مهاجرت تحصیلی اتریش

رشته بیهوشی در اتریش

رشته بیهوشی در اتریش

رشته بیهوشی در اتریش یکی از شاخه های حوزه پزشکی است که دانشجویان بین الملی با تحصیل در این رشته می توانند اقامت این کشور را کسب کنند. این کشور در مرکز اروپا واقع شده است. این کشور خود به خاطر صحنه ورزش های زمستانی باشکوهش در منطقه آرلبرگ، زادگاه اسکی مدرن آلپاین، و اینسبروک، در دامنه کوه های آلپ، شهرت دارد. با این حال، کل این کشور عمدتا کوهستانی است که مناظر خیره کننده و امکان پیاده روی بی پایان را در طول سال ایجاد می کند.

شهرهای اصلی مانند وین و گراتس خانه بسیاری از قلعه ‌ها، کاخ‌ ها و باغ‌ های باروک و موزه ‌هایی هستند که نقش این کشور در تاریخ موسیقی و روان ‌شناسی را نشان می ‌دهند. از نوازندگان و آهنگسازان معروف اتریشی می توان به هایدن، مالر، لیست و البته موتزارت اشاره کرد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این نگارش را برای علاقه مندان رشته بیهوشی در اتریش آماده کرده اند.

معرفی دانشگاه های رشته بیهوشی در اتریش

برای چنین کشور کوچکی، برتری دانشگاه های این کشوv در سراسر جهان به رسمیت شناخته شده است. این دانشگاه ها، امتیازی که برای دانشجویانی که در کشورهای دیگر اتحادیه اروپا نشات می ‌گیرند این است که تحصیل در هر یک از دانشگاه ‌های دولتی رایگان است.

حتی اگر از کشوری خارج از اتحادیه اروپا می آیید، هزینه ها بسیار معقول و پایین تر از بسیاری از کشورهای دیگر اروپا با حدود 1500€ (یورو) در سال است. دانشگاه های خصوصی می توانند نرخ های خود را تعیین کنند که می تواند به میزان قابل توجهی بالاتر باشد، اما انتخاب های زیادی برای دانشجویان بین المللی وجود دارد. شما مطمئنا یکی را پیدا خواهید کرد که با بودجه و آرزوی تحصیلی شما مطابقت داشته باشد.

دانشگاه وین قدیمی ترین دانشگاه در جهان آلمانی زبان است که در سال 1356 تأسیس شد و در شهری که به دلیل فرهنگ و همچنین زندگی شبانه اش معروف است، کاملا قرار دارد. با 15 برنده جایزه نوبل مرتبط است و نزدیک به 200 برنامه تحصیلی مختلف برای انتخاب دارد که بسیاری از آن ها به زبان انگلیسی تدریس می شوند. دانشگاه پزشکی وین برای کسانی که به تحصیل رشته بیهوشی در اتریش علاقه دارند، مناسب است.

معرفی دانشگاه های رشته بیهوشی در اتریش

حقوق ماهیانه رشته بیهوشی در اتریش

متخصصان بیهوشی مسئول رسیدگی به بیماران جراحی و تسکین درد آن ها در طول عمل هستند. در طول جراحی، متخصصان بیهوشی داروهای بیهوشی (داروها) را تجویز می کنند و در صورت نیاز آن ها را تنظیم می کنند و همچنین علائم حیاتی بیماران را تحت نظر دارند. علاوه بر این، آن ها برای زنان در طول زایمان، برای بیماران تحت مراقبت های ویژه و برای بیماران درد مزمن تسکین می دهند.

ویژگی های زیادی وجود دارد که داشتن آن ها برای متخصص بیهوشی مهم است و این ویژگی ها باید در شرح شغل متخصص بیهوشی شما گنجانده شود. شفقت بسیار مهم است و این متخصصان باید مهارت های ارتباطی خوبی داشته باشند تا بتوانند با کارکنان پشتیبانی مراقبت های بهداشتی و بیماران تعامل داشته باشند. متخصصان بیهوشی باید جزئیات گرا، حلال مشکلات خوب و در کار با دستان خود ماهر باشند. از آنجایی که آن ها می توانند زمان زیادی را صرف جراحی کنند، متخصصان بیهوشی باید استقامت بدنی و صبر خوبی داشته باشند.

وظایف متخصصان بیهوشی عبارتند از:

  • از روش ‌های داخل وریدی، موضعی، دمی یا نخاعی برای تجویز داروهای آرام ‌بخش یا مسکن در طول جراحی و سایر روش‌های پزشکی استفاده کند.
  • نظارت بر بیماران و نظارت بر داروهای ضد درد آن ها قبل، حین و بعد از جراحی
  • با گرفتن سوابق پزشکی، معاینه بیماران و سفارش روش های تشخیصی مانند اشعه ایکس و آزمایش های آزمایشگاهی، خطر را در طی اقدامات پزشکی تعیین کند.
  • ارائه و حفظ مدیریت راه هوایی و حمایت از زندگی در طول جراحی اضطراری

حقوق ماهیانه کار در کشور اتریش برای رشته بیهوشی در این کشور در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه کار در کشور اتریش برای رشته بیهوشی

هزینه تحصیل در اتریش

دانشگاه هایی که در این کشور وجود دارند عبارتند از:

دانشگاه های کشور اتریشدر دانشگاه‌ های دولتی، دانشجویان اتحادیه اروپا و EEA که مدرک تمام وقت را دنبال می ‌کنند یا برای یک برنامه تبادل ثبت‌نام می ‌کنند، نیازی به پرداخت شهریه ندارند. آن ها فقط باید 20€ (یورو) در هر ترم هزینه بپردازند که عضویت در اتحادیه دانشجویی و بیمه حوادث دانشجویی را پوشش می دهد. علاوه بر 20€ (یورو) در ترم، دانشجویان غیر اتحادیه اروپا و EEA باید به طور متوسط 726.72€ )​​یورو( در هر ترم برای شهریه پرداخت کنند. بسیاری از دانشگاه های دولتی برای دانشجویان کشورهای در حال توسعه استثنا قائل می شوند که هیچ شهریه ای از آن ها دریافت نمی شود. دانشگاه های علمی کاربردی می توانند تصمیم بگیرند که چه مقدار برای برنامه های تحصیلی خود هزینه می کنند.

جدول زیر هزینه تحصیل در اتریش برای این نوع دانشگاه ها را نشان داده است:

پارامترهزینه به یورو
دانشجویان اروپایی363€
دانشجویان غیر اروپاییبین 727€ تا 7500€

دانشجویان اتحادیه اروپا و منطقه اقتصادی اروپا معمولا 363€ (یورو) در هر ترم پرداخت می کنند. برای شهروندان غیر اتحادیه اروپا و منطقه اقتصادی اروپا، هزینه ها بین 727€ تا 7500€ (یورو) در ترم است. مانند کشورهای دیگر، دانشگاه های خصوصی گران تر هستند. در حالی که هزینه های شهریه از یک برنامه تحصیلی به برنامه دیگر متفاوت است، دانشجویان خارجی باید بین 3000€ تا 23000€ (یورو) در سال بپردازند. برخی از رشته های تخصصی مانند پزشکی و مهندسی هزینه تحصیل 35000€ (یورو) در سال یا بیشتر می طلبند.

زندگی در اتریش به عنوان دانشجو

بسیاری از دانشجویان بین المللی برای تحصیل در اتریش برای مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد انتخاب کرده اند. به طور متوسط، حدود 15% از بدنه دانشجویی از خارج از کشور می آیند، که این امر محیط مطالعاتی متنوع و چند فرهنگی را تضمین می کند. اگرچه، هزینه زندگی در اتریش متوسط ​​است. دانشجویان اغلب برای سفر، هزینه ورودی و حتی فعالیت های ورزشی نیز تخفیف دریافت می کنند.

موزه ‌ها، مکان‌ های موسیقی، و تئاترهای زیادی وجود دارد که می ‌توانید فرهنگ را در آن ها غوطه‌ ور کنید، یا اگر بیرون از خانه را ترجیح می‌دهید، کوه‌ های آلپ درست در آستانه شما هستند. مسیرهای پیاده روی فراوانی در حومه زیبا و البته اسکی و اسنوبورد در زمستان وجود دارد. شاید یک زندگی شبانه شلوغ بیشتر به سلیقه شما باشد، و این کشور نیز می تواند از آن استفاده کند. از کافی‌ شاپ‌ ها گرفته تا کلوپ ‌های شبانه شیک و زیرزمینی، همه‌ آن چیزی است که یک دانشجوی نوپا می‌ تواند آرزو کند. به برخی از دوره هایی که می توانید در بسیاری از دانشگاه ها تحصیل کنید نگاهی بیندازید و ببینید که چرا این کشور می تواند ایستگاه بعدی شما باشد. برای درخواست پذیرش تحصیلی می توانید با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *