مهاجرت تحصیلی به کویت

رشته تربیت بدنی در کویت

رشته تربیت بدنی در کویت

تحصیل رشته تربیت بدنی در کویت از انتخاب های قابل توجه دانشجویان سراسر جهان می باشد. کویت، کشوری عربی در غرب آسیا می باشد. این کشور در حاشیه شمال شرقی خلیج فارس واقع شده است. عرض آن 17820 کیلومتر مربع است و از شمال با عراق و از جنوب با عربستان سعودی مرز مشترک دارد. کویت به دلیل داشتن ذخایر فراوان در بیابان های خود، یکی از مهم ترین توزیع کنندگان نفت و روغن است. این کشور، یکی از بزرگترین تأمین کنندگان گاز طبیعی در جهان است. پایتخت کویت شهر کویت است و حکومت این کشور مبتنی بر سلطنت موروثی می باشد. جمعیت کویت حدود 2.8 میلیون نفر است. این مقاله توسط تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سهادت نگارش شده است.

موقعیت جغرافیای کشور کویت

کویت کشوری دارای آب و هوای بیابانی است و فصول گرم آن بین ماه های جولای و اکتبر غالب است که همراه با وزش باد در بهار و اوایل ماه های تابستان است. همچنین باد های شمالی که معمولا باعث شکل گیری طوفان های ماسه ای مخرب می شوند و در ماه های ژوئن و جولای رخ می دهند. در بهار و در ماه مارس معمولا آب و هوا گرم و دلپذیر، همراه با رعد و برق به صورت گاه به گاه است. در زمستان وزش باد مکرر از بیابان های کویت سرد می شود. کویت به عنوان یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان می باشد که از نظر اقتصادی، صنعتی و مالی، به اوج خود رسیده است. کویت در سطح جهانی به عنوان کشوری قدرتمند شناخته شده است که مردم از کشورهای مختلف برای جستجوی مشاغل پردرآمد به این کشور مهاجرت می کنند.

همچنین، جدا از مناسب بودن فضای اشتغال و سرمایه گذاری های اقتصادی، بخش عظیمی از بودجه خود را به آموزش و پرورش اختصاص می دهد. دولت این کشور معتقد است که شهروندان تحصیل کرده سرمایه عظیمی برای کشورشان خواهند بود. مدرک کارشناسی تربیت بدنی شامل فراگیری دانش آناتومی، تغذیه، حرکت شناسی، روانشناسی ورزشی، همراه با روش های آموزشی تربیت بدنی، کمک های اولیه و پیشگیری از آسیب های احتمالی می باشد و همچنین استادان و مربیان تربیت بدنی نقش مهمی در حفظ سلامت جسمی و کشف استعدادان آینده ورزشی دارند. یک دانشجوی تحصیلات تکمیلی تربیت بدنی، وظایفی شامل راهنمایی برای یک سبک زندگی سالم (همراه با بهبود عملکرد دانشجویان)، ارتقا سطح کار گروهی، همچنین مربیگری و ارائه نکات آموزشی برای مسابقات، نیز می تواند باشد.

ماهیت رشته تربیت بدنی در کویت

هدف اصلی از تحصیل در رشته تربیت بدنی در کویت، پرورش و معرفی مربیان ماهر و حرفه ای تربیت بدنی، فعالیت در رشته های ورزشی و کار کردن در این زمینه ها نیز می باشد. در کشور کویت مربیان، از وسایل ورزشی با تکنولوژی های به روز استفاده می کنند. کار های دیگری که ممکن است با اهمیت باشند، مانند تعلیم ورزشکاران برای شرکت در تیم ملی کویت در رشته های مختلف ورزشی است. همچنین تضمین جایگاه ورزشکاران در جامعه بدون در نظر گرفتن فعالیت های ورزشی و راه اندازی مشارکت اجتماعی دولتی، شهرداری و موسسه های کوناگون است، از سیاست های این کشور می باشد.

فارغ التحصیلان موسسه های آموزش عالی تربیت بدنی در کویت می توانند در فعالیت های آموزشی ورزشی در زمینه دو و میدانی، رشته های ورزشی مبتنی بر شنا، وزنه برداری، والیبال، رشته های ورزشی ساحلی، ارائه نظریه های تربیت بدنی، مدیریت در ورزش و تربیت بدنی و غیره را کسب نمایند. در بین دانشجویان تحصیلات عالی در کویت، نام اعضای تیم ملی امید و المپیک و همچنین مسابقه های اروپایی و جهانی نیز به چشم می خورد.

پذیرش رشته تربیت بدنی در کویت

پذیرش رشته تربیت بدنی در کویت

موسسه های آموزشی کویت معمولا به طور متوالی برای دانشجویان، امکانات آموزشی خود را برای فعالیت های آموزشی، پژوهشی و کار های ورزشی بروز رسانی می کنند. از جمله این اقدامات باز سازی ساختمان دانشکده و احداث اردوگاه های اختصاصی ورزشی می باشد. برای برگزاری جلسات آموزشی و مسابقات، همه تجهیزات لازم در این کشور فراهم می باشد و نهاد های ورزشی و تربیت بدنی به بخش های گوناگون وزارت ورزش، فدراسیون ورزش های ساحلی، وزارت آموزش و پرورش، و وزارت بهداشت و تربیت بدنی، با گروه های مجرب، تقسیم می شوند.

شرایط شرکت در دوره سطح A یا BTEC ارائه دیپلم DDM یا DMM، می باشد و الزامات قبولی موسسات مختلف معمولا با سطح این مدارک محاسبه می شوند. همچنین به طور معمول، اگر نمرات دانشجویان فرا تر از حد انتظار باشد، پیشنهاد شرکت در این دوره، از طرف کشور کویت به آن ها داده می شود. اگر نمرات مذکور افراد پایین تر از حد معمول باشد ولی حداقل نمره GCSE خوب یا معادل آن را داشته باشند و مراحل غیر دانشگاهی مرتبط را گذرانده باشند، پذیرش در این موسسات را ممکن است بتوانند تجربه کنند.

زندگی دانشجویی در کویت

یکی از شناخته شده ترین موسسات آموزش عالی در کویت، دانشگاه کویت است. این دانشگاه در سال 1966 به عنوان یک موسسه آموزشی مشترک تاسیس شد. این دانشگاه دارای 5 پردیس مختلف در کویت است. این موسسه دوره های متنوعی را ارائه می دهد، از جمله آن دوره های مدیریت مالی و تجارت، حقوق و تربیت بدنی می باشد. به دلیل نیاز زیاد به مهارت های سطح بالاتر برای کمک به اقتصاد ای کشور، امروزه به ویژه در کویت بر مهارت های شغلی و کاری تمرکز فراوان شده است. دانشگاه کویت و سایر موسسات آموزشی عمدتاً بر تجارت و حقوق تمرکز دارند در حالیکه موسسات فنی بر مهارت های بیشتر مرتبط با نیروی کار تمرکز دارند.

هزینه های تحصیل با توجه به نوع دوره آموزشی و مقطع تحصیلی، متفاوت است. هزینه های تحصیل در ده سال گذشته حدوداً کاهش یافته است تا افراد بیشتری بتوانند در این کشور به تحصیل بپردازند که ممکن است افزایش ثبت نام در برخی از موسسات معروف آموزش عالی را به همراه داشته باشد. شهریه ها حدودا بین 1000$ تا 15000$ (دلار) خواهند بود و در نمودار زیر هزینه های زندگی ماهیانه دانشجویی در کویت، برحسب دلار، قابل مشاهده است:

هزینه های زندگی ماهیانه دانشجویی در کویت برحسب دلار همچنین درب های علمی بیشتری به روی زنان باز شده است و برخی از سنت های قدیمی تبعیض جنسیتی در کویت، تغییر یافته است. از این رو برنامه های متنوعی برای هر دو جنس وجود دارد و دانشجویان در کویت برای حضور در هر زمینه ای تشویق می شوند. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با کارشناسان دلسوز موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *