مهاجرت تحصیلی سوئد

رشته جراحی زنان و زایمان در سوئد

رشته جراحی زنان و زایمان در سوئد

رشته جراحی زنان و زایمان در سوئد یکی از برترین رشته های پزشکی است که دانشجویان بسیاری برای تحصیل این برنامه به این کشور مهاجرت می کنند. تحصیل در این کشور منحصر به فرد است و تجربه ای مانند آن را در هیچ کجای دنیا نخواهید یافت. موسسات آموزشی این کشور محیطی هیجان انگیز و همچنین باز را با تمرکز قوی بر همکاری فراهم می کنند. این به شما مهارت ‌های ارزشمندی می ‌دهد که نمی ‌توانید در دانشگاه ‌های دیگر در سراسر جهان پیدا کنید.

بازار کار جهانی به بازیکنان تیم جاه طلب، مبتکر و ادراکی پاداش می دهد و شما به دلیل تحصیلاتی که در آنجا می گیرید، می توانید نشان دهید که یک بازیکن تیم هستید. همچنین تکنیک‌ هایی را برای کار در یک تیم یاد خواهید گرفت که اگر در جای دیگری مطالعه کرده‌ اید هرگز به آن فکر نمی ‌کردید که فردیت را به کار تیمی تشویق می ‌کرد.

ممکن است برخی از افراد از این که دوره های آموزشی دشوار است ترسیده باشند، اما در واقع تعدادی دوره مختلف در این کشور وجود دارد که باعث می شود شما بسیار سخت کار کنید. همان طور که در بالا ذکر شد، این کشور به تاریخ خود به عنوان یک نیروگاه علمی بسیار افتخار می کند و شما نیز می توانید بخشی از این روند باشید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای آشنایی شما عزیزان به رشته جراحی زنان و زایمان در سوئد این نگارش را آماده کرده است.

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در سوئد

سیستم آموزش عالی سوئد بین دانشگاه ها (universitet) و کالج های دانشگاهی (högskola) تفاوت قائل می شود. بیشتر تحقیقات آکادمیک در دانشگاه هایی انجام می شود که مدارک زیر را ارائه می دهند:

  • کارشناسی
  • کارشناسی ارشد
  • دکترا (PhD)

اما کالج ‌های دانشگاهی بزرگ ‌تر نیز تحقیقاتی انجام می ‌دهند و برخی حق دارند در رشته ‌های منتخب مدرک دکترا اعطاء کنند. دانشگاه های این کشور به جای خنثی کردن خلاقیت، دانشجویان خود را تشویق می کنند تا روی نقاط قوت و استعدادهای شما کار کنند. سیستم دانش دانشجو محور است و کار شما با معلمان معمولا غیررسمی است، برخلاف احساس رسمی ‌تر «دانشجو/استاد» که ممکن است در موقعیت ‌های دیگر داشته باشید.

اساتید در این کشور به جای عنوانشان، با نام کوچک خود صحبت می کنند. این احتمالا به دلیل فرهنگ برابری ‌طلبی است که آن ها نزدیک هستند، به این معنی که آن ها خود را بیش از کسی نگه نمی ‌دارند، اما همه را برابر می‌بینند. به همین دلیل، آن ها برای ابتکار عمل و تفکر مستقل ارزش قائل هستند. شما در مرکز آموزش خود هستید، نه یک سیستم آموزشی خشک و بریده که فقط برای وادار کردن شما به رعایت استانداردها وجود دارد. شما نقش فعالی در این فرآیند دارید.

برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در سوئد دانشگاه های زیر توصیه می شود:

نام دانشگاهرتبه
موسسه کارولینسکا10
دانشگاه لوند41
دانشگاه اوپسالا101
دانشگاه گوتنبرگ151
دانشگاه اومیا154
دانشگاه لینکوپینگ179
دانشگاه مالمو294
دانشگاه علوم کشاورزی سوئد394
دانشگاه اوربرو482
دانشگاه مید سوئد699
دانشگاه استکهلم745

پذیرش تحصیلی در سوئد

درخواست برای برنامه کارشناسی یا کارشناسی ارشد در این کشور از طریق پذیرش دانشگاه، پورتال مرکزی درخواست کشور انجام می شود. هم معیارهای پذیرش عمومی و هم معیارهای پذیرش دانشگاه یا برنامه خاص وجود دارد. معیارهای کلی شامل داشتن مدرک دیپلم لازم برای اجازه ورود به دانشگاه (مدرک متوسطه برای برنامه های کارشناسی یا مدرک کارشناسی برای برنامه های کارشناسی ارشد) است.

همچنین دانشجویان به سطح کافی زبان انگلیسی نیاز دارند. یکی از راه‌ های ثبت سطح زبان انگلیسی، ارائه نمرات از یک آزمون انگلیسی شناخته شده بین‌ المللی است. معیارهای خاص پذیرش این کشور توسط خود مؤسسات آموزش عالی، در هر دانشگاه و هر برنامه تعیین می شود. برخی از موسسات ممکن است به نمرات خوب، به عنوان مثال، یا انگیزه نامه از متقاضیان نیاز داشته باشند. برنامه های بسیار محبوب ممکن است معیارهای پذیرش سخت گیرانه تری داشته باشند. قبل از درخواست، همیشه به دقت بررسی کنید که یک دانشگاه یا برنامه خاص از متقاضیان چه می خواهد.

هزینه تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در سوئد

هزینه تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در سوئد

دانشجویانی که شهروند کشورهای اتحادیه اروپا، EEA، شمال اروپا یا سوئیس هستند مجبور نیستند هزینه درخواست یا شهریه را بپردازند. سایر دانشجویان بین المللی باید هزینه تحصیل و همچنین هزینه درخواست آنلاین 84€ (یورو) را بپردازند. هزینه تحصیل در سوئد بسته به موضوع و سطح برنامه متفاوت است. هزینه برنامه های کارشناسی نسبت به دوره های کارشناسی ارشد کمتر است.

متوسط هزینه برای برنامه کارشناسی ارشد 12000€ (یورو) در سال است. شهریه استاندارد برای برنامه های علوم اجتماعی یا علوم انسانی بین 7500€ تا 10500€ (یورو) در سال است. هزینه برنامه های علوم فنی یا طبیعی تقریبا 11500€ تا 13500€ (یورو) است. هزینه برنامه های معماری یا طراحی بین 18000€ تا 25500€ (یورو) در سال است.

کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در سوئد

رشته جراحی زنان و زایمان در سوئد (OB/GYN) یک تخصص پزشکی است که شامل 2 زیر تخصص است:

تخصص زنان و زامیان در سوئدبرنامه‌ های آموزشی تحصیلات تکمیلی برای هر 2 رشته معمولا با هم ترکیب می ‌شوند و متخصص زنان و زایمان را آماده می ‌کند تا هم در مراقبت از سلامت اندام‌ های زنانه و هم در مدیریت بارداری ماهر باشد. اگرچه بسیاری از پزشکان به دنبال توسعه علایق فوق‌تخصصی در یک زمینه یا رشته هستند. برنامه آموزش دستیاری زنان و زایمان برای آموزش پزشکان در زمینه های پزشکی جنین و زایمان ایمن، سلامت زنان و برنامه های غربالگری بیماری ها ضروری است.

با توجه به همه پیشرفت‌ های علمی، رویه ‌ای و تحقیقاتی در این زمینه و با توجه به تغییر الگوی بیماری ‌ها و تقاضاهای جدید جامعه به دلیل دانش بالاتر بیماران، فناوری ‌های پیشگیرانه و درمانی شایسته ‌تر، نیاز مبرمی به ارتقای برنامه درسی احساس شد. بنابراین با ارزیابی کارشناسان برنامه درسی حاضر و بررسی برنامه های درسی منتخب دانشگاه های علوم پزشکی خارج از کشور، این نسخه جدید ارائه شد. نظارت بر عملکرد آن ضروری است.

حقوق ماهیانه کار در سوئد برای متخصصان زنان و زایمان در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه کار در سوئد برای متخصصان زنان و زایماندرباره مهاجرت به اروپا کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات بیشتری داشته بنابراین با تماس به این موسسه می توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *