مهاجرت تحصیلی آفریقای جنوبی

رشته بینایی سنجی در آفریقای جنوبی

رشته بینایی سنجی در آفریقای جنوبی

رشته بینایی سنجی در آفریقای جنوبی در دانشگاه های بسیاری برای مقاطع مختلف همراه با فرصت های تحقیاتی گسترده ارائه می شود. در این کشور زیبا دانشجویان بین المللی از کشورهای متفاوت برای تحصیل در رشته های مختلف اعم از پزشکی و دندانپزشکی و آسیب شناسی و شنوایی سنجی در حال تحصیل می باشند. برخی از ان ها در صورتی که شرایط کاری خوبی برای آن ها فراهم شود به کار مشغول می شوند و به اقامت خود ادامه می دهند.

اخذ ویزای تحصیلی آفریقای جنوبی هم از مسائلی است که برای اخذ آن به مشاوره و راهنمایی نیاز دارید در این مقاله در نظر داریم تا درخصوص دانشگاه های کشور آفریقای جنوبی که می توانید در آنها رشته بینایی سنجی بخوانید را به همراه نحوه تحصیل و الزامات و شرایط شغلی بررسی کنیم. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت هم با مشاورانی که دارد همراه و یاور شما در مسیر مهاجرت تحصیلی به آفریقای جنوبی است.

تحصیل رشته بینایی سنجی در آفریقای جنوبی

اپتومتریست ها متخصصان مراقبت های بهداشتی اولیه هستند که برای معاینه چشم ها برای تشخیص نقص بینایی، علائم آسیب، بیماری های چشمی یا ناهنجاری ها و مشکلات سلامت عمومی آموزش دیده اند. آنها تشخیص می دهند، توصیه می کنند و در صورت لزوم تجویز می کنند، لنز یا عینک تماسی را نصب می کنند و تهیه می کنند. برخی از اپتومتریست ها در یک مشتری خاص یا نوع درمان تخصص دارند.

اپتومتریست ها متخصصان مراقبت های بهداشتی اولیه هستند که برای معاینه چشم ها برای تشخیص نقص بینایی، علائم آسیب، بیماری های چشمی یا ناهنجاری ها و مشکلات سلامت عمومی آموزش دیده اند. آنها تشخیص می دهند، توصیه می کنند و در صورت لزوم تجویز می کنند، لنز یا عینک تماسی را نصب می کنند و تهیه می کنند. برخی از اپتومتریست ها در یک مشتری خاص یا نوع درمان تخصص دارند.

وظایف یک اپتومتریست معمولا شامل موارد زیر است:

  • برقراری ارتباط با بیماران برای دریافت شرح حال دقیق
  • معاینه چشم بیماران
  • استفاده از تجهیزات تخصصی برای تشخیص و آزمایش
  • صدور نسخه برای عینک یا لنزهای تماسی
  • نصب و بررسی لنزهای تجویز شده به منظور اصلاح عیوب بینایی
  • ارائه مشاوره و اطمینان در مورد مسائل مربوط به چشم انداز
  • ارائه کمک و مشاوره به بیمارانی که فریم و لنز را انتخاب می کنند
  • نوشتن ارتباطات ارجاع به پزشکان
  • برقراری ارتباط با سایر پزشکان و گاهی به اشتراک گذاشتن مراقبت از بیماران مبتلا به بیماری های مزمن چشمی
  • رسیدن به اهداف فروش با توجه به فروش عینک یا لنز تماسی
  • انجام آموزش و پرورش مستمر

الزامات تحصیل رشته بینایی سنجی در آفریقای جنوبی

برای واجد شرایط بودن به عنوان اپتومتریست، باید مدرک لیسانس اپتومتری دریافت کنید، شرایط ورود به این برنامه APS 31، زبان تدریس و یادگیری (5)، ریاضیات (5)، علوم فیزیکی (5)، زندگی است. نحوه تحصیل و تدریس رشته بینایی سنجی در آفریقای جنوبی ترکیبی از یادگیری تئوری و عملی است. پس از آن، فارغ التحصیلان رشته بینایی سنجی ملزم به گذراندن دوره کارآموزی هستند. در دانشگاه های این کشور دروس براساس بهبود تجربه بالینی در کنار دانش دانشجو پیش می رود. کسانی که می خواهند در زمینه خاصی از عمل تخصص داشته باشند، 1 سال دیگر را صرف آموزش بالینی پیشرفته خواهند کرد. بینایی سنج ها در آفریقای جنوبی باید در شورای صنفی ثبت نام کنند.

در نمودار زیر شاهد نرخ فارغ التحصیلی در حوزه رشته بینایی سنجی در آفریقای جنوبی می باشید:

نرخ فارغ التحصیلی در حوزه رشته بینایی سنجی در آفریقای جنوبی

دانشگاه های رشته بینایی سنجی در آفریقای جنوبی

در دپارتمان بینایی سنجی دانشگاه ایالت آزاد، مهارت های بررسی، تشخیص و مدیریت مشکلات بینایی و سلامت چشم را به شما آموزش می دهیم. شما در معرض انواع ابزارها و تکنیک های جدید و پیشرفته قرار خواهید گرفت و نحوه معاینه چشم های بیمار برای بهبود و حفظ بینایی او آموزش داده می شود. این درجه نوآورانه به شما امکان می دهد پروژه ها و طرح های مبتنی بر جامعه را در مراقبت از چشم انجام دهید.

شرایط پذیرش و انتخاب همه دانش آموزان بر اساس شایستگی علمی انتخاب می شوند. فرصت هایی برای ادامه تحصیل در بینایی سنجی، درها را به روی اشتغال در بخش های بهداشت خصوصی و عمومی و همچنین فرصت هایی برای تحقیق و آموزش در آفریقای جنوبی و خارج از کشور باز می کند. رشته جراحی مغز و اعصاب در آفریقای جنوبی را نیز می توانید بررسی می کنید.

رشته های مورد علاقه ویژه ای که در طول 4 سال مدرک بین المللی بینایی سنجی شما تدریس می شود عبارتند از:

  • لنزهای تماسی
  • بینایی دوچشمی
  • بینایی سنجی کودکان
  • کم بینایی و
  • بیماری چشمی

در جدول زیر شاهد دانشگاه های برتر آفریقای جنوبی برای تحصیل رشته بینایی سنجی می باشید:

رتبه در جهانرتبه در آفریقارتبه در آفریقای جنوبینام دانشگاه
7111دانشگاه کوازولو-ناتال
12422دانشگاه کیپ تاون
18443دانشگاه ویت واتر زراند
22954دانشگاه استلنبوش
326115دانشگاه ژوهانسبورگ

دانشگاه های رشته بینایی سنجی در آفریقای جنوبی

جایگاه رشته بینایی سنجی در آفریقای جنوبی

حرفه اپتومتری در آفریقای جنوبی به طور مداوم در حال پیشرفت است و همچنان یک حرفه سلامت رقابتی است. بنابراین UKZN هیجان زده است که در خط مقدم توسعه پزشکان بینایی سنجی است که به رفاه بصری کشور کمک می کنند، و همچنین محققانی که به بورس تحصیلی در حرفه بینایی سنجی فراتر از مرزهای کشور کمک می کنند. این کشور از دانشجویان آینده نگر در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، یا همراهان فوق دکترا دعوت می کند تا فرصت های آموزشی را در برنامه پویا بررسی کنند.

در سال های اخیر، رشته بینایی سنجی در آفریقای جنوبی در پاسخ به الزامات آموزش عالی ملی و گسترش دامنه انضباطی عمل، دستخوش تحولات قابل توجهی شده است. UKZN Optometry از لحاظ تاریخی در خط مقدم آموزش تشخیص و درمان برای اپتومتریست ها بوده است و مفتخر است که اولین برنامه اپتومتری در آفریقای جنوبی است که یک مدل آموزش بالینی غیرمتمرکز را اجرا می کند. این یک رویکرد جدید برای آموزش علوم بهداشت در مقطع کارشناسی است که توسط برنامه های مختلف علوم بهداشتی در سراسر کشور اتخاذ شده است. به این ترتیب، می ‌توانند به نیازهای منابع انسانی در بخش بهداشت عمومی خود پاسخ دهند، و همچنین دانش‌ آموزان خود را در معرض زمینه‌ های عملی در دنیای واقعی قرار دهند، که آمادگی تمرین را افزایش می ‌دهد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با ارائه مشاوره در حوزه اعزام دانشجو به آفریقای جنوبی شما را راهنمایی می کند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *