مهاجرت کاری کلمبیا

درآمد رشته های پزشکی در کلمبیا

درآمد رشته های پزشکی در کلمبیا

درآمد رشته های پزشکی در کلمبیا با توجه به اهمیت این مشاغل و نقش در سلامت افراد از سنین کودکی گرفته تا بزرگسالی در جایگاه بالایی قرار دارند. البته برای کسب درآمد بالا در رشته های پزشکی شما نیاز به داشتن تخصص و مدرک بالای تحصیلی در کنار داشتن تجربه کاری چندین ساله هستید. کلمبیا یکی از کشورهای آمریکای جنوبی است و مردم آن به زبان اسپانیایی صحبت می کنند لذا برای کار در این رشته ها نیاز به برقراری ارتباط با بیمار دارید و تسلط به زبان اسپانیایی امری لازم است. چنانچه علاقه مند به کار در رشته های پزشکی در کلمبیا هستید می توانید برای بررسی درآمد رشته های پزشکی در کلمبیا به نوشته همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت توجه کنید.

مشاغل پر درآمد رشته های پزشکی در کلمبیا 2023

بر اساس آمار اعلام شده در سال 2023 در کشور کلمبیا مشاغل پزشکی و تخصصی در رشته های پزشکی مانند جراحی جزو مشاغل بسیار پر درآمد در کلمبیا به حساب می آید و در مجموع حقوق بالایی کسب می کنند. جهت کار در مشاغل پزشکی در کلمبیا نیاز به اخذ گواهی کار از وزارت بهداشت این کشور دارید و همچنین باید ویزای کار کلمبیا را از وزارت کار کلمبیا دریافت کنید. علاوه بر این نیز باید مدرک تخصصی متناسب با رشته خود داشته باشید. برای دریافت دستمزد و حقوق بالا در مشاغل رشته های پزشکی همچنین باید دارای سال ها تجربه در مراکز معتبر باشید. با دریافت مدارک تخصصی مانند دکترا و کارشناسی ارشد نیز می توان در جایگاه های بالاتری مشغول شد.

در جدول زیر می توانید میزان درآمد رشته های پزشکی در کلمبیا در بالاترین سطح را ببینید:

رتبهشغلمیزان درآمد ماهیانه متوسط به پزو
1جراح قلبCOP20.900.000
2سرپرست جراحیCOP20.200.000
3جراح ارتوپدیCOP19.500.000
4جراح پلاستیکCOP18.800.000
5متخصص قلب و عروقCOP18.600.000
6جراح مغزCOP18.000.000
7جراح کودکانCOP16.300.000
8اورولوژیستCOP15.500.000
9پزشک امراض داخلیCOP14.500.000
10سرپرست روانشناسیCOP13.800.000

متوسط درآمد رشته های پزشکی در کلمبیا

طبق بررسی های صورت گرفته متوسط درآمد رشته های پزشکی در کلمبیا از متوسط درآمد تمامی مشاغل در این کشور بیشتر است و افراد شاغل در رشته های پزشکی در کلمبیا در سال 2023 طبق آمارهای اعلام شده متوسط حقوق در حدود 7.000.000COP (پزو) در ماه است. این در حالی است که بیشترین میزان حقوق متوسط ثبت شده رشته های پزشکی در کلمبیا در حدود 29.900.000COP (پزو) در ماه اعلام شده است. البته پایین ترین میزان حقوق ثبت شده در کلمبیا در حدود 1.470.000COP (پزو) در ماه است.

جهت مقایسه درآمد متوسط رشته های پزشکی در کلمبیا با سایر مشاغل نمودار زیر را مشاهده کنید:

مقایسه درآمد متوسط رشته های پزشکی در کلمبیا با سایر مشاغل

میزان درآمد رشته های پزشکی در کلمبیا

با تحصیل در کلمبیا می توانید شرایط کار در رشته های پزشکی در کلمبیا را برای خود فراهم کنید. با توجه به نوع تخصص می توانید در مشاغل مختلفی در این کور مشغول به کار شوید. برای بررسی دقیق تر میزان حقوق مشاغل پزشکی در کلمبیا جدول زیر را بررسی کنید:

شغلمیزان درآمد میانگین به پزو
تکنسین بیهوشیCOP4.800.000
متخصص قلب و عروقCOP17.300.000
متخصص آلرژیCOP9.0500.000
متخصص بیهوشیCOP14.700.000
متخصص پوستCOP14.200.000
پزشک عمومیCOP11.100.000
متخصص اطفالCOP11.600.000
متخصص مغز و اعصابCOP14.700.000
پرستارCOP3.660.000
متخصص تغذیهCOP9.060.000
دندانپزشکCOP10.800.000
متخصص ارتودنسیCOP14.100.000
روانشناس بالینیCOP15.200.000
فیزیوتراپیستCOP7.350.000

درآمد جراح از رشته های پزشکی در کلمبیا

همانطور که مشاهده کردید جراحان بیشترین درآمد را در رشته های پزشکی بدست می آورند. جراح عمومی یک متخصص پزشکی است که برای طیف وسیعی از بیماری ها عمل جراحی انجام می دهد. آنها در زمینه تشخیص، مدیریت قبل از عمل، عمل و بعد از عمل مراقبت از بیمار آموزش دیده اند. برای اطمینان از موفقیت، جراحان عمومی باید از مهارت های سازمانی خارق العاده و توانایی هدایت و مدیریت موثر تیم در حین کار تحت فشار برخوردار باشند. مسئولیت های جراح عمومی:

  • بیماران را معاینه کرده و برای تشخیص نیاز به جراحی تشخیص دهید.
  • سابقه پزشکی بیمار را مرور کنید و بهترین روش را برای درمان برنامه ریزی کنید.
  • بیماران را در مورد خطرات ناشی از جراحی ارزیابی و مشاوره دهید.
  • اقدامات مربوط به عمل جراحی را برای جلوگیری یا اصلاح آسیب، بیماری، تغییر شکل و عملکرد بیمار ضمن رعایت پروتکل های نظارتی و اخلاقی انجام دهید.
  • در طول جراحی تکنیک های جراحی مستقر را دنبال کنید.
  • درمان و روشهای قبل و بعد از عمل را تجویز کنید.
  • از عقیم بودن در اتاق عمل و کلیه تجهیزات و ابزارها اطمینان حاصل کنید.
  • فعالیتهای مستقیم و هماهنگ کارکنان بیمارستان برای مراقبت صحیح از بیمار.
  • از همه روش های درمانی قبل و بعد از جراحی نظارت کرده و خطرات مرتبط را شناسایی کنید.
  • بیشترین رعایت شأن و منزلت بیمار را داشته باشید و دستورالعمل های لازم را رعایت کنید.
  • برنامه های پیشگیری از بیماری و ارتقا سلامت را برنامه ریزی و اجرا کنید.
  • جلسات پیگیری را با بیماران هماهنگ کرده و وضعیت سلامتی را پس از جراحی یا درمان کنترل کنید.

درآمد جراح از رشته های پزشکی در کلمبیا

درآمد متخصص قلب و عروق در کلمبیا

متخصصین قلب و عروق در کلمبیا به صورت میانگین 14 تا 20 میلیون پزو در ماه حقوق دریافت می کنند. متخصص قلب و عروق یک پزشک مجاز برای رگها، عروق و قلب است. آنها انواع بیماری های قلبی عروقی یا بیماری ها، مانند حملات قلبی و بیماری عروق کرونر قلب را تشخیص و درمان می کنند. متخصصین قلب ممکن است در یک یا چند تخصص قلب و عروق مانند اکوکاردیوگرافی، الکتروفیزیولوژی، قلب و عروق هسته ای و قلب و عروق داخلی تمرکز کنند. وظایف متخصصان قلب نیز متفاوت است. به عنوان مثال، متخصصان قلب و عروق غیرتهاجمی در تشخیص مشکلات قلبی عروقی تخصص دارند، در حالی که متخصصان قلب غیر مداخله ای کاتتریزاسیون را تشخیص و انجام می دهند. کسانی که اقدامات درمانی را برای بهبود بیماری های قلبی عروقی تشخیص داده و انجام می دهند، متخصص قلب و عروق مداخله ای نامیده می شوند.

وظایف یک متخصص قلب به تمرکز آموزش آنها بستگی دارد. متخصصان قلب و عروق به طور منظم با استفاده از آزمایش ها و درمان های غیرتهاجمی مانند ایجاد یک برنامه متناسب یا تجویز دارو، مشکلات قلبی را تشخیص و درمان می کنند. متخصصان قلب و عروق مداخله ای روش های مختلف تهاجمی را در درمان بیماری های قلبی تشخیص داده و انجام می دهند. برخی آموزش های اضافی را می بینند تا جراح قلب شوند. متخصصان قلب و عروق که متخصص اکوکاردیوگرافی هستند، نتایج مطالعات داپلر اکوکاردیوگرافی و همچنین تست های استرس را انجام می دهند و آنها را تفسیر می کنند.

درآمد متخصصین داخلی در کلمبیا

متخصصان داخلی که به عنوان پزشکان داخلی یا پزشکان متخصص داخلی نیز شناخته می شوند در کلمبیا به صورت متوسط حدود 15 میلیون پزو حقوق دریافت می کنند. این متخصصین از روشهای غیر جراحی برای تشخیص و درمان بیماریهایی که بیماران آنها را تحت تأثیر قرار می دهد استفاده می کنند. برای موفقیت به عنوان یک متخصص داخلی باید بتوانید داروها، ایمن سازی ها و سایر درمان های غیر جراحی را تشخیص و تجویز کنید. همچنین باید بتوانید با بیماران خود روابط طولانی مدت و سودمندی برقرار کنید. مسئولیت های متخصص داخلی:

  • مشاوره با بیماران برای درک علائم و نگرانی های سلامتی آنها
  • تشخیص و درمان بیماری حاد، مانند عفونت های باکتریایی و ویروسی، و همچنین بیماری ها و بیماری های مزمن، مانند فشار خون بالا، بیماری قلبی یا دیابت
  • تجویز دارو، درمان و سایر مراقبت های پزشکی ویژه برای درمان یا پیشگیری از بیماری یا آسیب
  • توضیح روشها و بحث درباره نتایج آزمایش یا درمانهای تجویز شده با بیماران
  • نظارت بر شرایط و پیشرفت بیماران و ارزیابی مجدد روش های درمانی در صورت لزوم
  • ارائه توصیه های بهداشتی و سلامتی به بیماران، از جمله رژیم غذایی، فعالیت بدنی، بهداشت و پیشگیری از بیماری ها
  • ایمن سازی بیماران در برابر بیماری های قابل پیشگیری
  • حفظ یادداشت های دقیق قرار ملاقات با بیماران، از جمله نظرات، آزمایشات و یا درمان های تجویز شده و نتایج آزمایش
  • ارجاع بیماران به سایر پزشکان متخصص، در صورت لزوم
  • ارائه پشتیبانی و مشاوره به بیمارانی که تحت مراقبت طولانی مدت قرار دارند.

جهت تحصیل پزشکی در اروپا مانند تحصیل پزشکی در مجارستان نیز می توانید با مشاورین مجموعه ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت صحبت کنید و اطلاعات لازم را بدست آورید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *