دسته بندی نشده

رشته تربیت بدنی در فیلیپین

رشته تربیت بدنی در فیلیپین

تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله قصد به معرفی رشته تربیت بدنی در فیلیپین را دارد که مدنظر متقاضیان زیادی است. رشته تربیت بدنی در فیلیپین را می توان یکی از رشته های مرتبط با علوم انسانی به حساب آورد. هدف از ارائه این رشته در کشور فیلیپین، آشنایی دانشجویان با جسم انسان در سطح یک پزشک یار می باشد تا بتوانند به عنوان یک مربی حرفه ای در زمینه مسائل ورزشی با ورزشکاران یا افراد عادی در ارتباط باشند.

دانشجویان این رشته ممکن است علوم حرکتی و ورزش های گروهی را مطالعه کنند. از طرف دیگر این مطالعات می تواند شامل سلامت و تغذیه و بهداشت باشد. تحصیل در کشور فیلیپین، می تواند به افراد کمک کند تا با گذراندن دوره دانشگاهی خود در موسسه های محلی، ایالتی و کالج ها، با فرهنگ مختلف مردم آشنا شوند. همچنین، فیلیپین سومین کشور انگلیسی زبان در جهان است.

مزایای تحصیل در فیلیپین

فیلیپین که به تازگی به عنوان یک کشور صنعتی درحال پیشرفت در آسیا شناخته می شود، در سال های اخیر از تعداد زیادی از دانشجویان بین المللی استقبال کرده است. این کشور همچنین یک مقصد محبوب گردشگری است و در کنار خط ساحلی جذاب خود، جاذبه های بیشتری برای ارائه دارد. کسانی که در فیلیپین تحصیل می کنند قادر به کشف ترکیبی منحصر به فرد از تأثیرات اسلامی، مالایی، اسپانیایی و آمریکایی بر فرهنگ فیلیپینی خواهند بود. متقاضیان به منظور تحصیل در فیلیپین باید بدانند، کدام یک از دانشگاه های این کشور برای آن ها مناسب است. همچنین کشور فیلیپین دارای 2 دانشگاه برتر در گزارش رتبه بندی دانشگاه های جهانی است. برترین دانشگاه این کشور دانشگاه ملی فیلیپین است که رتبه جهانی آن در سال های اخیر حدود 400 بوده است. انتخاب محل تحصیل یکی از بزرگترین تصمیماتی است که باید از سوی دانشجویان گرفته شود.

منابع مختلف در سایت هر دانشگاه برای برای کمک به دانشجویان در فرایند انتخاب درست، در دسترس هستند، به ویژه اگر هدف مهاجرت از کشور خارجی، برای تحصیل در رشته هایی مانند تربیت بدنی باشد. به طور کلی، تحصیلات عالی بیش از یک مدرک دانشگاهی بوده و به تحقیقات خاصی نیاز دارد. تحقیقات نشان می دهد رشته تربیت بدنی در فیلیپین به یک اولویت ملی تبدیل شده و جایگاه خود را حفظ می کند. همچنین ثابت شده، فرهنگ جوانان به سرعت در حال تغییر است و آنان غرق در فناوری تلفن همراه و رسانه های اجتماعی هستند. تمام تجزیه و تحلیل ها و کارهای تحقیقاتی اخیر که توسط اساتید این رشته انجام شده است، شواهدی را نشان می دهند که رشد این رشته در ایجاد فرهنگ فعالیت های بدنی و ورزش، بسیار مفید است.

نمودار زیر برترین دانشگاه های فیلیپین را از نظر رتبه بندی جهانی نشان می دهد:

رتبه حدودی دانشگاه های برتر فیلیپین در جهاندانشگاه های رشته تربیت بدنی در فیلیپین

برخی از مهم ترین و برترین مراکز آموزشی آکادمیک در کشور فیلیپین مستقر هستند. دانشگاه فیلیپین (UP) رتبه حدودی 396 در گزارش رتبه بندی دانشگاه های جهانی در سال 2021 و رتبه 72 را در آسیا را بدست آورده است. ساختمان مرکزی این دانشگاه در شهر کوزون واقع شده و حدود 23000 دانشجو را آموزش می دهد. UP توسط دولت استعماری آمریکا در سال 1908 تاسیس شد. از آن زمان به طور مداوم به عنوان دانشگاه برتر کشور شناخته می شود. دانشگاه آتنئوی شهر مانیل یک دانشگاه تحقیقاتی خصوصی است که در رتبه بندی جهانی 600 و در آسیا در رتبه 124 قرار دارد. چهار پردیس آن در منطقه مترو مانیل واقع شده است و پردیس اصلی آن در شهر کوزون است. این دانشگاه در سال 1859 توسط انجمن مسیحیان تاسیس شد و یکی از قدیمی ترین دانشگاه های این کشور است.

آتنئو به عنوان یکی از 200 دانشگاه برتر جهان در زمینه رشته تربیت بدنی شناخته شده است. در میان دانشگاه های برتر فیلیپین، دانشگاه De La Salle  حدودا در رتبه 900 در جهان و در جایگاه 156 آسیا قرار دارد. DLSU یک دانشگاه تحقیقاتی خصوصی و کاتولیک است که در سال 1911 توسط مدارس مسیحی تاسیس شد و در اصل مدرسه ای پسرانه بود. این دانشگاه حدود 19000 دانشجو را آموزش می دهد و یک پردیس اصلی در قلب شهر مانیل دارد. DLSU در زمینه تدریس رشته زبان و ادبیات انگلیسی در بین 200 دانشگاه جهان قرار دارد. دانشگاه سانتو توماس در رده بندی جهانی در رتبه 1000 و در جایگاه 179 آسیا قرار دارد. UST یک دانشگاه تحقیقاتی خصوصی است که در مانیل واقع شده است و یکی از قدیمی ترین دانشگاه های فیلیپین و آسیا است که در سال 1611 تاسیس شده است.

مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد تربیت بدنی در فیلیپین

مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد تربیت بدنی در فیلیپین

رشته تربیت بدنی در مقطع کارشناسی، یک برنامه 4 ساله در فیلیپین است که دانشجویان را در زمینه فراگیری، حفظ آمادگی جسمانی و عملکرد بهینه افراد، آماده می کند. این مقطع دو شاخه آموزشی تربیت بدنی در مدارس (برنامه آموزشی تربیت معلم) و مدیریت ورزش و سلامتی (برنامه ای است که نیازهای مدیریتی را در عرصه ورزشی برآورده می کند) را ارائه می دهد. دوره کارشناسی ارشد تربیت بدنی و ورزش (MPES)، برنامه ای متناسب با نیاز دانشجویان است که دارای مهارت های مناسب در زمینه تربیت بدنی و ورزش، برای موفقیت در موقعیت های حرفه ای و رهبری گروه های مختلف ورزشی، ارائه می شود. کارشناسی ارشد تربیت بدنی در نظر دارد فارغ التحصیلان خود را برای نقش های موفق مدیریت ورزشی در رشته هایی چون دو و میدانی حرفه ای، مدیریت مراکز آموزش عالی تربیت بدنی و غیره، آماده کند.

مقطع دکترای تربیت بدنی یک دوره مبتنی بر تحقیق است که شامل تحقیقات عمیق در موضوعات پیشرفته تربیت بدنی مانند بیومکانیک، تغذیه ورزشی، مدیریت در تربیت بدنی، نقش فناوری در تربیت بدنی و غیره می باشد. حداقل مدت این دوره 3 سال است، اما می تواند تا 5 سال نیز تمدید شود. یک داوطلب باید در مقاطع کارشناسی ارشد در تربیت بدنی با معدل حداقل 14 فارق التحصیل شود تا واجد شرایط دوره دکترای تربیت بدنی باشد. متقاضیان محترم می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل نمایند و از مشاوره های رایگان این مجموعه در خصوص ویزای دانشجویی فیلیپین بهره مند گردند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *