مهاجرت تحصیلی ایسلند

رشته تربیت بدنی در ایسلند

رشته تربیت بدنی در ایسلند

رشته تربیت بدنی در ایسلند از رشته هایی است که توسط ایسلندی ها محبوب شمرده می شود. دانشجویان بین المللی باید از شرایط تحصیل اطلاع یابند. ایسلند یک کشور مترقی و صلح طلب است که جامعه مدرنی را تشکیل داده است که در آن آزادی و برابری مهمترین ویژگی ها هستند. شما می توانید رد ایسلند در رشته تربیت بدنی در مقطع کارشناسی و ارشد به زبان انگلیسی تحصیل کنید. ایسلند به طور مداوم در اندازه گیری های کیفیت زندگی، برابری جنسیتی و دموکراسی بالاترین نمرات را دارد و از نظر مراقبت های بهداشتی، آموزش و دسترسی به اینترنت یکی از بالاترین رتبه ها در جهان است. بدین ترتیب با انتخاب این کشور موجب پیشرفت خود در زمینه های تحصیلی و حرفه ای و زندگی می شوید. در ادامه بیشتر در خصوص رشته تربیت بدنی در ایسلند صحبت می کنیم.

تحصیل رشته تربیت بدنی در ایسلند

در دنیای امروز، تحصیلات و داشتن شغل مناسب از مهم ترین مسائل هر جوانی محسوب می شود. کسب تحصیلات عالیه برای کسانی که به دنبال مناصب سطح بالاتر هستند اهمیت دارد. است. با روی آوردن مردم به سمت تحصیلات بیشتر جوانان در پی آنند تا در کشورهای مدرن و پیشرفته تحصیل کنند. ایسلند از کشورهای خوب برای مهاجرت دانشجویی به شما می رود. زیرا چندین دانشگاه خوب با رتبه بالا در عرصه جهانی دارد. در این کشور همچنین فرصت های شغلی و درآمد برای رشته تربیت بدنی نیز مناسب است. شما می توانید در طول دوران تحصیل خود در ایسلند به صورت پاره وقت کار کنید و درآمد کسب کنید. همچنین می توانید پس از اتمام تحصیل خود به عنوان مربی ورزش استخدام شوید.

برخی از مزایای تحصیل در ایسلند عبارت است از:

  • تحصیل در دانشگاه های معتبر
  • دریافت آموزش های جدید
  • بهره مندی از تدریس تخصصی از استادان متبحر
  • امکانات دانشجویی خوب
  • هزینه های مقرون به صرفه
  • فرصت کار دانشجویی
  • فرصت های شغلی مناسب
  • حقوق نسبتا بالا
  • اخذ اقامت ایسلند
  • تحصیل به زبان انگلیسی

کارشناسی رشته تربیت بدنی در ایسلند

به طور کلی، برای تحصیلات در مقطع کارشناسی، یک متقاضی در ایسلند باید یک امتحان دبیرستان یا دوره ممتاز یا معادل آن را گذرانده باشد. موسسات آموزش عالی اگر صلاحدید خود را بدانند، متقاضیان را درصورتی که سطح بالایی، دانش و تجربه قابل مقایسه برای دوره مورد نظر خود را داشته باشند، بدون چنین امتحانی می پذیرند. با این حال، برای برخی از دروس، ممکن است شرایط اضافی برای ورود و یا آزمون های ورودی توسط دانشگاه تعیین شود. به طور معمول، این موارد در رشته هایی مانند علوم پزشکی، اقتصاد و حقوق وجود دارد. دانشجویانی که در تحصیلات تکمیلی ثبت نام می کنند باید دارای مدرک لیسانس خوبی در موضوعی باشند که با درجه تحصیلات تکمیلی متقاضی مطابقت داشته باشد.

برخی از دروس رشته تربیت بدنی در ایسلند در مقطع کارشناسی در جدول زیر آمده است:

سالشرح دروس
سال اولآناتومی-فیزیولوژی-بیومکانیک ورزشی-هندبال-فوتبال-روان شناسی ورزشی
سال دومتغذیه و بهداشت-بسکتبال و والیبال-تمرینات قدرتی-آمار-دو میدانی
سال سومشنا-آسیب های ورزشی
سال چهارممدیریت ورزشی-پایان نامه

کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی در ایسلند

کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی در ایسلند

شرایط پذیرش می تواند در بین دانشگاه ها ی کشور متفاوت باشد. در ایسلند سیستم پذیرش مرکزی وجود ندارد و متقاضیان باید مستقیماً به دانشگاه مراجعه کنند. مهلت درخواست برای دانشجویان بین المللی بین دانشگاه ها متفاوت است اما معمولاً در بهار برگزار می شود. برخی از دانشگاه ها برای دانشجویان خاص بین المللی نیز هزینه درخواست دارند. سال اول برنامه عمدتا برای همه دانشجویان معمول است، اما در سال دوم دانشجویان وارد رشته انتخابی خود می شوند و در سال سوم دانش آموزان در زمینه های پیش دبستانی و دبستان تخصص خود را از طریق انتخاب دروس انتخابی افزایش می دهند، در حالی که دانشجویان در علوم ورزشی و بهداشت عمدتاً در رابطه با تربیت بدنی دوره های عملی می گذرانند.

برخی از دروس رشته تربیت بدنی در ایسلند در مقطع کارشناسی ارشد عبارت است از:

  • تمرین آموزشی
  • مربی گری و تمرین تدریس
  • تغذیه ورزشی
  • عوامل محیطی در مربی گری
  • تحقیقات و پایان نامه

دانشگاه های معروف در ایسلند

کشور ایسلند مکانی مقرون به صرفه است. اگرچه کشور بزرگی نیست، هر کالای وارداتی هزینه بالایی دارد. پایتخت گرانترین مکان برای زندگی است، جایی که می توانید روی قیمت های بالاتر حساب کنید. در حقیقت، در مقایسه با کشورهای اروپایی، زندگی در ریکیاویک بیشتر شبیه زندگی در سوئیس است. دانشجویان به احتمال زیاد به مبلغ قابل توجهی نیاز ندارند، اگرچه برخی از مدارس حداقل 1000$ (دلار) در ماه برای دانش آموزان برای دسترسی به خوابگاه توصیه می کنند. برای دانشجویانی که قصد تحصیل در این کشور را دارند، اولین چیزی که باید در نظر بگیرند این است که کجا تحصیل کنند. در واقع دانشگاه و شهریه و محل اقامت در ایسلند بسیار مهم است. بزرگترین دانشگاه حاضر دانشگاه ایسلند است. گزینه دوم دانشگاه ریکیاویک است.

در نمودار زیر میزان تحصیل تربیت بدنی در دانشگاه های دولتی و خصوصی را در ایسلند مشاهده می کنید:

تحصیل تربیت بدنی در دانشگاه های خصوصیدر ایسلند هفت دانشگاه وجود دارد. بیشتر موسسات آموزش عالی با حمایت دولتی از طرف دولت یا احزاب خصوصی اداره می شوند. در حال حاضر تقریباً 18000 دانشجو در سیستم آموزش عالی ثبت نام کرده اند که از این تعداد حدود 5% دانشجویان بین المللی هستند. دانشجویان بین المللی یا به عنوان دانشجوی مبادله در موسسات آموزش عالی ایسلند حضور می یابند یا به عنوان دانشجوی جویای درجه. دانشگاه ایسلند یک موسسه آموزشی و علمی مترقی است که به دلیل تحقیقات خود در جامعه علمی جهانی مشهور است. این یک دانشگاه دولتی است که در قلب ریکیاویک، پایتخت ایسلند واقع شده است. دانشگاه ایسلند که یک موسسه مدرن، متنوع و سریع در حال توسعه است، تقریباً در 400 برنامه که شامل بیشتر زمینه های علمی و بورس تحصیلی است، فرصت های مطالعه و تحقیق را ارائه می دهد.

فرصت های شغلی ایسلند

یکی از روش ها برای داشتن آینده شغلی ایمن در ایسلند این است که دانشجویان گرایش مربی گری دبستان را انتخاب کنند. هدف از تحصیل در دانشکده آموزش و آموزش معلمان برای کار در پیش دبستانی ها، مدارس ابتدایی و متوسطه یا سایر زمینه های کار آموزشی است. این تحصیلات در سایر مشاغل، هم در سیستم آموزشی و هم در بازار اشتغال عمومی، کاربرد خوبی دارد. کسانی که مدرک BA یا BS را در سایر رشته های تحصیلی به پایان رسانده اند می توانند در برنامه MEd ثبت نام کرده و دوره کارشناسی ارشد را در مطالعات آموزشی به پایان برسانند به دنبال آن، دانشجویان می توانند برای گواهی معلم در سطح تحصیلاتی که در آن تخصص دارند درخواست دهند. می توانید برای اطلاع از راههای مهاجرت به ایسلند با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *