مهاجرت تحصیلی مجارستان

رشته ارتودنسی در مجارستان

رشته ارتودنسی در مجارستان

رشته ارتودنسی در مجارستان با حوزه آموزشی متنوع و با تمرکزی قوی بر روی رشته های علوم افراد زیادی را از سراسر دنیا به سمت خود جذب می کند علاوه بر این، مجارستان کشوری متنوع و همیشه در حال تغییر است. این کشور همیشه آماده پذیرش دانشجویان خارجی از سرتاسر جهان است. برای آن دسته از افرادی که مایلند در مورد فرهنگ و سبک زندگی اروپای مرکزی بیاموزند، این مکان ممکن است مکانی ایده آل برای سفر باشد. فرهنگ قوی، سبک زندگی مدرن، هزینه کم زندگی و آموزش با کیفیت، این منطقه را به یک مقصد کلیدی تبدیل کرده است. اگر شما هم قصد ادامه تحصیل در کشور مجارستان را دارید، همین حالا با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

تاریخچه مجارستان

مجارستان در اروپای مرکزی واقع شده است. پایتخت این کشور بوداپست نیز بزرگترین شهر آن است. بسیاری از افراد علاقه مند به سفر فرهنگی اروپای مرکزی برای تحصیل و یادگیری در هر یک از مراکز آموزش عالی به بوداپست سفر می کنند. مجارستان با اسلواکی، اوکراین، رومانی، اسلوونی، اتریش و صربستان هم مرز است. بیشتر مردم مجارستانی صحبت می کنند، اگرچه بسیاری از آنها در پایتخت نیز به زبان انگلیسی مسلط هستند. اگرچه زمانی این کشور یک قدرت جهانی بود، اما در سال های اخیر کمتر سیاسی شده و بیشتر به یک پایگاه گردشگری تبدیل شده است. این کشور یکی از 30 منطقه پربازدید در جهان است که سالانه بیش از 10 میلیون نفر از آن بازدید می کنند. این کشور اقتصادی پردرآمد برای کسانی که مایل به تحصیل در خارج از کشور هستند چیزهای زیادی برای ارائه دارد.

به طور کلی، مجارستان کشوری متنوع با امکانات فراوان برای ارائه به بازدیدکنندگان و دانشجویان است. این کشور یک اقتصاد باز و بخشی از اتحادیه اروپا است. بیش از 80% از تولید ناخالص داخلی در اینجا از بخش خصوصی است. واحد پول مجارستان فورینت است، اما به عنوان یکی از اعضای اتحادیه اروپا، این کشور اکنون با یورو معامله می کند. اگر قصد دارید برای اولین بار به مجارستان سفر کنید، در طول ماه های تابستان لباس های خنک به همراه داشته باشید. این منطقه رطوبت کمی دارد، عمدتاً به این دلیل که کشوری محصور در خشکی است. با این حال، در طول ماه های تابستان، رگبارها تا حدودی مکرر هستند. دما می تواند کاهش یابد. زمستان‌ها ممکن است برفی باشد، اگرچه برخی از آن‌ها بسیار خشک‌تر و در نتیجه معتدل‌تر از سرد هستند.

تحصیل در رشته ارتودنسی در مجارستان

مجارستان همیشه منطقه تحصیل کرده اروپا بوده است. زمانی یکی از اولین دانشگاه های منطقه، دانشگاه Vesprem بود که در سال 1276 ساخته شد. این کشور همچنین محل استقرار موسسه فناوری جهان است که در سال 1735 تأسیس شد. امروزه این کشور منطقه مهمی برای توسعه و آموزش عالی است. بسیاری از این برنامه ها دانشمندان برجسته ای تولید کرده اند که 13 نفر از این افراد برنده جایزه نوبل شده اند. در مجارستان، دانش‌آموزان از سن 3 سالگی شروع به تحصیل می‌کنند و تا مدرسه حرفه‌ای (که می‌تواند از پایه نهم شروع شود)، مدارس آموزش حرفه‌ای ویژه و دبیرستان عمومی ادامه می‌ دهند. از آنجا، دانشجویان می توانند به کالج و دانشگاه بروند.

کالج یک نوع برنامه آموزشی کلاسی است، زیرا اکثر دانش‌ آموزان تحصیلات حرفه‌ای خود را در جایی که دبیرستان در کشورهای دیگر می‌ باشد، کسب می‌ کنند. یک مدرسه متوسطه حرفه ای نیز پس از سال های اولیه در دسترس است. تحصیلات تکمیلی کالج آموزش در برنامه های تخصصی ارائه می دهد. همچنین شامل تحصیلات تکمیلی و برنامه های درجه کارشناسی ارشد در زمینه های مختلف می شود. دانشگاه برای کسانی که تحصیلات مقطع دکترا، انجام کارهای تحقیقاتی، کار برای پایان نامه DLA، مدرک دکترا و سایر آموزش های تخصصی سطح بالاتر را دارند، محفوظ است. تحصیلات دانشگاهی رشته ارتودنسی در مجارستان 4 سال طول می کشد، اگرچه برخی از رشته ها ممکن است طولانی تر باشند.

تحصیل در رشته ارتودنسی در مجارستان

دانشگاه های برتر مجارستان

بسیاری از افرادی که به رشته ارتودنسی در مجارستان مشغول می شوند در دانشگاه های زیر تحصیل می کنند:

  • دانشگاه فناوری و اقتصاد بوداپست، واقع در بوداپست
  • مدرسه کسب و کار CEU، MBA، آموزش MBA اجرایی، همچنین در بوداپست واقع شده است
  • دانشگاه دبرسن، علوم کشاورزی و علوم پزشکی و بهداشت، واقع در دبرسن، مجارستان
  • مدرسه تجارت بین المللی بوداپست، واقع در بوداپست

شرایط دریافت ویزای دانشجویی مجارستان

اگر مایل به سفر و تحصیل در مجارستان هستید، باید ویزای تحصیلی یا تحصیلی حرفه ای دریافت کنید. به این ویزای D5 می گویند. برای دریافت این نوع ویزا، فرد باید قول ثبت نام در دانشگاهی در مجارستان را داده باشد. این باید برای آموزش عالی یا در یک موسسه تحقیقاتی باشد. این فرآیند ممکن است چند هفته طول بکشد تا تکمیل شود. برای دانشجویان، داشتن بیمه درمانی یا پوشش خود در حین تحصیل در خارج از کشور ضروری است. اگر دانشجو در برنامه ای که برای ارائه این نوع پوشش به عنوان یک برنامه کامل خارج از کشور طراحی شده است، ثبت نام کند، ممکن است هزینه بیمه درمانی و نیازهای پزشکی لحاظ شود. با این حال، این کشور برای کسانی که با ویزای دانشجویی به این کشور سفر می کنند، بیمه درمانی ارائه نمی کند.

شهریه رشته ارتودنسی در مجارستان

هزینه زندگی و تحصیل در مجارستان در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی مناسب تر است. اگر هزینه تحصیل در رشته های پزشکی بیشتر از سایر رشته ها است. هزینه رشته ارتودنسی در مجارستان ممکن است تا ترمی 20000€ (یورو) نیز هزینه بر باشد. هزینه های زندگی برای یک فرد دانشجو در این کشور حدود ماهی 750€ (یورو) می باشد. شما در حین تحصیل می توانید به مشغول به کار شوید و هزینه های خود را پوشش دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *