مهاجرت تحصیلی آفریقای جنوبی

رشته ارتودنسی در آفریقای جنوبی

رشته ارتودنسی در آفریقای جنوبی

رشته ارتودنسی در آفریقای جنوبی یکی از جذاب ترین و پر طرفدارترین رشته ها می باشد. پس از تحصیل امکان کار در این زمینه نیز فراهم است. دانشگاه های آفریقای جنوبی در زمینه پزشکی و دندان پزشکی بسیار معروف بوده و دانشجویان زیادی را از سرتاسر جهان پذیرش می کند. رشته ارتودنسی زیاد زمان بر نیست و شما می توانید در یک بازه زمانی مناسب مدرک خود را کسب کنید. شما می توانید سوالات خود را پیرامون تحصیل در کشور آفریقای جنوبی از کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت پرسیده و از آن ها راهنمایی کسب کنید.

تاریخچه رشته ارتودنسی در آفریقای جنوبی

ارتودنتیست دندانپزشکی است که حداقل 3 سال دیگر را پس از اتمام دوره دندانپزشکی در زمینه ارتودنسی فعالیت داشته باشد. آنها حوزه کاری خود را فقط به ارتودنسی محدود می کنند. متخصصین ارتودنسی در تشخیص، پیشگیری و درمان مشکلات ارتودنسی واجد شرایط منحصر به فردی هستند. آنها زندگی حرفه ای خود را وقف ایجاد لبخندهای سالم و زیبا در کودکان، نوجوانان و بزرگسالان می کنند. دندان هایی که به خوبی تراز شده اند بیش از حد جذاب هستند. آنها گاز گرفتن، جویدن و صحبت کردن را امکان پذیر می کنند. مراقبت های ارتودنسی اغلب بخشی از یک برنامه جامع سلامت دهان و دندان است.

متخصصین ارتودنسی از انواع وسیله ها از جمله بریس ها، سینی ترازهای شفاف و نگهدارنده ها برای حرکت دادن دندان ها یا نگه داشتن آن ها در موقعیت های جدیدشان استفاده می کنند. به دلیل تحصیلات و تجربه بالینی پیشرفته رشته ارتودنسی در آفریقای جنوبی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

مهارت های رشته ارتودنسی در آفریقای جنوبی

یک متخصص ارتودنسی می تواند از داشتن مهارت های فنی قوی در ارتودنسی که می تواند به کار او کمک کند، بهره مند شود. برای مثال، متخصصان ارتودنسی معمولاً به مهارت‌های ارتباطی مؤثر برای به اشتراک گذاشتن به‌روزرسانی‌ها با بیماران نیاز دارند و مطمئن می‌شوند که همه ارتودنتیست‌ها، تکنسین‌ها و سایر متخصصان در مطب ارتودنسی در مورد هر به‌روزرسانی که ممکن است رخ دهد، مطلع می‌شوند.

رشته دندانپزشکی در آفریقای جنوبی نزدیک به 5 سال به طول می انجامد بعد از آن شما می توانید در رشته ارتودنسی فعالیت کنید و مدت زمان اتمام این دوره نیز 3 سال است. برای تحصیل در رشته پزشکی و دندان پزشکی در کشور آفریقا جنوبی شما باید امتحان های ورودی را با موفقیت پشت سر گذاشته و در آزمون هوش نیز نمره خوبی کسب کنید.

مهارت های رشته ارتودنسی در آفریقای جنوبی

شهریه ارتودنسی در آفریقای جنوبی

دسترسی به بورسیه در این کشور محدود است و افراد کمی می توانند به آن دسترسی داشته باشند. تمام هزینه تحصیل در کشور آفریقای جنوبی بر عهده خودتان است. هزینه یک سال تحصیلی در رشته ارتودنسی در آفریقای جنوبی به طور میانگین بین 4900$ تا 7900$ (دلار) متغیر است. شما می توانید به صورت پاره وقت در این کشور مشغول به کار شوید تا از پس هزینه های زندگی خود برآیید. هزینه یک دانشجو در ماه در این کشور بین 350$ تا 700$ (دلار) می باشد.

دانشگاه های رشته ارتودنسی در آفریقای جنوبی

در زیر لیستی از بهترین دانشگاه های آفریقای جنوبی است که بر اساس عملکرد تحقیقاتی آنها در ارتودنسی رتبه بندی شده اند، آمده است. نموداری از 8.54 هزار استناد دریافت شده توسط 682 مقاله دانشگاهی ساخته شده توسط 6 دانشگاه در آفریقای جنوبی برای محاسبه رتبه بندی نشریات استفاده شد :

  • University of the Witwatersrand
  • University of Pretoria
  • University of Stellenbosch
  • University of the Western Cape
  • University of Cape Town
  • University of Limpopo

رشته ارتودنسی از محبوبیت زیادی در این کشور برخوردار است و نمودار متوسط درآمد این رشته با 2 رشته پزکشی دیگر در جدول زیر آورده شده است:

درامد دنداپزشکی در افریقای جنوبی

شرایط اخذ ویزای تحصیلی در رشته ارتودنسی در آفریقای جنوبی

مهمترین مدرک مورد نیاز مربوط به زبان انگلیسی است. اخذ آیلتس با نمره 6 به بالا یکی از ویژگی های مورد نیاز است. لیستی از دیگر مدارک مورد نیاز به شرح زیر است:

  • ارائه اصل و کپی مدارک شناسایی مانند کارت ملی و شناسنامه
  • ارائه مدرک رسمی‎ دیپلم و ریز نمرات به صورت ترجمه شده به زبان انگلیسی
  • ارائه مدرک دوره پیش دانشگاهی به همراه ریز نمرات به صورت ترجمه شده به زبان انگلیسی
  • ارائه رزومه قوی و انگیزه نامه به صورت ترجمه شده به زبان انگلیسی
  • ارائه مدارک لازم جهت مشخص شدن عدم داشتن سوء پیشینه به صورت ترجمه شده به زبان انگلیسی
  • ارائه گواهی سلامت پزشکی برای فرد متقاضی به صورت ترجمه شده به زبان انگلیسی
  • ارائه مدرک زبان معتبر مانند آیلتس به صورت ترجمه شده به زبان انگلیسی
  • ارائه یک شماره حساب بانکی معتبر جهت انجام مراحل مالی
  • ارائه شش قطعه عکس مناسب پاسپورت
  • ارائه گذرنامه برای فرد متقاضی که گذرنامه باید حداقل دارای ۶ ماه اعتبار باشد
  • ارائه مدرک مبنی بر داشتن تمکن مالی به صورت ترجمه شده به زبان انگلیسی
  • ارائه تاییدیه مدارک مورد نظر از سمت سفارت به صورت ترجمه شده به زبان انگلیسی

آفریقای جنوبی یکی از کشورهایی است که برنامه مهاجرتی ویژه ای برای مهاجرین به این کشور دارد و از این رو می توان انتظار داشت که این کشور به نیروی کار زیادی نیاز داشته باشد. از نظر دانشجویان خارجی شاغل در این کشور، شرایط راحت است و افراد می توانند پس از دریافت مدرک خود به راحتی در این کشور مشغول به کار شوند و از طریق آن اجازه اقامت دریافت کنند. رشته ارتودنسی در آفریقای جنوبی از آن دسته از رشته های کم هزینه ولی با کیفیت به شمار می رود. متخصصان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همواره در حال مشاوره دادن به افراد متقاضی تحصیل در این کشور هستند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *