مهاجرت تحصیلی لیختن اشتاین

رشته گوارش در لیختن اشتاین

رشته گوارش در لیختن اشتاین

متقاضیانی که تمایل به تحصیل رشته گوارش در لیختن اشتاین دارند بایستی بدانند که این کشور از نرخ بیکاری پایین و برابری قدرت خرید برخوردار است. این کشور کوهستانی کوچک با مساحت 160 کیلومتر مربع. (حدود 62 مایل مربع) از غرب و جنوب با سوئیس و از شرق و شمال با اتریش هم مرز است. کل مرز غربی لیختن اشتاین با سوئیس توسط رودخانه راین تشکیل شده است که با چشم اندازهای چشمگیر از آلپ سوئیس احاطه شده است. لیختن اشتاین به دلیل صنعت توریستی خود، تا حدی به دلیل قلعه ها و موزه های متعددش، به ویژه قلعه معروف وادوز، محل اقامت شاهزاده هانس آدام و خانواده اش، مشهور است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده است تا فرصت اعزام تحصیلی متقاضیان تحصیل پزشکی را در بازه زمانی کوتاه در لیختن اشتاین فراهم نماید.

واقعیت هایی درباره رشته گوارش در لیختن اشتاین

لیختن اشتاین عضو سازمان بهداشت جهانی نیست. این به این دلیل است که عضویت در WHO گران است و با چنین تعداد کمی از شهروندان و زمین نمی تواند عضویت خود را بپذیرد. با این حال، این کشور عضو سازمان ملل است و متعهد به بهبود مراقبت های بهداشتی در سراسر جهان است. البته تنها یک بیمارستان در لیختن اشتاین وجود دارد. این بیمارستان که به عنوان بیمارستان ملی شناخته می شود، در پایتخت وادوز واقع شده است. این بیمارستان خدمات اولیه را به شهروندان کشور ارائه می دهد. با این حال، برای مراقبت های پیشرفته تر، شهروندان باید به بیمارستان های مجاور در سوئیس یا اتریش سفر کنند، که به ویژه با دولت لیختن اشتاین توافق نامه دارند. علاوه بر این، اداره فدرال بهداشت عمومی کشور مسئول نظارت بر سیستم مراقبت های بهداشتی لیختن اشتاین و انتقال اطلاعات مهم به مردم است.

اگرچه لیختن اشتاین دارای سیستم مراقبت بهداشتی به خوبی توسعه یافته است، اما در بین سایر کشورها رتبه متوسطی دارد. بر اساس شاخص امنیت جهانی بهداشت، این کشور در ایمن سازی 60، در سیستم های آزمایشگاهی 161 و در ارتباطات خطر در رتبه 76 قرار دارد. با این حال، در سایر زمینه ها قوی است، زیرا از نظر نیروی کار اپیدمیولوژی در رتبه 36، در شیوه های کنترل عفونت و در دسترس بودن تجهیزات رتبه 6 و در ظرفیت آزمایش و تایید اقدامات متقابل پزشکی جدید رتبه 14 را دارد و از نظر دانشگاهی، دانشگاه وادوز بهترین فرصت است. موضوع دیگر اینکه همه افراد بالای 16 سال باید در لیختن اشتاین بیمه درمانی داشته باشند. قانون اساسی یک سیستم بهداشتی و درمانی دولتی را تضمین می کند. در حال حاضر، مهم‌ ترین نگرانی بهداشتی در این کشور، عوارض ناشی از آلودگی هوا و بیماری ‌های مقاربتی است.

واقعیت هایی درباره رشته گوارش در لیختن اشتاین

هزینه و ویزای متقاضیان رشته گوارش در لیختن اشتاین

هزینه زندگی در لیختن اشتاین معقول و قابل مقایسه با سایر کشورهای اروپایی است. به طور متوسط ​​می توانید هزینه های حدود 1500CHF (فرانک سوئیس) در ماه را انتظار داشته باشید. این شامل هزینه های اقامت، مواد غذایی و سفر می شود. علاوه بر این، دانشجویان باید هزینه بیمه درمانی را نیز در نظر بگیرند. ممکن است برای شما حدود 670CHF (فرانک سوئیس) در ماه هزینه داشته باشید تا هزینه های اولیه مراقبت های بهداشتی را پوشش دهید. هزینه تحصیل 850CHF (فرانک سوئیس) در هر ترم است. البته در این مورد نیاز به نگرانی نیست، چراکه سیستم تحصیلی در لیختن اشتاین به شما انعطاف پذیری برای کار پاره وقت می دهد. و از طرف دیگر در هیچ کجای آن نزدیکی مشکلی برای استخدام نخواهید داشت. حتی 100% نرخ اشتغال برای فارغ التحصیلان در منطقه دره راین وجود دارد.

در ارتباط با موضوع ویزا، برای دریافت مجوز ورود به لیختن اشتاین، دانشجویان بین المللی باید ویزای دانشجویی دریافت کنند. اگر از یکی از کشورهای اتحادیه اروپا هستید، نیازی به ویزا ندارید، اما باید مجوز اقامت دریافت کنید. اگر اهل هر کشور دیگری هستید، باید ویزا بگیرید. برای درخواست ویزا به برخی از مدارک از جمله: نامه پذیرش در موسسه آموزشی معتبر در لیختن اشتاین. ارائه پاسپورت معتبر به افسر مهاجرت در بندر ورودی.

در شکل زیر به سایر مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تحصیلی لیختن اشتاین اشاره شده است:

مدارک ویزای تحصیلی لیختن اشتاین

درآمد شاغلان رشته گوارش در لیختن اشتاین

فردی که به عنوان پزشک متخصص گوارش در لیختن اشتاین کار می کند معمولاً حدود 15100CHF (فرانک سوئیس) در ماه درآمد دارد که این حقوق و دستمزد به شدت بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی متفاوت است و از 7400CHF (فرانک سوئیس) در ماه (حداقل حقوق) تا 23600CHF (فرانک سوئیس) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. با این حال میانگین حقوق 15400CHF (فرانک سوئیس) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان پزشک متخصص گوارش کار می کنند کمتر از 15400CHF (فرانک سوئیس) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 15400CHF (فرانک سوئیس) دریافت می کنند و از سوی دیگر 25% پزشکان متخصص گوارش کمتر از 10300CHF (فرانک سوئیس) درآمد دارند در حالی که 75% آنها بیش از 10300CHF (فرانک سوئیس) درآمد دارند.

البته این مقادیر حقوقی بر اساس تجربه نیز تفاوت می یابد، چنانکه یک پزشک متخصص گوارش با کمتر از 2سال تجربه تقریباً 8770 CHF در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال، 11300CHF (فرانک سوئیس) در ماه درآمد کسب کند، یعنی 29% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 15600CHF (فرانک سوئیس) در ماه دریافت می کند که 38% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته گوارش در لیختن اشتاین می باشد:

سطح حقوق بر اساس تجربه کاری در لیختن اشتاین بر اساس CHF متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل در لیختن اشتاین طی گفتگو با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از این فرصت بهره مند می شوند که نسبت به مشکلات زندگی در لیختن اشتاین آگاهی بیشتری پیدا کنند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *