مهاجرت تحصیلی استرالیا

رشته ارتودنسی در استرالیا

دانشگاه های رشته ارتودنسی در استرالیا

رشته ارتودنسی در استرالیا موقعیت تحصیل در یکی از بهترین کشورها را برای شما فراهم می سازد. این کشور مقصد ایده عالی برای تحصیل است. بیش از 790000 دانشجوی بین المللی در حال حاضر در استرالیا مشغول به تحصیل هستند و بیش از 350000 نفر برای تحصیل در سیستم آموزش عالی انتخاب شده اند.. در واقع، استرالیا به طور مداوم به ویژه از نظر دستیابی به اهداف شغلی و تدریس با کیفیت بالاتر در مقاصد برتر تحصیل در خارج از کشور، رتبه بالایی دارد. موسسات با کیفیت بالا در ترکیب با مناظر زیبا و متنوع و چندفرهنگی، استرالیا را به مقصدی جذاب برای دانشجویان بین المللی تبدیل کرده است. اگر شما نیز خواهان تجربه آموزشی در این کشور با کیفیت هستید، با مشاوران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

تاریخچه استرالیا

استرالیا، کوچکترین قاره و یکی از بزرگترین کشورهای روی زمین است که بین اقیانوس آرام و اقیانوس هند در نیمکره جنوبی قرار دارد. پایتخت استرالیا کانبرا است که در جنوب شرقی بین مراکز بزرگ‌تر و مهم‌تر اقتصادی و فرهنگی سیدنی و ملبورن قرار دارد. استرالیا را “قدیمی ترین قاره”، “آخرین سرزمین” و “آخرین مرز” می نامند. این توصیفات نشان دهنده شیفتگی جهان به استرالیا است.

سیستم آموزشی در استرالیا

در استرالیا می توانید دانشگاه های دولتی و خصوصی، موسسات حرفه ای و موسسات زبان انگلیسی را پیدا کنید. کلیه امور آموزشی در آموزش و پرورش استرالیا توسط اداره آموزش، مهارت ها و استخدام دولت استرالیا اداره می شود. سیستم آموزشی استرالیا به طور منحصربه‌فردی با سیستم آموزشی سایر کشورها بر اساس چارچوب صلاحیت‌های استرالیا (AQF) متفاوت است. این چارچوب که در سال 1995 ایجاد شد، مدارک تحصیلی مدرسه، حرفه و دانشگاه را به یک سیستم واحد متصل می کند.

برای پذیرش رشته ارتودنسی در استرالیا نیازی به یادگیری یک زبان خاصی نیست زیرا دوره ها به طور کامل به زبان انگلیسی تدریس می شوند. فقط نیاز است شما مدرک زبانی همانند PTE Academic یا TOEFL داشته باشید. بنابراین مطمئن شوید که با توجه به دانشگاه هایی که برای آن درخواست می کنید، نمره لازم برای پذیرش را کسب کرده اید.

دانشگاه های رشته ارتودنسی در استرالیا

بهترین دانشگاه های رشته ارتودنسی در استرالیا عبارتند از:

  • دانشگاه آدلاید
  • دانشگاه ملبورن
  • دانشگاه کوئینزلند
  • دانشگاه سیدنی

دانشگاه های رشته ارتودنسی در استرالیا

شهریه رشته ارتودنسی در استرالیا

به عنوان یک دانشجو بسیار مهم است که بتوانید قبل از تحصیل، پس از دریافت نامه پذیرش از دانشگاه خود، یک برنامه مالی تنظیم کنید. هزینه زندگی در استرالیا به عوامل متعددی مانند محل تحصیل، بودجه ای که می خواهید برای اجاره بدهید، گزینه های رفت و آمد، ترجیحات غذایی و به طور کلی سبک زندگی شما بستگی دارد.

وقتی صحبت از مسکن دانشجویی می شود، بسته به بودجه و ترجیحات خود، گزینه های مختلفی برای انتخاب دارید. بسته به محل تحصیل و نوع محل اقامت شما، هزینه زندگی در استرالیا ممکن است بسیار متفاوت باشد. یک گزینه بسیار محبوب در بین دانشجویان بین المللی، اجاره ملک با دوستان یا همکلاسی های خود است. این نوع مسکن برای شما 95AUD تا 215AUD (دلار استرالیا) در هفته هزینه خواهد داشت. به طور کلی، یک دانشجوی رشته ارتودنسی در استرالیا به طور متوسط بین 1500AUD تا 2500AUD (دلار استرالیا) در ماه نیاز دارد. زندگی در شهرهای بزرگتر مانند سیدنی و ملبورن گرانتر از شهرهایی مانند بریزبن یا آدلاید است. هزینه های رشته ارتودنسی در استرالیا 22200AUD تا 48500AUD (دلار استرالیا) در سال است.

ویزای تحصیلی رشته ارتودنسی در استرالیا

برای اقامت و تحصیل در استرالیا، هر دانشجوی بین المللی باید ویزای دانشجویی استرالیا خود را دریافت کند. ویزای دانشجویی ساب کلاس 500 به شما امکان می دهد تا حداکثر 5 سال برای تحصیل تمام وقت در یک دانشگاه در استرالیا بمانید. شما همچنین می توانید علاوه بر اجازه کار به عنوان دانشجو، یکی از اعضای خانواده خود را نیز در درخواست خود بگنجانید.

شرایط کار در استرالیا بسیار منحصر به فرد می باشد. به همین دلیل بسیاری از افراد موانع مختلفی را پشت سر می گذارند تا بتوانند در این کشور مشغول به کار شوند. به همان میزان که کار برای یک فرد غیر استرالیایی سخت می باشد، برای کسانی که در این کشور فارغ التحصیل شدند، شرایط کار بسیار راحت می باشد. اگر شما هم قصد مهاجرت به این کشور زیبا را دارید، می توانید با مشاوران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *