مهاجرت تحصیلی قبرس

رشته جراحی مغز و اعصاب در قبرس

رشته جراحی مغز و اعصاب در قبرس

رشته جراحی مغز و اعصاب در قبرس را می توان از مقرون ترین انتخاب ها برای تحصیل دانست. در قبرس شرایط تحصیلی برای رشته های پزشکی مهیا است. در این کشور دانشجویان از کشورهای اطراف اروپا و آسیا در حال تحصیل هستند. رشته های جراحی در قبرس برای دانشجویان بین المللی نرخ پذیرش مناسبی دارد. این رشته یکی از رشته های مهم در زمینه زندگی و حیات ادمی می باشد. برای تحصیل این رشته باید یک سری الزامات معین را داشته باشید تا بتوانید رشته جراحی مغز و اعصاب را در قبرس مطالعه کنید. در ادامه این مقاله در خصوص مزایا تحصیل در قبرس بیشتر صحبت می کنیم. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با کادر مجرب و متخصص در امور مهاجرت و اعزام دانشجو به قبرس مشاور و راهنمای شماست.

تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در قبرس

هزینه های تحصیل در قبرس برای دانشجویان بین المللی مقرون به صرفه است. شما می توانید در آنجا با دانشجویانی از آلمان، یونان، ایتالیا و همچنین از کشورهای خاورمیانه ملاقات کنید. قبرس کشور بزرگی نیست، اما به خاطر ساکنان صمیمانه و دوستانه خود مشهور است. فرقی نمی کند توریست باشید یا دانشجو مردم محلی عمدتاً سطح زبان انگلیسی خوبی دارند و با پاسخ به هیچ یک از سؤالات شما مشکلی ندارند. بین المللی شدن عامل کلیدی امروز است. دانش آموزان قبل از زندگی حرفه ای خود، تجربه خارجی را ترجیح می دهند و مشتاق به دست آوردن دوستان از سراسر جهان هستند. اکثر برنامه ها به زبان انگلیسی توسط متخصصان برجسته جهان تدریس می شوند. دانشکده پزشکی EUC تلاش و پول زیادی را برای ایجاد یک مرکز آموزشی سطح بالا برای دانشجویان پزشکی سرمایه گذاری کرد.

دانشجویان مقطع کارشناسی می توانند برای برنامه تحصیلی پزشکی عمومی درخواست دهند. برنامه پزشکی دندانپزشکی در سال های آینده ارائه خواهد شد. از همان سال های اول تحصیل، دانشجویان در معرض کار بالینی قرار می گیرند و مستقیماً با بیماران در تماس هستند. برنامه درسی از نظر ارگانیک متعادل است: به تئوری و عمل نیز توجه می شود. کادر آموزشی با دقت انتخاب شده و کیفیت آموزش را تضمین می کند. جای تعجب نیست که دانش آموزان جاه طلب از اروپا، آسیا، آفریقا و خاورمیانه در این مدرسه شرکت می کنند و کیفیت آموزشی آن را بیشتر ارتقا می دهند. اگر می خواهید به دانشکده پزشکی در قبرس بپیوندید نیازی به دوره پیش پزشکی نیست و نیازی به شرکت در آزمون ورودی ندارید.

تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در قبرس

شرایط تحصیل در قبرس

متقاضیان در حال حاضر می توانند برای برنامه تحصیلی پزشکی عمومی در دانشکده پزشکی در نیکوزیا اقدام کنند. برنامه تحصیلی پزشکی دندانپزشکی در سال های آینده ارائه خواهد شد. پزشکی عمومی شامل 12 ترم است که در 6 سال توزیع می شود. تدریس به زبان انگلیسی است و دانشجویان باید حداقل 360 واحد ECTS کسب کنند. با توجه به این واقعیت که دانشگاه تحت سیستم انتقال اعتبار اروپا اجرا می شود، مدرک از دانشکده در سطح بین المللی شناخته شده است و دانشجویان در صورت تمایل به کار در کشورهای اتحادیه اروپا نیازی به شرکت در آزمون های اضافی ندارند. فرآیند بولونیا سیستم تشخیص مدرک را واقعاً آسان کرد و تمام موانع بوروکرات ها را که قبلاً معمول بود از بین برد.

مدارک مورد نیاز برای تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در قبرس عبارت است از:

  • فرم درخواست تکمیل شده، که می تواند در وب سایت یافت شود، یا می تواند توسط آژانس ما ارائه شود.
  • کپی رسمی گواهی پایان تحصیل به همراه برگه سوابق تحصیلی متوسطه. نمرات باید با %90 یا بالاتر یا معادل آن در گواهی پایان دبیرستان مطابقت داشته باشد.
  • مدرک مهارت زبان انگلیسی که بیانگر دانش خوب زبان انگلیسی از متقاضی می باشد. در صورتی که متقاضی هیچ مدرکی نداشته باشد، برای ارائه سطح باید در آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی شرکت کند.
  • توصیه نامه از استاد دانشگاه. این مقاله باید توسط مدرسه یا دانشگاه تایید شده باشد.
  • بیانیه شخصی، که موضوعاتی مانند انگیزه، اهداف یا تحصیلات قبلی را پوشش می دهد.
  • یک عدد عکس پاسپورت
  • کپی شناسنامه یا پاسپورت

دانشگاه های مغز و اعصاب در قبرس

دانشگاه نیکوزیا پیشگام آموزش پزشکی در قبرس است و اولین دانشکده پزشکی را در این کشور در سال 2011 تأسیس کرد. این دانشگاه بزرگترین جامعه پزشکی دانشگاهی در قبرس با کارکنان، اساتید و دانشجویان از بیش از 63 کشور جهان است. فارغ التحصیلان دانشکده پزشکی در مراکز پزشکی در سطح جهانی در سراسر جهان کار می کنند که با نرخ موفقیت %99 برای فارغ التحصیلان مشخص می شود. دانشکده پزشکی UNIC در قبرس و خارج از کشور به دلیل آموزش نوآورانه، با کیفیت، تحقیقات هیئت علمی و خدمات اجتماعی شهرت یافته است. دانشکده پزشکی از مفهوم کل نگر One Health حمایت می کند که بر رابطه بین سلامت انسان و حیوانات در یک محیط سالم و پایدار تأکید دارد. هدف دانشگاه نیکوزیا قبرس دستیابی به برتری در آموزش، تحقیق، خدمات اجتماعی و مراقبت از بیمار است.

دانشگاه نیکوزیا متعهد به ارائه آموزش های نوآورانه، دانش آموز محور و با کیفیت هستند که بر اساس بهترین شواهد موجود در آموزش پزشکی فعلی است. همچنین متعهد هستند که به طور سیستماتیک تحقیقات اصیل را در علوم پایه، بالینی، اجتماعی و رفتاری تقویت کنند و به خدمات رسانی و بهبود سلامت مردم از طریق خدمات رسانی، خدمات و مراقبت از بیمار بپردازند. ماموریت تولید فارغ التحصیلان شایسته و متعهد به یادگیری مادام العمر است که بتوانند آموزش های بیشتری را در زمینه انتخابی خود دنبال کنند و شاغلین، معلمان، مدیران و محققین شایسته و موفقی باشند. فارغ التحصیلان رشته جراحی مغز و اعصاب در قبرس مراقبت از بیمار را بالاترین اولویت خود قرار می دهند.

در نمودار زیر شاهد نرخ پذیرش دانشگاه نیوکوزیا در سال های اخیر می باشید:

 

مزایا تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در قبرس

قبرس تلاش می کند تا محیط آموزشی حمایتی را حفظ کنیم که تعامل و بازخورد دانش آموز را ترویج و تشویق کند. برنامه درسی دانش آموز محور امکان توسعه اولیه مهارت های بالینی و استدلال را فراهم می کند و یادگیری مشارکتی، تفکر انتقادی و تفکر را ارتقا می دهد، مهارت هایی که برای حرفه پزشکی ضروری هستند. قبرس آموزش و پژوهش را با بالاترین کیفیت ارائه می دهند و دانش آموزان را با دانش، مهارت ها و اعتماد به نفس برای موفقیت در مسیر شغلی پزشکی انتخابی خود مجهز می کنند. این امر با استفاده از به روزترین و با کیفیت ترین برنامه های درسی و ارزیابی های تضمین شده، که در یک محیط یادگیری چندفرهنگی و حمایتی اجرا می شوند، به دست می آید. رشته جراحی زنان و زایمان در قبرس هم یکی از رشته های مناسب برای تحصیل معرفی شده است.

در جدول زیر شاهد برخی از تخصص های مهم در قبرس می باشید:

تخصص هامدت تحصیل
بهداشت و مراقبت اجتماعی4 سال
زیست پزشکی4 سال
دندانپزشکی5 سال
درمان توانبخشی4 سال
علوم دامپزشکی5 سال

الزامات تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در قبرس

متقاضیان دانشکده پزشکی نیازی به شرکت در آزمون ورودی سنتی ندارند. در عوض، مهم ترین عوامل برای پذیرش به عنوان دانش آموز عبارتند از: نتایج تحصیلی از دبیرستان، مهارت ها و فعالیت های تحصیلی، فعالیت های فوق برنامه، دانش خوب زبان انگلیسی و انگیزه. لیست مدارک و پیش نیازهای لازم برای شرکت در کنکور موفق را ببینید. تعالی در مراقبت از بیمار یکی از خدمات مراقبت اولیه با کیفیت بالا را بر اساس یک رویکرد جامع، کل نگر و مبتنی بر شواهد ارائه می باشد. با اخذ تخصص و تحصیل در قبرس در رشته جراحی مغز و اعصاب به طور منظم و فعالانه از طریق رویدادهای اطلاع رسانی و سایر ابتکارات با حمایت اساتید، کارکنان و دانشجویان خود به جامعه کمک می کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اقامت قبرس از طریق تحصیل مشاور شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *