مهاجرت تحصیلی فنلاند

رشته جراحی زنان و زایمان در فنلاند

رشته جراحی زنان و زایمان در فنلاند

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در فنلاند یکی از راه های برتر برای کسانی است که قصد مهاجرت و اخذ اقامت این کشور را دارند. این کشور در شمال دور اروپا و بین همسایگانش سوئد و روسیه واقع شده است. زبان اصلی فنلاندی است. سوئدی همچنین به لطف اقلیت سوئدی، یک زبان رسمی است که نتیجه 600 سال به عنوان بخشی از امپراتوری سوئد است. هلسینکی، پایتخت، با اختلاف بزرگ ‌ترین شهر فنلاند است. از دیگر شهرهای بزرگ می توان به اسپو، تامپره و تورکو اشاره کرد.

این کشور به خاطر زمستان های سخت و تابستان های کوتاه معروف است. به دلیل نزدیکی آن به دایره قطبی، در تابستان هرگز تاریک نمی شود. در حالی که آسمان در زمستان واقعا روشن نمی شود. مانند سایر کشورهای شمال اروپا، این کشور معمولا انقلاب تابستانی را جشن می گیرد، زمانی که ساعات خورشیدی در اواسط ژوئن به حداکثر سالانه خود می رسد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این نگارش را به معرفی رشته جراحی زنان و زایمان در فنلاند اختصاص داده است تا متقاضیان عزیز بتوانند اطلاعات لازم درباره این برنامه را کسب کنند.

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در فنلاند

پس از همسویی سیستم های آموزشی اروپا به عنوان بخشی از اصلاحات بولونیا، بسیاری از دانشگاه ها و دانشگاه های علوم کاربردی این کشور تعداد برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی را افزایش داده اند.

این کشور حدود 40 مؤسسه آموزش عالی دارد که معمولا به 2 دسته تقسیم می شود که عبارتند از:

2 دسته دانشگاه در فنلانداندکی بیش از 300000 دانشجو در پلی تکنیک ها و دانشگاه های فنلاند وجود دارد که حدود 20000 نفر از آن ها دانشجویان بین المللی هستند. برای دانشجویان اتحادیه اروپا یا EEA، اکثر برنامه های تحصیلی رایگان هستند.

برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در فنلاند دانشگاه های زیر توصیه می شود:

نام دانشگاهرتبه
دانشگاه هلسینکی88
دانشگاه تامپره216
دانشگاه اولو239
دانشگاه تورکو266
دانشگاه فنلاند شرقی355

هزینه تحصیل و زندگی در فنلاند

وقتی به هزینه تحصیل در فنلاند فکر می کنید، 2 جنبه متفاوت وجود دارد که باید در نظر بگیرید. اول از همه، هزینه های تحصیل و گزینه های بورسیه تحصیلی مرتبط، اگر دانشجوی غیر اتحادیه اروپا هستید. و علاوه بر آن، هزینه های زندگی روزمره، هزینه دیگری است که باید مد نظر داشته باشید. این کشور یکی از بهشت های مالی اروپا است. زیرا دانشگاه ها و پلی تکنیک ها برای دانشجویانی که از اتحادیه اروپا یا EEA و سوئیس می آیند شهریه دریافت نمی کنند. برنامه های دکترا برای همه دانشجویان بدون توجه به ملیت آن ها رایگان است. دانشجویان غیر اتحادیه اروپا و EEA باید شهریه پرداخت کنند.

در بخش زیر شاهد مزایای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در فنلاند هستید:

مزایای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در فنلاند

هزینه تحصیل در فنلاند در جدول زیر آمده است:

پارامترهزینه به یورو
حداقل شهریه برای مقاطع تحصیلی به زبان انگلیسی1500€
میانگین شهریه برای مقاطع تحصیلی به زبان انگلیسیین 4000€ تا 18000€

هزینه تحصیل به زبان فنلاندی و سوئدی رایگان است. دانشجویان ملزم به پرداخت هزینه اتحادیه دانشجویی سالانه هستند. هزینه آن بین 80€ تا 100€ (یورو) است. اتحادیه های دانشجویی مشابهی در دانشگاه های علمی کاربردی (UAS) وجود دارد، اما عضویت اختیاری است. هنگامی که به اتحادیه دانشجویی محلی خود می ‌پیوندید، کارت دانشجویی دریافت می‌ کنید که به شما امکان می ‌دهد در مکان‌ هایی مانند رستوران ‌های دانشجویی و هنگام استفاده از وسایل نقلیه عمومی از تخفیف برخوردار شوید.

کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در فنلاند

کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در فنلاند

متخصصین زنان و زایمان هر دو پزشکانی هستند که به طور خاص در درمان رحم و اندام های زنانه عمومی آموزش دیده اند. متخصصان زنان در مراقبت های استاندارد از سیستم تولید مثل تخصص دارند. از سوی دیگر، متخصصان زنان و زایمان در تمام جنبه های بارداری، از دوران بارداری تا بعد از زایمان، تخصص دارند. مانند اکثر پزشکان، این پزشکان برای دریافت گواهینامه پزشکی داخلی یا اطفال در دانشکده پزشکی تحصیل می کنند.

این کشور کشوری دلپذیر برای خارجی هاست. یکی از بزرگترین چالش ها برای فارغ التحصیلان بین المللی زبان این کشور است. حتی اگر تقریبا همه در این کشور دانش مناسبی از زبان انگلیسی دارند، دانستن حداقل کمی فنلاندی برای محل کار ضروری است. مقامات این کشور تلاش خود را برای جذب و حفظ استعدادها در این کشور انجام می دهند.

حقوق ماهیانه کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در فنلاند

برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در فنلاند کادر مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند اطلاعات بیشتری در اختیار شما  در راستای اعزام دانشجو به فنلاند عزیزان قرار دهند.

سوالات پرتکرار در مورد رشته جراحی زنان و زایمان در فنلاند

در این بخش از مطلب به سوالات پرتکرار شما در مورد رشته جراحی زنان و زایمان در فنلاند پاسخ داده ایم:

  • کدام دانشگاه ها برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در فنلاند مناسب هستند؟ دانشگاه هلسینکی-دانشگاه اولو-دانشگاه تورکو-دانشگاه تامپره-دانشگاه فنلاند شرقی
  • درآمد جراحان زنان و زایمان در فنلاند چقدر است؟ درآمد در حوزه جراحی رنان و زایمان از 6000€ (یورو) تا 12000€ (یورو) متغیر است.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *