مهاجرت تحصیلی امارات

رشته جراحی زنان و زایمان در امارات

رشته جراحی زنان و زایمان در امارات

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در امارات برای دانشجویان بین المللی به خصوص ایرانیان یک انتخاب بسیاری عالی است. فرهنگ امروزه در امارات نتیجه یک تاریخ طولانی است که به دوران باستان باز می گردد و از تمدن های مختلف در حال تغییر برگرفته شده است. این کشور از قبایل صحرایی کوچ نشین، برداشت کنندگان مروارید در امتداد خلیج عربی، تا دریای آسمان خراش ها که شهرهای امروزی هستند، به گذشته خود افتخار می کند و با تشویق شیوه های معاصر در زمینه های هنری، تجاری، به آینده نگاه می کند.

اعراب به مهمان نوازی صمیمانه و حس قوی سنت شهرت دارند. آن ها پذیرای مردمی از سراسر جهان هستند و مشتاق به اشتراک گذاری فرهنگ و ارزش های خود هستند. تعجب نکنید اگر به خانه یک محلی دعوت شدید و در نهایت ساعات طولانی را با خانواده خود سپری کنید و از مهمان نوازی گرم و غذاهای خوشمزه آن ها لذت ببرید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نگارش برای علاقه مندانی که قصد تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در امارات را دارند، از این برنامه صحبت کرده است.

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در امارات

آموزش عالی در این کشور را می توان به 2 دسته دولتی و خصوصی طبقه بندی کرد. بسیاری از مردم این کشور تحصیلات عالی را در موسسات دولتی رایگان دریافت می کنند. این کشور طیف گسترده ای از برنامه های آموزش عالی را برای دانشجویان ارائه می دهد مانند:

برنامه های آموزش عالی در اماراتعلاوه بر این، بسیاری از کالج ها در این کشور شعبه های دانشگاه های بین المللی هستند. علاوه بر این، بسیاری از کالج‌ های این کشور شعبه ‌های مرکزی خود را در سطح بین ‌المللی نیز دارند. زیرا مشارکت جهانی چیزی است که بسیار رایج است. دولت این کشور چندین گام مهم را برای حفظ آموزش کشور با آخرین پیشرفت‌ ها در جهت آموزش با کیفیت انجام داده است.

آن ها مطمئن شده اند که سیستم آموزشی خود را به طور مداوم ارتقاء دهند و بدین ترتیب آموزش در این کشور را با افزوده های جدیدتر پیش ببرند. زبان رسمی این کشور، عربی است. اما بسیاری از برنامه های آموزش عالی وجود دارد که به طور کامل به زبان انگلیسی تدریس می شود و افراد محلی دانش خوبی از این زبان دارند. بنابراین، دانشجویان بین المللی نباید مشکلی در برقراری ارتباط داشته باشند. با این حال دوره های زبان در امارات هستند.

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در دانشگاه های زیر توصیه می شود:

  • دانشگاه شارجه
  • دانشگاه امارات متحده عربی

هزین زندگی دانشجویی در امارات

یکی از مهم ترین عواملی که در تحصیل در خارج از کشور باید در نظر بگیرید، بودجه شما خواهد بود. به عنوان یک دانشجو، مهم است که به این فکر کنید که چه نوع اقامتی خواهید داشت، چقدر سفر می خواهید انجام دهید، و اینکه آیا تلاش می کنید تا کار پاره وقت پیدا کنید. هزینه زندگی در امارات بسته به اماراتی که در آن زندگی می کنید و سبک زندگی شما متفاوت است.

جدول زیر هزینه های مهم را نشان می دهد:

پارامترهزینه به دلار
غذا16$
قهوه7.50$
اجاره ماهانه816$ الی 1088$
حمل و نقل ماهانه29$

محل اقامت دانشجویی در این کشور نسبت به مسکن خصوصی در دسترس است. اما مهم است که در نظر داشته باشید که برخی از دانشگاه ها تعداد محدودی از امکانات مسکن دانشجویی خواهند داشت و ممکن است از شما خواسته شود که یک مسکن خصوصی پیدا کنید. هزینه ها بسته به موقعیت مکانی و استاندارد متفاوت خواهد بود. دبی گران ترین امارت 7 گانه است و پس از آن ابوظبی قرار دارد. شارجه، فجیره و العین ارزان تر هستند.

درخواست تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در امارات

از آنجایی که هیچ سیستم درخواست متمرکزی وجود ندارد، فرآیند پذیرش در این کشور ممکن است بسته به رشته، سطح برنامه یا موسسه متفاوت باشد، بنابراین حتما با موسسه ای که برای آن درخواست می دهید مشورت کنید تا شرایط آن ها را بررسی کنید یا اگر سؤال خاصی دارید. در همین حال، برای شروع مراحل زیر را انجام دهید.

مراحل درخواست تحصیلی عبارتند از:

  • یک برنامه تحصیلی را انتخاب کنید.
  • مدارک را آماده کنید.
  • شرایط پذیرش خاص را بررسی کنید.
  • برای ویزا اقدام کنید.
  • به امارات مهاجرت کنید.

درخواست تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در امارات

ویزای تحصیلی امارات

هنگامی که توسط یک موسسه آموزش عالی در امارات پذیرفته شدید، می توانید روند درخواست ویزای دانشجویی امارات را آغاز کنید. برای درخواست ویزای خود به اسپانسر یکی از اقوام در امارات نیاز دارید. اگر هیچ بستگانی در آنجا ندارید، اکثر دانشگاه ها این کار را برای شما انجام می دهند. اما حتما با موسسه خود تماس بگیرید تا بررسی کنید که آیا این خدمات را ارائه می دهند یا خیر.

شما می توانید درخواست خود را به صورت آنلاین به اداره فدرال هویت و شهروندی (ICA) یا اداره کل اقامت و امور خارجی (GDRFA) در این کشور مربوطه که در آن تحصیل خواهید کرد، که کانال های آنلاین و آفلاین را ارائه می دهند، ارسال کنید. ویزای دانشجویی فقط برای 1 سال اعتبار دارد و باید سالانه با مدرک رسمی ادامه تحصیل از دانشگاه شما تمدید شود. توجه به این نکته مهم است که پذیرش در دانشگاه امارات تضمینی برای صدور ویزای دانشجویی برای شما نیست.

کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در امارات

رشته جراحی زنان و زایمان در امارات یکی از رشته های علوم پزشکی است که به مطالعه سلامت و باروری زنان می پردازد. این تخصص در حصول اطمینان از سلامت زنان با مراقبت از سلامت باروری آن ها چه در زمان خوب و چه در هنگام بیماری نقش دارد. این امر نه تنها به پیشگیری، تشخیص و مدیریت بیماری های خاص زنان بلکه جنین آن ها نیز مربوط می شود. مراقبت های مامایی از قبل از بارداری شروع می شود و تا دوره پس از زایمان ادامه می یابد. متخصص زنان به غربالگری، تشخیص و درمان اختلالات اندام های زنان در طول زندگی آن ها می پردازد.

زنان و زایمان ترکیبی از پزشکی و جراحی است که برای بسیاری از پزشکانی که وارد این تخصص می شوند جذابیت اصلی را دارد. با این حال، این یک رشته گسترده است. علیرغم اینکه چندین رشته فوق تخصص مانند طب مادر و جنین، طب باروری و ناباروری، اوروژنیکولوژی و باروری و آنکولوژی زنان و برخی دیگر مانند زنان جامعه، اطفال و زنان و زایمان نوجوانان، در حال تکامل هستند، امروزه بیش از 70% از متخصصان زنان و زایمان به عنوان متخصص عمومی کار می کنند.

حقوق کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در امارات در نمودار زیر آمده است:

حقوق کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در اماراتبرای آشنایی با تحصیل رشته طراحی لباس در امارات و رشته هنر در امارات می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *