صنعتی
  • در صنعت معدن خصوصی و دولتی
  • رهبر مطالعات زیست محیطی و ژئوتکنیکی
  • تکنسین در موسسات دولتی یا خصوصی، در زمینه های مربوط به زمین شناسی
  • معلم یا مدرس علوم زمین شناسی

اگر در زمینه شرایط مهاجرت و مراحل اخذ ویزا از اکودادور سوال دارید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *