مهاجرت تحصیلی کره جنوبی

رشته جراحی مغز و اعصاب در کره جنوبی

رشته جراحی مغز و اعصاب در کره جنوبی

رشته جراحی مغز و اعصاب در کره جنوبی در دانشگاه ها و بیمارستان ها یکی از سخت ترین و بهترین رشته ها می باشد. پزشکان جراح مغز و اعصاب در کره جنوبی پس از اتمام دوره عمومی می توانند رشته و تخصص مورد علاقه خود را انتخاب کنند. مدت تحصیل در تخصص ها مختلف در کره جنوبی متفاوت است. در این کشور می توانید با داشتن مدارک تحصیلی معتبر در دروه های پزشکی به تخصص مورد علاقه خود برسید. آنچه که می تواند در این کشور یک مزیت بزرگ شناخته شود اساتید متخصص و علوم و دانش عمیق و نتایج بسیار عالی در تحقیقات است. دانشجویان فارغ التحصیل از دانشگاه های کره جنوبی در تمامی مشاغل خود موفق هستند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در کره جنوبی به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

بخش رشته جراحی مغز و اعصاب در کره جنوبی

بخش جراحی مغز و اعصاب جایی است که بیماری های سیستم عصبی مرکزی و محیطی، از جمله مغز و نخاع، در آن تشخیص داده می شوند و با جراحی درمان می شوند. سیستم عصبی یک عضو بسیار مهم است که عملکردهای بدن انسان را تنظیم می کند. از آنجایی که حتی آسیب جزئی به این سیستم به دلیل ساختار پیچیده آن می تواند عواقب کشنده و اختلال عملکرد دائمی ایجاد کند، برای تشخیص و درمان دقیق این گونه بیماری ها، تجربیات مختلف بالینی، سطح دانش بالا و مهارت های ظریف مورد نیاز است. بخش ما با توجه به نوع بیماری و روش درمانی مانند تومور مغزی، بیماری های عروق مغزی، ستون فقرات، تروما و عملکرد استریوتاکتیک به بخش هایی تقسیم می شود تا مراقبت های پزشکی دقیق تری برای بیماری های عصبی ارائه دهد.

بخش جراحی مغز و اعصاب در بیمارستان دانشگاه ملی سئول از زمانی که به طور رسمی در 7 ژانویه 1957 افتتاح شد، نقش اصلی را در آموزش، تحقیق و مراقبت های پزشکی بیماری های مرتبط با جراحی مغز و اعصاب در کره ایفا می کند. در حال حاضر، 18 عضو هیئت علمی مسئول حرفه ای هستند. مراقبت های پزشکی در زمینه های تخصصی خود. همچنین بسیاری از متخصصان پزشکی از جمله 15 متخصص و 10 همراه بالینی تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین مراقبت های پزشکی انجام می دهند. در نتیجه، سالانه حدود 3874 عمل جراحی انجام می دهند تا سلامتی بهتری برای بیماران خود داشته باشند.

در نمودار زیر شاهد نرخ بیکاری پزشکان در کشور کره جنوبی در سال های اخیر هستید:

نرخ بیکاری پزشکان در کشور کره جنوبی

تحقیقات رشته جراحی مغز و اعصاب در کره جنوبی

جدای از کلینیک در هر زمینه، بخش مغز و اعصاب دارای مراکز درمانی خاصی مانند مرکز گاما نایف، مرکز فشرده صرع و مرکز اختلال حرکتی است که در حال فعالیت هستند و با همکاری نزدیک با بخش مغز و اعصاب تحت عنوان اعصاب مغزی سعی در ارائه درمان های جامع دارد. علاوه بر خدمات بالینی آزمایشگاه ‌های پایه مستقل برای تومورهای مغزی، بیماری‌ های عروق مغزی، ستون فقرات و عملکردهای استریوتاکتیک برای بررسی پاتوفیزیولوژی بیماری ‌ها و توسعه روش‌ های درمانی بهتر به عنوان یک بیمارستان پژوهش محور دارند سالانه بیش از 100 مقاله را در مجلات دانشگاهی بین‌المللی منتشر می‌کنند که در تحقیقات بالینی نیز نقش دارند.

بیماری های عمده و زمینه های تحقیقاتی در این بخش عبارتند از:

  •  کلینیک تومور مغزی: گلیوما، مننژیوم، آدنوم هیپوفیز،
  •  کلینیک تومور مغزی صرع: تومورهای مغزی که باعث صرع، تشنج، به ویژه گلیوما، گلیوبلاستوما، آستروسیتوما، اولیگودندروگلیوما، مننژیوم، همانژیوم غاری، ناهنجاری شریان مغزی و سایر صرع های مقاوم می شوند.
  •  کلینیک عروق مغزی: آنوریسم مغزی، خونریزی مغزی فشار خون بالا
  •  کلینیک ستون فقرات: بیماری دیسک، تنگی کانال نخاعی
  •  کلینیک عملکرد استریوتاکتیک: ناهنجاری‌های حرکتی که به داروها پاسخ نمی‌ دهند مانند بیماری پارکینسون، جراحی پرتودرمانی

تحقیقات رشته جراحی مغز و اعصاب در کره جنوبی

تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در کره جنوبی

جراح مغز و اعصاب که به عنوان جراح مغز نیز شناخته می شود، پزشکی است که در درمان جراحی شرایط یا اختلالاتی که بر سیستم عصبی تأثیر می گذارد تخصص دارد. سیستم عصبی شامل مغز، ستون فقرات و نخاع است. برخی از درمان‌های رایجی که توسط جراح مغز و اعصاب انجام می‌شود، برای آنوریسم ‌های مغزی، تومورهای خوش‌خیم یا سرطانی مغز یا نخاع است. آنها همچنین جراحی هایی را انجام می دهند که شامل توانبخشی بیماران پس از درمان می شود. یک متخصص مغز و اعصاب با هماهنگی سایر متخصصان و متخصصان مراقبت های بهداشتی به عنوان بخشی از یک تیم کار می کند. در حالی که یک جراح مغز و اعصاب درمان جراحی و همچنین غیرجراحی را برای بیماران در هر سنی ارائه می دهد، جراح مغز و اعصاب که مخصوص درمان جراحی نوزاد یا کودکان است، به عنوان جراح مغز و اعصاب کودکان شناخته می شود.

همچنین رشته جراحی زنان و زایمان در کره جنوبی از رشته هاییی است در حوزه جراحی جای گرفته است. در جدول زیر شاهد دانشگاه های رشته جراحی مغز و اعصاب در کره جنوبی می باشید:

نام دانشگاهرتبه در کره جنوبیرتبه در آسیارتبه در جهان
دانشگاه یونسی1326
Catholic University of Korea2537
Seoul National University31472
University of Ulsan4251161

تحصیل پزشکی در کره جنوبی

جمهوری کره که معمولاً به عنوان کره جنوبی شناخته می شود، یکی از توسعه یافته ترین کشورهای آسیای شرقی و جهان است. پایتخت آن، سئول، با بیش از 25 میلیون نفر جمعیت، که نیمی از کل جمعیت کره است، پنجمین منطقه بزرگ شهری در جهان است. کره ای که به دلیل سرعت بالای اینترنت، استانداردهای بالای زندگی و سیستم راه آهن پرسرعت بسیار پیچیده اش معروف است، تعداد زیادی از خارجی ها را برای زندگی و کار در این کشور جذب می کند. یادگیری زبان کره‌ای می‌تواند یک کار بسیار چالش برانگیز باشد، اما غیرممکن نیست. برای مبتدیان اختصاصی، ممکن است 3 ماه طول بکشد تا با این زبان به اندازه کافی آشنا شوند تا بتوانند با چیزهای اساسی ارتباط برقرار کنند، در حالی که رسیدن به تسلط به زبان کره ای می تواند تا 2 سال مطالعه متعهدانه طول بکشد.

برای واجد شرایط بودن در امتحان نهایی قبل از دریافت مجوز پزشکی، که در ادامه در مورد آن صحبت خواهیم کرد، باید گواهی تست مهارت در زبان کره ای با نمره 5 یا بالاتر ارائه دهید، به این معنی که یادگیری زبان کره ای اجباری است. برای اینکه در کره پزشک شوید. دانش‌آموزان دبیرستانی که در حال حاضر قصد دارند در کره به عنوان پزشک پزشکی کار کنند، تحصیل در کره جنوبی بسیار مفید خواهند بود، زیرا به آنها کمک می‌کند خود را در زبان و فرهنگ غرق کنند و همچنین آنها را برای شغل خود آماده کنند. 36 کالج در کره وجود دارد که مدرک پزشکی ارائه می دهند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اقامت کره جنوبی از طریق تحصیل مشاور و راهنمای مسیر شما هستند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *