مهاجرت تحصیلی آمریکا

رشته ریاضی در آمریکا

رشته ریاضی در آمریکا

رشته ریاضی در آمریکا با وجود برترین موسسات و دانشگاه های ریاضی در این کشور یکی از بهترین انتخاب ها برای علاقه مندان به این رشته می باشد. سیستم دانشگاهی ایالات متحده کاملا معمولی شناخته شده است. دانشجویان در سطح دانشگاه از نظر حضور، شرایط درسی و تکالیف انعطاف پذیری کاملی دارند. با این حال، دانشجویان هنوز باید قوانین کلاس را که توسط مربیان خود تنظیم شده اند، رعایت کنند و درک کنند که انتظارات برای هر دوره چیست. به طور کلی، دوره ها کلاس های سبک سمینار مبتنی بر بحث می باشند.

جایی که گروه کوچکتری از دانشجویان در مورد موضوعات مختلف بحث می کنند یا از آن ها سوال می کنند. همچنین کلاس های معمولی به سبک سخنرانی را پیدا خواهید کرد. مخصوصا برای مباحثی که دانشجویان زیادی دارند (علوم کامپیوتر، پزشکی، تجارت و غیره). نحوه ساختار دوره ها واقعا به محتوا یا موضوع تدریس شده بستگی دارد. در اینجا مهم ترین مواردی را که باید در جستجوی دانشگاه مناسب و همچنین ارائه بهترین گزینه ها در ایالات متحده و جهان به آن ها توجه کنید ، توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بیان شده است.

معرفی رشته ریاضی در آمریکا

رشته ریاضی در آمریکا همچنان یکی از دروس آکادمیک سنتی است که در کنار ادبیات و علوم تحصیل می کند. به عنوان یکی از اولین مباحث موجود در بسیاری از دانشگاه های ایالات متحده، چندین دوره و سخنرانی محترم وجود دارد که طی صدها سال در موسسات معتبر تأسیس شده اند. با انتخاب گزینه های بسیار زیاد، دشوار است که بدانید کدام مدارس هنگام تحصیل در رشته ریاضیات در ایالات متحده در میان گزینه های برتر قرار دارند. علاوه بر در نظر گرفتن 10 رتبه برتر جدول رتبه بندی، مهم است که در مورد فرصت های تحصیلات تکمیلی و شغلی، تخصص ها و موقعیت مکانی نیز فکر کنید. ایالات متحده یک كشور بزرگ در آمریکای شمالی است. بودجه دانشکده های این کشور با «شهریه» ای است که از دانشجو دریافت می شود، که اغلب بسیار گران است.

معرفی دانشگاه های رشته ریاضی در آمریکا

با توجه به اینکه 8 دانشگاه برتر رشته ریاضی در آمریکا قرار دارند، شما در جستجوی تحصیل در رشته ریاضیات در یک دانشگاه عالی رتبه در ایالات متحده با رقابت سختی روبرو خواهید شد. بنابراین، درخواست شما باید عالی باشد تا برای احتمال پذیرش در نظر گرفته شود.

مدارس برتر ایالات متحده برای تحصیل در رشته ریاضیات عبارتند از:

  • دانشگاه استنفورد
  • دانشگاه پرینستون
  • موسسه تکنولوژی ماساچوست
  • دانشگاه کالیفرنیا-برکلی
  • دانشگاه نیویورک
  • دانشگاه هاروارد
  • دانشگاه شیکاگو
  • دانشگاه کلمبیا

نمودار زیر رتبه جهانی دانشگاه های ریاضی در ایالات متحده را نشان می دهد:

رتبه جهانی دانشگاه های ریاضی در آمریکا

بخاطر داشته باشید که ریاضیات در بسیاری از دانشگاه های ایالات متحده چنان جایگاه تاریخی دارد. علاوه، بر این دانشگاه، دانشگاه های دیگری نیز با رتبه کمتر برای این برنامه در این کشور وجود دارند. جایی که هنوز هم تحصیلات عالی را در یک موسسه مشهور جهان خواهید دید. شما عزیزان با مطالعه مقاله معرفی دانشگاه های آمریکا می توانید از این دانشگاه ها اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

تحصیل مقاطع مختلف رشته ریاضی در آمریکا

بعضی از دانشگاه های مقاطع کارشناسی رشته ریاضی در آمریکا بهتر و برخی دیگر برای دوره های تحصیلات تکمیلی بهتر هستند. علاوه بر این، ممکن است یک دانشگاه از نظر ریاضیات کاربردی و دیگری از نظر دانشگاه دارای شهرت زیادی باشد. بنابراین، مهم است که در مورد آنچه از یک مدرک ریاضیات می خواهید فکر کنید. به علاوه، اینکه کجا می خواهید حرفه خود را به عنوان یک فارغ التحصیل انتخاب کنید، مهم است. بسته به تخصصی که انتخاب می کنید، کلاس های اصلی شما متفاوت خواهد بود.

با این حال، در اینجا برخی از دوره های سنتی وجود دارد که رشته های ریاضیات می توانند انتظار داشته باشند:

  • معادلات دیفرانسیل
  • حساب
  • متغیرهای پیچیده
  • مبانی ریاضیات
  • جبر خطی
  • ساختار ریاضی برای علوم کامپیوتر
  • هندسه مدرن
  • احتمال و آمار
  • تحلیل واقعی
  • تحقیق در ریاضیات

بعضی از دانشگاه ها بیشتر از بقیه روی موضوعات خاص تمرکز دارند یا دوره های تخصصی ارائه می دهند. به عنوان مثال، MIT به شدت بر روی فناوری و مهندسی متمرکز است. به طوری که، دوره های عالی ریاضیات را برای علوم کامپیوتر ارائه می دهد. در حالی که ، پرینستون دوره های عالی تحصیلات تکمیلی را در تحقیقات ریاضیات ارائه می دهد. به همین دلیل، شما باید به این فکر کنید که آیا فقط به دنبال یک مدرک کارشناسی عمومی در ریاضیات هستید یا اینکه قصد دارید در تحصیلات تکمیلی تخصص پیدا کنید یا به دنبال یک حرفه آکادمیک در ریاضیات باشید. کسانی که قصد تحصیل در این کشور را دارند باید مدرک زبان داشته باشند. در جدول زیر مدارک و حداقل نمرات قبولی را مشاهده می کنید:

نام مدرکنمره قبولی
تافل79 برای آزمون اینترنتی و 550 برای آزمون کاغذی
آیلتس6.5

به علاوه، امکان تحصیل در آمریکا بدون مدرک زبان نیز وجود دارد.

تحصیل مقاطع مختلف رشته ریاضی در آمریکا

هزینه تحصیل در ایالات متحده آمریکا

به نظر می رسد تحصیل در دانشگاه های این کشور رویا باشد. شما می خواهید 4 سال دیگر در دانشکده انتخابی خود تحصیل کنید. به این معنی که مکان باید علایق و راحتی شما را نشان دهد. علاوه بر این، تحصیل در آمریکا ارزان نبوده و هزینه ها اغلب برای دانشجویان بین المللی بالاتر است. همیشه به این فکر کنید که چه توانایی مالی دارید، آیا نیاز به درخواست بورسیه تحصیلی دارید یا اینکه تحصیل در یکی از موسسات گران قیمت برای شما امکان پذیر است. در سراسر ایالات متحده گزینه های بسیار خوبی برای تحصیل ریاضیات وجود دارد. فراتر از یک دانشکده عالی، به آنچه بیشتر به شما مناسب است فکر کنید. مطمئنا گزینه ای وجود دارد که برای شما مناسب باشد.

اگر رویای شما تحصیل در نیویورک است، پس دانشگاه نیویورک، دانشگاه کلمبیا، یا پرینستون یا روتگرز نزدیک، هر 2 در نیوجرسی، گزینه های خوبی هستند. سایر گزینه های شمال شرقی شامل MIT، هاروارد، دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا، دانشگاه پنسیلوانیا و دانشگاه براون در رود آیلند است. با رفتن به شمال غربی ایالات متحده، دانشگاه واشنگتن را دریافت کرده اید. یا اگر می خواهید جایی در آمریکای میانه تحصیل کنید، برخی از گزینه ها شامل دانشگاه ویسکانسین-مدیسون، دانشگاه مینه سوتا-شهرهای دوقلو و دانشگاه ایالتی میشیگان است. برای علاقه مندانی که قصد تحصیل رشته ریاضی در آمریکا را دارند، این امکان وجود دارد که با تماس به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات بیشتری کسب نمایند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *