مهاجرت تحصیلی فنلاند

رشته جراحی مغز و اعصاب در فنلاند

رشته جراحی مغز و اعصاب در فنلاند

رشته جراحی مغز و اعصاب در فنلاند از رشته هایی است که پزشکان برتر در فرانسه شکل می دهد. برترین پزشکان در فنلاند متخصصان مغز و اعصاب هستند. همکاری در عصب شناسی بالینی با زمینه هایی مانند نوروسایکولوژی، نور رادیولوژی و نوروپاتولوژی در حال بهبود است. این کشور در حال ترویج همکاری با رشته های سالمندان، روانپزشکی و طب عمومی می باشد. فنلاند محققان جوان را تشویق می کند که به دنبال فرصت های حرفه ای در خارج از کشور و جذب دانشجویان بین المللی باشند. آزمایش ‌های دارویی بالینی که تحت نظارت دپارتمان انجام می‌شود، همکاری علمی بین ‌المللی را تقویت می‌کند و فرصت ‌هایی را برای پزشکان جوان برای شرکت در تحقیقات از این دست فراهم می‌کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاوران متبحری دارد که راهنمای مسیر شما هستند.

دپارتمان های تحصیلی در فنلاند

دپارتمان علوم اعصاب در دانشگاه هلسینکی قدیمی ترین و بزرگترین واحد در این زمینه در فنلاند است. این دپارتمان دارای رشته های مغز و اعصاب، جراحی مغز و اعصاب و فیزیولوژی عصبی بالینی است. این دپارتمان مسئولیت آموزش پایه، آموزش تخصصی، تحصیلات تکمیلی و ادامه تحصیل و آموزش تحقیقات تکمیلی در پزشکی بالینی و همچنین ارتقای تحقیقات علمی و روابط جامعه را بر عهده دارد. این دپارتمان تنها مؤسسه ای در فنلاند است که آموزش زبان سوئدی را در این زمینه ارائه می دهد. آموزش بالینی با بیماران با همکاری بخش های مغز و اعصاب و جراحی مغز و اعصاب در بیمارستان مرکزی دانشگاه هلسینکی و همچنین بخش فیزیولوژی عصبی در خدمات آزمایشگاهی HUSLAB سازماندهی می شود.

تحقیقات اساسی در مورد اختلالاتی که در حوزه آموزشی دپارتمان، معاینه بالینی بیماران و مطالعه سیستم های خدماتی با همکاری ناحیه بیمارستانی هلسینکی و Uusimaa و همچنین چندین انجمن تحقیقاتی ملی و بین المللی انجام می شود. دپارتمان علوم اعصاب مسئول آموزش پایه در رشته های مغز و اعصاب، جراحی مغز و اعصاب و فیزیولوژی عصبی در دانشکده پزشکی در دانشگاه هلسینکی است. موضوعات ذیل در تدریس در نورولوژی ادغام شده است: نوروپاتولوژی، نوروپتالمولوژی، نور رادیولوژی، عفونت های عصبی، و همچنین مدیریت درد، الزامات بهداشتی مربوط به اخذ گواهینامه رانندگی و دستورالعمل های مراقبت فعلی.

واحدهای آموزشی خارج از بیمارستان دانشگاه در بخش‌های مغز و اعصاب بیمارستان ‌های زیر مستقر هستند:

  • Hyvinkää
  • Jorvi
  • Laakso
  • Lohja
  • Peijas

جایگاه رشته جراحی مغز و اعصاب در فنلاند

بخش نورولوژی در بیمارستان مرکزی دانشگاه هلسینکی یک واحد بین المللی است که به دلیل تخصص خود در سطح جهانی شناخته شده است. علاوه بر درمان بیماران، بخش سرمایه گذاری زیادی در آموزش و تحقیق انجام می دهد. علاوه بر پزشکان بیمارستانی که این برنامه را تکمیل می کنند، این واحد هر ساله پذیرای حدود 120 جراح مغز و اعصاب بین المللی و پزشک متخصص در جراحی مغز و اعصاب است. بازدیدکنندگان بین المللی به ویژه در زمینه جراحی عروق مغزی آموزش دیده اند. این دپارتمان در تحقیقات و درمان های مرتبط با این زمینه تحسین بین المللی قابل توجهی را به دست آورده است. آموزش برای پزشکان سالانه در قالب دوره های نمایشی میکروجراحی زنده برگزار می شود، علاوه بر آن موقعیت های سالن عمل (از 1 هفته تا 2 سال) در یک برنامه فلوشیپ به رهبری پروفسور میکا نیملا در دسترس است.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های رشته جراحی مغز و اعصاب در فنلاند هستید:

نام دانشگاهرتبه در فنلاندرتبه در اروپارتبه در جهان
دانشگاه هلسینکی147106
University of Eastern Finland297551
University of Oulu398392
University of Turku4197291

جایگاه رشته جراحی مغز و اعصاب در فنلاند

تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در فنلاند

برنامه تخصصی در جراحی مغز و اعصاب 6 سال طول می کشد و علاوه بر دوره خدمت در جراحی مغز و اعصاب، دوره هایی در تخصص های جراحی، مغز و اعصاب و مغز و اعصاب و همچنین یک دوره خدمت در یک مرکز مراقبت های بهداشتی (طبق کاتالوگ دوره) را شامل می شود. پزشکان متخصص در جراحی مغز و اعصاب دفترچه ای از جراحی های خود را نگه می دارند که به صورت دوره ای همراه با مربی بالینی بررسی می شود. آموزش برای هر پزشک متخصص با کمک اطلاعات ثبت شده در لاگ تطبیق داده می شود و مهارت های جراحی پزشکان متخصص را قادر می سازد به سمت دانش و مهارت های مورد نیاز جراحان مغز و اعصاب که قادر به انجام کار مستقل هستند پیشرفت کنند.

تدریس و تحصیل پزشکی در فنلاند در گروه های کوچک سازماندهی می شود، جایی که تمرکز بر آموزش مبتنی بر مشکل است. موارد بیمار پایه و اساس آموزش است که تشخیص و درمان را پوشش می دهد. موضوعات آموزشی در گروه ‌های کوچک شامل آسیب‌ های مغزی، جراحی ستون فقرات، اختلالات گردش خون CSF، جراحی مغز و اعصاب کودکان، بازدید از سالن عمل، نور رادیولوژی، مراقبت ‌های ویژه، بیماری‌های عروق مغزی، تومورهای مغزی، معاینه بیماران و تهیه پیش ‌نویس ارائه گزارش موردی است. خدمات غیررسمی سالن عمل نیز بخشی از برنامه دوره است. رشته همه گیر شناسی در فنلاند یکی از رشته های جدید و مهم است.

در بخش زیر شاهد شرایط اخذ پذیرش تحصیلی در رشته جراحی مغز و اعصاب در فنلاند هستید:

شرایط اخذ پذیرش تحصیلی در رشته جراحی مغز و اعصاب در فنلاند

 

شرایط تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در فنلاند

تعداد قابل توجهی از متخصصان دانشگاهی در علوم اعصاب در بخش نورولوژی بیمارستان مرکزی دانشگاه هلسینکی مشغول به کار هستند. اورژانس مغز و اعصاب و اختلالات عروق مغزی در خط مقدم خدمات بخش هستند. با این حال، کل طیف اختلالات عصبی در آموزش سازماندهی شده توسط بخش مورد توجه قرار می گیرد. مربیان شاغل در واحدها نقش مهمی دارند. هدف این است که برنامه تحصیلی را برای رفع نیازهای افراد تنظیم کنند، به طور سیستماتیک مطالبی را توسعه دهند که از مطالعه پشتیبانی می کند و امکان مشارکت در آموزش بین المللی را فراهم می کند. دپارتمان مغز و اعصاب دارای یک سنت تحقیقاتی دیرینه است. هر سال بیش از 100 مقاله پزشکی اصلی تکمیل شده در دپارتمان منتشر می شود. بیشتر تحقیقات توسط گروه های تحقیقاتی انجام می شود که دانشجویان مقطع کارشناسی را نیز به عنوان عضو می پذیرند.

علاوه بر محققان، آموزش پژوهشی برای پزشکانی که کار بالینی را در بخش ‌های دولتی یا خصوصی انجام می ‌دهند، مفید است. هدف این دپارتمان تقویت بنیاد تحقیقات خود در عصب ‌شناسی بالینی و علوم اعصاب به شیوه ‌ای گسترده از طریق ایجاد زمینه ‌های اجتماعی مهم از نورولوژی (MS، سردرد، اختلالات عضلانی، اختلالات حافظه) با زمینه ‌های سنتی غالب (اختلالات حاد عروق مغزی) است. این مرکز در حال تقویت همکاری در تحقیقات بالینی و جمعیتی سنتی همراه با برنامه تحقیقاتی عصب شناسی مولکولی در دانشگاه هلسینکی، دانشگاه آلتو، آزمایشگاه BioMag، مرکز علوم اعصاب، موسسه فنلاند بهداشت حرفه ای و همچنین مراکز می باشند. برتری آکادمی فنلاند و موسسه ملی بهداشت و رفاه در جهان معروف است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص ویزای تحصیلی فنلاند مشاور شما می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *