مهاجرت تحصیلی موناکو

رشته ارتودنسی در موناکو

رشته ارتودنسی در موناکو

رشته ارتودنسی در موناکو هزینه بر است ولی به طور کل این کشور از لحاظ تکنولوژی و امکانات در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد. با وجود شهریه گران‌تر، موناکو به دانشجویان این امکان را می‌دهد که از آموزش با کیفیت فوق‌العاده بالا در کشوری جذاب که به خاطر زیبایی‌ های طبیعی و جاذبه‌ های ملی و فرهنگی مشهور است، لذت ببرند. دانش‌آموزان همچنین از این فرصت برای شرکت در یادگیری بیشتر در مورد صنعت توریستی منطقه و مطالعات حیات دریایی قدردانی خواهند کرد و شاید در نهایت در یکی از این زمینه‌ ها وارد شغل شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موناکو با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

تاریخچه موناکو

موناکو در 299 هکتار در امتداد ریویرا فرانسوی در اروپای غربی واقع شده است، موناکو یک دولت شهر مستقل است که به طور رسمی به عنوان شاهزاده موناکو شناخته می شود. آلبرت دوم، شاهزاده موناکو، دولت شهر را به عنوان یک پادشاه مشروطه اداره می کند. کشور هم مرز موناکو از 3 طرف فرانسه است، در حالی که دریای مدیترانه مرز جنوبی آن را با خط ساحلی تنها 4.1 کیلومتر (2.5 مایل) تشکیل می دهد. با وجود اینکه موناکو پرجمعیت ترین کشور جهان است، اما دومین کشور کوچک جهان نیز محسوب می شود. بیش از 30000 نفر در کمتر از 300 هکتار زمین زندگی می کنند. موناکو به دلیل فعالیت فعال خود در علوم دریایی و صنعت کشاورزی دریایی خود که سالانه 800 تن ماهی تولید می کند، شهرت دارد. موزه اقیانوس شناسی که به خاطر مدیر فقیدش ژاک کوستو معروف است، همچنان توجه و احترام به نمایشگاه های حیات دریایی خود را جلب می کند.

واقعیت های کشور موناکو

موناکو به دلیل صنعت توریستی خود که سالانه نزدیک به 300000 بازدید کننده را جذب می کند، شناخته شده است. دو تا از بزرگترین جاذبه های توریستی این کشور عبارتند از:

  • جایزه بزرگ فرول یک، مسابقه ای که در واقع در خیابان های موناکو در مرز دریای مدیترانه برگزار می شود.
  • کازینوی مجلل مونت کارلو.

در لیست زیر به معرفی کشور موناکو پرداخته می شود:

  • پایتخت موناکو هم نام این کشور، موناکو یا موناکو ویل است.
  • زبان رسمی موناکو فرانسوی است، اما سه زبان دیگر رایج و پرکاربرد هستند: موناکو، ایتالیایی و انگلیسی.
  • موناکو به عنوان یک دولت شهر و سلطنت مشروطه عمل می کند که توسط شاهزاده موناکو، آلبرت دوم اداره می شود.
  • تنها حدود 19% (6000) از 30500 شهروند تخمینی موناکو در واقع ساکنان محلی موناکو هستند. اکثریت باقیمانده فرانسوی و ایتالیایی هستند و 125 ملیت دیگر در آن ترکیب شده اند.
  • موناکو به خاطر جایزه بزرگ فرمول یک شهرت جهانی دارد.
  • موناکو سبک زندگی بدون مالیات را ارائه می دهد.
  • موناکو فرودگاه ندارد. مردم با وسایل نقلیه، قطارها یا قایق‌های تفریحی به این کشور کوچک می‌رسند. خدمات هلیکوپتر به فرودگاه نیس فرانسه و از آن در دسترس است.

تحصیل دررشته ارتودنسی در موناکو

موناکو از نرخ سواد بزرگسالان بسیار بالایی برخوردار است که تا 99% تخمین زده می شود. این کشور ارزش زیادی برای آموزش قائل است و بیش از 5% از بودجه خود را به بودجه آموزش و همچنین ارائه کمک های آموزشی اختصاص می دهد. مشاور داخلی موناکو بر آموزش ملی آن نظارت دارد. دانشگاه این کشور که در ابتدا با نام دانشگاه اروپای جنوبی شناخته می شد، در سال 2002 به دانشگاه بین المللی موناکو تغییر نام داد. این دانشگاه در حال حاضر مدارک خود را در زمینه مدیریت بازرگانی و بازرگانی ارائه می دهد. سایر دانشگاه هایی که برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته ارتودنسی در موناکو ارائه می دهند شامل کالج چارلز سوم و دانشگاه خصوصی جنوب اروپا-موناکو (USE-M) است. لیسه فنی مونت کارلو در درجه اول بر مدیریت هتل و مهمان نوازی و همچنین تجارت و آموزش تخصصی تمرکز دارد. 4 موسسه تخصصی دیگر شامل دانشکده هنرهای پلاستیک شهرداری، دانشکده پرستاری در مجتمع بیمارستانی پرنسس گریس، آکادمی رقص کلاسیک پرنسس گریس و آکادمی موسیقی رینیر III است.

تحصیل دررشته ارتودنسی در موناکو

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای تحصیلی موناکو

دانشجویان رشته ارتودنسی در موناکو باید موارد زیر را آماده داشته باشند:

  • اسکن نخستین صفحه پاسپورت فرد
  • گواهی تسلط بر زبان فرانسوی
  • ارائه مدرک دیپلم همراه با ریز نمرات
  • ارائه گواهی سلامت
  • اثبات تمکن مالی با ارائه رسید یا فیش مربوط به حساب بانکی متقاضی

شهریه رشته ارتودنسی در موناکو

هزینه زندگی در موناکو بسیار گران است. این کشور هزینه های بالایی در تحصیل نیز دارد. به خاطر موقعیت این کشور و محدود بودن اراضی، قیمت ملک درآن همواره در حال رشد است. هزینه تحصیل در موناکو بیشتر از بسیاری از کشورهای اروپایی است. هزینه ها بسته به مدرسه ای که دانشجو در آن تحصیل می کند، برنامه ای که دانشجویان در آن ثبت نام می کنند، و اینکه دانشجو شهروند یا دانشجوی بین المللی در حال تحصیل در خارج از کشور است یا نه، متفاوت است. با این حال، شهریه در هر سال تحصیلی حدود 8000€ (یورو) شروع می شود. اگرچه میزان بورسیه تحصیلی در این کشور بسیار رقابتی است ولی اساسا مقدار زیادی از هزینه های تحصیلی را پوشش می دهد. برای یک دانشجوی بین الملی هزینه های زندگی در طول یک ماه حدود 2000€ الی 3000€ (یورو) می شود. اگر از تمکن مالی خوبی برخوردار هستید، پیشنهاد موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این کشور زیبا و کوچک است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *