مهاجرت تحصیلی مالت

رشته اقتصاد در مالتا

رشته اقتصاد در مالتا

تحصیل در دانشگاه هایی که رشته اقتصاد در مالتا را ارائه می دهند گزینه ای بسیار خاص و عالی است. مالتا یکی از کشورهای پرتقاضا است. در مالتا آب و هوا خوب است و فضاهای خوبی نیز برای تفریح وجود دارد. این کشور دانشگاه های خوبی دارد که با الگوهای آموزشی اروپا یکسان است و دانش جدیدی را ارائه می دهند. یکی از دلایل انتخاب دانشجویان برای تحصیل وجود زبان انگلیسی و رواج آن در این کشور است. دانشجویان با تحصیل در مالتا دشواری های زبانی ندارند. رشته اقتصاد یکی از رشته های محبوب و البته لازم و ضروری برای مالتا محسوب می شود. این کشور به اقتصادی پر رونق و سریع نیاز دارد.

هرچند که هم اکنون از نظر اقتصادی در وضعیت مناسبی است اما پیشرفت روزافزون در برنامه های کشور مالتا است. لذا در جذب دانشجویانی که قصد تحصیل در رشته اقتصاد را دارند اهتمام می ورزد. یکی از شرایطی که در این کشور امتیاز است این است که می توانید در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا به زبان انگلیسی تحصیل کنید. همچنین فرصت اخذ بورسیه نیز وجود دارد. دانشجویان بین المللی می توانند در دانشاه های دولتی و خصوصی تحصیل کنند. همچنین کالج های تخصصی نیز برای علم اقتصاد وجود دارد. نتایج تحصیلی که از دانشگاه های این کشور به دست می آید موجبات پیشرفت تحصیلی و کاری شما را فراهم می کند. متداول ترین نوع برنامه کارشناسی یک مدرک لیسانس است که معمولاً پس از 4 سال مطالعه موفق اعطاء می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت شما را در مسیر مهاجرت به مالتا یاری می کند.

تحصیل در مالتا

مالتا کشوری کوچک و جزیره ای در دریای مدیترانه است که در جنوب جزیره سیسیل ایتالیا قرار دارد. یکی از دلایل شهرت مالتا 2 زبانه بودن آن است. این برای بسیاری از موسسات آموزشی در سایر نقاط جهان به عنوان کشوری محسوب می شود که انگلیسی زبان اصلی است و بنابراین آنها حتی حتی به دانشجویان کمک می کنند تا برای یادگیری آن به آنجا بروند. اکثریت قریب به اتفاق شهروندان مالتا با استاندارد بسیار بالایی انگلیسی صحبت می کنند. دانشجویان بین المللی که در این کشور تحصیل می کنند به طور کلی مالتا را به عنوان مکانی امن توصیف می کنند و، از آب و هوای عالی و یک برنامه متنوع فرهنگی در تمام طول سال لذت می برند. مالتا بهترین مکان برای تحصیل دانشجویان در نظر گرفته شده است.

میزان اشخاصی که در مالتا به زبان انگلیسی و مالتایی صحبت می کنند نرخ جالبی است که در نمودار زیر شاهد آن هستید:

تحصیل رشته اقتصاد در مالتا

دانشجویانی که در علم اقتصاد تحصیل می کنند پس از گذراندن مقدمات و ریاضی در خصوص اقتصاد خرد و کلان می آموزند. اقتصاد خرد شامل بررسی جزئی اقتصاد در قالب و واحدهای کوپک مانند مغازه ها و بنگاه های اقتصادی است و ارتباطات آن ها بین هم می باشد.اما حوزه اقتصاد کلان به بررسی واحدهای بزرگ مانند نرخ تولید و توزیع و بیکاری و اشتغال می پردازد. هر دو حوزه برای یک کشور و یک جامعه نیاز است. اما نحوه تجزیه تحلیل و اثرات این دو باهم متفاوت است. در کشور مالتا در طول تحصیل خود در رشته اقتصاد خواهید آموخت که چگونه با استفاده از مهارت های ریاضی خود اطلاعات کمی و کیفی را بررسی و روی نمودار نشان دهید. دروس مختلفی در این رشته وجود دارد.

هر کدام از این دروس برای مهارت شما مناسب است و بخش از علم شما را تکمیل می کند. در جدول زیر دروس رشته اقتصاد را در مالتا مشاهده می کنید:

سال تحصیلدروس رشته
سال اولروش های ریاضی برای اقتصاددانان
تحلیل اقتصاد خرد I
تحلیل اقتصاد کلان I
اقتصاد سنجی I
سال دومبرنامه های رایانه ای در اقتصاد
توسعه اقتصادی تطبیقی ​​و سیاست های اقتصادی تطبیقی
مقدماتی اقتصاد کلان
آمار اساسی
ریاضیات برای اقتصاد
سال سوماقتصاد پولی
اصول پول و بانکداری
اقتصاد جهانگردی
آمار
اقتصاد صنعتی
اقتصاد کشاورزی
برنامه ریزی و ارزیابی پروژه

دانشگاه رشته اقتصاد در مالتا

یکی از دانشگاه هایی که می توانید در آن اقتصاد بخوانید دانشگاه مالتا می باشد. دانشگاه مالتا در طول 400 سال سابقه خود، مرکز تبادل آکادمیک بین المللی در این جزیره و موسسه آموزش عالی پیشرو در مالتا بوده است. دوره های دانشگاه مالتا برای تولید متخصصان بسیار واجد شرایط در چندین رشته طراحی شده است و دانشگاه تحقیقات دانشگاهی را انجام می دهد و یک زمینه آموزش عالی پر جنب و جوش را در هنرها، علوم و علوم انسانی فراهم می کند که برای توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مالت مورد نیاز است. انگلیسی زبان تدریس در دانشگاه مالتا است. دانشگاه مالتا چندین سازمان دانشجویی و انجمن دانشجو و اساتید دارد که این جوامع بخشی جدایی ناپذیر از زندگی دانشگاه هستند.

آنها نماینده دانشجویان و خدماتی هستند که زندگی سالم دانشگاه را افزایش می دهند. وقتی دانشجویان در دانشگاه درگیر علایق غیر دانشگاهی می شوند، شبکه ای از دوستانشان را توسعه می دهند و دیدگاه آنها را نسبت به زندگی گسترش می دهند. این دانشگاه مجموعه ورزشی شامل یک استخر شنا به اندازه المپیک و استخر غواصی مجزا، زمین فوتبال، زمین تنیس و یک پیست را داراست. حدود 11000 دانشجو وجود دارد از جمله بیش از 650 دانشجوی بین المللی از 77 کشور مختلف. دانش آموزان همچنین ممکن است در دوره های ارائه شده از طریق برنامه در زمینه های کارآفرینی، ورزش، فرهنگ و میراث، آموزش توسعه، زبان، موسیقی، هنرهای خلاق و نمایشی و غیره شرکت کنند. هزینه کمی با شرکت در این دوره ها همراه است. این دوره ها اعتبار ندارند اما دانشجویان پس از اتمام گواهی دریافت می کنند.

تحصیل رشته اقتصاد در مالتا در مقطع ارشد

در سال های اخیر دانشجویان بین المللی در حال تحصیل در مقاطع مختلف مالتا از کشورهای مختلف در حال افزایش هستند. برنامه کارشناسی ارشد در اقتصاد یک برنامه دانشگاهی است که دانش آموزان را با ابزارهای ضروری اقتصاد در سطح پیشرفته مجهز می کند و به آنها می آموزد که چگونه این اصول را برای کارهای مهم و مهم در زندگی واقعی به کار گیرند. این برنامه بر روی مسائل اقتصادی و جهت گیری سیاست متمرکز است و هدف آن تبدیل دانش آموزان به کلیات اقتصادی است، در حالی که این امکان را به آنها می دهد که در زمینه های تمرکز کاملاً متخصص شوند. هدف این برنامه توسعه و آزمایش شهود اقتصادی و مهارت های تحلیلی فارغ التحصیلان، تأکید بر سیاست مداری و کاربرد تجربی است. در دانشگاه مالتا در حال حاضر میزبان بیش از 1000 دانشجوی بین المللی تمام وقت و بیش از 450 دانشجوی بازدید کننده است.

در طول تحصیل در کشور مالتا توانایی و مهارت هایی که دانشجویان کسب می کنند مهم است. پس از اتمام دوره دانش آموزان قادر خواهند بود:

  • اصول اصلی تعریف کننده، مفاهیم نظری و ابزارهای اقتصاد خرد پیشرفته و اقتصاد کلان مدرن را بشناسند و دانش قابل استفاده از ابزارهای اصلی تجربی و مبانی آماری آنها را داشته باشند.
  • دارا بودن و توسعه مهارت های تحلیلی که به آنها کمک می کند از ابزارهای مناسب مدل سازی ریاضی و تجربی برای یافتن پاسخ به مشکلات اجتماعی و اقتصادی مرتبط استفاده کنند.
  • ایجاد برنامه و هدف و مسیر معین برای آنچه یک مدل خوب و مفید می سازد.
  • شرکت در مشارکت های مهم در ادبیات تحلیل کلی اقتصادی و زیرشاخه های منتخب.
  • شناسایی مسائل اقتصادی مرتبط، فرمول بندی سوالات تحقیق مناسب و اجرای برنامه ای برای پاسخ به سوالات آنها.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اخذ اقامت مالتا از طریق تحصیل شما را یاری می کند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *