مهاجرت تحصیلی سریلانکا

رشته بازیگری در سریلانکا

رشته بازیگری در سریلانکا

یکی از رشته های مهم تحصیلی در کشور سریلانکا، تحصیل رشته بازیگری در سریلانکا و دانشگاه های عالی رتبه مرتبط با رشته هنر می باشد. در مقاله پیشرو متخصصین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ابتدا شرایط تحصیل در این کشور مورد بررسی قرار خواهد گرفت. سپس به صورت تخصصی موارد شاخص از جمله میزان درآمد و شرایط ویزای تحصیلی این کشور شرح داده خواهد شد.
مباحث مهم در این مقاله عبارتند از:

  • نحوه تحصیل در رشته بازیگری و هنر در این کشور چگونه می باشد؟
  • شرایط کار پس از تحصیل در این رشته به چه صورت خواهد بود؟

بررسی جزئیات کشور سریلانکا

پیش از انتخاب این کشور برای تحصیل در رشته بازیگری ابتدا اطلاعات شاخص این کشور را بررسی بفرمائید. این کشور که در گذشته سیلان معروف بوده است، اکنون جمهوری دموکراتیک سریلانکا نام نهادینه شده است. موقعیت مکانی این کشور در جنوب آسیا می باشد. این کشور در جنوب غربی خلیج بنگال و جنوب شرقی دریای عرب قرار گرفته است. پایتخت این کشور شهر سری جاویوردن پورا کوته است، همچنین کلمبو جزء بزرگترین شهر تجاری این کشور خواهد بود. اقتصاد این کشور در صنایعی مانند دارچین، لاستیک و چای رتبه های برتری را نصیب خود نموده است. از این رو جزء صادرات ملی به حساب می آید.

سایر اطلاعات درخصوص این کشور بدین شرح می باشد:

جزییات کشور سریلانکا

بررسی رشته بازیگری در کشور سریلانکا

قدمت تحصیل در رشته هنر و تئاتر در این کشور به سال های پیش باز می گردد. تئاتر سریلانکا شامل بسیاری از زبان ها و سنت های مختلف می باشد. از این رو تئاتر زبان سینالی از آیین های سنتی این کشور در قرن نوزدهم است. یکی از دانشگاه های مختص رشته بازیگری و تئاتر در این کشور دانشگاه University of Serilanka می باشد. این برنامه توسط گروه آموزش متوسطه و عالی با هدف ارتقاء تئاتر از بنیاد تئاتر برج هال این کشور خواهد بود. از این رو کسانی که دیپلم تدریس موضوعاتی مانند زیبایی شناسی و هنر تئاتر را از دانشکده های آموزش هنر این کشور دارند، فرصت مناسبی برای کار در این کشور نیز خواهند داشت.

همچنین پذیرش از دانشگاه های هنر این کشور به ارائه مدارک معتبر نیاز خواهد داشت. جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص تحصیل در این کشور مقاله تحصیل در سریلانکا را مطالعه بفرمائید.

میانگین تعداد متقاضیان تحصیل در این کشور از طریق نمودار زیر شرح داده شده است:

میانگین تعداد متقاضیان تحصیلی در سریلانکا

شرایط اخذ ویزای تحصیلی سریلانکا

متقاضیان پس از اخذ پذیرش از دانشگاه های هنر و تئاتر در این کشور می باید با ارائه نامه پذیرش رسمی و سایر مدارک ویزای تحصیلی این کشور را دریافت نمایند. هزینه و مدارک لازم جهت تحصیل و اخذ ویزا با توجه به ملیت متقاضی متفاوت می باشد. شرح اطلاعات کامل جهت ویزای تحصیلی سریلانکا لیست مدارک درج شده در جدول زیر را بررسی بفرمائید:

مراحلمدارک
1کلیه مدارک مربوط به هویت متقاضی اعم از گذرنامه و غیره
2ارائه نامه پذیرش رسمی از دانشگاه هنر این کشور
3ارائه فرم تکمیل درخواست ویزای تحصیلی این کشور
4ارائه تمکن مالی
5ارائه بیمه خدمات درمانی
6ارائه رسید پرداخت هزینه ویزا تحصیلی

بررسی شرایط کار هنر بازیگری در سریلانکا

بازارکار رشته هنر در شهرهای مختلف این کشور متفاوت می باشد. درخصوص شرایط کار در این کشور مدرک اصلی ارائه ویزای کاری این کشور می باشد. متقاضیان پس از اتمام دوره تحصیلی خود با در دست داشتن ویزای تحصیلی اجازه کار در این کشور را نخواهند داشت. از این رو می باید ویزای تحصیلی خود را با ویزای کاری تبدیل نمایند. جهت اشاره به بازارکار این کشور می توان به موسسات هنری، دوره های آموزشی، اشتغال در رسانه و برنامه های تلویزیونی، مجری، خبرنگاری، موسیقی و رقص را یادآوری نمود.

جهت کسب اطلاعات دقیق درخصوص ویزای کاری سریلانکا ارائه مدارک زیر الزامی می باشد:

  • ارائه فرم تکمیل درخواست ویزا کار در این کشور
  • ارائه کلیه مدارک هویتی متقاضی مانند گذرنامه
  • ارائه عکس جدید از متقاضی
  • ارائه نامه پیشنهادکاری یا قراردادکاری از کارفرما این کشور
  • ارائه گواهی سلامت

بررسی شرایط کار هنر بازیگری در سریلانکا

میزان درآمد رشته بازیگری در سریلانکا

متقاضیان خارجی قبل از استخدام در حرفه های مرتبط با رشته های هنری بایستی ابتدا از میزان درآمد این رشته اطلاع یابند. درآمد این رشته با توجه به توانایی متقاضی متفاوت خواهد بود. متقاضیان با سن مناسب، مدرک تحصیلی بالاتر و تجربه کاری بیشتر از میزان دستمزد بیشتری برخوردار خواهند بود. در لیست زیر میانگین درآمد این رشته طبق آخرین برآورد حقوقی این کشور بدین شرح می باشد:

  • حداقل حقوق حدود 41400LKR (روپیه سریلانکا)
  • میانگین حقوق حدود 82600LKR (روپیه سریلانکا)
  • حداکثر حقوق حدود 160000LKR (روپیه سریلانکا)

درآمد سایر مشاغل مرتبط با رشته هنر در این کشور در جدول زیر شرح داده شده است:

نام موقعیت شغلیمیزان درآمد به روپیه سریلانکا
بازیگر114000LKR
تحلیلگر اخبار828000LKR
روزنامه نگار صدا و سیما104000LKR
طراح گرافیک56800LKR
روزنامه نگار110000LKR
موزیسین62200LKR
مدیر برنامه59600LKR
مهندس صدا72300LKR
مدیر تدارکات و صحنه45400LKR

هزینه زندگی در کشور سریلانکا

پس از پرداخت هزینه مربوط به شهریه دانشگاه در این کشور، سایر هزینه های اساسی زندگی در این کشور نیز بایستی پرداخت‌ گردد. هزینه های اساسی در این کشور عبارتند از هزینه مسکن، اقلام غذایی و پوشاک خواهد بود. مهمترین بخش مربوط به اجاره آپارتمان است. در صورتی که متقاضیان نتوانند خوابگاه مورد نظر و نزدیک به دانشگاه خود را بیابند، بایستی محل اقامت دیگری برای خود برگزینند. در مقاله هزینه زندگی در سریلانکا جزئیات هزینه زندگی در این کشور به طور کامل شرح داده شده است.

هزینه های مربوط به اجاره یا خرید آپارتمان در این کشور در جدول زیر مورد طبقه بندی قرار گرفته است:

نوع آپارتمانميانگين هزینه به روپیه سریلانکا
آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر487546LKR
آپارتمان یک خوابه در خارج از مرکز شهر2230329LKR
آپارتمان 3 خوابه در مرکز شهر12473958LKR
آپارتمان 3 خوابه در خارج از مرکز شهر4987273LKR
خرید هر متر مربع در مرکز شهر5486948LKR
خرید هر متر مربع در خارج از مرکز شهر21151354LKR

تحصیل در کشور سریلانکا در بسیاری از رشته ها امکان پذیر می باشد. در مقاله فوق رشته بازیگری در سریلانکا را متخصصین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در بخش تحریر مقاله در سایت مرجع به انتشار گذاشته اند. چنانچه پس از مطالعه مقاله مذکور ابهاماتی جهت تحصیل در این کشور ذهن شما را مشوش ساخت، می توانید با کارشناسان ماهر ما در بخش مشاوره تلفنی و حضوری تماس حاصل فرمائید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *