مهاجرت تحصیلی کره جنوبی

رشته جراحی زنان و زایمان در کره جنوبی

رشته جراحی زنان و زایمان در کره جنوبی

رشته جراحی زنان و زایمان در کره جنوبی مانند سایر رشته های پزشکی طرفداران بسیاری در بین متقاضیان بین المللی در سراسر جهان دارد. این کشور، کشوری است که در جنوب شرقی آسیا واقع شده است و بیش از 51.4 میلیون نفر در آن زندگی می کنند. شواهد باستان شناسی وجود دارد که نشان می دهد شبه جزیره کره توسط انسان های اولیه از دوره پارینه سنگی پایین سکونت داشته است.

از آن زمان، این کشور تاریخ طولانی و پرتلاطمی از جمله جنگ ها و اشغال ها را تجربه کرده است. در سال 1948، انتخاباتی در منطقه تحت اشغال آمریکا در کره برگزار شد و این امر منجر به ایجاد جمهوری کره شد. مرز بین کره جنوبی و کره شمالی به شدت مستحکم ترین مرز در جهان است. تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این نگارش را به بررسی رشته جراحی زنان و زایمان در کره جنوبی اختصاص داده است.

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در کره جنوبی

دولت این کشور هدف جذب 200000 دانشجوی بین المللی را تعیین کرده است، به این معنی که آن ها باید دانشگاه ها را قابل دسترس تر کنند. این همچنین منجر به صعود مداوم در رتبه بندی های بین المللی شده است. شما 16 دانشگاه کره را در رتبه بندی 500 دانشگاه جهانی QS در سال 2023 خواهید یافت. بالاترین رتبه از این بین دانشگاه ملی سئول است که در رتبه 36 قرار دارد. رتبه بعدی موسسه علوم و فناوری پیشرفته کره (KAIST) است که در رتبه 41 قرار دارد.

کره با ترکیبی جذاب از معابد باستانی و معماری مدرن، چیزی برای ارائه به همه دارد. این کشور در نوآوری علم و فناوری تخصص دارد، اما همچنین دارای شجره نامه چشمگیری در هنر است. دانشگاه های دولتی و خصوصی بسیاری وجود دارند که همگی رشته های تحصیلی متنوعی را ارائه می دهند.

برای کسانی که قصد تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در کره جنوبی را دارند، دانشگاه های زیر موجود است:

نام دانشگاهرتبه جهانی
دانشگاه یونسی73
دانشگاه کره74
دانشگاه کاتولیک کره211
دانشگاه اولسان197
دانشگاه ملی سئول29
دانشگاه کیونگ هی270
دانشگاه ملی چونام751
دانشگاه هالیم v571
دانشگاه اینجه364
دانشگاه ملی پوسان601

هزینه تحصیل و زندگی در کره جنوبی

اگر به عنوان یک دانشجوی بین المللی در یکی از دانشگاه های کره تحصیل کنید، شهریه های مشابه دانشجویان داخلی را پرداخت خواهید کرد. با این حال، هزینه های تحصیل از موسسه ای به موسسه دیگر متفاوت است. در یک موسسه دولتی، باید انتظار داشته باشید که بین 2000$ تا 4500$ (دلار) در هر ترم پرداخت کنید. مدارک تحصیلی مانند پزشکی در سمت گران تر خواهد بود. در یک موسسه خصوصی، باید انتظار داشته باشید که بین 3000$ تا 6000$ (دلار) در هر ترم پرداخت کنید.

در یکی از دانشگاه های دارای رتبه برتر، هزینه سالانه حدود 6800$ (دلار) خواهد بود. بورسیه های زیادی برای دانشجویان بین المللی وجود دارد که معمولاً توسط مؤسسات فردی اعطاء می شود. این ها بین 30% تا 100% شهریه شما را پوشش می دهند. همچنین برخی از بورسیه های دولتی نیز وجود دارد که می تواند هزینه های زندگی را نیز پوشش دهد.

برای هزینه های زندگی خود، باید حداقل 1200$ (دلار) در ماه بودجه داشته باشید. این ها عبارتند از:

پوشش هزینه زندگی در کره جنوبیاگر در یکی از شهرهای بزرگتر زندگی کنید، هزینه های زندگی شما بیشتر خواهد بود. در صورتی که بجای خوابگاه های دانشگاهی، اقامتگاه های اجاره ای خصوصی را انتخاب کنید، این مورد نیز صادق است. اگر برای مقطع کارشناسی ارشد تحصیل می کنید، تا زمانی که ویزای معتبر داشته باشید، می توانید تا 20 ساعت در هفته بدون مجوز کار کار کنید.

ویزای تحصیلی کره جنوبی

برای تحصیل رشته هنر در کره جنوبی و سایر رشته ها باید ویزای D-2 را دریافت کنید. این را می توان در سفارت یا کنسولگری کره در کشور خود درخواست کرد. برای پذیرش ویزا، باید مدارک خاصی را ارائه دهید. آن ها عبارتند از:

  • پاسپورت شما در اصل با 1 کپی، گذرنامه باید حداقل 6 ماه پس از ورود برنامه ریزی شده به کره معتبر باشد.
  • مدارک ویزا از یک دانشگاه کره ای CoA یا تاییدیه صدور ویزا (جایی که بخش 2 و 5 را پر می کنید)
  • هزینه درخواست ویزا
  • در طول همه‌ گیری، شما همچنین باید فرم گزارش وضعیت سلامت را پر کنید و آزمایش کووید (قبل از ورود به کره) انجام دهید.
  • 1 عکس پاسپورت (برای دانشجویان دارای تاییدیه صدور ویزا لازم نیست)
  • فرم درخواست ویزا پر شده (برای نسخه به روز شده به وب سایت سفارت ها مراجعه کنید).
  • برخی از سفارتخانه ها ممکن است مدرکی مبنی بر تامین مالی و دیپلم دبیرستان شما را نیز بخواهند. بنابراین همیشه مدارکی را که نیاز دارند با سفارت یا کنسولگری کره بررسی کنید.
  • اگر در یک برنامه تبادل دانشگاهی شرکت می کنید، ممکن است مدارک اضافی مورد نیاز باشد.

کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در کره جنوبی

کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در کره جنوبی

متخصص زنان و زایمان طیف وسیعی از مشکلات سلامت زنان را با استفاده از ترکیبی از دارو، درمان و جراحی درمان می کند. آن ها ممکن است مشکلات ادراری مانند عفونت های دستگاه ادراری و بی اختیاری را درمان کنند. آن ها همچنین ممکن است خونریزی غیر طبیعی و اختلالات هورمونی را درمان کنند. OB/GYN طیف وسیعی از خدمات مراقبت های پیشگیرانه از جمله کنترل بارداری و ایمن سازی را ارائه می دهد.

متخصصان زنان و زایمان، زنان را در فواصل زمانی منظم در طول دوران بارداری معاینه می کنند. آن ها به برنامه ریزی بارداری، مراقبت های دوران بارداری و مشاوره در مورد رژیم غذایی کمک می کنند. یک متخصص زنان و زایمان ممکن است آزمایشات اولتراسوند را برای ارزیابی سلامت و رشد جنین تجویز کند یا انجام دهد. معمولا یک متخصص زنان و زایمان بر روند زایمان نظارت می کند. متخصصان زنان و زایمان نیز مراقبت های پس از زایمان (مراقبت پس از تولد) را برای مادر انجام می دهند. پس از تولد، کودک به طور کلی توسط متخصص دیگری، متخصص اطفال، مراقبت می شود.

متخصص زنان و زایمان برای انجام انواع روش های جراحی آموزش دیده اند. آن ها ممکن است عملی به نام سزارین انجام دهند یا از طیف وسیعی از تکنیک های دیگر برای تسهیل زایمان استفاده کنند. آن ها همچنین ممکن است هیسترکتومی (برداشتن رحم) انجام دهند، زائده هایی مانند کیست تخمدان و فیبروم رحم را حذف کنند یا آسیب های اندام لگنی را ترمیم کنند.

حقوق ماهیانه کاردر کره جنوبی برای متخصصان زنان و زایمان در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه زنان و زایمان در کره جنوبیبرای اطلاعات بیشتر در رابطه با درآمد می توانید به مقاله درآمد رشته های پزشکی در کره جنوبی که در وب سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده است، مراجعه کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *