مهاجرت تحصیلی کلمبیا

رشته جراحی زنان و زایمان در کلمبیا

رشته جراحی زنان و زایمان در کلمبیا

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در کلمبیا برای کسانی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند، یک گزینه بسیار عالی محسوب می شود. درگیر شدن در یک فرهنگ کاملا متفاوت یکی از لذت بخش ترین جنبه های تحصیل در خارج از کشور است. این کشور دارای تاریخ پر جنب و جوش و متنوعی است که تحت تأثیر فرهنگ های اسپانیایی، کارائیب، بومیان آمریکا، خاورمیانه و آفریقا قرار گرفته است. مردم این کشور مردمی خوش برخورد و خونگرم هستند. آن ها بسیار به شما علاقه مند خواهند شد و مشتاق هستند که به شما کمک کنند تا در کشور مستقر شوید. فرقی نمی ‌کند برای رسیدن به جایی به راهنمایی‌ هایی نیاز داشته باشید، نکاتی درباره رستوران ‌های محلی یا هر کمکی برای پیمایش در شهر داشته باشید، جامعه اطراف شما باید به شما این احساس را بدهد که در خانه هستید.

در روزهای آزادتان، می‌توانید در رودخانه زیبای پنج رنگ در کانو کریستالس شنا کنید، از پله ‌های الپنول بالا بروید و از تجربه‌های منحصر به ‌فردی لذت ببرید که فقط این کشور می ‌تواند به شما ارائه دهد. علاوه بر این، در حین برقراری ارتباط با مردم محلی، شانس زیادی برای بهبود زبان اسپانیایی خود خواهید داشت. اسپانیایی کلمبیایی از نظر بسیاری ساده‌ترین نوع یادگیری است. برای آگاهی از شرایط تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در کلمبیا موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این نگارش را آماده کرده است.

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در کلمبیا

در واقع، اکثر دانشگاه‌ های این کشور که توسط وزارت آموزش و پرورش تأیید شده‌ اند، برای ایجاد توافق ‌نامه ‌هایی با دانشگاه ‌های کشورهای دیگر برای تسهیل مبادلات دانشجویی و رویه ‌هایی مانند اخذ ویزای موقت کار می ‌کنند، که به دانشجویان از هر کجای دنیا اجازه می ‌دهد در برنامه ‌های دانشگاهی با یا بدون بورسیه تحصیلی در این کشور علاوه بر این، اگر از یکی از کشورهای عضو اتحادیه اقیانوس آرام هستید، برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در کلمبیا نیازی به ویزا نخواهید داشت. یکی از این موارد دانشگاه ICESI است که اتحادهای بین المللی ایجاد کرده است که 44 دانشجو را از آلمان، اسپانیا، فرانسه و ایالات متحده به این کشور آورد تا در برنامه های مختلف، به ویژه مدیریت بازرگانی، مردم شناسی و علوم سیاسی ثبت نام کنند.

برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در کلمبیا 10 دانشگاه برتر در جدول زیر معرفی شده است:

نام دانشگاهرتبه
دانشگاه آنتیوکیا370
دانشگاه دره458
دانشگاه ملی کلمبیا532
دانشگاه آند، کلمبیا545
دانشگاه پاپی جاوریانا573
دانشگاه صنعتی سانتاندر597
دانشگاه کارتاخنا806
دانشگاه پونتیفیکا بولیوارانا851
دانشگاه ال روزاریو857
دانشگاه آزاد989

هزینه تحصیل در کلمبیا

کیفیت زندگی خارج از کلاس نیز عاملی است که به نفع دانشجویان خارجی است و از این نظر، دانشگاه های این کشور مزایای زیادی را ارائه می دهند، زیرا هزینه زندگی بسیار پایین تر از اکثر شهرهای اروپایی و آمریکایی است و بسیار مناسب است. علاوه بر این، پیشنهاد آموزشی را می توان با سفر به صدها مقصد بهشتی در سراسر کشور تکمیل کرد که بدون شک تجربه تحصیل در کلمبیا را برای هر خارجی بدون تأثیر بر بودجه وی افزایش می دهد.

هزینه تحصیل در این کشور بستگی به این دارد که در دانشگاه خصوصی یا دولتی تحصیل کنید. عموما دانشگاه های خصوصی گران تر هستند. برخی از دانشگاه ها نیز شهریه خود را بر اساس مدت زمان برنامه و تعداد دروس در هر ترم پایه ریزی می کنند. به طور متوسط، دانشگاه های خصوصی بین 1000$ تا 5500$ (دلار) شهریه این کشور در هر ترم دریافت می کنند. از سوی دیگر، دانشگاه های دولتی حداکثر 1000$ (دلار) در هر ترم دریافت می کنند.

ویزای تحصیلی کلمبیا

برای دانشجویانی که قصد دارند بیش از 3 ماه در خارج از کشور تحصیل کنند، ویزای تحصیلی کلمبیا (TP-3) مورد نیاز است. ویزای دانشجویی معمولا 1 سال اعتبار دارد. می توانید سالانه آن را تمدید کنید. برای درخواست ویزا در کشور خود، محل مراجعه سفارت این کشور است. در آنجا باید مدارک زیر را ارائه دهید:

مدارک ویزای تحصیلی کشور کلمبیاتمامی مدارک ارسالی به سفارت باید به زبان اسپانیایی ترجمه شوند. هزینه ویزا حدود 40$ (دلار) است.

پذیرش تحصیلی در کلمبیا

همه دانشگاه ها یک وب سایت کاربردی دارند، بنابراین می توانید برای تمام اطلاعات مورد نیاز به آنجا بروید. با این حال، برای پذیرش درخواست شما، همه دانشگاه ها به مدارک زیر نیاز دارند:

  • مدرک مهارت زبان اسپانیایی
  • اگر برای برنامه کارشناسی درخواست می دهید یک کپی از دیپلم دبیرستان خود
  • کپی مدرک کارشناسی برای دانشجویان کارشناسی ارشد
  • کارنامه تحصیلی از مدرسه قبلی شما
  • پاسپورت مسافرتی

برخی از دانشگاه ها دانشجویان مقطع کارشناسی را ملزم به شرکت در آزمون ICFES می کنند. این یک آزمون برای دانشجویان کلمبیایی است که مایل به پذیرش در دانشگاه هستند.

کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در کلمبیا

کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در کلمبیا

مواردی که متخصصان رشته جراحی زنان و زایمان انجام می دهند، عبارتند از:

  • آنکولوژی زنان شامل درمان سرطان های اندام های زنان است.
  • پزشکی مادر و جنین با مراقبت از بارداری های پرخطر سروکار دارد.
  • درمان و بازسازی لگن زنان شامل درمان مشکلات اندام های لگنی از جمله بی اختیاری ادرار و مثانه بیش فعال است.
  • غدد درون ریز تولید مثل به درمان ناباروری و مشکلاتی مانند اندومتریوز می پردازد.

یک متخصص زنان و زایمان برخی از شخصی ترین و حساس ترین مشکلات سلامتی را درمان می کند. بنابراین این تخصص نیاز به همدلی و حساسیت زیادی دارد. یک متخصص زنان و زایمان همچنین باید مهارت های ارتباطی خوبی برای پاسخ به سؤالات مربوط به بارداری، جنسیت، سلامت باروری و باروری داشته باشد.

نظارت بر زایمان و زایمان نیاز به اعصاب آرام و اعتماد به نفس در تصمیم گیری دارد. انجام عمل جراحی مستلزم دستان ثابت است. متخصص زنان و زایمان ممکن است به صورت انفرادی یا خصوصی یا به عنوان بخشی از یک گروه پزشکی یا بیمارستان بزرگتر کار کنند. اکثر متخصصین زنان و زایمان زمان خود را بین مطب، جایی که بیماران را می بینند، و بیمارستان یا کلینیک، جایی که عمل های جراحی و زایمان را انجام می دهند، تقسیم می کنند.

زایمان و شرایط اضطراری ممکن است در هر زمانی رخ دهد. به همین دلیل، متخصص زنان و زایمان باید انعطاف پذیر باشد. آن ها همچنین باید آماده باشند تا ساعات طولانی تحت شرایط استرس زا کار کنند و در شب ها و تعطیلات آخر هفته در وظیفه خود شرکت کنند.

حقوق ماهیانه کار در کلمبیا برای متخصصان زنان و زایمان در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه کار در کلمبیا برای متخصصان زنان و زایمانچنانچه قصد تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در کلمبیا دارید، برای اخذ ویزا می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *