مهاجرت تحصیلی مکزیک

رشته ارتودنسی در مکزیک

رشته ارتودنسی در مکزیک

رشته ارتودنسی در مکزیک برای کسانی که به زبان اسپانیایی تسلط دارند و یا می خواهند آن را یاد بگیرند بسیار مناسب می باشد. موسسات مکزیکی صدها برنامه کارشناسی ارشد را در طیف گسترده ای از موضوعات، از جمله علوم انسانی، علوم اجتماعی و مهندسی ارائه می دهند. بیش از 7600 دانشجوی بین المللی در حال حاضر در بیش از 100 موسسه آموزش عالی در مکزیک تحصیل می کنند که بیشتر آنها از فرانسه، ایالات متحده، اسپانیا، آلمان و کلمبیا آمده اند. دانش‌آموزان علاوه بر تحصیل با کیفیت بالا با هزینه کم، می‌توانند فرهنگ متنوع و زیبایی طبیعی مکزیک را در زمان استراحت تجربه کنند. برای مهاجرت به مکزیک همین حالا با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

تاریخچه مکزیک

مکزیک کشوری در آمریکای شمالی است که از شمال با ایالات متحده مرز مشترک دارد و از جنوب با کشورهای آمریکای مرکزی بلیز و گواتمالا مرز مشترک دارد. این کشور همچنین دارای خطوط ساحلی بسیار طولانی با اقیانوس آرام و خلیج مکزیک و خط ساحلی کوتاه با دریای کارائیب است. مکزیک یک مقصد تعطیلات بسیار محبوب برای مسافران از سراسر جهان، به ویژه ایالات متحده و کانادا است و بیشترین درآمد را از گردشگری در بین کشورهای آمریکای لاتین دارد. علاوه بر جامعه ای چند قومیتی، این کشور دارای طیف گسترده ای از ویژگی های طبیعی از آب های درخشان اقیانوس ها و سواحل تا بیابان های ناهموار و کوه های دیدنی است. صنایع عمده شامل مواد غذایی و نوشیدنی، تنباکو، مواد شیمیایی، آهن و فولاد، نفت، معدن، نساجی و پوشاک، خودرو، کالاهای بادوام مصرفی و گردشگری است. مکزیک بزرگترین کشور اسپانیایی زبان از نظر جمعیت در جهان است.

فرهنگ مکزیک فرهنگ های بومی را با فرهنگ اسپانیایی در هم می آمیزد که نشان دهنده استعمار طولانی مدت اسپانیا است. این فرهنگ نیز به شدت تحت تأثیر ایالات متحده است. رقص های سنتی، همراه با هنرهای تجسمی و فیلم، همراه با موسیقی سنتی و مدرن گزینه های سرگرمی بسیار محبوبی هستند. غذاهای مکزیکی ترکیبی از تکنیک‌ ها و طعم‌ های سنت‌ های بومی و اسپانیایی است و شامل برنج، گوشت، سیر، پیاز، وانیل، آووکادو، گوجه‌ فرنگی، آناناس، کدو حلوایی و لوبیا و سایر غذاها می‌ شود. ورزش ها بسیار محبوب هستند و فوتبال و بیسبال بیشترین جمعیت را به خود جلب می کند. علاوه بر این، موقعیت مرکزی مکزیک در قاره آمریکا، آن را به یک نقطه پرش عالی برای سفر در آمریکای شمالی و جنوبی تبدیل کرده است.

تحصیل در رشته ارتودنسی در مکزیک

سیستم آموزش عالی در مکزیک مشابه ایالات متحده است و دارای کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا می باشد. علاوه بر این، مدارک کاردانی توسط برخی موسسات، مشابه کالج های اجتماعی در ایالات متحده، اعطاء می شود. مکزیک دارای بیش از 1200 موسسه آموزش عالی در شش دسته است که شامل دانشگاه های دولتی، دانشگاه های خصوصی، دانشگاه های فنی، موسسات فنی، کالج های تربیت معلم و سایر موسسات دولتی می شود. حدود نیمی از دانشگاه ها دولتی هستند. در بیشتر موارد، فقط دانشگاه‌های دولتی و خصوصی مدرک کارشناسی ارشد و دکتری اعطاء می‌کنند. دانشگاه های فناوری فقط مدرک کاردانی 2 ساله اعطاء می کنند.

تحصیل در رشته ارتودنسی در مکزیک

دانشگاه های برتر مکزیک

برای رشته ارتودنسی در مکزیک 2 دانشگاه معتبر به شرح زیر است:

  • دانشکده پزشکی Universidad Autonoma de Guadalajara (UAG).
  • Universidad Nacional Autonoma de Mexico (UNAM)

شرایط اخذ ویزای تحصیلی مکزیک

دانشجویان بین المللی که قصد دارند بیش از 6 ماه در مکزیک تحصیل کنند باید ویزا داشته باشند. دانشجو باید شخصاً در سفارت یا کنسولگری مکزیک در کشور خود برای دریافت ویزا اقدام کند. دانشجو باید نامه پذیرش از دانشگاهی که در آن شرکت خواهد کرد، صورتحساب بانکی محضری یا گواهینامه ای که نشان می دهد حداقل $350 (دلار آمریکا) در ماه در طول اقامت خود و یک گواهی سلامت به همراه خواهد داشت. ویزای دانشجویی به دانشجو اجازه کار نمی دهد. ظرف 30 روز پس از ورود به مکزیک، دانشجو باید در ثبت ملی اتباع خارجی نیز ثبت نام کند. مکزیک دارای مراقبت های بهداشتی عمومی برای شهروندان مکزیکی است، اما دانشجویان بین المللی رشته ارتودنسی در مکزیک باید برای دریافت بیمه درمانی خصوصی یا بیمه از طرح سلامت در کشور خود برنامه ریزی کنند.

هزینه های رشته ارتودنسی در مکزیک

هزینه تحصیل و زندگی در مکزیک نسبت به رشته انتخابی دانشجو متفاوت است. اگر شما موفق شوید تا از دانشگاه های دولتی بورسیه تحصیلی کسب کنید، هزینه های تحصیل شما به مراتب کمتر می شود. این هزینه در دانشگاه های دولتی تقریبا حدود 378$ الی 818$ (دلار) در هر سال تحصیلی است. هزینه زندگی در مکزیک بسیار پایین است. آپارتمان های یک خوابه را می توان با حدود 200$ الی 300$ (دلار) در ماه اجاره کرد و هزینه آب و برق و اینترنت حدود 100$ (دلار) در ماه است.

فرصت های کاری پس از فارغ التحصیلی در مکزیک

مکزیک از نرخ بیکاری بسیار پایینی برخوردار است، بنابراین فرصت‌های زیادی برای متخصصان رشته ارتودنسی در مکزیک وجود دارد تا کار پیدا کنند. بخش های لجستیک، حمل و نقل، ساخت و ساز و خدمات نیز در حال رشد هستند. اتباع خارجی به مجوز کار نیاز دارند. دانشجویانی که می خواهند برای تکمیل مطالعات دکترا یا تحقیقات در مکزیک بمانند، محیطی دلپذیر و امکانات تحقیقاتی علمی و فنی در سطح جهانی را در بسیاری از دانشگاه ها خواهند یافت. در این مقاله سعی شد در مورد نکات مختلف مکزیک صحبت شود. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *