مهاجرت تحصیلی قبرس

رشته جراحی زنان و زایمان در قبرس

رشته جراحی زنان و زایمان در قبرس

یکی از مسائلی که شرایط پذیرش تحصیلی برای متقاضیان رشته جراحی زنان و زایمان در قبرس را سخت می کند، وجود گزینه های محدود است. این کشور، کشوری جزیره ای در شرق دریای مدیترانه در جنوب شبه جزیره آناتولی است. پایتخت و بزرگترین شهر آن نیکوزیا و دومین شهر بزرگ لیماسول است. اولین فعالیت انسانی شناخته شده در این جزیره به حدود هزاره 10 قبل از میلاد برمی گردد. بقایای باستان شناسی از این دوره شامل روستای نوسنگی به خوبی حفظ شده Khirokitia است و این کشور خانه برخی از قدیمی ترین چاه های آب در جهان است. این کشور توسط یونانیان میسنی در 2 موج در هزاره دوم قبل از میلاد مستقر شد.

به عنوان یک موقعیت استراتژیک در شرق مدیترانه، متعاقبا توسط چندین قدرت بزرگ، از جمله امپراتوری ‌های آشوری ‌ها، مصری ‌ها و پارس ‌ها، اشغال شد، که این جزیره در سال 333 قبل از میلاد توسط اسکندر مقدونی تصرف شد. حکومت بعدی توسط مصر بطلمیوسی، امپراتوری روم کلاسیک و شرقی، خلفای عرب برای مدت کوتاهی، سلسله لوزینیان فرانسوی و ونیزی ها توسط بیش از 3 قرن حکومت عثمانی بین سال های 1571 و 1878 دنبال شد. رشته جراحی زنان و زایمان در قبرس که یکی از رشته های پر مخاطب است، توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نگارش بررسی شده است.

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در قبرس

این کشور یک مرکز تجاری پویا و مقصد تحصیلی در حال رشد است. این کشور استاندارد عالی آموزش عالی را با هزینه های شهریه مقرون به صرفه و امکانات دانشجویی برجسته ارائه می دهد. اگرچه این کشور یکی از اعضای سیستم بولونیا است، بسیاری از کالج ها براساس سیستم آموزشی آمریکا هستند. این کشور دارای یک محیط چند فرهنگی متنوع است و برنامه های درجه 2 را ارائه می دهد. تقریبا 40 هزار دانشجو از ملیت های مختلف در این کشور تحصیل می کنند.

این کشور دارای آموزش با کیفیت مطابق با استانداردهای بین المللی به زبان انگلیسی است.برنامه های معتبر بین المللی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد آموزش مطابق با سیستم های اعتباری ایالات متحده و اروپا اساتید و اعضای هیئت علمی مجرب و واجد شرایط در استانداردهای بین المللی آموزش در دانشگاه با طیف وسیعی از امکانات هستند.

شهریه مقرون به صرفه و هزینه کم زندگی است و امکانات عالی برای فعالیت های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی وجود دارد. بیمه پزشکی توسط دولت قبرس شمالی ارائه می شود. نزدیکی سیستم حمل و نقل، فروشگاه ها و سرگرمی ها به یکدیگر اقامت در محوطه دانشگاه و اطراف شهر وجود دارند. برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در قبرس، دانشگاه نیکوزیا توصیه می شود.

شرایط پذیرش رشته جراحی زنان و زایمان در قبرس

دانش آموزانی که موفق به تکمیل مدرک دیپلم (دیپلم دبیرستان) یا معادل آن می شوند، واجد شرایط دوره های کارشناسی هستند. بعد از دبیرستان براساس قوانین و مقررات شورای آموزش عالی ترکیه (YOK)، فارغ التحصیلان دبیرستان ترکیه برای دسترسی باید در امتحانی مرکزی به نام آزمون انتخاب دانشجو (OSS) شرکت کنند.

برنامه های آموزش عالی طبق قوانین و مقررات شورای اعتباربخشی آموزش عالی قبرس ترک ها (YÖDAK)، فارغ التحصیلان دبیرستان های قبرس شمالی باید در آزمون های دانشگاه مرکزی و همچنین آزمون های مرکزی که توسط فارغ التحصیلان ترک برگزار می شود شرکت کنند. دانش آموزان واجد شرایط خارج از کشور می توانند به شرط داشتن حداقل 12 سال تحصیلات پیش دانشگاهی و دیپلم دبیرستان یا معادل آن، به دانشگاه مراجعه کنند.

دانشجو می تواند مستقیما وارد یک برنامه تحصیلی دانشگاهی شود یا یک یا دو ترم از برنامه مقدماتی زبان انگلیسی را بگذراند. دانش‌ آموزانی که در یک برنامه دانشگاهی پذیرفته می ‌شوند مدرکی دال بر مدرک زبان انگلیسی به رسمیت شناخته شده بین ‌المللی ارائه می‌ کنند یا در آزمون انگلیسی که توسط دانشگاه برگزار می‌ شود شرکت می‌ کنند.

شرایط پذیرش رشته جراحی زنان و زایمان در قبرس

هزینه تحصیل و زندگی در قبرس

برای دانشجویان بین المللی، هزینه های تحصیل بسته به نوع مدرک (به عنوان مثال کارشناسی و کارشناسی ارشد) متفاوت است. هزینه تحصیل در قبرس برای دانشجویان بین المللی در جدول زیر بررسی شده است:

پارامترهزینه به یورو
مقطع کارشناسی3500€
تحصیلات تکمیلیبین 2000€ تا 2500€

اگر در توری برای بازدید از سواحل یا گذراندن دوره های غواصی همراه با وعده های غذایی عالی برای گردشگران علاقه مند به آبزیان نباشید، بسیار کمتر از هزینه ای که برای تحصیل در بیشتر شهرهای اروپا خرج می کنید، خرج خواهید کرد. میانگین هزینه زندگی در قبرس برای دانشجویان بین المللی بین 300€ تا 650€ (یورو) در ماه است. غذا ارزان است. تاکسی ها نسبتا هزینه می کنند، و وقتی با مردم محلی آشنا شوید، به سختی یک سکه برای زندگی شبانه پرداخت خواهید کرد. از سال 1951، شبکه ریلی در این کشور کار نمی کند، اتوبوس ها نسبتا گران هستند اما به راحتی در دسترس هستند.

کار در حوزه جراحی زنان و زایمان در قبرس

رشته جراحی زنان و زایمان در قبرس رشته پزشکی است که بر مراقبت از اندام های زنانه تمرکز دارد. یک متخصص زنان و زایمان در درجه اول با مدیریت بارداری سر و کار دارد و مسئول نظارت بر روند زایمان و دوران نفاس یا دوره ای است که مستقیما پس از زایمان انجام می شود. از طرف دیگر متخصص زنان در سلامت کلی اندام های زنانه نقش دارد. این شامل تشخیص، درمان و مدیریت عوارض مامایی است و همراه با یک جزء جراحی است. از آنجایی که این 2 رشته فرعی تحت یک برنامه آموزشی ترکیبی در دسترس هستند، پزشکی که دوره آموزشی را گذرانده است OB/GYN نامیده می شود و هر 2 نقش را همزمان ایفا می کند.

پزشکانی که مایل به تخصص در این زمینه ها هستند، باید مدرک پزشکی داشته باشند و یک برنامه رزیدنتی OB/GYN را که حداقل طول آن 4 سال است، تکمیل کنند. برنامه رزیدنتی پزشک را با تخصص های مختلف این رشته آشنا می کند. حداقل 6 ماه از دوره رزیدنتی نیز به مراقبت های اولیه و پیشگیرانه اختصاص خواهد یافت که شامل مراقبت های سرپایی، مراقبت های بستری و انجام و تفسیر سونوگرافی لگن و ترانس می شود. تعامل و مسئولیت بیمار با هر سال اقامت به تدریج افزایش می یابد. در سال آخر، پزشک به عنوان مقیم اصلی خدمت خواهد کرد.

حقوق ماهیانه کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در قبرس در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در قبرسموسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می تواند شما را با 10 شغل پر درآمد در قبرس آشنا کند کافیست تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *