مهاجرت تحصیلی سنگاپور

رشته جراحی زنان و زایمان در سنگاپور

رشته جراحی زنان و زایمان در سنگاپور

برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در سنگاپور در ابتدا دانشجویان بین المللی و بومی باید کارشناسی پزشکی و جراحی را بگذرانند. هم شهر و هم کشور سنگاپور با بهترین پتانسیل سرمایه گذاری جزو هوشمندترین و امن ترین شهرها در جهان هستند. بنابراین، جای تعجب نیست که متخصصان، گردشگران و دانشجویان به طور یکسان برای شروع به این کشور جزیره ای هجوم می آورند. این کشور دارای 4 زبان رسمی است که عبارتند از:

  • انگلیسی
  • ماندارین
  • مالایی
  • تامیل

بیشتر مردم این کشور 2 زبانه هستند و انگلیسی به سرعت به زبان این کشور تبدیل شده است و زندگی و تحصیل را آسان می کند. این ایالت محل زندگی 5.6 میلیون نفر است که بخش بزرگی از آن ها اتباع خارجی هستند. بنابراین، برای جا دادن در خانه جدید خود مشکلی نخواهید داشت. شهر سنگاپور یک رویای جهان وطنی است. این کشور با ارائه منظره های ساحلی و آسمان خراش هرگز خسته کننده نمی شود.

پس از 1 هفته طولانی مطالعه، از ساحل، محله چینی ها یا یک پارک موضوعی دیدن کنید. به علاوه، فرصت ‌های زیادی برای غذاخوری‌های خوب، غذاهای خیابانی عجیب و غریب، و بارها و کلوب‌ های پرجنب ‌و جوش وجود دارد. صرف نظر از علایق شما، برای هر کسی که می خواهد در این کشور تحصیل کند، چیزی وجود دارد. برای آشنایی شما با رشته جراحی زنان و زایمان در سنگاپور موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این مقاله را آماده کرده است.

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در سنگاپور

قبل از تحصیل رشته زنان و زایمان در سنگاپور، ابتدا باید رشته پزشکی و جراحی را به عنوان یک دوره واحد در دانشگاه یا هر کالج پزشکی تایید شده مطالعه کنید. به عنوان یک مقطع کارشناسی، ابتدا باید فقط با مدرک M.B.B.S (کارشناسی پزشکی و کارشناسی جراحی) پزشک شوید. برای دریافت MBBS، حداقل 6 سال طول می کشد.

پس از تحصیل در مقطع کارشناسی، باید قبل از اینکه مجوز دائمی برای تمرین به شما داده شود، خانه داری خود را انجام دهید که اجباری است. در رزیدنتی شماست که به عنوان مشاور در زمینه زنان و زایمان تخصص دارید. این نشان می دهد که شما نه تنها در زمینه زنان و زایمان تخصص دارید، بلکه در زمینه زنان و زایمان نیز تخصص دارید. 2 رشته تحصیلی دست به دست هم می دهند. زنان و زایمان مطالعه بیماری های مربوط به زنان است در حالی که مامایی مطالعه بیماری ها و مراقبت از زنان باردار است.

برای دنبال کردن این حرفه باید 8 سال را صرف تحصیل کرد. یک متخصص زنان معمولا باید یک دوره 4 ساله را در دانشکده پزشکی بگذراند و سپس یک برنامه رزیدنتی 4 ساله در بیمارستان را دنبال کند. پس از اتمام این 8 سال تحصیل در کالج پزشکی، آن ها می توانند برای برنامه صدور گواهینامه در مامایی و زنان که توسط هیئت آمریکایی زنان و زایمان (ABOG) ارائه می شود، درخواست دهند.

ویزای تحصیلی سنگاپور

مطابق با قوانین مهاجرت، اگر قصد تحصیل در سنگاپور را دارید، باید پاس دانشجویی دریافت کنید. اگر یکی از موارد زیر را دارید، استثناهایی برای این وجود دارد:

بررسی ویزای دانشجویی سنگاپورالزامات و مراحل اخذ پذیرش دانشجویی بسته به نوع موسسه آموزشی که قصد تحصیل در آن را دارید کمی متفاوت است. دانشجویان باید واجد شرایط بودن و روشی را که باید دنبال کنند در وب سایت اداره مهاجرت و پست های بازرسی بررسی کنند. برای درخواست پاس دانشجویی، باید در یک دوره تمام وقت تایید شده در این کشور پذیرفته شوید. دوره های پاره وقت و دوره هایی که عصرها یا آخر هفته ها برگزار می شود، واجد شرایط نیستند. اگر می خواهید پس از تایید درخواست شما به مدرسه دیگری منتقل شوید، به یک پاس دانشجویی جدید نیاز دارید. برای دریافت این، باید یک درخواست جدید ارسال کنید.

هزینه تحصیل و زندگی در سنگاپور

این کشور به عنوان یکی از کشورهایی با بالاترین هزینه زندگی شناخته می شود. این به دلیل اقتصاد قوی و کیفیت بالای زندگی در آنجا است. این کشور دارای یکی از بالاترین استانداردهای زندگی در جنوب شرق آسیا است. اما، برای هزینه زندگی در سنگاپور، به استاندارد زندگی انتخاب شده بستگی دارد. مقدار ممکن است از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد. این کشور از دلار سنگاپور (SGD) به عنوان واحد پول استفاده می کند.

هزینه زندگی در جدول زیر آمده است:

پارامترهزینه در ماه به دلار سنگاپور
کمترین750SGD
بیشترین2000SGD

با این حال، این بستگی به سطح زندگی دانشجو دارد. برای اقامت، حدود 200SGD تا 700SGD (دلار سنگاپور) هزینه خواهد داشت که بستگی به منطقه جغرافیایی، نوع محل اقامت، تقاضا، امکانات ارائه شده و تعداد افراد مشترک دارد. برای خدماتی مانند آب و برق، 40SGD تا 100SGD (دلار سنگاپور) هزینه خواهد داشت. هزینه حمل و نقل و مخابرات حدود 100SGD (دلار سنگاپور) خواهد بود. شما 300SGD تا 450SGD (دلار سنگاپور) برای غذا خرج خواهید کرد. 100SGD تا 300SGD (دلار سنگاپور) برای هزینه های شخصی مورد نیاز است. هزینه تحصیل به برجستگی دانشگاه و نوع برنامه ای که مطالعه می کنید، بستگی دارد. هزینه های سالانه برای دانشجویان بین المللی در حال حاضر به طور متوسط ​​حدود 14400SGD (دلار سنگاپور) است.

کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در سنگاپور

کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در سنگاپور

رشته زنان و زایمان در سنگاپور علم پزشکی است که با اندام های زنان سروکار دارد. متخصص زنان، اختلالات مربوط به اندام های زنان مانند رحم و غیره را تشخیص و درمان می کند. بسیاری از افراد، زنان و زایمان را با مامایی اشتباه می گیرند. مامایی یکی دیگر از رشته‌ های پزشکی است که در آن پزشکان مراقبت ‌های زایمان، قبل و بعد از زایمان را به زنان ارائه می ‌کنند و همچنین مراحل عمل را در حین زایمان انجام می ‌دهند.

اکثر پزشکان در هر 2 زمینه زنان و زایمان به طور همزمان آموزش می بینند و به آن ها متخصص زنان و زایمان (OB/GYN) گفته می شود. برخی کشورها هستند که آموزش زنان و زایمان با هم تداخل دارند و پزشکان نیازی به آموزش جداگانه برای این 2 ندارند. در اینجا شرح وظایف دقیق متخصص زنان برای کمک شما آورده شده است. به متخصصین زنان و زایمان تمامی روش های درمانی و جراحی در حرفه خود آموزش داده می شود که می توانند از آن ها برای درمان بیماران استفاده کنند.

حقوق ماهیانه کار در سنگاپور برای متخصصان زنان و زایمان در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه متخصصان زنان و زایمان در سنگاپور مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت درباره تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در سنگاپور اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار خواهند داد. کافیست تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *