مهاجرت تحصیلی فیلیپین

رشته قلب و عروق در فیلیپین

رشته قلب و عروق در فیلیپین

رشته قلب و عروق در فیلیپین یکی از رشته های تخصصی شناخته می شود افرادی که خواهان کار در رشته قلب و عروق هستند بایستی دارای مدرک پزشکی باشند. البته فیلیپین به دلیل ارزش ملی کم پول خود و همچنین بازار کار محدود برای مهاجرین گزینه جذابی نیست. این در حای است که بسیاری از متخصصان پزشکی در خود فیلیپین نیز خواهان مهاجرت به کشورهای برتر و پیشرفته هستند. رشته قلب و عروق به دلیل حساسیت مطالعه این بخش و اهمیت آن در رابطه با بیماری های قلبی و عروقی رشته بسیار مهمی است. با کسب تخصص در رشته قلب و عروق در کشورهای پیشرفته و پیشنهادی مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید آینده ای روشن را برای خود ببینید.

تحصیل رشته قلب و عروق در فیلیپین

قلب یک رشته پیچیده است، بنابراین بسیاری از متخصصان قلب در زمینه های مختلف تخصص دارند. همه متخصصان قلب، متخصصین قلب و عروق بالینی هستند که بر تشخیص، مدیریت پزشکی (استفاده از داروها) و پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی تمرکز می کنند. برخی از متخصصان بالینی قلب در زمینه قلب کودکان تخصص دارند، به این معنی که آنها مشکلات قلبی را در کودکان تشخیص داده و درمان می کنند. زمانی که متخصصان قلب و عروق تنها بیماران بزرگسال را درمان می کنند، در قلب بزرگسالان تخصص دارند. سایر متخصصان بالینی قلب ممکن است در روش های مداخله ای (آنژیوپلاستی با بالون و قرار دادن استنت)، اکوکاردیوگرافی یا الکتروفیزیولوژی تخصص داشته باشند.

تمامی این تخصص ها در ابتدا با تحصیل پزشکی در فیلیپین آغاز و با تحصیل دوره های تخصصی تکمیلی در کشور و یا سایر کشورهای مطرح در این رشته انجام می گیرد.

با توجه به هزینه های زندگی در فیلیپین تحصیل رشته قلب و عروق در این کشور تصمیم مقرون به صرفه ای است. در شکل زیر دانشگاه های ارائه کننده رشته قلب و عروق در فیلیپین معرفی شده اند:

دانشگاه های رشته قلب و عروق در فیلیپین

کار در رشته قلب و عروق در فیلیپین

متخصصان قلب، پزشکانی هستند که در تشخیص و درمان بیماری ها یا بیماری های قلب و عروق خونی – سیستم قلبی عروقی – تخصص دارند تشخیص بیماری قلبی یا عروقی اغلب با پزشک مراقبت های اولیه شروع می شود و سپس شما را به یک متخصص قلب ارجاع می دهد.

متخصص قلب علائم و سابقه پزشکی بیمار را ارزیابی می کند و ممکن است آزمایش هایی را برای تشخیص قطعی تر توصیه کند. سپس، متخصص قلب تصمیم می گیرد که آیا می توان وضعیت بیمار را تحت مراقبت او با استفاده از داروها یا سایر درمان های موجود مدیریت کرد. اگر متخصص قلب به این نتیجه برسد که بیمار نیاز به جراحی دارید، بیمار را به یک جراح قلب و عروق ارجاع می دهد که در جراحی قلب، ریه و رگ های خونی تخصص دارد. حتی زمانی که به متخصصان دیگر ارجاع می شوند، تحت مراقبت متخصص قلب خود باقی می مانند.

درآمد رشته های پزشکی در فیلیپین در این مقاله بررسی شده است.

دانشکده جراحی قلب و عروق دانشگاه سانتو توماس فیلیپین

تا سال 2018، دانشکده پزشکی و جراحی دانشگاه سانتو توماس UST اولین دانشکده پزشکی در کشور و معیاری برای آموزش پزشکی جامع کاتولیک در آسیا و جهان است. دانشکده پزشکی و جراحی دانشگاه پاپی و سلطنتی سانتو توماس خود را متعهد به تعالی در آموزش پزشکی، تحقیقات علوم بهداشتی و خدمات اجتماعی، با هدایت اخلاق و ارزش‌های مسیحی می‌داند. دانشکده پزشکی و جراحی UST وظیفه خود را در توسعه و تشکیل پزشکان شایسته، دلسوز و متعهد توماس در ارائه خدمات مراقبت های بهداشتی با استانداردهای جهانی و مطابق با نیازهای کشور تأیید می کند.

اهداف این دانشگاه ضمن تحصیل در فلیپین عبارت است از:

  • مرکز آموزش پزشکی کاتولیک در کشور باقی بماند
  • به عنوان مرکز شناخته شده برنامه درسی نوآورانه پزشکی
  • الگوی خدمات و پروژه های ترویج جامعه مسیح محور در کشور
  • به عنوان یک مرکز شناخته شده تحقیقات علوم بهداشتی
  • ایجاد شبکه ها و پیوندهای قوی و پایدار ملی و بین المللی
  • برای اجرای حکمرانی فعال و سیستماتیک

مرکز تحقیقات علوم بهداشتی (RCHS) دانشگاه سانتو توماس بازوی تحقیقاتی دانشکده پزشکی و جراحی (FMS) است. این مرکز که در دانشکده پزشکی و جراحی مستقر است، در سال 2003 موظف شد امکانات کار علوم آزمایشگاهی در شیلی را برای تحقیقات پزشکی فراهم کند که با تأسیس آزمایشگاه بیولوژی مولکولی ثابت شده است. در حال حاضر، در پروژه های تحقیقاتی متعددی درگیر است که به مشکلات فوری سلامت ملی و جهانی پرداخته و در ارتقای سلامت و برابری سلامت تفاوت ایجاد می کند.

دانشکده جراحی قلب و عروق دانشگاه سانتو توماس فیلیپین

انجمن قلب فیلیپین

قلب و عروق به عنوان یک تخصص با سازمان رسمی انجمن قلب فیلیپین (PHA) در 26 مارس 1952 به ابتکار و رهبری دکتر ماریانو ام. آلیمورنگ به عنوان اولین رئیس جمهور و با کمک دکتر خوزه ام به فیلیپین معرفی شد دکتر پل دادلی وایت، یکی از برجسته ترین متخصصان قلب و عروق جهان، در پیامی که در این نشست سازمانی قرائت شد، گفت: سازمان انجمن قلب فیلیپین می تواند به عنوان محرکی برای تحقیقات، آموزش و تمرین قلب و عروق در خدمت هدف بزرگی باشد. در فهرست اولیه 26 عضو عادی و 28 عضو وابسته وجود داشت که معیارهای تعیین شده برای هر دسته در جلسه سازمانی تصویب شد.

انجمن در سطح ملی توسط انجمن پزشکی فیلیپین و در سطح بین المللی توسط انجمن بین المللی قلب و عروق به رسمیت شناخته شد. از این رو انجمن مسئولیت گسترش دانش جامعه پزشکی در این زمینه و متعاقبا انتشار این دانش و سایر نگرانی های مربوط به بیماری های قلبی را به عموم مردم بر عهده گرفته است. PHA به افزایش کمپین آموزشی خود از طریق رسانه ها و فعالیت های مختلف در جهت ایجاد آگاهی عمومی در مورد بیماری های قلبی عروقی ادامه می دهد. همچنین متعهد به آموزش مداوم اعضای خود و بقیه جامعه پزشکی از طریق سخنرانی ها، سمپوزیوم ها و همایش های مختلف در اینجا و خارج از کشور است.

  • امروزه PHA به عنوان یکی از بزرگترین و موفق ترین انجمن های فوق تخصصی در کشور شناخته می شود.
  • این انجمن مشتاقانه بر چشم انداز خود برای تبدیل فیلیپین به مرکز پیشرو قلب و عروق در منطقه متمرکز است.

میزان هزینه تحصیل پزشکی در فیلیپین در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بررسی شده است.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *