مهاجرت تحصیلی کانادا

رشته ایمنی شناسی در کانادا

رشته ایمنی شناسی در کانادا

رشته ایمنی شناسی در کانادا در دانشگاه های زیادی ارائه می شود. ایمنی شناسی در کانادا در بخش و دانشکده های ایمونولوژی دانشگاه ها ارائه می شود. در طول تحصیل، این بخش ها میزبان تعدادی از فعالیت ‌ها است که به منظور ایجاد فرصت ‌هایی برای دانشجویان برای توسعه مهارت ‌های حرفه ‌ای ضروری، مانند ارتباطات علمی شفاهی و کتبی، نوشتن کمک هزینه، راهنمایی، جستجوی شغل و بسیاری دیگر طراحی شده‌اند.

این بخش ها همچنین میزبان یک مجموعه سمینار هفتگی می باشند که مجموعه‌ای عالی از سخنرانان محلی، ملی و بین ‌المللی را به ارمغان می‌آورد تا دانشجویان را با طیف وسیعی از موضوعات تحقیقاتی آشنا کند و تفکر چند رشته ‌ای را تقویت کند. جهت تحصیل رشته ایمنی شناسی در کانادا ادامه این مقاله را که به دست همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده مطالعه کنید.

تحصیل رشته ایمنی شناسی در کانادا

تحصیل در رشته ایمنی شناسی در کانادا شاخه ای یکپارچه از علوم پزشکی است که از رشته های سنتی تر زیست شناسی مولکولی، میکروبیولوژی، آسیب شناسی و بیوشیمی استفاده می کند. در اصل، ایمونولوژی مطالعه پاسخ های فیزیولوژیکی است که وقتی مواد خارجی (به عنوان مثال غیر خودی) به موجودی مهره داران مانند انسان وارد می شوند، ایجاد می شود. به طور سنتی، این رشته بر پاسخ بدن به میکروارگانیسم ‌های عفونی با هدف توسعه واکسن‌ های مؤثر متمرکز شده است. با این حال، دامنه ایمونولوژی مدرن اکنون تمام جنبه‌ های پدیده ‌های خود در مقابل غیر خود شناسی از جمله پیوند اعضا، ایمونولوژی تومور و بیماری‌ های خودایمنی را در بر می‌گیرد.

پیشرفت ‌های عمده اخیر در درک ما از اساس سلولی و مولکولی پاسخ ایمنی به ما نسل جدیدی از معرف ‌های پیشگیرانه، درمانی و تشخیصی مرتبط با سلامت انسان و حیوان را ارائه می ‌دهد. برنامه های ایمنی شناسی در کانادا در مقاطع مختلف تحصیلی از جمله کارشناسی ارشد و دکترا ارائه می شود.

در جدول زیر دانشگاه ها برای تحصیل رشته ایمنی شناسی در کانادا معرفی شده اند:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه تورنتو
2دانشگاه مک گیل
3دانشگاه مک مستر
4دانشگاه کالگری
5دانشگاه آلبرتا
6دانشگاه اتاوا
7دانشگاه بریتیش کلمبیا
8دانشگاه لاوال
9دانشگاه مانیتوبا

تحصیل رشته ایمنی شناسی در کانادا

تحصیل رشته ایمنی شناسی دانشگاه تورنتو کانادا

جهت تحصیل رشته ایمنی شناسی دانشگاه تورنتو کانادا در گروه ایمونولوژی در دانشکده پزشکی، با همکاری کالج ترینیتی، برنامه های تخصصی، اصلی و فرعی در ایمونولوژی را هماهنگ می کند. در این برنامه توسط اساتید پژوهشگر فعال آموزش داده می شود. یک بررسی بین المللی اخیر، دپارتمان ایمونولوژی را در رتبه اول در کانادا و در بین بهترین ها در جهان قرار داد. تأکید برنامه تخصصی این است که دانشجویان را با درک نظری صحیحی از مبانی سلولی و مولکولی غیر خود شناسی همراه با تجربه آزمایشگاهی کافی برای ایجاد امکان در نظر گرفتن شروع یک حرفه در این رشته به دانشجویان برساند. برنامه های اصلی و فرعی به دانشجویان آموزش های اساسی در ایمونولوژی ارائه می دهد و به آنها این فرصت را می دهد که ایمونولوژی را با برنامه دیگری در علوم زندگی، علوم پایه یا در هنر ترکیب کنند.

  • ایمونولوژیست ها ممکن است به عنوان دانشمند در دانشگاه ها و سایر مراکز یادگیری و تحقیقات، و همچنین در صنایع بیوتکنولوژی، آزمایشگاه های تشخیصی و سازمان های دولتی مختلف فعالیت کنند.
  • مانند سایر علوم پایه پزشکی، مدرک تحصیل رشته ایمنی شناسی دانشگاه تورنتو کانادا نیز زمینه خوبی برای شغلی در مشاغلی مانند تدریس یا پزشکی فراهم می کند.

ویزای همراه جهت تحصیل در کانادا را می توانید برای خانواده خود اخذ کنید.

لیسانس رشته ایمنی شناسی دانشگاه آلبرتا کانادا

لیسانس رشته ایمنی شناسی دانشگاه آلبرتا کانادا به طور مشترک توسط دانشکده علوم و دانشکده پزشکی ارائه می شود، بر بیماری های عفونی از هر دو دیدگاه پاتوژن و سیستم ایمنی میزبان تمرکز دارد. ایمونولوژی و عفونت همچنین می تواند به عنوان بخشی از BSc با مدرک تخصصی گرفته شود.

  • مدرک لیسانس تخصصی علوم، آموزش متمرکز را در یک برنامه ارائه می دهد.
  • شما اکثر دوره های خود را در حوزه موضوعی اصلی خود خواهید خواند و انتظار می رود استاندارد بالاتری از پیشرفت تحصیلی را حفظ کنید.
  • مدرک تخصصی می تواند زمینه ای را فراهم کند که به شما کمک کند تا به یک مدرک بالاتر بروید، اما وظیفه اصلی آن ارائه یک آموزش جامع در سطح کارشناسی است.

دانشکده علوم در دانشگاه آلبرتا برنامه هایی با کیفیت بالا ارائه می دهد که علم واقعی را در پشت مسائلی که زندگی روزمره ما را تحت تأثیر قرار می دهد بررسی، توضیح و کشف می کند. با نزدیک به 60 برنامه تحصیلی در 39 حوزه موضوعی، دانشکده یکی از جامع ترین دانشکده های علوم در کانادا است، با امکانات پیشرفته آموزشی و یادگیری، فرصت هایی برای تحقیقات مقطع کارشناسی و اساتیدی که محققان پیشرو در زمینه های خود هستند.

مشاغل احتمالی:

  • باکتری شناس
  • زیست شناس
  • اپیدمیولوژیست
  • پزشک قانونی
  • متخصص ژنتیک
  • حرفه های بهداشت و درمان
  • ایمونولوژیست
  • تکنیسین آزمایشگاه
  • مشاور خطاهای پزشکی
  • کتابدار پزشکی
  • زیست شناس مولکولی
  • انگل شناس
  • دانشمند پژوهشگر
  • متخصص تنفس
  • معلم دبیرستان
  • ویروس شناس

لیست مشاغل مورد نیاز اتریش 2023 در اینجاست.

درآمد متخصصین ایمونولوژی در کانادا

فارغ التحصیلان رشته ایمنی شناسی در کانادا در مشاغلی که نیاز به توجه به جزئیات، تفکر انتقادی، مهارت های ترجمه علمی و تفسیر دارند، سرآمد هستند. فارغ التحصیلان با موفقیت وارد بخش خصوصی و دولتی می شوند و در مشاغل مربوط به این رشته با درآمد بالا کار می کنند. بسیاری از فارغ التحصیلان تحصیلات خود را ادامه می دهند و وارد مدارس حرفه ای در برنامه هایی مانند دندانپزشکی، فارماکولوژی، پزشکی و حقوق می شوند.

میزان درآمد متخصصین ایمونولوژی در کانادا جهت کار در کانادا در نمودار زیر آمده است:

درآمد سالیانه متخصص ایمونولوژی در کانادا

کارشناسی ارشد ایمونولوژی دانشگاه تورنتو کانادا

هدف از کارشناسی ارشد ایمونولوژی دانشگاه تورنتو کانادا در زمینه ایمونولوژی کاربردی ارائه آموزش های پیشرفته در طراحی، اجرا و ارزیابی تکنیک های ایمونولوژیکی است که پاسخ های ایمنی را اندازه گیری می کند. برای واجد شرایط بودن برای مدرک، هر دانشجو باید دوره های مشخص شده و یک پروژه تحقیقاتی بزرگ را تکمیل کند. پروژه تحقیقاتی اصلی که در آزمایشگاه میزبان انجام می شود، شامل تحقیقاتی است که یک رویکرد فنی جدید را طراحی و تأیید می کند که در یک سند پیشنهادی، یک سند گزارش و یک ارائه شفاهی خلاصه می شود. برنامه کارشناسی ارشد در 2 رشته ارائه می شود:

  • رشته ایمونولوژی کاربردی بدون پایان نامه آموزش های پیشرفته ای را در طراحی، اجرا و ارزیابی تکنیک های ایمونولوژیکی که پاسخ های ایمنی را اندازه گیری می کنند، ارائه می دهد.
  • رشته ایمونولوژی بنیادی مبتنی بر پایان نامه، آموزش های پیشرفته ای را در زمینه تخصصی، با تاکید ویژه بر کسب تجربه در استراتژی ها و روش های تجربی تحقیقات علمی مدرن، اصیل، ارائه می دهد.

برای تحصیل در کانادا و کشورهای برتر انگلیسی زبان می توانید با کارشناسان ارشد موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشورت کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *