مهاجرت تحصیلی ژاپن

رشته بازیگری در ژاپن

رشته بازیگری در ژاپن

کشور ژاپن سرعت چشمگیری در صنعت آموزش عالی داشته است، از این رو رشته بازیگری در ژاپن یکی از رشته های پرطرفدار دانشگاهی این کشور خواهد بود. متقاضیان خارجی بسیاری جهت تحصیل در این رشته اقدام به مهاجرت تحصیلی به کشور ژاپن را در سر می پرورانند. درخصوص کسب اطلاعات دقیق جهت تحصیل در این کشور با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید.
در مقاله پیش رو اطلاعات زیر مورد بررسی قرار خواهد گرفت:

  • شرایط تحصیل در رشته بازیگری در این کشور به چه صورت می باشد؟
  • کار پس از تحصیل در این کشور به چه صورت خواهد بود؟
  • بازارکار رشته هنری و بازیگری در این کشور چگونه می باشد؟
  • شرایط اخذ ویزای تحصیلی این کشور از طریق روش قانونی چگونه می باشد؟

درباره کشور ژاپن

بسیاری از متقاضیان خارجی به دلیل پیشرفت روزافزون این کشور در صنعت علمی و آموزشی، این کشور را برای ادامه تحصیل انتخاب می نمایند. از این رو بهتر است ابتدا از شرایط کالی این کشور آگاهی یابید. این کشور جزیره ای است که در شرق آسیا قرار گرفته است. درخصوص کشورهای همسایه این کشور، می توان اشاره نمود که از سمت شمال غربی با دریای اقیانوس آرام، از سمت غرب با دریای ژاپن همسایه می باشد. همچنین از سمت شرق با دریای چین و کشور تایوان هم مرز خواهد بود. مساحت این کشور حدودا 377975 کیلومتر مربع است.

پایتخت و بزرگترین شهر این کشور توکیو می باشد. اکثر متقاضیان بین المللی این شهر را برای تحصیل یا کار انتخاب می نمایند. سایر شهرهای بزرگ این کشور عبارتند از یوکوهاما، اوزاکا، ساپورو، کوبه و کیوتو خواهند بود.
درخصوص جمع بندی اطلاعات کلی این کشور به نمودار زیر مراجعه بفرمائید:

جزییات کشور ژاپن

شرایط تحصیل رشته بازیگری در ژاپن

برنامه های تحصیلی مرتبط با رشته هنر و تئاتر در این کشور با فرهنگ هنری آمیخته شده است. امکان تحصیل در مقاطع مختلف مانند کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در این رشته وجود خواهد داشت. این برنامه هنری در این کشور شامل 2 دوره است. یکی دوره تئاتر ژاپن، و دیگری دوره آموزشی گفتار و حرکات صیحی بازیگری می باشد. یکی از دوره های دانشگاهی این رشته در دانشگاه Tokyo college of Anime می باشد. اکثر دوره ها به زبان انگلیسی و یا به زبان رسمی این کشور خواهند بود. هزینه تحصیل در این دوره ها با توجه به دولتی یا خصوصی بودن دانشگاه متفاوت خواهد بود.
دوره های آموزشی رشته بازیگری عبارتند از:

  • آموزش دوره های تئاتر و هنر
  • دوره بازیگری
  • گفتار در صحنه
  • رقص
  • موسیقی

از این رو هزینه تحصیل در دانشگاه های این کشور با توجه به نمودار زیر بدین شرح می باشد:

هزینه تحصیل در دانشگاه های ژاپن به دلار

شرایط اخذ ویزای تحصیلی در کشور ژاپن

متقاضیان بین المللی جهت تحصیل بلند مدت در این کشور نیاز به اخذ ویزای تحصیلی خواهند داشت. ویزای تحصیلی به عنوان یک مجوز ورود به این کشور در طول دوره تحصیل در نظر گرفته می شود. جهت اخذ این ویزا دانشجویان می باید مدارک معتبری را ارائه دهند. همچنین هزینه ویزا طبق ملیت متقاضی تعیین می گردد. مدت زمان اقامت مجاز با ویزای تحصیلی در این کشور بین 6 ماه الی 2 سال خواهد بود. زمان دقیق اعتبار این ویزا به طول دوره تحصیلی متقاضی بستگی دارد. هزینه تقریبی این ویزا حدود 8$ الی 55$ (دلار) در نظر گرفته شده است. جهت تکمیل اطلاعات در این بخش مقاله انواع راه های مهاجرت به ژاپن را مطالعه بفرمائید.

مراحلمدارک
1ارائه گذرنامه معتبر
2ارائه فرم تکمیل درخواست ویزا به همراه امضاء متقاضی
3ارائه یک قطعه عکس جدید از متقاضی
4ارائه تمکن مالی کافی حدود 2000000JPY (ین ژاپن)
5ارائه نامه پذیرش معتبر از دانشگاه های هنر و تئاتر در این کشور

چگونگی کار در رشته بازیگری در ژاپن

متقاضیان پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه های هنر و تئاتر این کشور، 2 راه پیش روی خواهند داشت. راه اول ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر مانند کارشناسی ارشد یا دکتری می باشد. راه دوم، یافتن کار مناسب و مرتبط با رشته بازیگری و هنر در زمان تعیین شده و تبدیل ویزای تحصیلی به ویزای کاری خواهد بود. جهت کار قانونی در این کشور می باید ویزای کاری متناسب با طول مدت کار در این کشور دریافت نمائید. شرایط کار در این کشور تنها با پیشنهاد کاری یا قرارداد کاری معتبر از سوی کارفرما این کشور امکان پذیر خواهد بود. جهت اطلاع از شرایط دقیق این نوع ویزا مقاله ویزای کاری ژاپن را مطالعه بفرمائید.
مدارک لازم جهت اخذ ویزای کاری در این کشور در لیست زیر شرح داده شده است:

  • ارائه گذرنامه معتبر
  • ارائه عکس جدید متقاضی
  • ارائه فرم تکمیل درخواست ویزا به همراه امضاء متقاضی
  • ارائه نامه پیشنهادکاری معتبر از کارفرما این کشور
  • ارائه قراردادکاری معتبر به انضمام میزان دریافتی متقاضی
  • ارائه رسید پرداخت هزینه ویزا کار

چگونگی کار در رشته بازیگری در ژاپن

بررسی میزان درآمد رشته بازیگری در ژاپن

آنچه که پس از فارغ التحصیلی رشته بازیگری برای متقاضیان اهمیت دارد، اطلاع از میزان درآمد می باشد. درآمد رشته بازیگری با توجه به معیارهایی مانند سن، جنسیت، تجربه کاری، موقعیت مکانی و میزان تحصیلات متقاضی متفاوت خواهد بود. از این رو حداقل و حداکثر دریافتی این رشته در این کشور در لیست زیر بیان شده است:

  • میانگین درآمد حدود 609000JPY (ین ژاپن)
  • حداکثر درآمد حدود 949000JPY (ین ژاپن)

مقایسه درآمد این رشته در شهرهای مختلف این کشور در جدول زیر بررسی شده است:

نام شهرمیانگین درآمد به ین ژاپن
فوکوکا625000JPY
هیروشیما580000JPY
کاوازاکی614000JPY
کوبه622000JPY
ناگویا669000JPY
اوزاکا652000JPY
سایتاما567000JPY
ساپورو567000JPY
توکیو686000JPY

در مقاله رشته بازیگری در ژاپن نویسندگان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات شاخص و مورد نیاز شما را جهت مهاجرت تحصیلی به این کشور جمع آوری نموده و در قالب مقاله فوق در اختیار شما قرار داده اند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص روند مهاجرتی به کشور ژاپن و یا سایر کشورهای اروپایی می توانید سایر مقالات منتشر شده ما را از طریق سایت مرجع ما مطالعه بفرمائید. در میان کشورهای اروپایی می توانید مقاله تحصیل در اسپانیا را از طریق لینک مذکور مطالعه بفرمائید. همچنین می توانید در دیدگاه مقالات ما نظرات خود را بیان نمائید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *