مهاجرت تحصیلی آفریقای جنوبی

رشته جراحی مغز و اعصاب در آفریقای جنوبی

رشته جراحی مغز و اعصاب در آفریقای جنوبی

رشته جراحی مغز و اعصاب در آفریقای جنوبی یکی از تخصص های عالی است. جراحان مغز و اعصاب متخصصین پزشکی در این امور هستند. آنها روش های جراحی را برای درمان و التیام انواع بیماری ها مانند تومورها، لخته شدن خون و آسیب های تروماتیک انجام می دهند. برخی از متخصصان مغز و اعصاب که به طور خصوصی فعالیت می کنند، بیشتر از متخصصان مغز و اعصاب که در بیمارستان های دولتی خصوصی کار می کنند، درآمد کسب می کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط تحصیل رشته مغز و اعصاب در آفریقای جنوبی مشاور و راهنمای مشاور شما هستند. در ادامه این مقاله در خصوص تحصیل این رشته در آفریقای جنوبی بیشتر صحبت خواهیم کرد.

الزامات تحصیل در آفریقای جنوبی

الزامات تحصیلی جراح مغز و اعصاب با پایه گذاری یک مدرک کارشناسی آغاز می شود. در حالی که مدرک خاصی برای تحصیل در سطح لیسانس لازم نیست، جراحان مغز و اعصاب مشتاق ممکن است تصمیم بگیرند که درس خود را در علوم زیستی پیشرفته، مانند مدرک لیسانس در علوم زیست پزشکی، برای برآورده کردن شرایط پذیرش برای دانشکده پزشکی، متمرکز کنند. جراحان مغز و اعصاب مشتاق باید با حضور در دانشکده پزشکی، یک گام مهم دیگر در تحصیل جراحان اعصاب، دکترای پزشکی کسب کنند. برنامه های دانشکده پزشکی به طور سنتی تا حدودی انعطاف ناپذیر است، که شامل کلاس های مرور کلی پزشکی همراه با واحدهای تجربی است که معمولاً در نیمه دوم برنامه 4 ساله تکمیل می شود.

بررسی تحصیل جراحی مغز و اعصاب در آفریقای جنوبی

کسانی که مایل به جراح مغز و اعصاب هستند ممکن است مطالعات خود را طوری تنظیم کنند که شامل کلاس های پیشرفته در تشخیص پزشکی، تحقیقات بالینی، عمل جراحی و مدیریت بیماری باشد. این آزمون را می توان بلافاصله بعد از دانشکده پزشکی یا در اولین بخش برنامه رزیدنتی انجام داد. برنامه های اقامت اغلب بر نمرات این آزمون برای انتخاب ساکنان واجد شرایط تکیه می کنند. برنامه کارآموزی و دستیاری جراحی مغز و اعصاب خود را تکمیل کنید. پس از کسب مدرک MD، شرایط جراحی مغز و اعصاب شامل تکمیل یک دوره کارآموزی 1 ساله در بیمارستان و پس از 6 تا 8 سال رزیدنتی جراحی مغز و اعصاب است. در طول دوره کارآموزی، جراحان مشتاق یاد می گیرند که بیماران را مدیریت کنند و مهارت های دیگری را توسعه دهند که بعداً به آنها در حرفه جراحی مغز و اعصاب کمک می کند.

مدارس ارائه دهنده جراحی مغز و اعصاب در آفریقای جنوبی عبارتند از:

  • دانشگاه کیپ تاون
  • دانشگاه کوازولو-ناتال
  • دانشگاه استلنبوش
  • دانشگاه Witwatersrand
  • دانشگاه پرتوریا
  • دانشگاه علوم بهداشتی Sefako Makgatho

بررسی تحصیل جراحی مغز و اعصاب در آفریقای جنوبی

آزمون رشته جراحی مغز و اعصاب در آفریقای جنوبی

جراحان مغز و اعصاب می توانند از طریق هیئت پزشکی ایالت خود با ارسال درخواست، پرداخت هزینه های لازم و ارائه نمرات آزمون و همچنین ریز نمرات مدرسه برای دریافت مجوز اقدام کنند. پس از چند سال تمرین، بسیاری از جراحان مغز و اعصاب نیز با رعایت الزامات آموزشی و عملی خاص و با گذراندن یک امتحان، از طریق هیئت جراحی مغز و اعصاب برای صدور گواهینامه بورد اقدام می کنند. آموزش مداوم جراح مغز و اعصاب برای جراحان مغز و اعصاب برای تمدید مجوز و گواهینامه هیئت مدیره مورد نیاز است و می تواند به روش های مختلفی در این زمینه انجام شود. جراحان مغز و اعصاب ممکن است در زمینه جراحی مغز و اعصاب در زمینه هایی مانند انکولوژی یا جراحی مغز و اعصاب اطفال تخصص فوق العاده ای داشته باشند و می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این تخصص ها یک فلوشیپ تکمیل کنند.

حقوق جراحان مغز و اعصاب در آفریقای جنوبی

توزیع این جراحان مغز و اعصاب یک نابرابری قابل توجه منطقه ای را نشان می دهد: شمال آفریقا دارای354 جراح مغز و اعصاب برای 119 میلیون نفر است. یعنی یک جراح مغز و اعصاب برای 338000 نفر. و آفریقای جنوبی 65 جراح مغز و اعصاب برای 40 میلیون نفر دارد. یعنی یک جراح مغز و اعصاب برای 620000 نفر. میانگین درآمد یک فرد جراح در آفریقای جنوبی حدود R 230000000 (رند) می باشد و اما متخصص جراح مشهور و معتبر که سوابق خوبی دارد در حدود 310000000 R(رند) درآمد دارد.

جراحانی که 1 تا 4 سال سابقه کار دارند به طور متوسط پاداش 20687400 R (رند) و جراحانی که 5 تا 9 سال تجربه دارند به طور متوسط 311450000 R (رند) پاداش دریافت می کنند. برخی از متخصصان مغز و اعصاب که به طور خصوصی فعالیت می کنند، بیشتر از متخصصان مغز و اعصاب که در بیمارستان های دولتی خصوصی کار می کنند، درآمد کسب می کنند. بسته به عوامل متعددی، طیف وسیعی از حقوق جراح و پزشک در دسترس است. اما به طور کلی، زمانی که تجربه بیشتری دارید، حقوق اولیه از حدود R151130000 تا R60511560 (رند) در سال انتظار می رود.

در نمودار زیر شاهد متوسط حقوق یک جراح مغز و اعصاب در 1 سال براساس رند می باشید:

حقوق یک جراح مغز و اعصاب در 1 سال براساس رند

کارآموزی در آفریقای جنوبی

پزشکان تازه کار که دوره کارآموزی خود را در بیمارستان Groote Schuur انجام می دهند، به عنوان بخشی از پیوست جراحی 4 ماهه خود، به مدت 2 ماه فرصت دارند تا از طریق جراحی مغز و اعصاب بچرخند. کارورزان مسئولیت مدیریت روزانه بیماران را بر عهده می گیرند، اما همچنین فرصت هایی برای رسیدن به تئاتر و کسب تجربه دست اول از جراحی مغز و اعصاب دارند. این یک فرصت عالی برای هر کسی است که به دنبال شغلی در جراحی مغز و اعصاب است. آموزش تئوری 5 ساله در این کشور جریان دارد. 1 سال کارآموزی دانشجویی با چهارچوب کار عملی به عنوان پزشک در بیمارستان به عنوان سال دکتر (همچنین به عنوان سال پزشک خانگی شناخته می شود) نامیده می شود. رشته چشم پزشکی در آفریقای جنوبی نیز یکی از رشته های مورد توجه با درآمد بالا است.

هزینه تحصیل در آفریقای جنوبی در این رشته کمی بالا است. در جدول زیر شاهد دانشگاه های رشته جراحی مغز و اعصاب در آفریقای جنوبی هستید:

دانشگاهشهررتبه در آفریقای جنوبیرتبه در جهان
University of Cape TownCape Town1108
University of KwaZulu-NatalDurban2478
University of StellenboschStellenbosch3526
University of the WitwatersrandJohannesburg4726
University of PretoriaPretoria5792

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اعزام دانشجو به آفریقای جنوبی به شما مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *