مهاجرت تحصیلی سنت کیتس

رشته بازیگری در سنت کیتس

رشته بازیگری در سنت کیتس

متقاضیان خارجی که تمایل به تحصیل در رشته های مرتبط با هنر و تئاتر دارند می توانند مقاله رشته بازیگری در سنت کیتس را تا پایان مطالعه فرمایند. این رشته از زیر شاخه های بسیاری مانند موسیقی، هنر، بازیگری در دانشگاه های هنر و تئاتر این کشور تشکیل شده است. کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با توجه به اعزام دانشجو به این کشور در اکثر رشته، شما را درخصوص تحصیل در این رشته به طور کامل راهنمایی می نمایند.

در پاسخ به سوالات زیر اطلاعات مفیدی در این مقاله کسب خواهید نمود:

  • شرایط تحصیل در کشور سنت کیتس چگونه می باشد؟
  • درآمد رشته بازیگری در این کشور چه میزان خواهد بود؟
  • شرایط کار در این کشور بر مبنا چه قواعدی می باشد؟

جرئیات کشور سنت کیتس

درباره جزئیات این کشور می توان اشاره نمود که ابتدا این کشور به طور رسمی با عنوان سنت کریستوفر شناخته شده است. از این رو این کشور در یک جزیره واقع در هند غربی واقع شده است. این کشور از سمت غرب با دریای کارائیب و از سمت شرق با اقیانوس اطلس همسایه می باشد. درخصوص شرایط اقتصادی این کشور باید اشاره نمود که رشد اقتصادی این کشور وابسته به صنعت گردشگری خواهد بود. از این رو صنعت گردشگری از سال 1978 در این کشور با پیشرفت بسزایی رو به رو بوده است. طبق برآوردهای نشان داده شده در طول 2 سال حداقل حدود 40% رشد اقتصاد برای این کشور در نظر گرفته شده است.

نحوه تحصیل رشته بازیگری در سنت کیتس

امکان تحصیل رشته بازیگری در این کشور در مقاطع مختلف مانند کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا امکان پذیر می باشد. در سیستم ورزشی این کشور حدود 7 دانشگاه مورد تایید قرار دارد که حدود 58 برنامه تحصیلی عالی را در اختیار متقاضیان قرار خواهند داد. در تقسیم بندی دوره های آموزشی حدود 54 برنامه تنها برای دوره پایه کارشناسی به ثبت رسیده است. حدود 9 برنامه آموزشی در مقطع کارشناسی ارشد و حدود 3 برنامه به دوره تخصصی دکترا اختصاص یافته است. بهترین شهرهای تحصیلی برای تحصیل در رشته بازیگری در این کشور به ترتیب پایتخت این کشور باستر، کمپس و کانون می باشند. جهت تکمیل اطلاعات خود در بخش تحصیل در این کشور مقاله تحصیل در سنت کیتس تکمیل کننده این بخش خواهد بود.

زمان تقریبی تحصیل در مقاطع مختلف این کشور طبق آمار نمودار زیر خواهد بود:

زمان تقریبی تحصیل در مقاطع مختلف سنت کیتس

شرایط اخذ پذیرش از دانشگاه های هنر بازیگری سنت کیتس

شرایط اخذ پذیرش از هر یک از دانشگاه ها متفاوت می باشد. همچنین هزینه های مربوط به شهریه و ویزای دانشجویی سنت کیتس با توجه به ملیت متقاضی یکسان نخواهد بود. به طور کلی تعداد دانشگاه های مربوط به رشته طراحی و هنر تئاتر محدود می باشد. یکی از دانشگاه های این کشور به نام Clarence fitzroy college است.

لیست مدارک مورد نیاز جهت اخذ پذیرش تحصیلی در دانشگاه های هنر و مرتبط با رشته بازیگری در جدول زیر بیان شده است:

مراحللیست مدارک
1ارائه تمام مدارک تحصیلی
2ارائه تکمیل فرم درخواست پذیرش تحصیلی این کشور
3ارائه مدارک زبان مانند IELTS و TOFEL
4ارائه گذرنامه و سایر مدارک هویتی متقاضی
5ارائه عکس مناسب متقاضی
6ارائه تمکن مالی کافی
7ارائه رسید پرداخت هزینه شهریه و سایر هزینه های تحصیلی در این کشور
8ارائه گواهی محل اقامت متقاضی
9ارائه رسید پرداخت هزینه شهریه و سایر هزینه های تحصیلی در این کشور

فرصت های شغلی و درآمد رشته بازیگری در سنت کیتس

پس از فارغ التحصیلی از رشته های مرتبط با هنر، تئاتر و بازیگری هر یک از متقاضیان رشته متفاوتی را انتخاب می نمایند. میزان دریافتی متقاضیان با توجه به در نظر گرفتن معیارهایی مانند میزان تحصیلات و سابقه کاری یکسان نخواهد بود. حداقل و حداکثر میزان دریافتی در لیست زیر شرح داده شده است:

  • حداقل دریافتی حدود 860XCD (دلار کارائیب شرقی)
  • حداکثر دریافتی حدود 15100XCD (دلار کارائیب شرقی)

متقاضیان بین المللي جهت یافتن شغل قانونی بایستی ابتدا ویزای کاری سنت کیتس را دریافت نمایند. از این رو میزان افزایش دستمزد متقاضیان در این رشته با توجه به معیار تجربه کاری در جدول زیر شرح داده شده است:

میزان تجربه کاریمیزان افزایش حقوق بر حسب درصد
2 تا 5 سال32% نسبت به 2 سال سابقه کاری
5 تا 10 سال36% نسبت به 5 سال سابقه کاری
10 تا 15 سال21% نسبت به 10 سال سابقه کاری
15 تا 20 سال14% نسبت به 10 سال سابقه کاری
20 سال به بالا%9 نسبت به 15 سال سابقه کاری

فرصت های شغلی و درآمد رشته بازیگری در سنت کیتس

هزینه زندگی دانشجویی در کشور سنت کیتس

هزینه زندگی و تحصیل در دوره دانشجویی به 2 بخش عمده تقسیم می شود. بخش اول مربوط به پرداخت شهریه دانشگاه و هزینه های مربوط به اخذ پذیرش می باشد. هزینه های دسته اول قبل از ورود به دانشگاه صورت می پذیرد‌. اما دسته دوم هزینه ها، که به عنوان هزینه های اساسی زندگی در نظر گرفته می شوند، عبارتند از هزینه مسکن، اقلام غذایی و پوشاک. مهمترین بخش هزینه دانشجویی در دسته دوم پرداخت هزینه های مربوط به اجاره ماهیانه خواهد بود. در صورتی که متقاضیان بتوانند در اسرع وقت برای خوابگاه دانشجویی در صورت وجود، اقدام نمایند. از این رو می توانند بخشی از هزینه های خود را پوشش دهند.

هزینه های مربوط به اجاره آپارتمان یا سایر هزینه ها در این کشور مطابق با لیست زیر بیان شده است:

  • هزینه اجاره آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر 163576XCD (دلار کارائیب شرقی)
  • هزینه اجاره آپارتمان یک خوابه در خارج از مرکز شهر 1000000XCD (دلار کارائیب شرقی)

کشور سنت کیتس همانند سایر کشورها شهر تحصیلی معقولی محسوب می گردد. در مقاله رشته بازیگری در سنت کیتس جزئیاتی در باب تحصیل در این کشور در اختیار شما قرار داده شده است. چنانچه پس از مطالعه مقاله فوق تمایل به تحصیل در این کشور و یا سایر کشورهای اروپا یا آمریکا پیدا نموده اید، می توانید مقالات ما مانند تحصیل در هلند را در سایت مرجع از طریق لینک مذکور دنبال فرمائید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *