مهاجرت تحصیلی اتریش

رشته جراحی زنان و زایمان در اتریش

رشته جراحی زنان و زایمان در اتریش

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در اتریش می تواند یک فرصت عالی برای دانشجویانی باشد که قصد اخذ اقامت این کشور را دارند. این کشور در اروپای مرکزی واقع شده است. کشوری فوق العاده با تمرکز بر ارائه آموزش عالی با کیفیت. دانشگاه های این کشور به خوبی توسعه یافته اند و تجربه خوبی را برای شما فراهم می کنند. علاوه بر این، این کشور کشوری زیبا، پیشرفته و فرهنگی است که در مکان مناسبی برای دانشجویان بین ‌المللی است که می‌خواهند در زمان استراحت خود کاوش کنند. تعهد این کشور به دانشجویان بین المللی در شهریه های منصفانه و افزایش ثبت نام دانشجویان پس از اصلاحات منعکس شده است. علاوه بر شانس تحصیل در موسسات آموزش عالی رتبه بندی جهانی، می توانید زبان آلمانی را نیز فرا بگیرید.

آلمانی زبان اول 100 میلیون نفر در سراسر جهان است، و پیوستن به این افراد فرصت های تحصیلی و شغلی بسیار خوبی را برای شما ایجاد می کند. این کشور دارای سابقه طولانی در آموزش عالی برجسته است و برخی از بهترین فیلسوفان، دانشمندان و نویسندگان اروپا در اینجا کار کرده و زندگی کرده اند. وین به ویژه دارای یک سنت طولانی در پیشرفت تحصیلی است. این جایی است که حلقه وین، یکی از مهم ترین جنبش های فلسفه از زمان یونان باستان، متولد شد. شما 5 دانشگاه این کشور را در رتبه بندی 500 دانشگاه جهانی QS در سال 2023 خواهید یافت. بالاترین رتبه از این 5 دانشگاه، دانشگاه وین است که در رتبه 151 قرار دارد. این نگارش توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به موضوع تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در اتریش پرداخته است.

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در اتریش

این کشور که به طور کامل با کشورهای دیگر هم مرز است، در قلب اروپا واقع شده است و یکی از اعضای اتحادیه اروپا است. این کشور با بیش از 8.8 میلیون نفر جمعیت، همواره به عنوان یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان از نظر تولید ناخالص داخلی نامیده می شود. این کشور استاندارد زندگی بالایی را ایجاد کرده است و در سال 1955 بی طرفی دائمی خود را در امور سیاسی خارجی اعلام کرد.

این کشور با سابقه ای طولانی و چشمگیر، جاذبه های گردشگری بسیاری دارد و برای هر شخصی چیزی مناسب است. شهرها مدرن و توسعه یافته با اقتصاد پردرآمد هستند. مناسب برای دانشجویان بین المللی که به دنبال تجربه شهری هستند. حومه شهر مملو از مناظر شگفت انگیز است و سرگرمی را برای ماجراجوترین افراد فراهم می کند، اسکی و پیاده روی در گذشته محبوب بوده است.

برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در اتریش دانشگاه های زیر پیشنهاد می شود:

نام دانشگاهرتبه جهانی
دانشگاه وین157
دانشگاه گراتس214
دانشگاه پزشکی وین260
دانشگاه پزشکی اینسبروک455
دانشگاه اینسبروک490
دانشگاه پزشکی گراتس512
دانشگاه پزشکی پاراسلسوس780
دانشگاه لئوبن787
دانشگاه سالزبورگ836

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در اتریش

هزینه تحصیل و زندگی در اتریش

هزینه تحصیل در اتریش به عوامل مختلی بستگی دارد. یکی از این ها این است که اهل کجای دنیا هستید و دیگری این است که دانشگاه دولتی یا خصوصی را انتخاب می کنید. دانشگاه های دولتی به طور قابل توجهی کمتر از دانشگاه های خصوصی هزینه خواهند داشت. همچنین باید انتظار داشته باشید که در دانشگاه علمی کاربردی شهریه بالاتری بپردازید. اگر شما از یک کشور اتحادیه اروپا یا EEA هستید، تا زمانی که دوره خود را در بازه زمانی مشخص یا در 2 ترم اضافی مجاز تکمیل کنید، نیازی به پرداخت شهریه ندارید. اگر در این مدت دوره خود را به پایان نرسانید، باید در هر ترم که ثبت نام کرده اید، شهریه کمی بپردازید که حدود 363.36€ (یورو) در هر ترم است.

اگر اهل هر کشور دیگری هستید، ملزم به پرداخت شهریه در هر ترم هستید. این معمولا در یک مؤسسه عمومی حدود 726.72€ (یورو) است. دانشجویان بین المللی و اتحادیه اروپا یا EEA باید هزینه عضویت در اتحادیه دانشجویی را بپردازند که معمولا حدود 18€ (یورو) در هر ترم است. به منظور کمک به بودجه تحصیلی خود، ممکن است بتوانید برای بورسیه تحصیلی درخواست دهید یا شغل پاره وقت بگیرید. اگر اهل یکی از کشورهای اتحادیه اروپا یا EEA (به استثنای کرواسی) و سوئیس هستید، می توانید با محدودیت های محدود به صورت پاره وقت کار کنید. موسسه شما ممکن است از شما بخواهد که فقط ساعات مشخصی در هفته کار کنید تا مطمئن شوید که مطالعه در اولویت شماست. اگر اهل هر کشور دیگری هستید، باید برای مجوز کار درخواست دهید، که منوط به داشتن مجوز اقامت معتبر است. اگر اهل کرواسی هستید، باید برای مجوز کار نیز اقدام کنید. این شرط بخشی از انتقال به عضویت اتحادیه اروپا است.

ویزای تحصیلی اتریش

اگر شما از یکی از کشورهای اتحادیه اروپا یا EEA و سوئیس هستید، برای تحصیل در اتریش نیازی به ویزا ندارید. شما باید بیمه درمانی معتبر داشته باشید (در صورت داشتن یک کارت EHIC)، و باید ثابت کنید که بودجه کافی دارید. به غیر از آن، تنها چیزی که نیاز دارید یک سند مسافرتی معتبر مانند پاسپورتتان است. اگر بیش از 3 ماه در اتریش اقامت دارید، باید ظرف 4 ماه پس از ورود خود، اجازه اقامت دریافت کنید. اگر اهل هر کشور دیگری هستید، برای ورود به این کشور به مجوز ورود یا اقامت نیاز دارید.

انواع ویزای تحصیلی این کشور عبارتند از:

انواع ویزای تحصیلی اتریششرح آن ها در جدول زیر آمده است:

نوع ویزاشرح
ویزای Cبه شما این امکان را می دهد که وارد تمام کشورهای شنگن شوید و در دروه 180 روزه به مدت 90 روز در آن کشورها بمانید، مشروط بر اینکه شرایط عمومی ورود را داشته باشید.
ویزای Dبه شما اجازه ورود و اقامت در این کشور را می دهد. می تواند برای مدت 91 روز تا 6 ماه اعطاء شود. دارندگان ویزای D نیز تا 90 روز از آزادی رفت و آمد به سایر کشورهای حوزه شنگن برخوردارند، مشروط بر اینکه شرایط عمومی ورود را داشته باشند.

کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در اتریش

متخصصان زنان و زایمان نقش کلیدی در حفظ سلامت و امنیت زنان و نوزادان دارند. شما نقش مهمی در کمک به زنان در دوران بارداری و همچنین رسیدگی به سایر شرایط رایج زنانه ایفا خواهید کرد. این حوزه حیاتی پزشکی متنوع و هیجان انگیز است و شما می ‌توانید شغلی را ایجاد کنید که با اهداف و سبک زندگی شما همسو باشد. رشته جراحی زنان و زایمان در اتریش و مامایی بسیار گسترده و متنوع است، اما بسیاری از متخصصان هر دو زمینه را در کار خود پوشش خواهند داد.

اکثر پزشکان حوزه مورد علاقه تخصصی دارند که می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • مامایی پرخطر
  • مراقبت از باروری
  • جراحی حداقل دسترسی
  • غدد درون ریز

شرح شغل مامایی و زنان ممکن است به نظر موارد زیادی را پوشش دهد، اما یکی از بزرگترین جذابیت های این حوزه این است که شما هم وظایف پزشکی و هم جراحی را در نقش خود پوشش خواهید داد. یک روز معمولی می ‌تواند بسیار متنوع باشد و می ‌تواند شما را در حال انجام دوره های بخش، برگزاری کلینیک‌ های سرپایی، انجام اقدامات در تئاتر یا تعامل با جامعه گسترده ‌تر در زمینه‌ هایی مانند سلامت جنسی و باروری ببیند.

حقوق کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در اتریش در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه متخصصان زنان و زامان در اتریشبرای بررسی و آشنایی با لیست مشاغل مورد نیاز اتریش 2023 می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *